Jump to content
FAS Goran

Johnatan Archer

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Johnatan Archer last won the day on May 6 2018

Johnatan Archer had the most liked content!

About Johnatan Archer

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Indjija

Recent Profile Visitors

1658 profile views
  1. Zdravo svima! Da se i ja posle pauze ukljucim u ovu intereasantnu temu. Takodje posedujem Punto Evo 1.4 8V 77HP i takodje sam ludeo na autoputu :) 120Kmh na 4000RMP je ekvivalent buka, vibracije, potrosnja goriva i mala deca placu :) Na osnovu ove teme sam pronasao Dragana iz Sremske Mitrovice i ubacio zupcanik pete od Pande 1.3 mjet. Mogu da potvrdim da je sada totalno druga prica, obrtaji u prtoj su se smanjili za 1000RMP! Auto nema buku, potrosnja na bordu je za 2l manja a na 120KMH smo sada na 3000RMP, na 130 na oko 3400RMP... Mana je sto mi tempomat sada ne radi samo u petoj brzini, to cu posebno istraziti pa cu javiti ili ako neko ima neki predlog povodom toga. Ugradnja zupcanika se zavrsi brzo (do 1h), menjac se ne skida, cak ni ulje iz menjaca ne mora da se ispusta.
  2. Veće čeljusti i diskovi su od Punta GT, napred ventilirajuci 257mm, nazad 240mm. Tocak 14" jedva stane Nije tezak posao, maltene je sve sraf na sraf, nazad treba samo napraviti jedan adapter i duzu sajlu za rucnu... Nasa policija mi za sada ne pravi probleme, tj zaustave me samo da gledaju auto
  3. Zdravo svima! Evo da obavestim sve koji su pratili ovu temu da je projekat od 2 godine blizu kraja. Set za upgrade kocnica je pripremljen za farbanje i montazu. Folija zavrsena, zakacio sam i teaser izgleda auta
  4. Uspelo je!!! Kao sto rece Mijailović P. otkacio sam acu na par sati, po licnom nahodjenju sam poprskao kljuc sa kontakt sprejom i par puta ga lagano gurno i izvadio iz brave, odmah zatim je auto upalio bez problema. Vozao sam ga ceo dan po gradu, palio, gasio i sve bez problema. U svakom slucaju cu uraditi jos jedan kljuc po preporuci neshaoct-a Hvala svima, javljam ako se nesto promeni.
  5. Znači noćna mora Automobil je Fiat Seicento (turbo) 2003. godište. Juče kada sam pokušao da ga startujem upalio se žuti ključić sa code natpisom ispod njega. (sve vreme sija) Auto vergla ali ne moze da se upali. Kada se da kontakt ne cuje se pumpa za gorivo (verovatno je sigurnostni sistem blokira) Kljuc je plavi (original), nigde nije ostecen, ispao... I nemam rezervni jer ga je slomijo drvoseca pumpadzija dok je sa debelim rukavicama otkljucavao rezervoar....grrrr Sta mi predlazete da probam da uradim
  6. Johnatan Archer imam problem na Fiat Seicentu 2006.god.. Zamenjena pumpa za vodu,grejac kabine i novi isparivac plinskog uredjaja i auto ne greje u kabini. Kakvo je tvoje iskustvo kazi mi molim te ?

    1. Johnatan Archer

      Johnatan Archer

      Seicento ima čest problem sa slavinom, hoce da zapekne mehanizam i da ne pusta vodu u mali hladnjak i samim tim nema grejanja.  Ona nije skupa i nalazi se iza akumulatora (kada skines zastitno cebe) 

      Mozda imas u sistemu negde i vazdusni cep... 

  7. Dosta mehaničara me je isto to pitalo Poljaci i Englezi sa kojima sam komunicirao takodje imaju fabricko kvačilo i nemaju nikakvih problema. Sigurno je samo da ce mu vek trajanja biti znatno kraci ali to je i za očekivati. Kvačilo od 1.2 punta je izdržljivije i dobar je izbor za onoga ko prebaci ceo taj motor u sei. Mene muce jos samo kocnice, seicento generalno ima dosta dobre ali sada je vec frka malo... moram ubaciti ili ventilirajuce diskove ili diskove nazad, videcemo na prolece...
  8. Turbina je tako mehanicki podesena. Ona je iz Novitec turbo paketa koji je dizajniran bas za seicenta. Novitec ima i turbo niskog pritiska koji se pali ranije ali daje do 80HP, kod mene je VP i valda motoru treba 4000rmp (ipak je to samo 1.1) da je aktivira ali zato imam 100+ HP.
  9. U principu da, mada i tu se oseti boljitak jer je izbacen CAT, veci throttle body, ugradjen sportski auspuh od pocetka do kraja i mapiran racunar. Da, posto turbo gura kompresovan vazduh u motor, to mora da se isprati i sa gorivom. Fabricke dizne ne mogu da isporuce dovoljno benzina tako da smo stavili 4 od punta 1.2 8V + jednu u crevo sa vazduhom koja sprica samo kada turbo zavrti. Motor je MPI fabricki. Zeleo sam da motor ostane originalni i da iz njega izvucem najvise sto moze a swap mislim da sada po novom zakonu i nemoze da se registruje. (osim ako nije za stazu )
  10. *fala Auto ide neverovatnooo! Turbina se pali na 4000RMP i onda auto dobija potisak kao da ga je neko ispalio! Kada se upali turbo, map senzor detektuje pritisak i dodatna dizna šprica zivo gorivo u usis. Prikacicu video da cujete zvuk...
  11. Projekat je uskoro gotov, zasada na valjcima 102HP Kada stignem kacim celu istoriju.
  12. Hvala na podrsci, popravke napreduju!!! Jedno tehnicko pitanje za auto manijake:) Kada ugradim turbo treblo bi da ugradim i DET3 PIGGY BACK koji govori map senzoru sta da radi. Problem je sto moram preci oko 60km do Smedereva da bi mi ga ugradili. Da li moze biti nekih problema u toj voznji ili da ga slepam?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...