sErGiO-AR 3 Posted April 24, 2016 Može da bude, al isto tako može da bude da je auto udaran...Treba posvetiti tome pažnju u svakom slučaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dekart 0 Posted May 1, 2016 Pozdrav forumasi, jedno pitanje u vezi udobnosti i poredjenja punta mk2b bivsega vana i gp u sport opremi, koliko je konforniji i udobniji, da li je to dosta ili malo posto bih ipak hteo malo udobniji i konforniji od mk2b puntica. I da li se razlikuje udobnost u obicnom gp i sportu. Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 688 Posted May 1, 2016 3 hours ago, Dekart said: Pozdrav forumasi, jedno pitanje u vezi udobnosti i poredjenja punta mk2b bivsega vana i gp u sport opremi, koliko je konforniji i udobniji, da li je to dosta ili malo posto bih ipak hteo malo udobniji i konforniji od mk2b puntica. I da li se razlikuje udobnost u obicnom gp i sportu. Hvala unapred Gp je dug 4.03m sto u startu znaci da je udobniji od prethodnih verzija punta, cetvoro se voze sasvim komotno, samo gepek ne podrzava prtljag za sve, vise je za putovanje u dvoje... Sportska sedista u GP-u su odlicna i mnogooooo udobnija od ostalih verzija, pogotovo ako imaju lumbalnu podrsku. Sportska varijanta je, kako i ime kaze, namenjena za sportsku voznju sto je u Srbiji izvodljivo manje, vise samo na NAVAK stazi. 17-ce su tvrde za nase puteve ali sve zavisi ko vozi auto, ako je vozac sportski nastrojen, onda je auto pun pogodak... Sedi u neki sporting GP i probaj, ima ih dosta na forumu, pa zamoli nekog kolegu forumasa da te provoza... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted May 1, 2016 Odustajem od GP Evo 1.3 mjt! Sve sam pregledao i obisao i zakljucio sam da su svi ti dizeli iz uvoza veoma mnogo presli iako su stari svega 3-4 godine. (Skoro po 100000 km godisnje) Bez obzira sto estetcki izgledaju kao novi, sto je taj mjt najbolji motor, sto nemaju plivajuci zamajac i sto imaju lanac (lanac je kao sa ponike:)) veliki servis je oko 500e - 600e i mora odmah da se radi + sto sve ostalo posle tolike kilometraze pocinje polako da trazi zamenu. Kupujem GP Evo-a koji je kupljen u Srbiji sa benzincem 1.4 75HP koji je takodje mali potrosac i ima ih za jos manje para od mjt sa ispod originalnih 100000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted May 2, 2016 a po čemu si zaključio da su ovi sa originalnom kilometražom, a ovi gore nisu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted May 2, 2016 U pravu si da se nikom ne moze u potpunosti verovati, ali automobil koji je sa benzinskim motorom bez plina sigurno nije kupljen da prelazi velike km. Ima ih nekoliko koji su od prvog vlasnika, kupljeni u srbiji, korisceni kao porodicni automobil. Imaju po par sitnih ostecenja od kamencica i parkinga, fabricki akumulator i servisnu knjigu koja se moze proveriti u ovlascenom servisu. Ovi iz uvoza iz Spanije svi imaju nove volane (promenjene) ofarbane branike, zamenjene akumulatore i uglavnom menjane zadnje lonce auspuha... Pa vi sami procenite da li su ti automobili presli 150000? (kao i svi u Srbiji :)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted May 2, 2016 Pretpostavljam da je to 1.4 od 77hp? Ako je taj motor u pitanju, to im je verovatno najgori motor u ponudi. Bolje juri 1.2, ako vec hoces benzinca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 656 Posted May 2, 2016 (edited) 10 hours ago, Johnatan Archer said: Odustajem od GP Evo 1.3 mjt! Sve sam pregledao i obisao i zakljucio sam da su svi ti dizeli iz uvoza veoma mnogo presli iako su stari svega 3-4 godine. (Skoro po 100000 km godisnje) Bez obzira sto estetcki izgledaju kao novi, sto je taj mjt najbolji motor, sto nemaju plivajuci zamajac i sto imaju lanac (lanac je kao sa ponike:)) veliki servis je oko 500e - 600e i mora odmah da se radi + sto sve ostalo posle tolike kilometraze pocinje polako da trazi zamenu. Kupujem GP Evo-a koji je kupljen u Srbiji sa benzincem 1.4 75HP koji je takodje mali potrosac i ima ih za jos manje para od mjt sa ispod originalnih 100000 km. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A sta si ti mislio da ces da nadjes? Verovatno gledas one najjeftinije sa oglasa i ona nam ovde kukas kako su krsine. Sto ne pogledas one skuplje koji su i po 1000€ skuplji pa ces onda da vidis malo drugaciju situaciju od ove koju nam predstavljas. Najlakse je reci da je auto prelazio 100k km godisnje a to bi znacilo da oni iz 2006 godine imaju vec milionce jel da? Ima dobrih kola ali su doduse u manjini i to dobroj i desava se da stoje dugo na oglasima jer niko nije budala da takva kola daje po ceni nekog krsa. A tek sto nisi u pravu za benzince govori situacija gde je x puta vec stizao GP 1,2 2006-2007 pa su imali na satu skoro 300k km. Licno sam to gledao a i slikao jer mit o maloj kilometrazi benzinca je nekad vazio. I samo uzmi taj 1,4 77ks motor i usrecices se kao sto sam i ja kad sam ga ostavio sebi pa sam se kajao jer auto ide kao Yugo 55 otprilike a i potrosnja ulja mu je solidna. Ne,moj nije bio krs i ne bi ga ostavljao sebi da jeste ali to je takav motor i to sam kasnije po raznoraznim forumima procitao i brzo sam ga se resio i seo u KAngoo 1,5Dci koji je bio Formula za ovaj GP. Edited May 2, 2016 by Dule 021 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 2, 2016 Ala neki ovde imaju kriterijume, kupuju polovan auto za siću, a hoće da bude kao nov. Neka onda kupe nov, ili odu preko grane i kupe polovan od vlasnika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted May 2, 2016 Covek je potpuno u pravu sto se tice nekih stvari a ova pro zeldi struja koja preovladjuje na forumu i kojima je nebitno sve drugo samo da je dizel ga uporno ubedjuje u neke stvari. Covek ima para koliko ima i neverovatno je glupavo govoriti mu da gleda aute koji su eto samo 1000€ skuplji, pare rastu na grani. A taj 1.3 je raketa i manje trosi a 1.4 trosi ulje a ne ide nikako, stara izlizana prica gde se uporno ignorise da je dizel u startu skuplji dosta, da je i samo gorivo skuplje da je odrzavanje skuplje nego za benzinca i da ti automobili u velikom broju slucajeva prelaze vece km nego benzinci. Prestanite vise da ubedjujete ljude u svoju pricu koja je i dobra i losa koliko i ona druga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 2, 2016 Ako performanse nisu što se traži-onda bih išao i na onaj od 65ks kupljen u Srbiji i sa istorijom auta. Eto. Ja lično imam 70% vožnje van grada, pa su mi 1.4 16v ili 1.3mjtd pik br 1. 1.9 ne bih jer taj motor zaslužuje veći auto. Bar kako ja vidim stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted May 2, 2016 21 minutes ago, sErGiO-AR said: pro zeldi struja Šta je to? Prevedi. Složio bih se sa duletom da loši i isluženi primerci kojih je masa na oglasima ruše cenu dobrim i očuvanim autima nebitno koje marke. Hmmm? Da to nije MUNZE KONZA odnosno dizel struja? Ja kada sam kupovao auto tražio sam benzinca ali desilo se je da je jedino dizel ispunjavao kriterij o pređenoj kilometraži i godištu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted May 2, 2016 Nemam ništa protiv, i sam sam gledao dizela kad sam kupovao punta ali se ispostavilo da su za te pare svi dizeli uglavnom bili vanovi ili su prešli ogromene kilometraže što je bilo očigledno po celom autu. Pretpostavljam da je čovek u sličnoj situaciji i glupo je sada preporučivati mu isključivo dizela koji je 1000€ skuplji. Da ima 1000€ više možda bi i našao dobrog GP dizela ali eto, najverovatnije nema pa sad nije strašno i ako kupi benzinca kao što to neki ovde pokušavaju da predstave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 656 Posted May 2, 2016 Ja uopste nisam govorio o dizelasu ako niste primetili nego da doda 1000€ vise pa ce da nadje dobar primerak. Ovde se svi stisli sa cenom a onda pljuju po kolima kako su prelazila 100k km godisnje. O tome ja pricam. Najlkase je reci nema se e pa onda se kupuje obican Punto a ne GP jer ti najjeftiniji obecavaju da cete da dobijete i najlosije stanje. Mene je zvao pre neki dan stari kupac koji samo od mene kupuje kola i posto ja sad trenutno nemam to sto oni traze isli su po Srbiji da gledaju kola i morao me je nazvati da se izjada kakve su krseve gledali a upravo su gledali GP i to do 3000 koliko imaju. Kaze da im ljudi kazu da su kola dobra preko telefona a kad odu a ono krs i odmah spustaju jos par stotki samo da ga kupe. To se kod pravog auta ne radi jer pravi auto nadje put do pravog kupca ali mora da odstojidok tako ljudi naprave neku kilometrazu i potrose malo nopvca za putesestvije i na kraju shvate da je nbolje da su odmah gledali one skuplje jer tu se ponekad radi neo 1000€ kako sam ja to rekao nego o svega 300-400. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19729 Posted May 2, 2016 @Johnatan Archer pretera ga sa cenom od 500e za veliki servis. Cena je otprilike upola od toga ako ne i jos koju desetinu evra manje. Verujem da ces naici na dobar primerak i na tvom mestu bih se zadrzao na motoru 1.3 mjet sa 75ks jer je kako sa potrosnjom tako i sa ostalim performansama ispred benzinca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted May 2, 2016 Smatram da nije u pitanju da li je bolji benzinac ili dizel motor vec koja je bolja i sigurnija kupovina za 5000e. Evo 2011 1.4 benzin, prvi vlasnik original kilometraza 89000 km (provereno), sitna ostecenja po karoseriji Ili Evo 2011 1.3mjt 150000 na satu. (oprema po broju sasije treba da ima kozni mf volan a ima novi gumeni, branici farbani, soferka sa razlicitom godinom proizvodnje ) ali vizuelno svi extra Za mjt Veliki Servis sam zvao prijatelje kluba, AK Kole, Stojanov... i svi su izracunali da je sve oko 55000 din. To sa povecavanjem budzeta nema smisla jer ako se doda jos 1000e onda mi drugari kazu ti si lud, uzmi onda brava on je veca klasa auta od punta..i tako dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted May 2, 2016 Ne znam koja je cifra u pitanju, ali verujem da je Stilo u ovom slucaju bolja kupovina, malo je jeftiniji, nije nista losiji, ponegde mozda i bolji od GP, udoban je, nije skup za odrzavanje, ima dosta mesta... a sto se tice motora, moze da se vozi pristojno i onaj 1.2 sa 80ks, a opet ima sirok izbor tako da moze da bira, oce benzin, oce naftu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted May 2, 2016 Pre svega sam gledao koji mi auto najvise odgova i to je definitivno grande punto. Supruga ce ga voziti, uzeli smo sve parametre u obzir i taj auto nam je prava mera. Performanse uopste nisu bitne. Da, i da ne zaboravim, svi znamo da se dizeli ne kupuju da se sa njim ide do dragstora i da se deca odbace do skole vec da se voze! Svestan sam da ne moze za 5K da se kupi nov auto ali hocu da znam sta sam kupio. Dule nisam se stisao sa cenom i necenkam se vec mi je toliki budzet. Uvideo sam da su za te pare benzinci mnogo manje presli i da su ocuvaniji, ne znam sta tu nije jasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 2, 2016 Bože, koje su to gluposti, dizeli se ne kupuju za vožnju do škole i prodavnice. Pa čemu onda 1.3mjet, 1.4hdi, 1.4tdi, 1.5dci? Evo ja sam imao u razmatranju GP, i to 1.3mjet 90ks, vozimo žena i ja. I ispalo je da joj je auto nepregledan, i da ima mali gepek, te smo kupili ideu 1.3mjet od ljutih 69ks i jbt 1200kg. Ionako najviše pređemo po gradu, i ovo je za to prava mera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted May 2, 2016 pali dizel 15x dnevno na kratke relacije. Srecno! OMG! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 2, 2016 (edited) Prešao sam 80.000km sa bravom 1.9JTD, uglavnom po gradu, aj dobro, nije bilo po 15 puta svaki dan, u proseku 5-6 puta, ponekada naravno i više, i ništa mu nije falilo, ne znam o čemu pričaš. Auto je bio 2001g, i još uvek se vozi. Na motoru ništa nije rađeno, kao ni oko startera i alternatora, kao ni menjač ni zamajac. Ajmo još jedared, koja je poenta malih turbo dizela, da stoje u izlogu, ili da se arče po gradu? Edited May 2, 2016 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted May 2, 2016 izadji na ulicu i izbroji koliko taksista vozi dizela, ako cemo bas da idemo iz krajnosti u krajnost Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 2, 2016 U Beogradu pola pola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted May 2, 2016 Ako ti je budzet 5000e onda mozes uzeti sasvim solidan GP bez obzira sa kojim motorom. Ovi sto se prodaju po placevima sa razlicitim godistem na staklima i razlicitim bojama znakova ne treba ni gledati a niti komentarisati. Sto se zamene lanca tice on se fabricki menja na 250 000Km ili mnogo pre ako se cuje. Filter goriva na 60 000Km.... Zamena lanca je kod ovlastenih gulikoza skoro dvostruko skuplja od ostalih po nivou usluga i znanja boljih servisa od ovlastenih. Ne trba zuriti i naci ce se dobar primerak bez ulaganja osim redovnog servisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted May 2, 2016 Meni Toma onomad rece zamena lanca i lancanika oko 33-35 tisuca kod njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites