Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Pitanje u kom polozaju je zadnja klupa prilikom merenja. @djunis82 , trebalo bi i kod tebe da moze zadnja klupa da kliza po sinama i da se usprave nasloni za ledja. Ja kod mene drzim celu klupu momerenu 3-5cm napred u odnosu na krajnji zadnji polozaj. Tako se lakse smesti treca osoba pozadi jer imam decja sedista. Time se oseti veca komocija i u gepeku prilikom pakovanja kofera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/2/2023 at 3:04 PM, Dale said:

Pitanje u kom polozaju je zadnja klupa prilikom merenja. @djunis82 , trebalo bi i kod tebe da moze zadnja klupa da kliza po sinama i da se usprave nasloni za ledja. Ja kod mene drzim celu klupu momerenu 3-5cm napred u odnosu na krajnji zadnji polozaj. Tako se lakse smesti treca osoba pozadi jer imam decja sedista. Time se oseti veca komocija i u gepeku prilikom pakovanja kofera. 

Da, mislim da i ovde ima nekih 15-18cm klizanja napred-nazad. 

Te i kad zatreba veći prtljag, može se dobiti pomeranjem klupe bar 10cm (+50L), a da se ne gubi na komforu. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1mm trece dimenzije na 1  kvadratni metar je ekvivalent 1l zapremine. Sirina puta visina gepeka je bar 1 kvadrat, a ver vise. Pomeranjem 10cm(10cm dublji gepek) bi trebalo da se dobije min 100 dodatnih litara. 
Samo razmisljam na glas... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Dale said:

1mm trece dimenzije na 1  kvadratni metar je ekvivalent 1l zapremine. Sirina puta visina gepeka je bar 1 kvadrat, a ver vise. Pomeranjem 10cm(10cm dublji gepek) bi trebalo da se dobije min 100 dodatnih litara. 
Samo razmisljam na glas... 

Jbt, logično.

Ja išao prečicom: ako je osnovno 500L, a uz max pomerena sedišta 590L, onda je ovo moje nešto između :D

Pogreši čovek 

image.thumb.jpeg.deb6f3da547af3341c14dbc19be1998f.jpeg

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na temu "dabogda imao pa nemao" tj dobre strane 500L mada jeste poredjenje baba i zaba...

 

Vozio sam par dana zenin Grande Punto 2011 1.2. 8V, auto je full ispravan i sve to, al kad ulazim i izlazim kao da sam seo u kadu, to je nisko kao da sam seo u neki karting, na neravan put bas drnda, jeste to je takav auto nisu neispravnosti ali ne bih u zivotu mogao vise da udjem u tako "klasican" auto, kad sam posle seo u 500L kao u avionu da sam.

 

Posto se oceva Laguna 1.9 dizel 2002 polako cela raspada a sve je na njoj skupo, nije vise rentabilna i na oglasu su od 500 do 800 eur takvi primerci, a otac nema para nikakvih, odlucio sam se da ga pomognem te sam u trecoj potrazi automobila za 2 godine, mozak da mi pukne od oglasa i gluposti. Posto otac nece da uzme pare za neki skuplji auto, odlucio sam njemu zeninog punta komplet sredjenog a njoj nesto novije i skuplje. Na puntu je pre 5k km uradjen veliki servis, mali servis, diskovi plocice kociono ulje, akumulator Topla, 8 guma ganc novih letnje zimske, senzor radilice tad zamenjeni kablovi i svecice, ociscena klapna gasa iberlauf map senzor, auto bas onako da sedne i vozi.

 

Tako sam krenuo da gledam kola za 5 pa 6 pa 8 pa 10 hiljada eur. Odem danas da pogledam Daciu Sandero zeni se svidja na oko i meni nije los na oko. Auto je 2020 godiste, presao 40k km, 8.000 eur, kupljen i zamenjen staro za novo u Hit autu. Reko nema sta idemo da kupimo.

 

Boze mili koje je tek ono govno od auta. Jesu babe i zabe porednjenje, ali ni on nov nije bio jeftin, nesto tipa 12-13 hiljada kada je 500L bio mozda hiljadu dve vise. Auto ne samo sto je glot, nego je sav od kartona i plastike, sve se vec razdesilo, kvake i druga plastika izgubile boju od sunca, od pranja izgreban kao celicnom cetkom, presvlaka sedista se vec ofucala ima i dve rupe nisu od zara pljuge.

Jeste ga verovatno arcila neka firma, al za 40k km nek je usao izazao 40.000 puta u 500L ne bi ofucao sediste. Bas zalostan auto. Misljenja sam da na trzistu treba da postoje takva auta, ali po meni on nov ganc vredi 6-7 hiljada a ne duplo vise. I to motor prdekana 1.0 Sce tri cilnidra sa turbinom.

 

Potraga se nastavlja, gledam mozda ove Tipo iz Autoland oni i ne izgledaju tako lose al nisu ni toliko novi a kostaju i preko 10K. Video sam u Cirinac salonu Fabiu 1.0 2020 82k km za 10K nije fiksno.

 

Na kraju cu da se iznerviram i opet stek za kredit za stan da potrosim da uzmem Kodiak 1.4 TSI 60k km 2018 isto u Cirincu za 19.500 eur :D pa zeni 500L a ocu Grande.

 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj Seat Ateca ako vec razmatras Kodiaq. Slicni automobili. Seat lepsi spolja, Skoda unutra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dačije su ne tako davno koštale 7.777€ (doduše bez klime čini mi se).
To što su sad 13-14.000€ je neka druga priča na globalnom nivou.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj prodekana motor 1.0 i tri cilindra šije tvoj 1.4 u 500l uzduž i popreko, čisto da znaš. Čak i manje troši i ide plin na njega fabrički, ko hoće.
A da je Sandero Kanta, ja to pričam još od momenta kad sam gledao Tipa Cross novog pa sam gledao i Sandero.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se ipak ima i turbinu a i deluje kao puno laksi auto, nego nesto nisam fan mada za takva auta i nije losa opcija, ne znam samo koliko su durabilni jos u takvom primerku koji se posle 40k raspada, ko zna kako ga je dzario sigurno nije stedeo. 

 

Jeste se promenila situacija na trzistu, ali i po tim novim standardima meni licno ne vredi ni 5 soma eur nov, al ajde 7 mozda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, 

 

Neka ideja u kom pravcu ići. Ćale bi da menja auto, sad vozi raspalog C Saxa benzinca, pre toga Golf2 dizel, Yugo.... budžet 2.500eur, korišćenje grad i selo, kad kažem selo znači da nije nizak, dugačak, da može i gepek da se ubaci nešto. Uz naravno jeftino održavanje :) Benz, dizel, nema pojma, dosta benzina i troše na odlaske u selo, opet dizel pitanje stanja... 

 

Malo sam pretraživao i nisam pametan. Mlađe godište jedino puntići, Fabia jedino starije od 2005 što opet ne znam da li ima retona kupovati auto star 20 god.. sve bolje je veća cifra, preko 4.000. Njemu bi idealan bio neki Sedici il tako nešto, neki džipčić ali to je nemoguće, i da se nategne za više para, treba to malo i srediti, naći u solidnom stanju... Ako se vratim na Punta i Fabiu, šta je bolje Punto 2010-11 1.2 onaj kao u zastavi što se pravio, ili Fabia 2005.6 ona kockasta.... meni opet ovaj punto racionalnije rešenje, i mislim da jedino tog auta ima da se birka a da nije nešto atraktivan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepopularan 1.7 motor ali i dobio je taj auto vrvtn u zamenu pa ima prostora da je da jeftinije.

Svakako vredi pogledati, a imaš i broj servisa koji je održavao pa zovi da pitaš kakav je auto. 

 

edit: sad sam pogledao cene dizel Meriva cca.2006god. Pa ima ih preko 20kom. ispod 2200eur. Ovo i nije ništa ispod cene...

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz ljubavi prema brendu, pre bih gledao musu nego merivu :) 
Da ne poredimo opremu u kojoj je dolazila musa a u kojoj meriva. 

Jedino sto nikad nisam mogao da sazvacem je tabla na sredini

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, djole81ar said:

Ako se vratim na Punta i Fabiu, šta je bolje Punto 2010-11 1.2 onaj kao u zastavi što se pravio, ili Fabia 2005.6 ona kockasta....

Gde imas grande punto tog godista do 2500??? ako ga i nadjes to je neki krs a svakako je bolji izbor od fabie i zbog motorizacije i generalno.

Za te pare moze i reno modus da se uzme, odlicni benzinski motori a i sa merivom nema greske generalno, njih bas ima dosta u tom cenovnom rangu, imas i fiat ideu isto povoljno, musa jeste bolja od pomenutih automobila u svakom smislu ali uglavnom prebacuje taj budzet.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grande nema svakako mislim običan. 

Svakako nije bitno dal je koji lepši auto. Bolje da je ružniji :) musu bi bilo greota po selu terati, naročito sa bež entirejorom

Svakako je nužno da je nešto viši

Meriva mi deluje praktična zbog gepeka, tebalo bi da ima veći klirens, nešto je i veća nego idea i sl koji su možda i premali... tako da mi ona nešto po najviše zapala 

S obzriom da je gepek kod nje solidan možda bi plin mogao da dođe... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neces pogresiti sa merivom i benzinskim motorom, komforan auto, nema nekih bitnih mana, od opreme imaju sve sto treba, fino se sedi u njima, klirens nije visi od drugih kola bar ne nista bitno to vise izgled vara ....pre nekog vremena sam prodao jednu merivu bas u svrhe koje tebi trebaju, ima covek dobar noviji auto a meriva mu treba za selo vozi neke gajbice, voce, bem li ga,  cesto je van asfalta tako da samo njih gledao i zbog prostora i zbog odnosa cena-kvalitet

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford fusion sad prodje, deluje zanimljvo, i povišeno?

Kakvi su ti benzinci u poredjenju sa opelom?

Trapovi?

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fusion je odlican auto sa odlicnim motorima bilo benzinskim bilo dizelasima. Povisen klirens i veliki gepek su mu odlika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je fusion sam zaboravio, prodadoh ga drugarovom ocu prosle godine, odlicni su im benzinci i 1.4 i 1.6 auto je u sustini ford fiesta sa povisenim klirensom i malo vise prostora, prilicno jeftin za odrzavanje i pouzdan

IMG_20220424_175518.jpg

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam novog Sandera prošle godine na sajmu i razočarah se. Pre koji dan došao jedan prijatelj kod mojih, opet me uhvatila euforija ( realno, lep je auto ), opet seo, opet opipao, detaljno pregledao... razočarenje još veće nego na sajmu.

 

I dok ga čovek hvali kako ni jedan problem nije imao za pređenih 35.000, ja gledam komplet sažuljanu boju na utovarnom pragu gepeka jer nikakve zaštite nema, gola vrata gepeka bez plastike, unutra samo tepih, bez ikakve daske ili postave, sa unutrašnje strane zadnjih blatobrana NEMA zaštine plastike, na pragovima NEMA plastičnih lajsni, tepih samo što ne pukne od žuljanja cipelama, vrata se teško otvaraju i zatvaraju, kvake očajne, ratkapne u obliku alu felni ( ja mislio da su to alu felne ).

 

Dobre strane, dobar motor, sedišta su bolja nego što izgledaju, spolja je lep i tu se završava spisak... Auto za 15k, navodni best buy a jedan Punto je kvalitetnije urađen od njega.... ja sam iskreno zgrožen. Da li je to još uvek dobra kupovina u ovom ludilu sa cenama... mislim da i pored toga nije... dobijaš koliko platiš, ako i toliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/26/2023 at 4:54 PM, Dale said:

Pogledaj Seat Ateca ako vec razmatras Kodiaq.

Komšo, Kodiaq je najmanji = Seat Arona, Ateca je pandan sa Karoqom! ^_^ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, na taj srednji sam mislio, na Karoq.
Valjda je Kamiq najmanji, pa Karoq, a najveci Kodiaq. 

Bem ti ko ih krstio... Vuk, Vukoje, Vucina i sl. 

Edited by Dale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...