Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

@Baso_1990 to je vijak kod kardanskog zgloba iza el serva prema letvi. Meni je isto lupkao na neravninama i volan je imao veoma malo lufta. Sa donje strane volana u plastici ima rupa koja služi verovatno samo za taj vijak. Ponavljam 4 servisa su rekli da je letva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ništa. Postoji sa donje strane armature rupa samo za taj vijak. Ponavljam kod mene je bio takav slučaj i sve dok nisam auto odvezao kod drugara što ima kanal definitivno smo ustanovili da nije letva u pitanju nego nešto u el servu ili što je možda delovalo najlogičnije neki luft u nekom od kardana. Dok je auto gledan na dizalici svi su tvrdili da je letva!

WP_20160331_19_20_47_Pro.jpg

pogledati iznad pedala. Najbolje pregledati sve spojeve gde su kardani jer su svi zategnuti vijcima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima od novog člana :). 

 

Izvesno vreme već gledam da kupim novog ljubimca. Lutao sam tu i tamo, od nemaca do japanaca, preko francuza. Iskreno, italijane nisam ni uzimao u razmatranje zbog raznoraznih priča. Od pre par dana sam počeo da se interesujem za Grande Punta, svideo mi se baš baš na prvi pogled. Pročitao sam celu temu i nemam nekih posebnih pitanja, u razmatranje uzimam 1.3 mjet ili 1.2-1.4 benzin+plin, sa 4 vrata.  Našao sam par komada koji bi došli u obzir pa ću linkove od istih postaviti ovde da čujem Vaša mišljenja o njima. 

 

Prvi: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7987005/fiat-grande-punto-evo-13-mtj-dynamic

 

drugi.jpg

 

Drugi: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7893596/fiat-grande-punto-14-b-cng-evo

 

prvi.jpg

 

Treći: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8022989/fiat-grande-punto-12-dynamic-plin

 

treci.jpg

 

I četvrti: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6997880/fiat-grande-punto-evo-12-brc-gas

 

proba.jpg

 

 

Hvala unapred na odgovorima :)

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala tebi sto si pre pisanja procitao celu temu,i sto si za svaki oglas okacio preentscreen :thumbup:

Srecna kupovina.Sa Grandeom nema greske ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam nekoliko postova unazad... Imam samo još jednu nedoumicu, da li je u osnovi nužno mijenjanje pored plutajućeg zamajca i lamele, korpe, hidrauličnog druk ležaja...(Govorim o GP sa 6 brzina, 1.3 mjet, 66 kw, 90ks, 2006.god.)? Majstor mi je malo čudan....prva opcija je bila da se mijenja zamajaca....u pola frke još iks stvari.... Hvala unaprijed.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Trinitrotoluol said:

Pozdrav svima od novog člana :). 

 

Izvesno vreme već gledam da kupim novog ljubimca. Lutao sam tu i tamo, od nemaca do japanaca, preko francuza. Iskreno, italijane nisam ni uzimao u razmatranje zbog raznoraznih priča. Od pre par dana sam počeo da se interesujem za Grande Punta, svideo mi se baš baš na prvi pogled. Pročitao sam celu temu i nemam nekih posebnih pitanja, u razmatranje uzimam 1.3 mjet ili 1.2-1.4 benzin+plin, sa 4 vrata.  Našao sam par komada koji bi došli u obzir pa ću linkove od istih postaviti ovde da čujem Vaša mišljenja o njima. 

 

Prvi: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7987005/fiat-grande-punto-evo-13-mtj-dynamic

 

drugi.jpg

 

Drugi: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7893596/fiat-grande-punto-14-b-cng-evo

 

prvi.jpg

 

 

Prvo i osnovno, treba da rešiš da li kupuješ benzinac ili dizel. To su dva različita sporta :) Prvi (belac) je baš lep, a ima i zanimljivu cenu. Verovatno će

na kraju da ispadne da je 2010 godište. Kod onog drugog mi se mnogo dopada unutrašnjost. Jednog takvog (samo dizela) sam dugo merio i na kraju

odustao zbog novca. Lično sam protiv tng i metan uređaja, ali to je samo do mene. To neka kažu ljudi koji sa time imaju više iskustva. Ja sam sa plinom

ratovao 3 godine (tamo negde 2004-2006) i više nikad.

54 minutes ago, makec said:

Pisao sam nekoliko postova unazad... Imam samo još jednu nedoumicu, da li je u osnovi nužno mijenjanje pored plutajućeg zamajca i lamele, korpe, hidrauličnog druk ležaja...(Govorim o GP sa 6 brzina, 1.3 mjet, 66 kw, 90ks, 2006.god.)? Majstor mi je malo čudan....prva opcija je bila da se mijenja zamajaca....u pola frke još iks stvari.... Hvala unaprijed.

 

Plivajućeg zamajca ? Pa, ako je prolupao, onda jeste. Ako je ispravan, onda svakako da nije. Ako si na to mislio ? :)

Edited by plavac

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, plavac said:

Prvo i osnovno, treba da rešiš da li kupuješ benzinac ili dizel. To su dva različita sporta :) Prvi (belac) je baš lep, a ima i zanimljivu cenu. Verovatno će

na kraju da ispadne da je 2010 godište. Kod onog drugog mi se mnogo dopada unutrašnjost. Jednog takvog (samo dizela) sam dugo merio i na kraju

odustao zbog novca. Lično sam protiv tng i metan uređaja, ali to je samo do mene. To neka kažu ljudi koji sa time imaju više iskustva. Ja sam sa plinom

ratovao 3 godine (tamo negde 2004-2006) i više nikad.

Plivajućeg zamajca ? Pa, ako je prolupao, onda jeste. Ako je ispravan, onda svakako da nije. Ako si na to mislio ? :)

E, sad kako znati da li je prolupao, kada ni sam majstor da se dogovori sam sa sobom. meni jedino malo čudan zvuk pri stiskanju kvačila i ponekad u leru. Pojma nemam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, makec said:

E, sad kako znati da li je prolupao, kada ni sam majstor da se dogovori sam sa sobom. meni jedino malo čudan zvuk pri stiskanju kvačila i ponekad u leru. Pojma nemam.

Evo ti nekih smernica kod prolup zamajca.

 

Kad pališ auto, mnogo se zatrese. Kad gasiš auto, mnogo se zatrese. Kad dodaješ gas u vožnji, zatrese. Verovatno ima još indikatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ima malo lufta, ali mozda moze tako jos 20.000km dok ne prolupa, tako sigurno i kvacilo nije kao novo, ali ja ne vidim potrebu da se isto menja u kompletu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, vagenovac said:

Mozda ima malo lufta, ali mozda moze tako jos 20.000km dok ne prolupa, tako sigurno i kvacilo nije kao novo, ali ja ne vidim potrebu da se isto menja u kompletu.

 

 

6 minutes ago, plavac said:

Evo ti nekih smernica kod prolup zamajca.

 

Kad pališ auto, mnogo se zatrese. Kad gasiš auto, mnogo se zatrese. Kad dodaješ gas u vožnji, zatrese. Verovatno ima još indikatora.

U principu, samo se zatrese kada se gasi. I to sa kvačilom. Hvala u svakom slučaju. Malo sam neupućen, prvo auto....

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, plavac said:

Prvo i osnovno, treba da rešiš da li kupuješ benzinac ili dizel. To su dva različita sporta :) Prvi (belac) je baš lep, a ima i zanimljivu cenu. Verovatno će

na kraju da ispadne da je 2010 godište. Kod onog drugog mi se mnogo dopada unutrašnjost. Jednog takvog (samo dizela) sam dugo merio i na kraju

odustao zbog novca. Lično sam protiv tng i metan uređaja, ali to je samo do mene. To neka kažu ljudi koji sa time imaju više iskustva. Ja sam sa plinom

ratovao 3 godine (tamo negde 2004-2006) i više nikad.

Plivajućeg zamajca ? Pa, ako je prolupao, onda jeste. Ako je ispravan, onda svakako da nije. Ako si na to mislio ? :)

 

Pa pazi, osnovno mi je mala potrošnja, cenim da u grupu malih potrošača spadaju i jedan i drugi. Prelazio bi sa njim oko 15000 godišnje, 50km dnevno, od posla i nazad, uglavnom po autoputu. Onaj beli i jeste 2010, ne znam da li je 5400 puno para za GP star skoro 6 godina, i da, prvi put vidim uvoz iz Španije, ne znam kakva je caka sa automobilima koji su uveženi odatle, da li Španci satiru te automobile ili je generalno jeftinije tržište pa otud uvoz iz Španije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni je bolje uzeti noviji model, tj. punto evo, bice posle lakse za prodaju...

Dakle, ja tipujem na prva dva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je beše pisao u lošem kontekstu o ovom Merkuriju...

Elem, automobili sa španskog lizinga (LeasePlan) imaju kompletne servisne istorije (lizing kuća obavezno daje izveštaj) i prodavac mora da ga ima za konkretan primerak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, lufti said:

Po meni je bolje uzeti noviji model, tj. punto evo, bice posle lakse za prodaju...

Dakle, ja tipujem na prva dva.

Druga dva su mlađa :P

 

Beli EVO (prvi) je baš lep. Ide ta cena dole još, što je ok za kraj 2010. godine. Dyinamic oprema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima... Novi sam ovde hteo sam da kupim Grande Punto. Vec neko vreme gledam oglase, ima svega.

Hteo sam da pitam nekoga ko poseduje novog Grandea ili da zna stvarnu kilometrazu vozila, da li mu se skida farba sa dugmeta za pojacavanje i smanjivanje radio uredjaja? (s tim da ima ugradjen fabricki)

Posto se ni u Slovackoj kao ni u Srbiji ne moze 100% znati kilometraza vozila (osim ako necu da ga vozim na kontrolu originalnosti koja naravno kosta i do 100 eura, i u dosta slucajeva nista ne mogu da otkriju), da li je izgled fabrickog radio uredjaja merodavan za procenu celokupnog enterijera vozila (posto svi znamo da se obloge papucica i kozica na menjacu daju za male pare promeniti, a za radio uredjaj nisam bas tako siguran)   

https://fiat-grande-punto.autobazar.eu/13-multijet-16v-active-id8434300.html   evo jedan link kao primer pa bih molio iskusnije clanove da daju procenu za kilometrazu hvala unapred

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek ti napiše tačan broj šasije.

Ovako izgleda isuviše dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zlaja evo ovako, pored tog dugmeta za pojačavnje koje se ljušti počeće ako već nije da ti se skida crni premaz i sa dugmeta sa strelicama, eventualno brojeva za radio stanice... i eventualno će se podići i plastika koja usmerava vazduh ka šoferci...  :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima!

 

Potreban mi je jedan ekonomican automobil srednje velicine sa 5oro vrata i zalepih se za EVO.

Ozbiljno rarmisljam o kupovini

(2011. godiste, 1.3 MJT, 160000 na satu, 5000e)

Auto izgleda kao nov i spolja i iznutra, skinut sa lizinga iz Spanije i uvezen. 

 

Zanima me na sta treba da obratim paznju i da li taj motor moze da ima neki problem jer je verovatno presao oko 200000 iako je auto mlad?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno by Ivan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na vozila uvezena iz Spanije obratite paznju jer su uglavnom iscukana sa svih strana i moraju komplet da se ofarbaju.

Zamislite kad su kola iz Italije sjajna naspram tih spanskih. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest' Dule u pravu si, Spancima su branici obicno vec farbani a sva vrata iscukana od parkinga....

 

Otkuda sada toliki uvoz iz Spanije (skinuto sa lizinga)? Da li je tamo takva kriza ili je neka druga stvar u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...