Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

Recommended Posts

11 hours ago, Rasta said:

Prva samo za Shuxx-a :thumbup:

_20210423_171715.thumb.jpg.6e7a0d8a0d75f4cb54a53494f666bed7.jpgDSC_5088.thumb.jpg.c91bd6699c4dd07292c9102b67ddd1c9.jpg

@italiano

_20210423_171303.thumb.jpg.8475bfd220bd560ed0ad8207dfb252aa.jpg

Suma sumarum, nisam lud :D

kuvanje iz table je ustvari ventilatorčić koji duva negde vazduh na nešto, Goran objasnio, ja klimao glavom i delovao uverljivo :lol: 

Probao auto da vidi kako menjač radi i dao pozitivnu, kaže za M32 je perfektan :D

Donji nosač kaput, možda i desni, hence vibracije u ručici menjača u 3. pri puštanju gasa tik ispod 2K.

Klapnu gasa promeniti, jer ova baguje, i reče nešto za pritisak, ima u izveštaju,  pogledaću kasnije.

I da, bučniji je nego što bi trebao da bude, ustvari nije bučniji, već prenosi vibracije negde.

Takođe je potvrđena pogibija prednjeg desnog amortizera, koji je srećom uljno-gasni, pa je procurio umesto da zakove kao čist gasni i mož' se vozi laganeze i ovako posthumno, samo 'oće da ljuljuška po AP,  mož' lako se zaspi...:shock:

I za kraj par fotaka od onomad, uslik'o jedan sešn nakon pranja, pa zaboravio d'okačim...

_20210421_020943.thumb.JPG.eb68ac31327c3c5f26fa6bed1575ad95.JPG_20210421_020656.thumb.JPG.bf079adf59e7f6e12ebb45b2c893bff3.JPG_20210420_204306.thumb.JPG.6442ef97f80ec84940ed9cb293268d8a.JPGDSC_5078.thumb.JPG.a6150cf14b4e07731d8c124bae62a0d3.JPG_20210421_020825.thumb.JPG.38d645c90d8d67ab7a1872e54b4f7a20.JPG

A jes' lijep... Ne što je moj... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovo neka perionica u BG? Koja ima ovu penu? Cuo sam da ta pena i nije bas nesto efikasna... 

 

Sad kad je jasno da je zviznuo amort jel si probao naglo da ga cimas levo desno? Jel imas osecaj kao da ti kasni komanda koju si zadao?

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro si čuo, i nije.

Ustvari, verovatno jeste kad je auto normalno uprljan. Ali kad je ulepljen blatom, i to u više slojeva, ne blista. :D

Još sam ja predveče oterao da ga operem, dok sam pozavršavao sve obaveze, i tek kad sam skinuo vodu silikonskim brisačem nakon pranja, video sam da sam ispromašivao donje uglove vrata iznad pragova, tj. da srestvo nije odradilo...

Inače perionica je ovde, u banji, ne u Bg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Branislav said:

Jel ovo neka perionica u BG? Koja ima ovu penu? Cuo sam da ta pena i nije bas nesto efikasna... 

 

Sad kad je jasno da je zviznuo amort jel si probao naglo da ga cimas levo desno? Jel imas osecaj kao da ti kasni komanda koju si zadao?

Da, naravno, samo se to ipak manje oseća nego što je bilo kod tvog. Verovatno jer je uljno-gasni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj da ne znam. Ne setih se da pogledam juče dok je auto bio na dizalici.

Videću kad ih skine majstor da bi nove postavio pa javljam.

@Mijailović P. Nema ništa dok ne uvatiš sunđer, i dobro ga ošmirglaš! :D

Uzgred, ono je samouslužna perionica, tako da ustvari sam sve i radiš. ;)

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima da progledas kad stavis nove kao i ja, jedva cekam i zadnje da stavim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema nista bez bastenskog creva, sundjera, i laganica. Naravno, ko ima.

Par puta sam prao na samousluznoj perionici. Treba tu prakse, treba znati onaj smrk ravnomerno pomerati. Stanem, gledam ljude kako mlate onom puskom. Preskacu, pa daj jos zetona.

Tako, da ne gine neko propusteno mesto kad se osusi auto ..



Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, evo, išmirglao sam ga danas ručno sunđerom. 

Meni je iskreno lakše da ga ispuškiram u perionici, al' kad se već traži striktno ručni rad, reko' 'aj'. :D

_20210424_222129.thumb.JPG.e47474c18ddc06c58a3f5a851491c657.JPG_20210424_222817.thumb.JPG.6d6a8fa0a9c7012e9cee929e826170a4.JPG_20210424_223348.thumb.JPG.debf7a4e53ff055670768e45624f6372.JPG

Inače, krivac za abnormalni sjaj nisam ja, već kevina šauma :D

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, neshtry said:

A,šta kažete?

Brazilac gedora :D .

Pisali smo detaljno o konceptu Bravo Xtreme, ima tome skoro puna decenija. Konacno predstavljen na sajmu u Sao Paolu - srecom pa ostade samo na tom konceptu.

Odraz tipicne Fiatove politike u zadnjih 15 godina - nemas nove modele kada treba, pa cedi ono sto trenutno imas do besvesti.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni stvarno nije jasno zašto su "ugasili" Bravo kao model. Dizajniran je izvanredno, još ovaj našminkani sport baš izgleda dobro, nekako dovršeno, skladno, ne znam kako drugačije da to opišem.

 

Jedan od retkih modela na čiji dizajn nemam nikakvih zamerki. Otprilike ovako sam tamo početkom devedesetih zamišljao i crtao svoje ideje i maštarije. Ovo mi dođe kao neko ostvarenje dečačkih snova, taman na vreme, na pragu pedesetih. Midlife crisis. :D 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Rasta said:

Meni stvarno nije jasno zašto su "ugasili" Bravo kao model.

Iz prostog razloga jer je bio urnisan sa prodajom :) . Taman se zalaufao tokom 2008., kada ga je sasekla SEKA, ali i nedostatak dodatnih karoserijskih izvedbi. Nikada nije uspeo da prebaci cak ni 100.000 prodatih jedinica u Evropi. Vec kod restyle, posle samo 3 godine, prodajno je bio maltene mrtav, za parametre tada najprodavanije Compact klase. Stilo je bio ocenjen kao neuspeh Fiata (pogotovo s obzirom na ogromna ulaganja u razvoj, novu platformu, gomilu elektronike koje je naslednik samo iskoristio). A Bravo je bio prodat u duplo manje primeraka. Sve jasno kao dan.

Tamo 2007., prezadovoljan 3v Stilom i JTD, plan mi je bio da preskocim Nuova Bravo (kao tehnicki slican model) i sacekam njegovog jos napucanijeg naslednika, koji sam ocekivao 2012-2013... Nazalost, em je taj model kasnio 3 godine u Evropi, em Bravo u sustini nikada nije ni dobio pravog naslednika u klasi.

2 hours ago, Rasta said:

Jedan od retkih modela na čiji dizajn nemam nikakvih zamerki.

Jeste da je (narocito posle Stila) imao tipican italijanski dizajn, cak su njegovi dizajneri potencirali da je (sto je vise bilo moguce) "crtan iz ruke"... Ali za moj ukus, sto se eksterijera tice, Nuova Bravu je od starta falilo jedino vise "zestine" napred. Nekako mi je prednji kraj previse mekan, sledio je dizajnerski jezik koji je Fiat zapoceo 2005. sa Grandeom. Koji mi se u tom prednjem delu nikada nije preterano svidjao. Nekako auto deluje kompletno vizuelno "suzen" napred u grill-ove, mekano, za razliku od npr. 3v Stila svojevremeno. Koji je od napred, sa drugacijim branikom i sirim otvorima, delovao razvucen po putu, masivno, ostro, agresivno...

Sve ostalo mi je na mestu, dinamicni bokovi sa uzlaznom linijom prozora, lep zadnji kraj (pogotovo uz tamna stakla, duple cevke izduva, kacket, pragove, dobre felne)... Upravo neki Sport bi u tom slucaju (uz fabricki LED DRL koji prati konture vozila, diskretan difuzor pozadi, sto nikada nije dobio) i dan danas bio poprilicno dizajnerski svez.

U tim godistima, za moj ukus su napred takodje uke*ali i Giuliettu - dizajnerski ubedljivo najtanji deo tog auta. Pogotovo posle namrstene 159, koja je pobrala odlicne kritike.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gustibus...  meni se baš dopada taj izgled Grandea na steroidima. ;)

 

Za Đulku se slažem. Nakon 159ke, i pre nje restajl varijanti 147 il 156, ne znam stvarno šta im bi? Nikako nisan mogao da joj "svarim" njušku, a i kiselo je grožđe 

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes', al' onda ipak ne bi bio moj izbor, iako više volim 3v, jer ne pitam se samo ja.

 

Naslednica je izričito zahtevala da ima svoj ulaz i svoju ventilaciju/klimatizaciju pozadi, i da bude beo, ako je moguće. 

I kako ovo za boju nisam mogao da ispoštujem, oko druga dva uslova nije postojala mogućnost dogovora. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...