ivan.ik 625 Posted June 16, 2016 7 hours ago, totti said: Ja sa 1.2 8v imam jako lepo iskustvo. Zadužio ga na 80.000, razdužio na 210.000 km. Za to vreme promenio set kvačila, prednje amortizere, dva velika servisa i nekoliko malih. To je sve Ti koliko si mi pričao svaki dan si je terao autoputem BG-KG i nazad . To su malo drugaciji uslovi od gradske vožnje i čestog paljenja. Hardvet nije 9 hours ago, sErGiO-AR said: Jeste, dihtung glave se menja na svakom malom servisu A tek svećice, to je strašan trošak Primećena tvoja agonija sa benzincem i brže bolje si se rešio. Agonija kompanjona sa Alfom i dalje traje. Sad je na redu atest i zamena svega što ne prolazi isti. Spremio 40 000 din i par čekova. I naravno svaki put se kaje što nije kupio Stila JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted June 16, 2016 Jeste veliki deo radnog veka proveo na auto-putu, ali ni traga izgorelom dihtungu glave i sl. Kakvi god uslovi vožnje bili, mali je izgurao 210000 km bez ikakvih problema i bog te pita koliko još posle mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted June 16, 2016 5 hours ago, DiscoVolante said: Ja bih išao na JTDa, što jačeg i po mogućnosti sa 6 brzina. 90 km dnevno po otvorenoj cesti/autoputu nije neka sreća sa nejakim 1.2 benzincom, da ne spominjem koliko je lagodnija vožnja s jačim motorom i kako je fino imati rezervu snage koja uvijek dobro dođe. Čovek vozi 110 km/h auto-putem. Koji će mu i 6 brzina i rezerva snage? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted June 16, 2016 1.2 motor je i na leru u teškom Grande Puntu preopterećen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted June 16, 2016 E jbg sad... Znači treba ga pod presu, jer za vožnju nije? Treba shvatiti da nemaju svi iste afinitete. Konkretno, kolegi koji je pitao za savet će sasvim ok vršiti posao za njegove potrebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 16, 2016 Ako je čoveku cilj da sipa TNG u Bosni i vozi 110 auto putem da bi malo trošio onda je taj 1.2 kao stvoren za njega, jer će tako najmanje trošiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 16, 2016 Pa moze da ide i 6-om 110km/h i da peva na 1700rpm a rezerva snage uvek dobro dodje Pricam uopsteno Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted June 16, 2016 Ma da... A može i Setru da kupi, jer se nikad ne zna kad će mu zatrebati mesta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 16, 2016 Uzmeš JTD, sipaš gorivo u Bosni...penzos vožnjom ostvarivaćeš znacajne uštede ( sipam u Mareu oko 60 litara i kad odbijem put, dobar sam uvek min 1800 rsd). Sa bez-plin ušteda je već manja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 16, 2016 Pa komšinica koja je prešla sa 1.5 dCi na taj 1.2 Grande sa plinom totalno smorena. Jedva ide, totalan smor. A nov auto. Samo cifre su malo veće što se tiče potrošnje u gradu Beogradu a na otvorenom baš troši. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted June 16, 2016 1.2 je za penzionere... Bolje jaci motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted June 16, 2016 7 hours ago, BojanSM said: Razlika u ceni je osetna i u Srbiji, da ne pominjem Bosnu gde je gas oko 45d/l Bio sam ja u proslu nedelju, eurodizel me izasao 89 dinara, a plin je 35 1KM je 63.5Din Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 17, 2016 Mozda vozi 110kmh autoputem jer grande 1.2 nije za vise, to ono cisto da te kamioni ne obilaze jer je to prilicno traumaticno i rizicno. Cini mi se da je na 120kmh na 4000rpm, pati se da dostigne brzinu, tu je vec bucan i srce gorivo. Послато са GT-N7100 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1480 Posted June 17, 2016 I jos kad ukljuci klimu...polumrtav....vozio ga par godina. ☺ za lokal potpuno OK, za otvoren put bas i nije.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted June 17, 2016 13 hours ago, ivan.ik said: Ti koliko si mi pričao svaki dan si je terao autoputem BG-KG i nazad . To su malo drugaciji uslovi od gradske vožnje i čestog paljenja. Hardvet nije Primećena tvoja agonija sa benzincem i brže bolje si se rešio. Moja agonija sa benzincem? Kupio sam auto koji je star 12-13 godina i gle čuda trošio je ulje. Od 6 Alfi koje sam vozio ta je bila jedina sa tim problemom tako da ne vidim da je to neki poseban problem, naročito što se radi o polovnom autu. I gle čuda opet sam kupio benzinca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 17, 2016 Ovaj je kupio novu pa mu je u startu trošila uJe. I jako brzo je prodao. A ortak samo čeka momenat kad će krenuti sa kanisterima po gepeku. Generalno na 1.1 i 1.2 riknjava dihtung glave. Ništa čudno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted June 17, 2016 I na mjetu riknjava eger i leptirići u usisnoj grani i dizne pa nikom ništa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 17, 2016 Zamajac, dizne, turbina , elektronika, motorni računari......... sad neću moći danima da spavam. Prošetaj se jedan dan da vidiš šta je motor sve sa pratećim agregatima Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted June 17, 2016 I ja isto neću moći da spavam od potrošnje ulja i dihtunga koji se menjaju na svakom malom servisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted June 17, 2016 (edited) Ja ovde daje realne savete,bez subjektivnih mišljenja. Lično vozim GP 1,2 TNG i taj kako ga nazivaju penzionerski mi završava sve poslove ne služi nizašta drugo nego za prevoz. Ko misli da treba rezerva snage i dokazivanje sile onda na put izađe nešto što služi za uživanje PS i dalje sam za običnog punta pošto za razliku u ceni istog godišta i opreme od par hiljada može da se vozi par godina Edited June 17, 2016 by jevta PS Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 17, 2016 Mislim da si nerealan i neobjektivan, kakvo crno dokazivanje sile sto neko hoce da vozi bez muke po ogranicenju na autoputu. Posto je inace recimo 1.3mjet 6b bas za dokazivanje sile... Jednostavno grande punto je pre svega gradski auto i svi motori su dobri za gradsku voznju, dok za autoput logicno nisu svi, vec samo nesto jaca motorizacija. Spram potrebama i zeljama (gp za autoput), niko nije predlagao abartha ili 1.9mjet pa da divlja. Послато са GT-N7100 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5963 Posted June 17, 2016 Ja sam kupio novog GP 1.2 klot svojevremeno u Delti sa nula km. Prodao ga posle nešto manje od 5 godina sa 67000 km. Promenjeni diskovi i onaj prekidač za stop svetla. U gradu bez zamerke. Auto put 110-120 ide, preko 130 dvocifrena potrošnja. Vozio ga max 165 km/h. Uz Begaljicu i Bubanj potokuz zalet može četvrtom/petom, ukoliko se ispreči neko mora u treću. Šta znam, bio sam prijatno iznenađen agilnošću istog, a i nisam bio nešto zahtevan mnogo. Kapiram da bih se teško privikao sad posle 1.9mjt i 120ks. Inače, retko lep auto, zahvalan i malo bučniji na većim brzinama! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted June 17, 2016 Radi se prosto o osecaju vozaca prilikom odredjenih situacija. Vozim GP-a 1.2 vec 10 godina pa mogu iz iskustva da kazem da prilikom svakog preticanja mora da se dobro razmisli da li ce auto biti sposoban da bezbedno izvrsi preticanje, pogotovo ako se radi o brzinama vecim od 70km/h, pogotovo ako je auto opterecen prtljagom ili saputnicima. Prosto receno, potrebna je dodatna koncentracija i umece voznje. Motor je slab i to se oseca...svi iskusni vozaci koji su seli u auto su prvo primetili nedostatak snage i to najvise smeta. Naravno da auto moze da se svakodnevno upotrebljava, problem je u osecaju sigurnosti, da li moze da povuce u datom trenutku. Jako je naporno stalno voziti na visokim obrtajima a smeta i usima, o potrosnji da ne pricamo...Zato kazem da je nastimovan za penzionersku voznju, prosto, ne moze da izmami osmeh vozaca, a priznacete, ponekad je to najvaznije Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 17, 2016 E ovo je realan i objektivan opis Послато са GT-N7100 Quote Share this post Link to post Share on other sites