Zvezdo 991 Posted March 30, 2016 @Baso_1990 to je vijak kod kardanskog zgloba iza el serva prema letvi. Meni je isto lupkao na neravninama i volan je imao veoma malo lufta. Sa donje strane volana u plastici ima rupa koja služi verovatno samo za taj vijak. Ponavljam 4 servisa su rekli da je letva! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 30, 2016 Na vijku ne mogu da uzmu lovu, na letvi mogu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted March 30, 2016 Zvezdo, hoces reci nista rastavljanje, samo dotezanje kroz tu rupu? Na plastici volana ili nize jos? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 31, 2016 ništa. Postoji sa donje strane armature rupa samo za taj vijak. Ponavljam kod mene je bio takav slučaj i sve dok nisam auto odvezao kod drugara što ima kanal definitivno smo ustanovili da nije letva u pitanju nego nešto u el servu ili što je možda delovalo najlogičnije neki luft u nekom od kardana. Dok je auto gledan na dizalici svi su tvrdili da je letva! pogledati iznad pedala. Najbolje pregledati sve spojeve gde su kardani jer su svi zategnuti vijcima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trinitrotoluol 0 Posted April 4, 2016 Pozdrav svima od novog člana :). Izvesno vreme već gledam da kupim novog ljubimca. Lutao sam tu i tamo, od nemaca do japanaca, preko francuza. Iskreno, italijane nisam ni uzimao u razmatranje zbog raznoraznih priča. Od pre par dana sam počeo da se interesujem za Grande Punta, svideo mi se baš baš na prvi pogled. Pročitao sam celu temu i nemam nekih posebnih pitanja, u razmatranje uzimam 1.3 mjet ili 1.2-1.4 benzin+plin, sa 4 vrata. Našao sam par komada koji bi došli u obzir pa ću linkove od istih postaviti ovde da čujem Vaša mišljenja o njima. Prvi: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7987005/fiat-grande-punto-evo-13-mtj-dynamic Drugi: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7893596/fiat-grande-punto-14-b-cng-evo Treći: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8022989/fiat-grande-punto-12-dynamic-plin I četvrti: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6997880/fiat-grande-punto-evo-12-brc-gas Hvala unapred na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 4, 2016 Hvala tebi sto si pre pisanja procitao celu temu,i sto si za svaki oglas okacio preentscreen Srecna kupovina.Sa Grandeom nema greske Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 4, 2016 Eto kako može Quote Share this post Link to post Share on other sites
makec 0 Posted April 4, 2016 Pisao sam nekoliko postova unazad... Imam samo još jednu nedoumicu, da li je u osnovi nužno mijenjanje pored plutajućeg zamajca i lamele, korpe, hidrauličnog druk ležaja...(Govorim o GP sa 6 brzina, 1.3 mjet, 66 kw, 90ks, 2006.god.)? Majstor mi je malo čudan....prva opcija je bila da se mijenja zamajaca....u pola frke još iks stvari.... Hvala unaprijed. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavac 0 Posted April 4, 2016 (edited) 1 hour ago, Trinitrotoluol said: Pozdrav svima od novog člana :). Izvesno vreme već gledam da kupim novog ljubimca. Lutao sam tu i tamo, od nemaca do japanaca, preko francuza. Iskreno, italijane nisam ni uzimao u razmatranje zbog raznoraznih priča. Od pre par dana sam počeo da se interesujem za Grande Punta, svideo mi se baš baš na prvi pogled. Pročitao sam celu temu i nemam nekih posebnih pitanja, u razmatranje uzimam 1.3 mjet ili 1.2-1.4 benzin+plin, sa 4 vrata. Našao sam par komada koji bi došli u obzir pa ću linkove od istih postaviti ovde da čujem Vaša mišljenja o njima. Prvi: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7987005/fiat-grande-punto-evo-13-mtj-dynamic Drugi: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7893596/fiat-grande-punto-14-b-cng-evo Prvo i osnovno, treba da rešiš da li kupuješ benzinac ili dizel. To su dva različita sporta Prvi (belac) je baš lep, a ima i zanimljivu cenu. Verovatno će na kraju da ispadne da je 2010 godište. Kod onog drugog mi se mnogo dopada unutrašnjost. Jednog takvog (samo dizela) sam dugo merio i na kraju odustao zbog novca. Lično sam protiv tng i metan uređaja, ali to je samo do mene. To neka kažu ljudi koji sa time imaju više iskustva. Ja sam sa plinom ratovao 3 godine (tamo negde 2004-2006) i više nikad. 54 minutes ago, makec said: Pisao sam nekoliko postova unazad... Imam samo još jednu nedoumicu, da li je u osnovi nužno mijenjanje pored plutajućeg zamajca i lamele, korpe, hidrauličnog druk ležaja...(Govorim o GP sa 6 brzina, 1.3 mjet, 66 kw, 90ks, 2006.god.)? Majstor mi je malo čudan....prva opcija je bila da se mijenja zamajaca....u pola frke još iks stvari.... Hvala unaprijed. Plivajućeg zamajca ? Pa, ako je prolupao, onda jeste. Ako je ispravan, onda svakako da nije. Ako si na to mislio ? Edited April 4, 2016 by plavac Quote Share this post Link to post Share on other sites
makec 0 Posted April 4, 2016 1 minute ago, plavac said: Prvo i osnovno, treba da rešiš da li kupuješ benzinac ili dizel. To su dva različita sporta Prvi (belac) je baš lep, a ima i zanimljivu cenu. Verovatno će na kraju da ispadne da je 2010 godište. Kod onog drugog mi se mnogo dopada unutrašnjost. Jednog takvog (samo dizela) sam dugo merio i na kraju odustao zbog novca. Lično sam protiv tng i metan uređaja, ali to je samo do mene. To neka kažu ljudi koji sa time imaju više iskustva. Ja sam sa plinom ratovao 3 godine (tamo negde 2004-2006) i više nikad. Plivajućeg zamajca ? Pa, ako je prolupao, onda jeste. Ako je ispravan, onda svakako da nije. Ako si na to mislio ? E, sad kako znati da li je prolupao, kada ni sam majstor da se dogovori sam sa sobom. meni jedino malo čudan zvuk pri stiskanju kvačila i ponekad u leru. Pojma nemam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavac 0 Posted April 4, 2016 2 minutes ago, makec said: E, sad kako znati da li je prolupao, kada ni sam majstor da se dogovori sam sa sobom. meni jedino malo čudan zvuk pri stiskanju kvačila i ponekad u leru. Pojma nemam. Evo ti nekih smernica kod prolup zamajca. Kad pališ auto, mnogo se zatrese. Kad gasiš auto, mnogo se zatrese. Kad dodaješ gas u vožnji, zatrese. Verovatno ima još indikatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 4, 2016 Mozda ima malo lufta, ali mozda moze tako jos 20.000km dok ne prolupa, tako sigurno i kvacilo nije kao novo, ali ja ne vidim potrebu da se isto menja u kompletu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
makec 0 Posted April 4, 2016 1 minute ago, vagenovac said: Mozda ima malo lufta, ali mozda moze tako jos 20.000km dok ne prolupa, tako sigurno i kvacilo nije kao novo, ali ja ne vidim potrebu da se isto menja u kompletu. 6 minutes ago, plavac said: Evo ti nekih smernica kod prolup zamajca. Kad pališ auto, mnogo se zatrese. Kad gasiš auto, mnogo se zatrese. Kad dodaješ gas u vožnji, zatrese. Verovatno ima još indikatora. U principu, samo se zatrese kada se gasi. I to sa kvačilom. Hvala u svakom slučaju. Malo sam neupućen, prvo auto.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trinitrotoluol 0 Posted April 4, 2016 25 minutes ago, plavac said: Prvo i osnovno, treba da rešiš da li kupuješ benzinac ili dizel. To su dva različita sporta Prvi (belac) je baš lep, a ima i zanimljivu cenu. Verovatno će na kraju da ispadne da je 2010 godište. Kod onog drugog mi se mnogo dopada unutrašnjost. Jednog takvog (samo dizela) sam dugo merio i na kraju odustao zbog novca. Lično sam protiv tng i metan uređaja, ali to je samo do mene. To neka kažu ljudi koji sa time imaju više iskustva. Ja sam sa plinom ratovao 3 godine (tamo negde 2004-2006) i više nikad. Plivajućeg zamajca ? Pa, ako je prolupao, onda jeste. Ako je ispravan, onda svakako da nije. Ako si na to mislio ? Pa pazi, osnovno mi je mala potrošnja, cenim da u grupu malih potrošača spadaju i jedan i drugi. Prelazio bi sa njim oko 15000 godišnje, 50km dnevno, od posla i nazad, uglavnom po autoputu. Onaj beli i jeste 2010, ne znam da li je 5400 puno para za GP star skoro 6 godina, i da, prvi put vidim uvoz iz Španije, ne znam kakva je caka sa automobilima koji su uveženi odatle, da li Španci satiru te automobile ili je generalno jeftinije tržište pa otud uvoz iz Španije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted April 4, 2016 Po meni je bolje uzeti noviji model, tj. punto evo, bice posle lakse za prodaju... Dakle, ja tipujem na prva dva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 4, 2016 Neko je beše pisao u lošem kontekstu o ovom Merkuriju... Elem, automobili sa španskog lizinga (LeasePlan) imaju kompletne servisne istorije (lizing kuća obavezno daje izveštaj) i prodavac mora da ga ima za konkretan primerak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavac 0 Posted April 4, 2016 8 minutes ago, lufti said: Po meni je bolje uzeti noviji model, tj. punto evo, bice posle lakse za prodaju... Dakle, ja tipujem na prva dva. Druga dva su mlađa Beli EVO (prvi) je baš lep. Ide ta cena dole još, što je ok za kraj 2010. godine. Dyinamic oprema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlaja 0 Posted April 15, 2016 Pozdrav svima... Novi sam ovde hteo sam da kupim Grande Punto. Vec neko vreme gledam oglase, ima svega. Hteo sam da pitam nekoga ko poseduje novog Grandea ili da zna stvarnu kilometrazu vozila, da li mu se skida farba sa dugmeta za pojacavanje i smanjivanje radio uredjaja? (s tim da ima ugradjen fabricki) Posto se ni u Slovackoj kao ni u Srbiji ne moze 100% znati kilometraza vozila (osim ako necu da ga vozim na kontrolu originalnosti koja naravno kosta i do 100 eura, i u dosta slucajeva nista ne mogu da otkriju), da li je izgled fabrickog radio uredjaja merodavan za procenu celokupnog enterijera vozila (posto svi znamo da se obloge papucica i kozica na menjacu daju za male pare promeniti, a za radio uredjaj nisam bas tako siguran) https://fiat-grande-punto.autobazar.eu/13-multijet-16v-active-id8434300.html evo jedan link kao primer pa bih molio iskusnije clanove da daju procenu za kilometrazu hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 15, 2016 Nek ti napiše tačan broj šasije. Ovako izgleda isuviše dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted April 16, 2016 @zlaja evo ovako, pored tog dugmeta za pojačavnje koje se ljušti počeće ako već nije da ti se skida crni premaz i sa dugmeta sa strelicama, eventualno brojeva za radio stanice... i eventualno će se podići i plastika koja usmerava vazduh ka šoferci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted April 16, 2016 (edited) Zdravo svima! Potreban mi je jedan ekonomican automobil srednje velicine sa 5oro vrata i zalepih se za EVO. Ozbiljno rarmisljam o kupovini (2011. godiste, 1.3 MJT, 160000 na satu, 5000e) Auto izgleda kao nov i spolja i iznutra, skinut sa lizinga iz Spanije i uvezen. Zanima me na sta treba da obratim paznju i da li taj motor moze da ima neki problem jer je verovatno presao oko 200000 iako je auto mlad? Edited April 17, 2016 by neshaoct spojeno by Ivan :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2016 @Johnatan Archer Baci pogled sada, nakon spajanja tema, na sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted April 19, 2016 Na vozila uvezena iz Spanije obratite paznju jer su uglavnom iscukana sa svih strana i moraju komplet da se ofarbaju. Zamislite kad su kola iz Italije sjajna naspram tih spanskih. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted April 20, 2016 Jest' Dule u pravu si, Spancima su branici obicno vec farbani a sva vrata iscukana od parkinga.... Otkuda sada toliki uvoz iz Spanije (skinuto sa lizinga)? Da li je tamo takva kriza ili je neka druga stvar u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 20, 2016 Oduvek ih je i bilo, nego sada postoji relativno povoljan transport, za razliku od ranije. Quote Share this post Link to post Share on other sites