Jump to content
FAS Euroauto Goran

Rasta

Members
  • Content Count

    262
  • Joined

  • Last visited

About Rasta

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Sokobajna

Previous Fields

  • Garage
    '08 simplon Kagu, '13 simplon Cure, '08 z10 impressionante

Recent Profile Visitors

1360 profile views
  1. Kod mene ušlo u 13. godinu. Možda je vreme da se menja
  2. Pa otkud znaš, možda nekome treba nešto od toga... Mogla bi da se otvori tema Poklanjam, pa da tu objavljujemo ko je šta pronašao u garaži
  3. E, mož' i za men' kablovi, da obradujem zastavu, još su fabrički na njoj... A i te svećke zvuče primamljivo... Nadam se da kolega shuxx ne zamera puno što mu ovako zagađujemo temu.
  4. Ma uredu je imati stav, ne kažem, kakav god bio. Sa onim "objektivno" ispred kilav i slab nisam mogao da se složim. Npr. ja sam punta počeo da vozim nakon dizelaša kome je do stotke trebalo skoro dvadeset sekundi, tako da nisam imao utisak ni da je nešto naročito slab, ni kilav. Za ono za šta je namenjen, zujanje po gradu, pa i za magistralu, snage ima sasvim dovoljno. Ponavljam, dovoljno. Ko voli žustriju vožnju biće razočaran svakako, ali treba biti realan i ne očekivati previše od subcompact-a sa osnovnom motorizacijom. Na AP je već druga priča. Mora da se gazi da bi išao, i bučan je pri većem broju obrtaja, tako da i nije neki doživljaj na dužim putovanjima. Ali kad mora, može i to naravno. Samo treba češće praviti pauze jer hoće grč da uhvati, tako da se slažem sa tobom, ne bi loše došao tako neki ON-OFF prekidač, da ne kažem baš tempomat, makar za AP ...
  5. Verujem. Od kad su podigli ograničenje na AP na 130, ja toliko i vozim. A pošto znam da punto laže tj. pokazuje veću brzinu od realne, teram ga do 140 po satu. Retko kad više, jer preko toga u njemu baš i nije neki doživljaj. Mislim može, ali mora baš da se siluje, jednostavno nije za to napravljen.
  6. Malo kasnim sa odgovorom ... Zato što u poslednje vreme češće pohađam AP, pa mi je malo čudno kad me za nekih 200km koliko imam do BG obiđe mnogo manje auta nego što ih ja obiđem ... Uglavnom ljudi voze ~ 110-120, pa ispadne da svako malo moram da obilazim jer ja držim ~ 130-140. A kako većina tih koje obilazim voze bolje i jače automobile, ispada da se kur*im s puntom, lečim komplekse, šta li ... Pa reko' da l' slučajno ne grešim negde, da l' je bezbedno voziti brže sa zimskim gumama, možda ti koji voze sporije znaju nešto što ja ne znam ?
  7. Uz dužno poštovanje prema liku i delu, administratore, to je Vaše subjektivno viđenje. Spomenuti puto istina ne puca od snage, i treba mu do stotke koji sekund više od proseka, ali baš da je kilav i slab, ne bih se složio. Možda u poređenju sa novijim i/ili jačim automobilima, ali to onda baš i nije neko fer poređenje. Za prosečnog vozača bez sportskih ambicija, koji poštuje ograničenja brzine, i tih njegovih skromnih 6o konja i 100nm je sasvim dovoljno.
  8. Tast je pre par godina skinuo zadnje fabričke Barum sa favorita '89. Oko 60K bilo na satu ... a i sada je
  9. Ma razumem ja sve to, i verujem da bi se bolje pokazale na mesecu ili na marsu, zbog slabije gravitacione sile. Moja iskustva su sa korišćenja po lokalu, imao sam ih na dva bajsa, i nisu dugo ostale na njima. Po suvom ne mari, al' kiša kad padne morao sam da vozim u krivinama kao po jajima. Al' da traju, traju. Komša metnuo na detinje bajseve oba ta para (emotivac kao kolega vicent), i eno ih, nisu mrdnule za ovih desetak godina, šara k'o nova ! E, sad, to što ne koče baš, i ne drže asfalt, to im je ustvari plus. Lakše klinci izvode "policajke" po ulici ...
  10. Bacaj to, ne valja kenda ni na bajsu, a kamoli na autu !
  11. Ma ne govorim o prostoru, nego moram da se #ebavam, uklapam, a nisam neki majstor, više sam kvariša. Kad je situacija šraf na šraf, kao sa prednjim, može. A troje pozadi i nije neki komfor, slažem se. Troje odraslih mogu da se smeste, al' jedva, ali ume da bude korisno recimo kad su putnici klinci, adolescenti, ili kombinovano ... mislim, tri naslona za glavu, tri pojasa, i to ...
  12. Meni već celu godinu stoji zadnja klupa od alfe u garaži. Nikako da se nakanim da je zamenim. Ne sviđa mi se što ima dva mesta za sedenje za razliku od puntove koja ima tri.
  13. Na puntu imam dve win1 a dve fulde kristal. Prošle zime su fulde bile napred, jer su bile nove, ali ove sam vratio win1 napred. Moj utisak je da su win1 bolje od fulde na snegu i po suvom, a fulda po mokrom kad je toplije... Nego recite vi meni kojom max brzinom vozite sa zimskim gumama?
  14. U jednom trenutku sam slučajno bacio pogled na nju, kad ono međutim. Prilegla da odmori. :| Mada sad kad premotam film unazad, jeste se sporo dizala temperatura kad sam krenuo ujutru, al' reko' to je zbog niske spoljašnje. Sve do AP je bila tu negde oko trećine na skali, tek kad sam sašio 130 neko vreme i isključio grejanje, došla je do pola. Posle je normalno funkcionisala sve do opisane situacije... Kako god, jutros normalno sve, radi po protokolu, diže temp, greška ne svetli... Samoopravio se na -8.
  15. Crče juče vernet star nepunu godinu. Dok sam se vraćao s puta od ~500km, negde pred kraj silaska s Rtnja, samo je klonula kazaljka temperature, ukjučio se ventilator i zasijalo endžin ček na tabli. Kad sam se spustio u banju počela je malo da se podiže kazaljka, isključio se vent. al' ostao da gori endžin ček. Videću danas da zakažem kod majstora, da čujem njegovo mišljenje, pa javljam ovde epilog.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...