Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

Recommended Posts

@tottiMa i u GB je tako. Ja gledao ovde AutoDoc , gde piše lepo fitting position : Right.

 

Znači ipak mi treba desni ? :stuart: Onaj koji se vodi pod brojem 51894350. Da ne otkazujem porudžbinu ? :ermm:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jesu strane (levo i desno) i u GB isto kao i svuda, nego se tamo razlikuje kad kažeš vozačeva strana

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam naučio downunder, s' tim što je kod njih i dole-gore ... ahahahaha ... :lol:

 

Tamo se lepo kaže, kao i u GB, RHD, tj. right hand drive ... Sećam se kad sam prvi put otišao da obiđem svoje, i krenuli mi negde, i ja onako omamljen od džetleg-a stao sa desne strane auta, a oni me pitaju " Ti ćeš da voziš ?" :lol:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sta bi rekli za onaj jtd/mjet ispod rashladne posude tek... 
Rekli bi da je skupo al srecom ne crkava :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovaj je ispod rashladne posude, pa opet crk'o ... Desni, mislim levi, mislim desni ... :stuart:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo se vodi time da taj nosac drzi bocu za rashladnu tecnost, nije bitno jel levo ili desno bitno je samo to da nosi bocu za antifriz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam poručio ovaj od 7500, impergom, rekao sam čoveku desni i dao VIN auta i broj pod kojim se vodi OEM, 51894350.

Valjda će stići taj kod ekspanzione posude, tj. onaj koji mi treba, tj. onaj kome je iscurio glikol i zbog kog se trese suvozačev retrovizor. Znači desni, tj. levi kad podigneš haubu. 

 

Nego danas sam se malo zaigrao na povratku iz Aleksinca u jednoj oštroj krivini, i pobeže mi zadnji kraj, onako baš lepo. Sad ne znam da l' je zbog lošijih zadnjih guma, il' što je bravo lagan pozadi, il' su možda i zadnji amorti popustili ? A možda je i kombo ... il' sam jednostavno preterano brzo ušao u istu ... Je l' imao neko sličnu situaciju ?

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije bilo rupa i neravnina u toj krivini, onda verovatno nije do amorta/opruga, nego do guma... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije. Baš naprotiv, asfalt ravan k'o staklo, čist, temperatura idealna, oko 25 stepeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda po mojoj skromnoj proceni, gume su u pitanju... 

 

Kakve su ti napred, a kakve nazad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napred su Conti Premium contact, dot 19 koliko se sećam. A pozadi neke kojima nikako da upamtim ime, znam samo da piše made in Germany na njima. Imaju još dobru šaru, nisu potrošene, al' su malko matore već, valjda iz '16.

 

Eto odgovora ... :)

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nazad trenutno sa fabrickim amortima kada dodam pun gas i krenem da preticem auto hoce da me zaobidje... Takodje i kocenje nije toliko bezbedno jer se zadnji kraj rita po putu kao lud jer nazad nema amortizere... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad je nov.nov.nov. jbg. :lol:

 

Znači da štekam ja polako i za zadnje amorte ... qq, @shuxx - e, vidiš li ti ovo ?! :shock:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti ces mene stici brze nego sto sam mislio do duse pobecicu ti ja jer cu da uzmem nove Galfer plocice i diskove napred jer su ovi dotrajali i kriv je levi disk trese kad kocim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta

Polako ti sa kroćenjem Novog ždrepca

Postepeno povećavaj brzinu, nije isto Puntovih 60 ks, sa taze Bilstajnima i Nov Nov Nov Bravo sa xxx konjića

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta Ako ti je neka uteha ja sam sve zivo menjao na autu i mogu da ti kazem sta da stavis a sta ne od delova... Zadnji amorti nisu toliko skupi koliko su skupi odbojnici. Sutra zovem Slajer da vidim diskove i plocice napred... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx Ma nije proklizao pri davanju, nego pri puštanju gasa ... zato mi čudno ... možda nisam treb'o da ga puštam ?! :stuart:

8 minutes ago, Branislav said:

Ti ces mene stici brze nego sto sam mislio do duse pobecicu ti ja jer cu da uzmem nove Galfer plocice i diskove napred jer su ovi dotrajali i kriv je levi disk trese kad kocim..

:shock:

Na ovom su menjani prednji diskovi i pločice pre ~30K, i zasad koči pristojno ...

Madaaa ... je l' reko' ja da malo zatrese motor pri gašenju ? Kol'ko ti ono beše tražiš za onaj zamajac što si skin'o ? Čisto da imam u vidu ... :lol:

 

2 minutes ago, Branislav said:

Zadnji amorti nisu toliko skupi koliko su skupi odbojnici. Sutra zovem Slajer da vidim diskove i plocice napred... 

Aj' pa javi ... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Rasta said:

@shuxx Ma nije proklizao pri davanju, nego pri puštanju gasa ... zato mi čudno ... možda nisam treb'o da ga puštam ?! :stuart:

:shock:

Na ovom su menjani prednji diskovi i pločice pre ~30K, i zasad koči pristojno ...

Madaaa ... je l' reko' ja da malo zatrese motor pri gašenju ? Kol'ko ti ono beše tražiš za onaj zamajac što si skin'o ? Čisto da imam u vidu ... :lol:

 

Ma sta trazim dacu ga za 50e ako ti bas bude i on trebao... Jako malo lufta ima moze da se tera jos koliko hoces... Mada pri gasenju i dalje taj nosac je moj favorit da se prvo zameni pa sve ostalo.. Ps: Ja sam toliko verovao u taj nosac da je ispravan kod mene da sam razubljavao motor misleci da je lose uzubljen na velikom servisu jer pod pajserom taj nosac je delovao kao fabrika. Tako da nemojte biti ja... 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Rasta said:

Ma nije proklizao pri davanju, nego pri puštanju gasa ... zato mi čudno

 

Ali ovo uopste nije cudno, nego bas ocekivano na autima sa prednjom vucom... 

 

Hocu reci, auto je izgubio grip na osovini sa losijim gumama (zbog losijih guma), ali situacija u kojoj se to desilo je potpuno ocekivana. Da su ti npr. prednje losije, onda ti ne bi proklizao u toj situaciji, nego kada dajes gas (ali bi proklizao prednjicom, tj understeer).

 

Sta se desava kad pustis gas, prednji tockovi ti prakticno koce, a zadnji ne, i auto se malo pobode napred i time rastereti zadnjicu. Ali ako su dobre gume i amorti, bude to sve oke, ali ako nisu, onda se moze desiti da dodje do ovoga... 

 

edit: 

 

malo to bolje objasnjava dr mr Harris :D 

 

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad kad razmislim bolje, potpuno je logično. + prevelika brzina, i eto belaja ... :thumbup: 

 

Sa puntom nikad nisam doveo sebe u ovakvu situaciju. Znao sam šta vozim, i koliko može. Sa bravom ću od sad biti malo oprezniji, dok se bolje ne upoznamo, i dok ne budem bio siguran da je sve ispravno 100%, jer očigledno je da nadilazi moje vozačke veštine.

 

24 minutes ago, Branislav said:

razubljavao motor misleci da je lose uzubljen

Brate, gori si od mene, priznajem ... :thumbup: 

 

Ja ni sekunde nisam sumnjao u pokvarenost desnog-levog nosača, jer iako izgleda k'o nov, lepo se vidi da je iscureo glikol iz njega. Verovatno zbog njega i prenosi vibracije i buku motora u kabinu, na koju sam se žalio u početku.

Sad to više i ne registrujem, samo pojačam radion ... :D

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne ispadne sa moje strane da ne poštujem kolegu i trujem mu temu ali, moram da se osvrnem na ovaj definitivno nesporazum.

Zamolio bih da ponovo pročitate pitanje.

Moja opaska se odnosila na činjenicu da, sa koje god strane se gleda desni točak je desni točak. 

Iz toga proizilazi da je desni nosač uvek i samo uvek desni nosač makar ga posmatrao iz ptičje perspektive.

To je univezalno pravilo i odnosi se na sve na Svetu i u prirodi.

Ja tako a vi kako hoćete.

:beer:

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Mijailović P. said:

Kada gledate "nad haubom" koji vam je desni točak? :whistle:

Ne moraš da se "vadiš", i da nisi bio u pravu, a jesi. Jer rekao si nad, a ne pod. Prema tome-dabome. :thumbup:

 

I za ostale važi, naravno ... Jer još stari Latini rekoše "Errare humanum est ... !" ;)

 

Ali, ono što je meni glavni utisak ovog sadržajnog i veoma inspirativnog dana, i pored zanimljive i vrcave diskusije oko prostorne orijentacije, tj. determinisanja položaja nosača motora, a zatim i razloga proklizavanja zadnjih točkova na povratku iz 'leksinci je da je upravo maločas kod majstor - Vladana okončana epizoda "Misterija klapne gasa" ! :thumbsup:

 

Turena konačno polovna oriđinale Bosch umesto zamenske Meat&Doria s' kojom mi je došao Brao, i rezultat je odličan ! Ova druga klapna je ispravna, motor radi kao satić, a greška engine check nestala momentalno sa table.

Nema više varijacija u radu u leru, a rekao bih i da su se značajno smanjile vibracije, kao i buka motora pri ubrzavanju. Kao što je i tvrdio kolega Integralac. 

Verujem da će novi nosač rešiti i one koje su preostale. Ali o tom potom ... :)

 

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta da ti kažem. Što je najgore,  ona i dalje radi, al' kako...

Neko vreme sve bude OK, dva puta sam išao do BG i natrag, recimo, i auto ni da štucne. Doduše, motor svo vreme ima nekako grub rad, i malo pojačane vibracije i buku...

I onda iz čista mira krene da zeza kad sam onomad išao do Niša, al' ne odmah, nego je sačekala da stignem do Al, da bi krenula da brljavi...

Pa se onda sabere na AP,  i opet sve OK. A zatim tamo (u Niš) totalno zabaguje, i istera me iz pameti po gradu, a u povratku se ponovo dozove.

I nadalje par dana sve OK po lokalu, i taman pomisliš dobro je, al' vraga, opet krene da ga *ebe...

Jedino logično objašnjenje je da iz nekog razloga ne voli toplotu, jer je brljavila obično kad je bilo ~30 napolju. Al' ni to ne uvek...

Da sam sujeveran, pomislio bih da su u pitanju neke vlaške mađije, il' da je dizajnirana za upotrebu u severni(ji)m krajevima... :D

Valjda sa ovom neće biti tih problema. U svakom slučaju, videćemo uskoro. Ukoliko ih ne bude, bilo je do nje, a ukoliko opet krene ds zeza, nisam pametan... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/12/2021 at 4:17 PM, Rasta said:

Znači ipak mi treba desni ? :stuart: Onaj koji se vodi pod brojem 51894350.

Citam sto ste pisali dok sam odmarao oko praznika... Zainteresovale su me ove brojne zamene desnog nosaca motora na T-Jet Bravcima, kao da su u pitanju dizelasi :blink: . Posto kod mene motor radi mirno kao bubica (a i ovaj auto je kod mene vec 4. godinu), takodje znam jos par ljudi sa Bravo benzincima pred kraj produkcije i niko nije imao takve probleme. O nekim jacim vibracijama ili tek pomenutom tresenju retrovizora da ne govorimo.

Malo sam pronjuskao sa svojim VIN po ePer - ide noviji nosac 51805651 (iskljucivo taj, nema Replacements listu), kaze sa modifikacijom C14518 od kraja 2010. Takodje, kaze sa drugacijim kacenjem ako je u pitanju C635 menjac. Mozda je fora u tim prvim serijama, vidim da je svuda u pitanju bila verzija za stariji GM-ov C544 menjac (bar sto se Brava tice).

Mozda su takodje nesto cacnuli iza restyle, kao sto je recimo bio slucaj sa Stilom (maltene da nema forumasa koji recimo na starijim JTD nije menjao nosac kod akumulatora). Ili mozda gresim, pa je opet stvar do uslova eksploatacije, godista...

@horvat

Da nisi slucajno gledao koji je OEM broj nosaca kod tebe, u grupi je mladjih, a takodje sa C635? I ima li sta u Replacements listi (da moze ne menja neki ili da je on sam zamenjen)? Ako te ne mrzi, sacni pa dopisi ako sam propustio, zivo me zanima.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...