Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

Recommended Posts

Da tjet je jako grub i bucan sto zbog dizni koje su bucne sto kao motor ima cudan zvuk, tek kada je dosta ugrejan onda se ne cuje toliko. Sto se vibracija tice ja sam zadovoljan i ne smeta mi nista osim sto @Rasta tebi sad taj nosac bode oci. Sto se samog povlacenja tice iz niskih obrtaja iz mog iskustva je tu Grande sa 120ks bolji od mog Brava sa 150ks, tek posle 4k obrtaja je bravo ubedljiviji, to je neko moje iskustvo sa tjet motorom koje traje 2.5 godine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bem li ga. Da sam bliže pa da svratim na neki skup. Da vidim konačno je l' ta buka bug ili feature? Da li je samo kod mo'ega, il' je kod svih do mo'ega... :D

 

Ovako samo zbog toga da zapucam iz sb, ne ide. Mada kad bi ženi predložio neku šoping turu, možda bi i pristala? Nešto je spominjala IKEA-u.

 

Edit: A to što kažeš nije zbog Bravo VS Grande, nego garet vs ihi turbine. Valjda. Ja tako proč'to u onoj brošuri o 1.4 t-jet motoru, prvi je za performanse, drugi da malo popravi ubrzanje.

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemas sta da pricas ti o buci i vibracijama dok ne resis nosace motora i to samo ako ugradis iz originala, inace sa aftermarket nikad neces znati da li je to realno stanje stvari :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

NosaČ. Donji je zamenjen, levi je ispravan. Jedino taj desni da rešim, a sad baš da l' će biti iz originala, videćemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Rasta said:

Jer, juče uzeh od Zokija punta i odvezo' ga na pranje. Nisam mogao da ga gledam više onako štrokavog, a svaki dan prolazim pored njega... I pitam se šta mi je sve ovo trebalo? Auto utegnut k'o nov, nema da ljuljne, motor prede, nikakvih vibracija u kabini...

Jbg, citajuci sve ovo sto pises, ovoliko strana za ovako kratak period i zakljucke kao ovaj iznad - mozda si se malo i zaleteo pri kupovini? Trebao si da vidis i probas bar nekoliko komada, po mogucstvu odrzavane od vlasnika. Imas ih i po placevima, vrlo lako onda steknes neki utisak iz prakse o modelu. I tacno znas kada sednes u dobar auto, da li zvrci, trese, nosi po krivinama, sta fali od opreme, i sl...

I bivseg Stila sam kupio kao relativno mladog, imao je 4 godine i kusur. Dok sam ga vozio, u firmi smo od manjih automobila imali upravo Fiate, tj. ganc nove 500L kao i Classic - solidna oprema, sampanj boja... Peri-deri autic, ali je i u poredjenju sa njim vec Stilo bio vidno bolji u svemu (sto je i ocekivano, ipak je klasa iznad) - motorizacija, oprema, udobnost, komfor, ponasanje na putu, bezbednost... Stilu sam uvek zamerao losije materijale enterijera (sem gornjeg dela table), sedista i brljanje sa dobavljacima na startu produkcije.

Bravo ide korak dalje - ista platforma, ali ispeglane bubice, robusnije sastavljen auto, bolja izolacija, daleko bolji materijali enterijera, pogotovo kod Sporta gde su bolja i sedista... Shvatate zasto sam na temi o kupovini Brava uvek potencirao da se za nesrazmerno malu razliku u ceni juri neki napucaniji, "pravi" restyle (prelom '09-'10 su jos uvek bili mix onoga sto je ostalo po magacinima)... Neko mozda vidi samo tamne farove, par novih boja i materijala - a u sustini su stigli novi Euro 5 motori, novi menjaci, poboljsane stvari na mehanici... Neke stvari iskreno nisam ni znao dok ga nisam kupio - od tehnickih prepravki na delovima, do sitnica da npr. 17'' felne imaju 1 cm siri trag tockova, itd. Slicno je bilo i sa Stilom, verzije do restyle su imale upravo problema sa nosacima motora, pucanjem opruga, sitne brljotine sa elektronikom - pa je od restyle sve to lepo ispeglano.

Nevezano za ovu pricu, generalno je kod nas problem sto se od Bravaca vecinom uvoze oni sa pocetka produkcije ('07-'09, vecini su noviji "isto to samo skuplje"). Kao i sve losija ponuda svih modela. Drugari ovde znaju da sam prosle godine krenuo da se raspitujem za sledeci auto (Megane IV, Leon FR Mk3, DS4, u zadnje vreme me ipak uhvatio "crv" u vidu DS5 koji mi se uvek svidjao, mada mi realno ne treba veci auto od Compacta). Ali je ponuda toliko smanjena i losa zbog Corone, da sam trenutno o'ladio kapislu i odustao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne kažem da ne valja bravo, naprotiv.

 

Dalje, ne mogu se porediti ni on i grande, a kamoli običan punto, jednostavno nisu ista kategorija.

Jesam malo zbrzao s kupovinom, priznajem, al' ne kajem se, ovaj moj primerak je skroz solidan, nije razvaljen, pohaban i sl. Treba mu samo malo ljubavi i keša da bi bio utegnut k'o što je bio punto.

Možda je zvučalo kao da se zahebavam kad sam onomad rekao da me je razmazio punto, navikao na novo. Nije što je (bio) moj, ali taj auto se zaista i dan danas ponaša i vozi kao kad je bio nov.

Al' polako, mora malo vremena da prođe dok mi bravo ne "legne" što bi rekli.

Kad rešim još par sitnica, biće i on kao punto... Nov.Nov.Nov :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grande punto mi deluje kvalitetnije odradjen makar u ovim godistima 2007-2008 od bravca.

Naravno da se oseti klasa u nekim stvarima, ali je opsti utisak kvaliteta nekako na strani grandea, doduse i grande je oscilovao sa kvalitetom sa godinama.




Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je od Puntica ubedljivo najbolji Punto Evo. Sa sve enterijerom, umetcima na branicima, prelepi su u Sport verzijama. Jedino su na njemu malo uke*ali sa motorima. Kod dizela problemcici sa Euro 5 1.3 MultiJet (izbacen 1.9, 1.6 su bas retki). Kod benzinaca su od starijih 1.4 ostavili samo 8v 77. Izbacili 1.4 16v 95 i umesto njega umuvali MA 105 (atmosferac). Izbacili T-Jet i dodali MA Turbo 135.

@Rasta

Da me ne razumes pogresno ;) , zelim ti da sto pre i sto manje "bolno" dovedes auto u stanje u koje zelis. Video si i sam koliko se svi trudimo da pomognemo na brojna pitanja oko kupovine, kao i koliko se generalno pomazemo i informacijama i prakticno (dosta nas smo bivsi vlasnici Stila, pa to "vuce" druzenje jos od nastanka foruma). Jedino mi je cudan bio komentar "sta mi je ovo trebalo" :) - u smislu poredjenja Subcompacta i Compacta generacijski mladjeg skoro deceniju - ako je stvarno tako, onda nesto debelo skripi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, kupio je auti viseg segmenta od prethodnog
Drugo, polovnjak
Trece, resio je da ga dotera, iako mnogo toga je moglo da se odlozi

Puno troskova u kratkom vremenu

Ali, svakako je Bravo ogromna promena u odnosu na Punto

Tek ce@Rasta uzivati u sigurnoj i udobnoj voznji, mogao je malo da uspori sa investicijama, ali bi ga one svakako cekale.

Ono sto mene interesuje je potrosnja u tih 3000km.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Ivan said:

Jedino mi je cudan bio komentar "sta mi je ovo trebalo" :) - u smislu poredjenja Subcompacta i Compacta generacijski mladjeg skoro deceniju - ako je stvarno tako, onda nesto debelo skripi.

Nije mi bila namera da poredim Bravo i Punto kao modele, kako reko' gore. Znam da nisu ista kategorija i da se samim tim ne mogu porediti, tj. da to nikako ne bi moglo da bude ni fer ni realno poređenje. Pogrešno sam se odrazio ... Mislio sam na to da je moj bivši punto bio "utegnutiji" od sadašnjeg brava. Više nov.nov.nov. :D Al' rešićemo to, da se ne ponavljam ...

 

@shuxx je objasnio najbolje ... :) 

Glede potrošnje, kako napisah u temi o kupovini brava naknadno, do sad je to okvirno nekih 20% više od punta. Možda koji % gore-dole, u zavisnosti od toga gde se vozi. I, naravno, kako se vozi. Ako se pripazi, potrošnja je meni skroz prihvatljiva, al' ako se oplete po gasu, onda jbg. Ko 'oće da ide, a da malo troši, kupuje dizel. Ili tura plin. :thumbup:

 

Nego, ulazimo već u četvrti dan sa zamenjenom klapnom, i ne mogu da verujem koliko se bolje ponaša auto. Ne pali nikakve greške od tada, bojim se da se nije pokvarilo nešto ... :D

Jasno mi je da je ugasio engine check, ali koje jbn. veze ima klapna gasa sa greškama za abs,esp i hill holder unavailable što je prijavljivao ? :huh:

Takođe je prestao da trese i pri gašenju.

Prosto mi dođe da kupim još jednu polovnu klapnu, da turim u kasetu, preventivno, radi uroka ... :lol:

Prilažem i par fotki od juče, najavili da neće padati kiša u banji, pa sam ga oprao... i naravno čim sam ga izvez'o iz perionice, počela je ...

brao-3304.thumb.jpg.16110de9e5df4d312cbac2c8e16a19f6.jpgbrao-3309.thumb.jpg.a5dcc282d0f0c7cd51837290aef6bba7.jpg

 

Nisam do sad ni jednu iznutra okačio:

 

89799.thumb.jpg.d96968710e4a97daf36b45f7a1edbbe5.jpg 2809.thumb.jpg.6593a60a87bb07aaba4dddb38b761a77.jpg 780.thumb.jpg.4c4d7d2c1055950602c6bd2bc527dc64.jpg

 

Izvinjavam se zbog prašine i peska na patosnicama, k'd nema sobuvanje jbg.

Nego ne znam šta mu je sad, od kad je ugasio engine check pojavio se neki natpis MISTAKE. :o

Možda to stoji kad nema upozorenja o greškama ? :lol:

 

Edited by Ivan
Spojeni postovi, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj Bravo je fantastican unutra, naravno i spolja. Svako poredjenje sa Puntom, moze da bude ima volan i 4 tocka.

Predobar je, cenim da je odlucan za otvoren put, autoput...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shuxx said:

Predobar je, cenim da je odlucan za otvoren put, autoput

Najveca uzivancija je na magistrali - sa spustenim vesanjem, sirim tragom tockova i na 225/45 gumama lezi bukvalno kao pegla. Lagan je i u nosu, pa u kombinaciji sa navedenim (a u poredjenju npr. sa prethodnim JTD Stilom) - imam osecaj da me bukvalno vodi kroz krivine kada ih ostrije odsecam. Jos kadice odlicno drze, bas lep osecaj sigurnosti. Sve to sam primetio kada sam ga vec prvi put u BG spustao niz najobicniji tobogan na autoputu, samo mi je navukao kez.

3 hours ago, Rasta said:

Isteče mi vreme za edit jbg. Nisam do sad ni jednu iznutra okačio. Htedoh da prilepim uz one dve odozgo, al okasnih za sekund ... :D

Sace koleza naredi :D , bez brige.

Bas lepa boja, pogotovo uz tamnije farove, bele migavce i ove svetlije grill-ove. I pohvalno, restyle volan i airbag, a da se sa gornje strane nije rasirio od sunca :D . Pre restyle im se gulila koza i znak je postajao ljubicast vremenom. A posle restyle su resili prethodno, a ostavili gornji deo volana iza airbag-a tanji pa se malo rasiri :lol:.

Kome (ne daj Boze) zatreba info - pre i posle restyle su razliciti volani/airbag-ovi. I oblikom i pozicioniranjem kacenja bag-a "na zicu". Iako spolja deluju apsolutno identicno.

3 hours ago, Rasta said:

Nego ne znam šta mu je sad, od kad je ugasio engine check pojavio se neki natpis MISTAKE. :o

Umesto "See Radio", ako ima izbaci da ti na pocetnom ekranu izbacuje "Engine Info" ;) .

Umesto beskorisnih podataka sa radija, tu drzim digitalni prikaz pritisak turba.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites




Umesto beskorisnih podataka sa radija, tu drzim digitalni prikaz pritisak turba.
 


Može li on na ovom "prostijem" displeju da ima pokazivanje turba?

Gesendet von OnePlus 8T mit TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, nije konfigurabilni Matrix. Nisam uvecavao sliku, nego po default kapiram posto je Sport u pitanju.

Nista ne kosta da proba ;) : Menu->First Page, opcija Engine Info (ako postoji, izmedju je opcija Set Date i See Radio).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Ivan said:

Lagan je i u nosu

Kao i u *upetu, zato ako voliš da peglaš brzo krivine moraš da imaš i dobre gume, inače ode mas' u propas'.

 

Mene onomad krenuo da pretiče zadnji kraj jer sam prebrzo uš'o u jednu krivinu, pa se prepao i naglo pustio gas negde na pola ... Srećom niko nije dolazio u susret ...

 

 

Znači ne puštati, samo Gas! :D

 

Nema te opcije, kod mene zviždi turbina kad se uključi i menja frekvenciju sa brzinom  ... :D

@TheWickerMan, @Ivan

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zamislite mene bez amortizera kako je moj nos radio i plivao  :unsure: @ISV_01 najbolje zna kako to izgleda :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebeš auto kad nema prikaz G sila

Sent from my SM-G770F using Tapatalk



Koje sile te spopale sa 1.4 ispod haube :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Rasta said:

Mene onomad krenuo da pretiče zadnji kraj jer sam prebrzo uš'o u jednu krivinu, pa se prepao i naglo pustio gas negde na pola ... Srećom niko nije dolazio u susret ...

 

 

Znači ne puštati, samo Gas! :D

Kontra, kontra :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje sile te spopale sa 1.4 ispod haube default_D.gif

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Pa vidiš da ga svi arče kroz krivine

Jedino onaj penzos iz Vojvodine miran

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma *ebo krivine, danas zamalo po ravnom da nastradam ! Krenuo da pretičem, nabio gas do daske, i zalepi mi papučica ... :shock:

Bilo je OOOOO zmaju, OOOOO !!! :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...