Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Hvala ljudi,brzi ste.

Za papučice sam video ali računam pošten čovek ne ulepšava ga za prodaju mada me je malo zabrinulo.

Nego  pitannje je bili više da li neko možda zna auto od ranije jer je prvi vlasnik iz Bgd. Palilula čini mi se.

Dok ga ne vidim uživo ništa.

Edited by Petronije

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa papucicama kod grande punta nije merodavno za ocenu kilometraze, ta guma je zivi krs...

Meni su se izlizale posle nekoliko meseci a kupio sam nov auto, i drugi set mi se izlizao pa sam stavio aluminijumske na kraju (nije se izlizao:D)

 

Inace, imas na oglasima za prodaju automobila na forumu grande punta 1.3 mjet mislim, kolega forumas Petza prodaje svog koji je i predstavljen, mozda ne bi bilo lose da i njega uzmes u razmatranje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

"To sa papucicama kod grande punta nije merodavno za ocenu kilometraze, ta guma je zivi krs...

Meni su se izlizale posle nekoliko meseci a kupio sam nov auto, i drugi set mi se izlizao pa sam stavio aluminijumske na kraju (nije se izlizao)

 

Inace, imas na oglasima za prodaju automobila na forumu grande punta 1.3 mjet mislim, kolega forumas Petza prodaje svog koji je i predstavljen, mozda ne bi bilo lose da i njega uzmes u razmatranje..."

 

Auto dobro izgleda a ima i dobru cenu :D, ali ja tražim nešto sa 5 vrata.

Hvala na predlogu.

Edited by Petronije

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/10/2016 at 2:12 PM, Elra said:

 

Ovog bih inace zaobisao u sirokom luku.

Obišao sam ovaj plac. Limarija mu je u jako lošem stanju, ne znam ko je i kako uspio da ga ovako iskucka, a bojim se i za sve ostalo u kakvom je stanju.. Inače kod nas na žalost jako mala je ponuda GP. Ima jedan oglas GP1.3mjt ovaj http://www.olx.ba/artikal/20313931/fiat-grande-punto-1-3-multijet-dizel/ Kontaktirao sam damu koja prodaje i kaže da bi još spustila cijenu jer ima neki kvar na servu koji je navodno lako otklniti, a nisam je detaljnije pitao niti obišao auto ?! E sad, ne znam o čemu bi se moglo raditi. Jeli ima neka poznata boljka inače na servu kod GP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je senzor pozicije volana u pitanju, imaš već dosta toga napisano o njemu na forumu, postoji čitava tema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili letva volana, cest kvar na GP...

Ovaj sa oglasa je bas glot, nista od opreme, mozda bolje pogledati na mobile.de, mnooogo veci izbor...

Edited by lufti

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, sencci said:

... E sad, ne znam o čemu bi se moglo raditi. Jeli ima neka poznata boljka inače na servu kod GP?

Ima :D, ali nije vezana za GP, već i kod drugih modela. Kod nas u firmi pominju i da su imali isti problem sa novim škodama (mada ne mogu da potvrdim istinitost).

Ako je senzor ugla volana, mene je koštalo 160 eur. To ćeš lako da otkriješ, ako je to neispravno. Ako je letva volana, ne znam koliko bi moglo da košta, a ima dva

tipa letve za GP, koliko sam shvatio.

4 hours ago, lufti said:

Ili letva volana, cest kvar na GP...

Ovaj sa oglasa je bas glot, nista od opreme, mozda bolje pogledati na mobile.de, mnooogo veci izbor...

 

Šta mu tačno fali od opreme, pošto piše da ima klimu, ABS, EL podizače, vaz. jastuke. Daće mu sigurno za 6350 km. Registrovan auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pocnem od spoljasnjosti:

-kvake nisu u boji vozila sto ne deluje kao jako bitna stvar ali posto sam imao iste na svom automobilu, znam da se gornji deo koji je izlozen suncu i mrazu potpuno oljustio i dosta kvario izgled i davao laznu sliku starosti vozila

-nema prednje maglenke, ok mozda nije bitna stvar ali je jako zgodno imati ih po magli ili jakoj kisi...

unutrasnjost:

-nema multifunkcionalni volan

-volan nije oblozen kozom

-kvake nisu obojene u srebrnu boju radi lakseg uocavanja u mraku (suvozaci izgrebu plastiku oko kvaka, kod grande-a je to izrazeno)

-nema multifunkcionalan display, nema pokazivac spoljasnje temperature

-nema mogucnost podele zadnjeg sedista radi lakseg prevoza kabastih stvari, sto je jako bitno zbog velicine prtljaznika (pricam iz iskustva)

-nema bocne vazdusne jastuke i zavese

-nema tempomat

-nema podesavanje lumbalnog dela sedista (mozda preterujem ali za duza putovanja znaci)

-nema sportska sedista koja su mnooogo udobnija i sa boljom bocnom podrskom

-esp

-asr

...

PS. Nije mi bila namera da odvracam od kupovine konkretnog automobila, samo sam hteo da ukazem na cinjenicu da pri kupovini polovnog vozila

mozes da biras auto sa mnogo boljom opremom nego kad kupujes nov. Apsolutno razumem da oprema nije od presudnog znacaja pri kupovini,

ali bih ja uvek gledao da ima bolju opremu a mislim da kod grande-a oprema cini bitnu razliku (npr. stakleni krov, 130KS 1.9 dizel, 17-ce, mislim

da vredi platiti vise zarad uzivanja u voznji)

Ali to ne znaci da sam u pravu, samo sam prokomentarisao:D

Edited by lufti

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lifti Hvala na detaljnom odgovoru i naravno vremenu odvojenom za njega. Po meni najvažnija stvar je ispravnost automobila jer šta će kome krš ako ima dobru opremu, ali isto tako kao što ti kažeš ako možeš birati zašto ne izabrati auto sam boljom opremom tj izvući sa cijenom opremom i stanjem automobila najbolje što se može. Sve će zavisiti od ponude.

I opet da se vratim na dilemu benzin-dizel. Vjerovatno je najbolja kupovina 1.3mjt (ako je u dobrom stanju). S druge strane benzinci su u principu sa manje predjenih kilometara i bolje očuvani, da kažem manji je rizik.. Tako da (ako ne naleti očuvan 1.3mjt) možda i dalje nije loše razmisliti npr. o 1.4 (8v)? Dali je u svakom slučaju 1.4(8v) ili 1.2 (8v) bolja opcija od konkurencije benzinaca (polo/fabia 1.2i, ibiza 1.4i, fiesta/fusion 1.4i i sl., clio, corsa..) doduše, u slučaju benzinca fiesta je zanimljiva moram priznati. bar zbog 16v?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali savet...sto se tice GP-a, ja vozim 1.2 i motor je prilicno slab ako si pre toga vozio nesto jace, kazu mi vlasnici 1.4 i da je kod njih slicna situacija...

Ja sam vozio i fabiju 1.4 2001. god koja iako na papiru ima manje konja od 1.2 gp-a, a poteze mnogo bolje.

To je jedna strana price, druga je da se za 10 godina i 150 000 km na 1.2 gp-u nista nije pokvarilo na motoru, izuzetan motor po mom skromnom misljenju, da ne pricamo o smesnoj registraciji i pristupacnim cenama rezervnih delova. Naravno, 1.3 mjet manje trosi i lepse se vrti, tj. oseti se ta razlika u konjazi..

Slazem se da je celokupno stanje vozila najbitnije...

PS. po meni je gp mnogo lepsi od fieste a i od vecine  u tom segmentu, e sad, znam da o ukusima ne treba raspravljati ali ja navijam za fiat:D

Edited by lufti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom na bas mali izbog GP 1.3 Mjet dizela u Bosni, moja preporuka bi bio 1.4 model. U oglasima vidim da ima ocuvanih primjeraka, bar po slikama.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Elra said:

Obzirom na bas mali izbog GP 1.3 Mjet dizela u Bosni...

Kako komentarišeš ovo ?

 

U Srbiji sad već može da se nađe dosta dizelaša i čak odabere dobar primerak. Sad, o cenama se da diskutovati. Sećam se jednog primerka sa placa u

Kraljevu. Bio je 2011. god (4 god star), sa 38000 km na satu. Moglo je na kredit, uvoz iz Belgije. Spolja crn, unutra komb. bordo-crno. Taj mi se najviše dopao. Zovem,

čovek kaže : za keš min 5800 eur. Pošaljem čoveka iz Kraljeva da ga uživo pogleda (vlasnik Brava 1,9 tri četiri godine unazad). On me zove i kaže: "kao nov."

 

U poslednjih par meseci sam čak primetio da je sve više ovih jačih 1,3 varijianti, sa 66 kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, u Bosni je Golf dizelas suvereni vladar puteva :D

 

Stanje auta ne moze da se proceni na slikama, u dosta slucajeva,cak i na oko covek ne moze da primeti nedostatke koje primeti kasnije kroz neko vreme druzenja sa autom ;)

Edited by beli_Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja merkam i 1.4 16v T! :wub: Bio jedan Sporting GP optici i decko kaze da nije uopste nesto skuplji i komplikovaniji od atmosferca. E, sad turbina je malo veci potencijani problem,ali sta sad. 

A taman je po opremi sve što mi treba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, plavac said:

Kako komentarišeš ovo ?

 

U Srbiji sad već može da se nađe dosta dizelaša i čak odabere dobar primerak. Sad, o cenama se da diskutovati. Sećam se jednog primerka sa placa u

Kraljevu. Bio je 2011. god (4 god star), sa 38000 km na satu. Moglo je na kredit, uvoz iz Belgije. Spolja crn, unutra komb. bordo-crno. Taj mi se najviše dopao. Zovem,

čovek kaže : za keš min 5800 eur. Pošaljem čoveka iz Kraljeva da ga uživo pogleda (vlasnik Brava 1,9 tri četiri godine unazad). On me zove i kaže: "kao nov."

 

U poslednjih par meseci sam čak primetio da je sve više ovih jačih 1,3 varijianti, sa 66 kw.

 

U Bosni je uvozni hit medju polovnjacima B klase Clio 1.5 dCi (2005-2012). Grande Punto za razliku od Punta mk2 nije toliko cest na cestama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, gile smederevo said:

E, sad turbina je malo veci potencijani problem,ali sta sad.

Vozaci atmosferaca i (uz promaju) najveci bauci u Srba - turbina, dizne i zamajac :D .

Salu na stranu, najnormalnije odrzavanje i to sve traje. A u krajnjem slucaju i da nesto krene naopako (a videces vec po masini da li je izraubovano) - kompletan remont turbine je cca 250 EUR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Elra said:

 

U Bosni je uvozni hit medju polovnjacima B klase Clio 1.5 dCi (2005-2012). Grande Punto za razliku od Punta mk2 nije toliko cest na cestama.

VW, Audi, BMW, Skoda na prvom mjestu, a u zadnje vrijeme najezda "Francuza"... . Fiat i recimo Ford su na žalost podcijenjeni, iako testovi i svi pokazatelji pouzdanosti govore suprotno, mentalitet... a još teže je ako tražiš model isključivo sa 4 vrata u B segmentu..

Edited by sencci

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Ivan said:

Vozaci atmosferaca i (uz promaju) najveci bauci u Srba - turbina, dizne i zamajac :D .

Salu na stranu, najnormalnije odrzavanje i to sve traje. A u krajnjem slucaju i da nesto krene naopako (a videces vec po masini da li je izraubovano) - kompletan remont turbine je cca 250 EUR.

Ma, bre da, bre!! Ovo sve me barem kod mene podseti na ovaj crtac.  Kjlucna recenica pocinje na 42sec

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došlo vreme da se kupi drugi auto, moj je polupokojni, objasniću drugi put, nemam rezona da ga popravljam, jer je nastradao ceo prednji kraj.

Elem, kako vam se čine ovi GP:

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7306493/fiat-grande-punto-13-mjet

1.JPG

i ovaj

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7928912/fiat-grande-punto-13mjet-nov

2.JPG

i ovaj

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7920892/fiat-grande-punto-13-mjet

 

3.JPG

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, marko.jovanovic said:

Došlo vreme da se kupi drugi auto, moj je polupokojni, objasniću drugi put, nemam rezona da ga popravljam, jer je nastradao ceo prednji kraj.

Elem, kako vam se čine ovi GP:

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7306493/fiat-grande-punto-13-mjet

 

i ovaj

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7928912/fiat-grande-punto-13mjet-nov

1.JPG

2.JPG

 

- Beli punto ima napred plavi znak, a pozadi crveni. Na volanu isto crveni.

- Plavi punto ima crveni znak na oba kraja, ali plavi znak na volanu. Kaže da je decembar 2006. Tu nešto ne štima.

Mislim, može biti da je samo dodavo masku ili mu je znak bio ukraden, možda je menjao volan, možda nešto treće.

 

Na oko lepo izgledaju (na slikama), ali bolje da sačekamo luftija :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speaking the devil...:D

Da ne pametujem mnogo (da me prodavci ne :laser:)

Meni je beli favorit, mislim da je najbolje ocuvan, ovako sto se moze sa slika videti,

a i prodavac ga nije preterano hvalio kao u druga dva slucaja...

Sto se znakova tice, kad bih ja prodavao mog grandisu, mislim da bi bilo jako zanimljivo cuti komentare

na temu menjanja delova:lol:, tako da tu nisam merodavan

Share this post


Link to post
Share on other sites

crveni znak na svim fiatima ide od sredine 2007 godine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...