n1k 29 Posted October 20, 2019 Ode mi kvacilo upravo. U toku voznje postalo jako tvrdo i nece da odvaja. Cekam slep sluzbu... 13600 km. Kakva smejurija. 1 2 bane1321, Mix74 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted October 20, 2019 Desava se, nista cudno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1801 Posted October 20, 2019 Na 13600km?! E kvaliteta... 1 n1k reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 17526 Posted October 20, 2019 Turkey.... Sistem kontrole kvaliteta zakazao... 1 n1k reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6559 Posted October 20, 2019 Najlakše je reći da se i to eto dešava, najteže je kad se to desi upravo tebi! Katastrofa je kad ode kvačilo na toj km, a pritom je auto atmosferac! 2 n1k and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 17526 Posted October 20, 2019 Doktoru kod koga moja žena povremeno radi crkao preskupi Volvo suv na 7000km u inostranstvu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1732 Posted October 20, 2019 Vec sam rekao to par puta, evo opet. Kad kupite novi auto, niko vam ne garantuje da nesto nece da crkne. Tu je samo garancija da ce to sto crkne popraviti u garantnom roku. 6 shuxx, nobutado, neshtry and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 17526 Posted October 20, 2019 Slažem se, pogotovo ovi visoko kompjuterizovani i mega kompleksni ovovremenski... 2 Djuk85 and srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1801 Posted October 20, 2019 Ali da crkne na 13000km je porazavajuce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19967 Posted October 20, 2019 2 hours ago, srdjos said: Kad kupite novi auto, niko vam ne garantuje da nesto nece da crkne. Tu je samo garancija da ce to sto crkne popraviti u garantnom roku. Apsolutno tacno. Ranije sam negde kacio grafikone otkaza komponenti vozila (mehanika, elektronika,...), u odnosu na vremenski interval. Verujem da bi se mnogi iznenadili rezultatima. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6231 Posted October 20, 2019 Da li je onda zaključak bolje uzeti polovan?! 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mix74 46 Posted October 20, 2019 E nek ide sve u PM. Ovoga sam se najviše plašio i ovo izgleda da nije izolovan slučaj. Još ranije sam negde čitao da je čovek posle neke male kilometraže imao defekt na kvačilu. Što je najzanimjlivije fiatov servis mu nije uzeo u obzir garanciju već je morao sve da plati iz svog džepa. @n1kŽao mi je i želim ti da te što pre prođe taj haos što te zadesio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1732 Posted October 20, 2019 10 minutes ago, andreja.micovic said: Da li je onda zaključak bolje uzeti polovan?! to nije tema ovde Samo napominjemo da sve crkava, i novo i polovno, treba samo i to imati u vidu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 17526 Posted October 20, 2019 Loša sreća... Moj ćale 1990 kupio Renaulta 5 campus, koji kao da je bio uklet, tri dana posle kupovine proveo 45 dana u servisu i tako nastavio dok ga ćale nije prodao...naiđe takav primerak, a eto Ivan kaže da su rezultati njegovog istraživanja iznenađujući, što ja čitam fa nisu baš retki Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted October 20, 2019 Da si mladji mislio bih da ti je@Flex cale 3 3 Woodoo, darkman14, totti and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
n1k 29 Posted October 21, 2019 Zvao sam ih malopre, potvrdili su da je kvacilo i da ce se sve zavrsiti verovatno danas u okviru garancije. 5 Mix74, darkman14, srdjos and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6231 Posted October 21, 2019 Super, nisi prosao kao Bumblebee sa astrom Quote Share this post Link to post Share on other sites
branik 107 Posted October 21, 2019 11 hours ago, n1k said: Zvao sam ih malopre, potvrdili su da je kvacilo i da ce se sve zavrsiti verovatno danas u okviru garancije. Nadajmo se da je tako. Kad sam zvao Autogarant zbog kočnice, složili su priču tipa da treba vreme za defektažu, da treba da traže odobrenje od Fiata, da poruče deo, i sve to pre popravke. Ako je nešto očigledno, šta ima da se čeka, i da za to vreme vlasnik ima problem što nema kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19967 Posted October 21, 2019 11 hours ago, andreja.micovic said: Da li je onda zaključak bolje uzeti polovan?! Naravno da to nisam rekao - nego samo da bi bilo interesantno pogledati te grafikone otkaza komponenti u vremenu. Rekoh vec da bi se mnogi iznenadili - narodski receno imaju oblik blagog latinicnog slova "U", kacio sam ranije detaljne rezultate istrazivanja. I da, sto postovani kolega vec rece - tim sto si kupio novo nisi obezbedjen od kvarova i cimanja sa ovlascenim, vec samo da ce isti biti otklonjeni u garantnom roku. Videli smo pre 5-6 godina (kada je krenula navala sa Nacionale) price oko 500L i njegovih bubica, stoji na forumu i moze i dan danas da se procita... Uglavnom standardno budu problematicni modeli iz prvih godina produkcije, kasnije se to (pogotovo kroz iduci MY) ispravlja. Za Tipo se isti planira tek krajem iduce godine (kao MY21). Vec sada kasne jer je usao u 5. godinu od predstavljanja u maju 2015. u Istanbulu - a ne bi me zacudilo da i to pomere s obzirom na stalne izmene njihovih visegodisnjih planova u zadnjoj deceniji i dominaciju B i C Crossovera nad Compact klasom u zadnje vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 551 Posted October 21, 2019 14 hours ago, Ivan said: Apsolutno tacno. Ranije sam negde kacio grafikone otkaza komponenti vozila (mehanika, elektronika,...), u odnosu na vremenski interval. Verujem da bi se mnogi iznenadili rezultatima. Nije ovo iznenađujuće... Kada bi potpuno bio eliminisan Quality Control i Quality Assurance kao pojava i procedura, sva proizvodnja bi davala U-shaped failure rate over time. Velik broj kvarova i nedostataka otkrivenih u prvih par meseci / par hiljada km, pa onda sve ok do par godina starosti kada broj kvarova raste sa starošću i upotrebom, prema očekivanom. QC i QA pokušavaju da "ispeglaju" taj inicijalni nalet kvarova simulacijama i testovima gotovog proizvoda, tako da se veštački "nabije" par meseci / hiljada km starosti auta, te kupac dobije proizvod koji je te "dečije bolesti" već "preležao". Naravno, taj proces je skup, zato jeftiniji automobili imaju izraženiji "levi krak U-krive" nego skuplji modeli. 12 hours ago, andreja.micovic said: Da li je onda zaključak bolje uzeti polovan?! Ne baš... Zapravo zavisi od toga kako posmatraš auto i šta ti je prioritet. Suviše je kompleksan sklop za tako crno-belu odluku. Recimo RAM za računar je sjajan primer "bolje polovno", jer RAM je tako koncipiran da ako će crći, to će se desiti unutar prvih godinu dana, +/- koji mesec. Ako ne crkne tada, neće ni za 10+ godina. Sa autom nije baš tako čista situacija. 12 hours ago, srdjos said: Samo napominjemo da sve crkava, i novo i polovno, treba samo i to imati u vidu. Sa tom razlikom što novo ima nepoznate potencijalne mane, a polovno, naročito od poštenog prodavca ili poznata mašina, ima mane za koje si spreman. Opet, pitanje prioriteta i lične preferencije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 157 Posted October 21, 2019 2 hours ago, branik said: ... i da za to vreme vlasnik ima problem što nema kola Ako popravka vozila u garanciji traje duze od 4h imas pravo na zamensko vozilo. Tvoje je samo da ga posle vratis sa istom kolicinom goriva da koliko si ga uzeo. Ja sam to koristio kad mi je auto bio u servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
branik 107 Posted October 21, 2019 (edited) Da, lepo to zvuči, ali nisu ni svi serviseri isti. Kad sam se raspitivao, bilo je mnogo ali i ako. Jednostavno sam hteo da se dogovorim kad im auto ostavljam i preuzimam zamenski. Nije baš išlo, a intervenciju sam odložio. Edited October 21, 2019 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
n1k 29 Posted October 21, 2019 Meni su javili da je auto gotov i da mogu da ga preuzmem. Ako je sve ok onda sam stvarno prijatno zapanjen brzinom i profesionalnocu svih ucesnika ove operacije, od prijave kvara fiat call centru, slep sluzbe koja se brzo pojavila i sad zamene kvacila u Stojanovu. Idem oko 3 da ga pokupim pa cemo videti 3 darkman14, djole81ar and Mix74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 537 Posted October 21, 2019 48 minutes ago, McSteel said: polovno, naročito od poštenog prodavca ili poznata mašina, ima mane za koje si spreman. Lepo pojašnjenje za prethodno napisano oko testiranja. A ovo navedeno me interesuje kako se kod polovnog može znati da neće za npr 10.000 početi da se javllja neka do tada nepoznata mana tj. ne mana nego kvar pošto ove za koji si spreman mogu biti samo one koje su već počele da daju znakove (ne znam na primer kvačilo će morati skorije da se radi...) ne može svaka bitnija komponenta da se unapred izmeri i oseti njeno stanje koje neku km može početi da daje znakove pa tako da se uz očekivane jave i drugi kvarovi? Npr ja sam mog Stila prodao posle 10 godina korišćenja, i čoveku na dve strane ispisao ono što sam znao šta je koliko pohabano, i posle tri dana auto ga ostavi u selu nije hteo da mu upali, naravno ja platim šlep mojem majstoru i on rasturi očisti i vrati osigurače i releje i upali, dal je bila neka kondez ne razumem se toliko, ali moglo je nešto i ozbiljnije da bude, samo primer dajem. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites