Jump to content
FAS Goran

plavac

Members
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

About plavac

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    di Belgrado

Previous Fields

  • Garage
    Grande Punto 1,3

Recent Profile Visitors

1126 profile views
  1. Mogu da potvrdim ovakvu priču i na svom primeru. U februaru sam prepakivao tu kutiju (iz drugog razloga) i kada je sve sastavljeno, dotadašnji problem sa ABS, ESP, HILL HOLDER lampicom je prestao da postoji. Od tada rade sve tri funkcije.
  2. Mađija, istog tog Punta ubaci u drugu brzinu i popni uz žestoku uzbrdicu, pokazivaće ti potrošnju od oko 15 l/km. Ali je to tako mali uzorak, da nema svrhe lupati glavu. Poništi merač, pa pređi 100 km u cugu. I uslikaj prosečnu brzinu kretanja. Ja sam već kačio negde slike ranije, na prosek od 32 km/h, potrošnja je 5,3. Od momenta kupovine do sad. Na prosek brzine od oko 20km/h, pisalo je nešto oko 6,5 potrošnje. A to je prosečna brzina kretanja za GSP vozila.
  3. Nedavno sam ovde čitao o problemu koji je imao kolega darkobb (ako sam zapamtio) pre dve godine i jutros, bez ikakve prethodne najave, lampica sa ključićem mi se upalila. Naravno, neće da zavergla. Pre tačno godinu dana sam imao sličan problem, ali sam tada s rezervnim ključem upalio bez problema. Danas ništa ne pomaže. Odem kasnije do kola sa komšijom (električarem) da prikačimo na kompjuter, međutim komp odbija da se poveže. Ne reaguje. Skidao minus klemu da probam da resetujem i opet ništa. Akumulator ispravan. Releji i osigurači ispravni. Može li veća količina vode pod pritiskom da dovede do ovoga, zna li ko? Npr. da mi je pokvašena kompjuterska instalacija ili slično, pošto imam razloga da u to sumnjam ? Uzgred, virio sam u one rupe na šasiji (iznad točka), koje ste opisivali na prethodnim stranama i ono je stvarno jedan svojevrstan idiotluk ! Ostavili su 'vratanca' koja vode pravo do glavnog kompjutera, koji ničim zaštićen nije.
  4. Ako voziš sa (relativno) manjim brojem obrtaja, verovatno se ništa neće menjati, ali ako ga nekad nagaziš, može da ti se aktivira greška. Kod mene je bio takav slučaj kad je turbina bila u problemu. Obrišeš grešku i opet teraš normalno dok ga ne isforsiraš. I onda ti jednom pukne film pa odeš to da rešiš za stalno. Pazi jedino da ne ulaziš u neka rizična preticanja u kojim bi eventualno ostao bez snage.
  5. Svake zime je ovde taj problem aktuelan. Ne mogu da se setim gde tačno možeš o tome da iščitaš, ali pričali su ljudi o tom problemu. Postoji fora da se naprskaju sprejem sajle, ali ćeš morati da sačekaš da prođe ovaj minus. Moja ti je preporuka da zadržiš auto par minuta da odradi, jer se onda menjač sam od sebe malo dovede u normalu. Zanimljivo da kada vlažnost vazduha nije velika, taj problem se ne javlja i na priličnom minusu (bar sam ja to doživeo nedavno na -6, -7).
  6. Sa 54 ks ne bi mogao ni da se uspenje uzbrdo
  7. Izvini što se smejem, znam koliko je iritantno za vlasnika. Imao sam taj problem na starom autu i bilo mi došlo da skinem cela vrata i bacim ih Ovo, kao što se na snimku i vidi, iziskuje upornost. Neće baš odmah da upali. E sad, na mojim kolima nije bilo ovoliko plastike kao na novijim modelima, pa je lakše i odstranjena ova dosada. U svakom slučaju, uspećeš ako želiš.
  8. Sutra uveče krećem dole. Doduše, malo je mesto u pitanju, pa ne znam koliko će biti relevantno za ovu priču iznad. Turska je za ovu godinu zrela za izbegavanje, kao i sever Afrike, pa je veoma verovatno da će Grčka biti dobro popunjena.
  9. Lufti objasnio Sad ostaje na kolegi da istraje u nameri, ili porazmisli i o drugoj varijanti. Uostalom, možda se čovek apsolutno ne opterećuje preticanjima, niti što biva preteknut. Sam je napisao da van autoputa vozi 45 kmh, te da putuje sam. Za to mu valjda nije neophodan jači auto od ovog koji je osmislio. Mada bih, na njegovom mestu, ipak probao nešto jaču varijantu. Pogotovu što mu ekonomija nije problem.
  10. Čekaj malo, jesi li poslušao Zvezdo-a i probao njegov auto, ili si odlučio pre toga ?
  11. Jel' može neko da napiše koliko ta regeneracija traje, za nas sa "jeftinijim kartam"a ?
  12. Nedavno je neko na forumu detaljno objašnjavao kako se sređuje ovaj problem. Čak je i slike kačio, ako se dobro sećam. Ja sam pokušao i sam to da sredim, saginjao se, zavirivao i odustao. Nije teško uraditi, ali je mnogo teško dohvatiti. Sve je zguženo previše i treba imati živce za taj posao, što kod mene i nije bio slučaj.
  13. Lep. Srećno. Samo ne napisa, koliko kljusadi ga gura (vuče) ?
  14. Juče gledao na tv-u emisiju o tjuningu. Zbivanje je u Abu Dabiju, a majstor je, tamo čuveni Nemac Jimmy. Koga zanima, verovatno može da se nađe snimak po netu. Gledah na tv Prva, emisija Galileo. Deo emisijie posvećen tome traje 10ak minuta. U kratkim crtama, čovek se proslavio u svetu Arapa. U Abu Dabiju radi oko 60% od ukupnog broja mapiranih automobila. Prikazali su par onih sa haljinama, koji se opasno lože da im automobili (inače, novi) postižu što veću snagu. Baš se bahate. Konkretno su prikazali primer kada je mečku od 450 ks odradio tako da je na kraju izmereno 548 ks. Vlasnik je, naravno, bio u svrš osećaju pred kamerama. U radove je ušla i zamena kompletnog izduva, gde je umesto klasične cevi, stvaljena neka nakarada, sastavljena iz 4 cevi (zbog boljeg protoka izduvnih gasova). I na kraju, cena. Pošto kod nas ove stvari koštaju koliko koštaju, računao sam da tamo (i za one automobile), može da bude 5, 6, možda i 10 puta skuplje. Posebno što meštani sami tvrde da je Jimmy najjeftiniji u gradu, a najbolje radi posao. Čovek stade pred kameru i reče da je cena poslednjeg mapa bila 4000 evrića.
  15. Jeste, ali ne verujem da mu je u planu i ugrađivanje tng-a na GP benzincu. Ljudi, u potpunosti podržavam @Johnatan Archer-a. Čovek je rešio kako je rešio. Čemu ubeđivanje ? Najbolje je kad neko zna šta hoće.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...