Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

Rasta

Members
  • Content Count

    188
  • Joined

  • Last visited

About Rasta

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Sokobajna

Previous Fields

  • Garage
    '08 simplon Kagu, '99 simplon stingray, '08 z10

Recent Profile Visitors

1128 profile views
  1. Ja sam zamenio prednja i tu sam stao. stigla zima, pa mi se baš nešto ne čačka oko auta. Mada realno ova zima i nije neki izgovor ... Ali ne sviđa mi se što ova koja sam pazario imaju samo dva naslona za glavu. Je l' ima neka verzija 147 sa tri, sem Ti ? Još nešto, primetimo kako se bolje " ponašaju " prednja u puntu sa troja vrata jer su veća ( vrata, ne sedišta ). Možeš da, dok sediš ko čovek, otvoriš vrata i podesiš lumbalni deo ...
  2. shuxx, tries evra je koštao ceo komplet. Falila je jedna šina na vozačkom i jedan naslon za glavu na zadnjem. Jeste da je još bilo toplo, ali ipak je već bila pozna jesen kad sam ih kupio tako da ih nisam dao na dubinsko pranje. Samo sam ih dobro usisao i osvežio onim merom za mebl ... Ipak im na leto ne gine dubinsko ali samo ukoliko ostanu, jer je u međuvremenu ispalo da se ženi više dopadaju kožna ... Preporučujem lični odabir kao što reče kolega Mića. Poštedećeš se eventualnih naknadnih troškova ukoliko su štrokava, nekompletna, ili se ispostavi da imaju neki prećutani nedostatak ...
  3. E moj Mićo, šta bi tek onda rekao za prethodni auto, njime smo napravili ~17K za 7 godina ... Elem, ne smetaju udobnija sedišta ni na kraćim relacijama, a kamoli na dužim. Recimo do Niša i nazad odavde ima nešto oko ~120km. Ranije su me obavezno bolela leđa, makar u povratku, sa ovim alfinim ne. Na dužim relacijama je naravno još gore. Malo su šira, malo mekša (bogatije tapacirana) i imaju malo duži sedalni deo. I naravno, podešavanje lumbalnog dela. Sve to verovatno ne znači puno onima sa zdravom kičmom, ali ja ne spadam u takve, vučem problem sa lumbagom još od vojske jbg. Dodaj tome razvaljene i raskopane puteve i ove tvrde bilštajne, i eto svakodnevne patnje za kičmu. Ali da ne ispadne sad da ova alfina sedišta sidu leče, to je ipak improvizacija. Iako pasuju šraf na šraf, nije sve tako bajno. Točkići sa komandama za podešavanje su na "pogrešnoj", levoj strani, gotovo da udaraju u B stub, jer je punto uži. Ne može im se prići dok sediš normalno, već moraš da povučeš sedište napred, navrtiš koliko misliš da treba, pa ga vratiš nazad ... i tako nekoliko puta dok ne pogodiš ... Ali kad jednom namestiš, to je to. Nego, nešto razmišljam, ova alfina sedišta imaju bočne vazdušne jastuke, da li je dovoljno samo izolovati kontakte na kablićima ili ih je pametnije prventivno izvaditi ? Mogu li da naprave neki problem pri (pu-pu ) eventualnom udesu ?
  4. najlepši kakvo crno spuštanje, ja jedva namaknem tih pešes iljada godišnje ... sećam se kad sam ga preuzeo, krenem ja, gledam tablu piše 3km ... Šta 3km, #ebo sliku svoju ?! Pa da l' je moguće da su ostavili goriva za 3 km u njemu, da l ću do pumpe da dobacim ... i krenem ja k prvoj pumpi, lagano, miilim, da ne potrošim gorivo, ređam rodbinu redom svima ... i kako se primičem pumpi , tako krene da se povećava broj ... 5, 6, 7, 8 ... aww jbt. pa to je kilometraža ... Što se održavanja tiče, menjam kad je šta za zamenu, uglavnom kad dodijam majstorima... Jer da je po njima, nikad ništa na njemu ne bi bilo zamenjeno pre nego što crkne, jer se, zaboga, malo vozi ... Ali realno, nije ni tražio neku posebnu pažnju. Za skoro dvanaest godina pored spomenutog lonca, jednom su menjani prednji diskovi, jedna bobina, i jednom set amortizera. Fabrički akumulator izdražao deset (10) godina ... Sedišta sam stavio alfina samo zbog podešavanja lumbalnog dela, njegova su bila novija i očuvanija. Ali istina, alfina su mekša i dosta udobnija od puntovih, što dosta pomaže sa ovim tvrdim bilštajnima. Ostalo sve po knjizi, ali nikakvu evidenciju nisam vodio, servisna knjižica prazna, mož' da lupaš pečate kako 'oćeš ...
  5. Progoreo mu lonac danas... još nije sasvim, al' je promenio zvuk, sad se čuje baš zajebano... Inače, ovo je drugi po redu, imasaf. Fabrički je bio otpao nakon treće zime, sećam se kad sam pazario ovaj svi su bili kao šta će ti to, to je fabrička ugradnja, trajaće ti ko i fabrički ... i evo, sastavio osmu godinicu ... Nego viđu vraga ...
  6. Mislim da je kolega bio sarkastičan, i pod cvećem podrazumevao efekat staklene bašte ... Šta konkretno plin poboljšava, da ne kažem rešava najviše u odnosu na bezin, glede zagađenja ? Azotne okside, benzoalkane, je l njih uopšte nema u tngu ili ih ima puno manje ? Da li recimo benzinac od dve litre na plin zagađuje manje od benzinca od litre na benzin ? Oba su E3, s tim da je ovaj od dve litre skoro duplo teži ...
  7. Ma nee, E3 je ustvari E4 ... Moja zastava gu nema u eper, al' piše lepo E3 na nalepnici kod motora, odmah iznad hladnjaka. Mene interesuje postoji li neka hardverska razlika između motora koji imaju oznaku E3 i E4 ...
  8. Sad ozbiljno, koja je razlika između zastave 10 iz '08 na kojoj piše E3 i one na kojoj piše E4 ? Osim nalepnice ?
  9. Spuštam godište na 2002, a samim tim i cenu ... neka i ona bude 2002 Kolektivnim uvidom u dokumentaciju došli smo do zaključka da ja nisam (još) lud, i da sam (ipak) bio u pravu kad sam onomad naglasio da je pežo 2002 godište, a ne 2005 kao što su ostale članice komisije tvrdile ... 2005 je fokus, koji će takođe biti u ponudi, čim udomimo lava ... Eh, da, provalio sam da je neko, nekad, pritisnuo trip, koji kaže sledeće : u poslednjih 1860km 42km/h 9,9l/100km ... E sad, koliko je to realno, ne bih znao ... al tako kaže kompjutor ...
  10. Postaviću danas oglas i na polovnim automobilima (2600e), zbog toga ovde cenu spuštam na 2400. Hvala na pažnji
  11. Meni se nije nešto svidelo ponašanje lassa greenways po vrućinama prošlog leta i jeseni. Ono malo što sam ih vozio po kiši je dosta popravilo utisak, a nisu bile uopšte loše ni po hladnom vremenu. Rekao bih da su premekane za letnje gume. Ne znam na koju foru se računaju kao "energy saver" varijanta, zar ne bi trebalo da gume budu tvrđe da bi se manje trošile ?
  12. Moj je '08, piše kod motora E3, je l' to dobro ili loše ?
  13. Pozdrav drugari ... evo da i ja nešto prodam ... Dakle, prodajem sestromobil Nisam ga oglašavao na polovnim automobilima jer nemam vremena da se prepucavam sa raznim smaračima i gledačima, menjačima ... Pug je dobar, lepo očuvan, bez ulaganja što bi rekli. Motor šapuće, lepo ide, dobro koči, udoban je, pravo je zadovoljstvo voziti ga. Ništa ne lupka i ne krcka, leži ko pegla. Ima lepu opremu, kožu, digitalnu klimu, grejanje sedišta ... Od nedostataka ima po koji ožiljak na limariji, upalo dugme za spuštanje suvozačkog stakla, iz nekog razloga je prestao da radi grejač zadnjeg stakla ... Malo štroke unutra tu i tamo. Nebo bi valjalo osvežiti. U principu ništa bitno ... Potrošnju nikada nisam merio, potroši tačno onoliko koliko mu se sipa ... Kod nas je nekoliko godina, nije pravio probleme za to vreme. Ne pali greške, ne troši ulje, sve na njemu od opreme radi ... Ne smrdi na duvan. Sem redovnih servisa i velikog koji je odrađen pri preuzimanju, nije bilo oko njega ni posla ni troškova ... Jedini vanredni trošak je bio zamena motorića pumpe za tečnost za čišćenje vetrobrana ... cca 10e sa zamenom polovan ... Cena je stvar dogovora, okvirno ~ 2500e. Samo da naglasim da mi prodaja nije hitna, i pokloniti ga sigurno neću jer ga nismo ni dobili na poklon. Kupljen je od dugogodišnje vlasnice, ne na placu, plin nikada nije imao, kilometraža je tačna, nije lupan ... a da li je i šta na njemu rađeno, ne znam. Dok je bio kod nas, nije. Ako neko ima nešto da pita, najbolje ovde, da se ne dopisujemo preko privatnih poruka. Broj telefona samo stvarno zainteresovanima šaljem na PP. P.S. Ne obraćajte pažnju na zadnju patosnicu iz punta, bio sam u blatnjavim cokulama kad mi je zapalo da ga odvezem na pranje pre uslikavanja ...
  14. Ja koliko odavde vidim, nešto tu nije u redu ... Teraj to kod majstora bre, i da javiš posle šta si uradio !
  15. Meni se pre neki dan javila ta lampica, isto u vožnji, pa nestala. Al' nije prvi put za 11 godina, dešavalo se i ranije ... ne često, ali se dešavalo ... Ako me sećanje dobro služi postoji procedura za pokretanje auta i kad dođe do otkazivanja transpondera ? Neki kod beše, pa se pritiska pedala kočnice valjda ... il' beše gas?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...