Jump to content
FAS Euroauto Goran
driftwood1

Lancia Nuova Delta - insufficient oil pressure

Recommended Posts

Povremeno mi se pojavljuje prilikom paljenja auta poruka upozorenja  "Insufficient oil pressure - please stop the engine".Poruka se javlja najcesce tokom jutarnjeg paljenja...ugasim auto,opet upalim i sve normalno bez znakova upozorenja.

 

Kao i kod stardusta imao sam jednom problem sa nedostatkom snage...zaputim se na nekakav kongres te nako voznje od nekih 150km prilikom uzimanja kartice za autoput,auto odjednom izgubi snagu....pojavila se zuta lampica check engine,vise od 40 km/h nece ni da cuje....prije toga sam prevalio oko 4000km za 2 mjeseca i kusur bez ikakvih problema.

Odlucim da vozim jos nekih par kilometara po autoputu do prve pumpe, pa da vidim sta dalje da radim...kad odjednom prochepi i sve normalno jos nekih 150km autoputa,no zuta lampica nije se gasila.

 

Da ironija bude veca,vec sam bio jednom na servisu posto sam auto kupio sa predjenih 74 000,hajde reko neka ljudi pregledaju da se slucajno zbog neke gluposti ne bi nasao bas u ovakvoj situaciji...dijagnostika pokazala sve ok-nikakvih problema,te im ja ukazao na ovaj gore prvobitni problem sa nedovoljnim pritiskom ulja u motoru,odmahnuse rukom to je najvjerovatnije softverska greska rijesit cemo to reprogramiranjem PCM,te mi zakazu termin.

 

Parkiram auto,te ga nisam palio 3 dana (koliko je trajao  kongres,a ovlastenog fiat/lancia servisa nije bilo nigdje u krugu 150 km plus vikend)

 

Nakon 3 dana upalim auto,krenem nazad kuci...zuta lampica ne svijetli,vuce normalno.

 

Kad sam dosao kuci nakon 7 dana  odvezem auto na zakazani termin u ovlasteni servis u Karlovcu...spojili dijagnostiku samo pronasli gresku sa egr ventilom,za koju nisu sigurni  da li je softverske prirode ili je u pitanju sam egr ventil...kazu ona je najvjerovatnije bila uzrok gubitka snage.

 

Reprogramirali PCM i nakon 4 dana opet se pojavila greska pritiskom ulja...jbg sta sad da radim...ima li neko znanje,ideju,iskustvo sta dalje..moguci uzrok problema.

 

Procitao sam u orginalnoj knjizici auta preporuku za sipanje tutela disel art aditiva za dizel radi boljeg rada motora...neko kaze ma kakav crni aditiv,kontam nebi ga ovi preporucili da nema neku ulogu.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mom prijatelju se na Alfi 159 povremano javi nedovoljan pritisak ulja. Vec godinu dana se vozi ,i ima prilicno tesku nogu,i sve radi ok.Sto ,naravno, ne mora nista da zanaci.Gubitak snage 99% dpf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

99% loš filter ulja, niska filtraciona svojstva i lako "pušta" ulje tj. ne nabija pritisak što ECU prijavljuje kao grešku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojavi se samo pri prvim paljenjem auta. Tpri temperaturi od 8c spoljasna. 

Hvala vam na svakom odgovoru

 

D0F49052-A24A-4304-BCAE-16620CB03624.pngAE46B85F-DD9B-496F-A3BA-8847454B3952.png

 

 

Edited by neshaoct
spojeno & formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dzoni.

 

Pretpostavljam da je zbog gumice na uljnoj pumpi. (Mada nisam siguran da je to problem i na 1.6 )

Je l' se to desava samo pri ovoj temperaturi ili ?

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Dzoni. said:

Samo ujutru prvo paljenje. Posle nista

nije bitno kad palis auto, mozes prvo paljenje i u 14h isto to ce ti se pojaviti..

kupis ovu gumicu i zamenis je, otprilike 80-100000km rok trajanja...

 

 

fgfgfgfgf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo cika sve lepo objasnio. Setili se zabari da zarade malo novca jer su napravili previse perfektan motor.

 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio YouTube link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam kupio auto u okviru velikog servisa je bilo skidanje i čišćenje kartera i zamena gumice uljne pumpe. Pa sad, ko kako želi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti slucaj imam na delti 1.6mjet...samo prvo paljenje...majtor mi kaze "ma vozi to je normalno"...ali meni to bas i nije normalno...

Da li se problem resava sa ovom gumicom i na 1.6mjet motoru?

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ko mene isto...   samo jbn Švabe u neovlašćenom servisu traže oko 250-350 e  samo za zamenu dela...

+ poslali mi pogrešan deo sa neta...   debili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas je upao u Safe mod .... I max 2000 obrtaja / 50km/h .... stigao dihtung iz Fiata .... ali čekam ulje i filtere...

 

IMG_20201226_131511.jpg IMG_20200907_112339.jpg IMG_20201218_160311.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

jbg... nema se vremena ko nekad...  

 

a i kako je počela da zeza, uskoro ide u oglase kod vas... pa će posle bude - vidi kakva je bila nekad, a vidi je sad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...