Jump to content
FAS Goran

minja23

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About minja23

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    obrenovac

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1,616v

Recent Profile Visitors

1407 profile views
  1. @Ivan Druže, cenim tvoj odgovor ali meni ovo ništa ne znači. Nisam obrazovan u ovom pravcu da bih znao čitati. Moje pitanje je; da li ću dobiti tempomat ukoliko naknadno ubodem dve žice u pinove 34 i 41 u D konektoru od bodija a zatim te žice spojim sa ručkom tempomata na njegovom konektoru? Zatim aktiviram dijagnostkom...
  2. Druže, našao sam ablender sa ručkom za tempomat. Auto mi je 2008 GP. Ima li šanse da se to ugradi džek na džek ili mora instalacija da se dovede? Druže, našao sam ablender sa ručkom za tempomat GP . Video sam da su pinovi 34/41 na D konektoru od body kompa. Te bi dve žice trebalo provući do ručice. Kako se to spaja na ručicu, treba li neki džek , koja žica gde ide? Unapred hvala na odgovoru.
  3. Nema više slika . Ne mogu da de otvore. Može te li obnoviti slike da vidim kako je to sa naslonom urađeno. Hvala unapred!
  4. Interesuje me da li neko zna nešto o ovom autu iz oglasa: http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13191529/fiat-grande-punto-14-8v
  5. Prijatelju, mogao si napisati od kog su auta ti novi koje si ugradio. Ove naše trgovce u Srbiji mrzi da žive a kamoli da traže koji su odgovarajući. Mene baš interesuje koji su jer baš takve želim da ugradim u svog stila... Molim te potrudi se da saznaš i napiši to... Hvala! Ako ništa ne uradiš makar slikaj ove tvoje u onom delu gde je oznaka..
  6. Covek koji je kupio od mene punta mi je nedavno rekao da je problem blinkanja air bag-a svaki put kad stisne kocnicu resen tako sto je zamenio kontakt bravu..
  7. Ljudi, moram da vam ispricam moj slucaj.. Gasio mi se stilo godinu ( 1,6) i izbacivao one greske asr, abs loose conection. Gasenje se desavalo samo i iskljucivo kad temperatura napolju bude blizu 20 stepeni i vise. Nikada zimi. Isao sam i kod Mihajla Takaca u Staru pazovu na popravku ecua ali nista. Jedan poznanik sa foruma mi je zbog cesto paljene greske klapne gasa rekao da sredim maf senzor, ako se kaze maf, sto sam ja i hteo ali iskreno nisam ni znao gde se nalazi. Iscupam konektor sa klapne gasa i poprskam sa vd sprejom i gle cuda... ne ugasi se 7 dana. Posle toga mi u voznji jednom izbaci chek engine i naravno klapnu gasa ali se ne ugasi. Poprskam sa ambro sprejem kontakt i ne ugasi se 10 dana a ukupno 17. Iscupam dzek preventivno ,jos jednom kontakte suzim i poprskam , i jos 13 dana bez gasenja. Eto, proslo je mesec dana i nije se ugasio a vise ni klapna gasa ne izbacuje gresku. Lampica od maglenke mi se palila bez pravila ali uvek kao prethodnica gasenju auta. Prvo ona pocne a posle i gasenje. Evo posle prskanja, njenih dzekova, ni ona se ne pali.., Inace, bio sam kod Gorana na Altini i oni su mi proveravali zasto se auto gasi. Konstatovali ecu. promeni majstora..
  8. Pricam o lupkanju na neravnom putu a najvise na makadamu i ispod volana se cuje.
  9. Cao, ja sa minja i vozim stila 1.6 benzinca
  10. Resenje tog problema je u stezanju matice sa slike. Ali, mora se to uraditi na osecaj shodno jacini zvuka koji se cuo ispod volana. Ako preterate sa stezanjem volan ce vam biti mnogo tvrd, tj. kao bez serva. Ako treba i dvaput da se dotegne ali da se uradi sa merom. Posle toga ce volan biti malo tvrdji ali se nece vise cuti to zveckanje ispod njega za koje vam kazu uglavnom da je letva a nije. Inace, kad je napolju zima moze da se cuje jako sitno kuckanje kao na starim kolima sto se cuje kilometar sat ali na to ne obracajte paznju. Ako vam i to smeta onda ne znam sta reci. Inace ovo sto sam vam napisao vazi u slucaju mk2 punta jer sam to na njemu radio.
  11. Kasno sam video da idem sa vama .... ali dolazim svakako!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...