Milutinac 5906 Posted July 5, 2018 Ma faktora je xy. Meni je samo bitno da je sa 6.4 spalo na 5.4...to ipak nesto pokazuje. Ps - moja merenja bez borda se slazu. I ono od 6.4 i ono od ~5.4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted July 5, 2018 (edited) 3 hours ago, Milutinac said: Dobro. Sta ustvari hoces da kazes? Mislim da je pogresno porediti ta 2. Motor u osnovi jeste isti...ali je mnogo stvari ipak razlicito. Samo dizne mogu napraviti veliku razliku...ili aerodinamika ili ko zna koliko drugih nekih faktora... To da se pitam da li bi ja nesto dobio sa time sto si ti odradio? 2 hours ago, andreja.micovic said: Ili Opel prikazuje sta ti se vise svidja Nemci su to... Dizelgate... 2 hours ago, endbringer said: Ili bord laže, kao kod mene npr okruglo za litar. Pokazuje manje... Sent from my LG-H860 using Tapatalk Nema sanse, kad proveravam potrosnju a to se desava jako cesto, uporedjujem potrosnje po bordu i varijantom do cepa tacnije do prvog klika na istoj pumpi u 90% slucajeva. Odstupanja su 0,2-0,3l sto je u odnosu na prosli bravo 1.9 150ks jako slicno, mislim cak i isto ako se dobro secam. Imam obicaj tankati uvek na pola do punog i lako je biti siguran u potrosnju . Pozdrav svima Edited July 5, 2018 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted July 5, 2018 Tako kazi Ja bih stavio prvo auto na valjke. Ako je blizu fabricke snage i ako je peak krive obrtnog momenta blizu onoga gde i treba da bude - nista ne bih cackao. A mislim da onda nista ne bi ni dobio. Koliko sam ja samim recimo vadjenjem dpf ili ciscenjem usisne dobio to ne mogu reci jer sam gotovo uvek radio 2-3 stvari odjednom ali svaka je donela po malo sto sam cak i sa pogresno uzupcenim kolima mogao da primetim 1 CrackFox reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted July 5, 2018 Što se tiče potrošnje, pratio sam 30k km i čep čep varijanta i okruglo litar. Dokon čovek Jednom, ali samo jednom, uspeo sam u gradu po bordu da smanjim na 6l kada sam sipao neki aditiv za čišćenje dpf tako da...sve mi se vrti oko njega na kraju Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 10, 2018 Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted July 11, 2018 (edited) On 7/5/2018 at 5:51 PM, endbringer said: Mislim da bi ovo ciscenje bilo odlicno resenje ali ne znam da li to neko radi kod nas i za koju lovu? Sto se tice mog dpf-a evo juce na predjenih 450km od zadnje regeneracije, je poceo ciscenje, naravno nastavim voznju na 2500-3000ob i vidim da je 3x izbacio dim po 20-ak sekundi. Vozio sam 3km nakon cega su pali visoki obrtaji u leru i reg je zavrsena. Edited July 11, 2018 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2018 >>> Sponzorisani video materijal navedenog YouTube kanala <<< AutoAnaliza video: Konačno rešenje za DPF Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted December 18, 2018 (edited) Pranje DPF filtera i katalizatora Auto Servis Baćko 063612103 0642666917 https://instagram.com/pranje_dpf_filtera_kraljevo?utm_source=ig_profile_share&igshid=10139mi6x556w Edited December 19, 2018 by neshaoct dodao slike i sadržaj sa linka Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted December 20, 2018 Ovaj lik što vozi golfa 6 AutoAnaliza,njegov auto ima oko 50 hiljada.km.i na toj kilometraži njemu pre čišćenje, radio je tu regeneraciju i po 60-70 kilometara. Pogledam često njegove klipove i stalno kuka za potrošnju i za taj dpf filter tj.na dužinu trajanja regeneracije Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted December 21, 2018 kolko kosta ovo zadovoljstvo? Zlu ne trebalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 23, 2018 Mnogo Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted March 5, 2019 (edited) Ako već nije kačena, bilo bi dobro da je tu. Lista dizel motora bez dpf filtera http://www.dpfproblems.net/cars-without-a-dpf/ Edited March 5, 2019 by neshaoct dodao printscreen-ove sa linka 2 1 djomla, Woodoo and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted March 6, 2019 Sve je to lepo, al tu pise da 1.9 multijet 8v nema DPF a moj ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 6, 2019 Pa u Alfi nema . Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted March 6, 2019 Podaci za Fiat bi trebali da se ažuriraju jer pretpostavljam da se slabo voze u UK. Zanimljvo šta piše za VW: Quote The best, most reliable VW Diesel Engines are by far the 130bhp PD engine, and very early 90bhp – 130bhp TDI engines, but these are getting rare. Avoid the 2.0 140BHP engine, as despite not having a particulate filter, they do tend to eat their own engines, writing off the car!. Later (post 2005) 1.9TDi’s are also experiencing expensive engine failures. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted April 25, 2019 Je l' cupao neko DPF kod Gorana? Il cu da ga iscupam il cu da gurnem debelog u Dunav... poceo je da mi radi regeneracije na ~50km i kontam da mu nema spasa vise... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5902 Posted April 25, 2019 Ciscenje? Ono skinu ga, ociste, vrate? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted April 25, 2019 Pa kontam da je razlika u ceni izmedju cupanja i ciscenja minimalna.. I kad malo razmislim, mozda je problem u senzoru koji okida preceste regeneracije, ali u to sumnjam obzirom da prvih par minuta kada je regeneracija najjaca iza mene bukvalno ostaje dimna zavesa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted April 26, 2019 Danas cu da zapalim ka BiH, malo da podazem lagere i zavrtim gumu. Kako ce se Bravisha obradovati kad dobije pun rezervoar u povratku, uzet je Winn's aditiv za gorivo za ciscenje i regeneraciju DPFa (BeoCar 2500 RSD). Ima i jeftiniji samo za ciscenje (mislim da je DPF cleaner i oko 800-1000 RSD mislim da je). E sad, kada sam uzeo auto samo sam jednom uzeo taj DPF regenerator (preventivno, nisam primecivao ceste regeneracije jer ne vozim auto po gradu) i bogami je odradio posao. Na pumpu, min 40L u rezervoar (pozeljno premium dizel ili slicno) i malo otvorene voznje...ono je bilo zlo, zao mi auta iza mene sto je bio. Koliko ce ovo potrajati, jer filter kao filter ima svoj rok trajanja nebitno od toga koliko je uspesna regeneracija koju auto radi, a vidim da dosta clanova ili isti DPF skida i softverski ga ugasi, a za ciscenje nisam procitao da ga je neko nosio (mozda jeste, ne zamerite, velika tema). Nov je nesto papren koliko sam cuo (dal 300-400E) maltene kao neki ozbiljni kvar na autu. Sent from my S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted June 10, 2019 Cao svima .. Ne nadjoh nigde pa me bas interesuje .. Kada se ugasi DPF sta ocitava Multiecuscan za njegove parametre ? Jel ga uopste ima na listi ? Skoro sam video jednu Cromu gde MES prijavljuje "not clogged" za DPF, a u procentima pise 1000% clogged. Verovatno je upucan ? Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeleSK 4 Posted July 30, 2019 I ja definitivno ne znam da li radi regeneraciju ili ne na moj GP 1.3 mjet. Zato i moram da ga vozim na dijagnostiku. Za predjenih odprilike 1000km svasta sam primetio osim dima, bilo kakav dim nisam primetio na izduvu. Ali zato variranje obrtaja jesam, ukljucivanje ventilatora jesam, cak nekada i prvo startovanje dok je motor hladan obrtaji variraju par puta pa sve bude Ok a zna i kada motor dostigne radnu temperaturu od 90 isto da dize obrtaje na 1000-1100 i da ventilator jako vrti...Do sada lampicu od dpf-a nije ukljucivao u toku voznje tj.samoga rada motora osim ovih nekih simptoma. U svakom slucaju ide na proveru u neki dpf servis čisto da znam u kakvom je stanju i da li jos ima života od njega pa cemo videti sta dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted July 30, 2019 35 minutes ago, NeleSK said: I ja definitivno ne znam da li radi regeneraciju ili ne na moj GP 1.3 mjet. Zato i moram da ga vozim na dijagnostiku. Za predjenih odprilike 1000km svasta sam primetio osim dima, bilo kakav dim nisam primetio na izduvu. Ali zato variranje obrtaja jesam, ukljucivanje ventilatora jesam, cak nekada i prvo startovanje dok je motor hladan obrtaji variraju par puta pa sve bude Ok a zna i kada motor dostigne radnu temperaturu od 90 isto da dize obrtaje na 1000-1100 i da ventilator jako vrti...Do sada lampicu od dpf-a nije ukljucivao u toku voznje tj.samoga rada motora osim ovih nekih simptoma. U svakom slucaju ide na proveru u neki dpf servis čisto da znam u kakvom je stanju i da li jos ima života od njega pa cemo videti sta dalje Podrhtavanje obrtaja (cimkanje, stuckanje i slicno u malim dozama) je najcesce do goriva (premda neki preventivni aditiv za ciscenje dizni i CR sistema nije na odmet sutnuti u rezervoar povremeno), a to sto dize obrtaje moze da bude uzrok pokretanja regeneracije DPF-a (ali isto tako neka problematika oko ler gasa). Ovo oko obrtaja, ako imas na putnom racunaru trenutnu potrosnju, mozes lako proveriti da li je do DPF-a, jer mahom i pri kretanju u 1.-2. brzini, trenutna potrosnja skace na 25L (+/-) i to je DPF definitivno. Svakako kada to primetis/osetis treba nastaviti voznju (ne mora da se sili niti patosira, ali nije ni najpozeljnije da radi u mestu, no ako mora onda mora). I meni su blago varirali obrtaji na hladnom motoru, sipao za ciscenje CR-a i dizni, osetno manje se oseca. OFC, da li imas ili nemas DPF mozes videti preko ePer-a ukucavanjem VIN broja (broj sasije). Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeleSK 4 Posted July 30, 2019 Hvala, imam bord ali nisam uopste pratio trenutnu potrosnju tada...probacu i to da ispratim kada posumnjam da se radi regeneracija dpf-a. Mada najviše me zanima baš stanje samoga dpf da se vidi ako i moze koliko je zacepljen, koliko puta i na koliko km vrši regeneraciju itd. znaci celokupno stanje..pa cu onda od stručnjaka znati šta dalje, da li je za prinudno čišćenje ili za vadjenje, ako i treba bilo sta od toga Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted July 30, 2019 Ako se pojavi lampica za dpf, to je onda beton i to nemoj ni da ocekujes da ce da se pojavi. Gledaj trenutnu potrosnju ako ne mozes da provalis po drugacijem zvuku motora ili po vibracijama.. Quote Share this post Link to post Share on other sites