Jump to content
FAS Goran

NeleSK

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About NeleSK

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/18/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat EVO 1.3 mjet

Recent Profile Visitors

1027 profile views
  1. Evo o cemu pricam.. za mene je ovo preskupo da ga jbm.
  2. Imao si sreće. Eto kod mene dva pojasa nazad i reg ukupno na 4 mesta.. Inače hvala . Ove nedelje preko HR autoputem do Banja Luke i nazad do NS, predjeno ukupno oko 800km, i sve proslo bez problema. Jedino čekanje na Batrovcima oko 3 sata i dzaba vadio zeleni karton.. Niko ni da pogleda dokumenta.
  3. Ne znam vise u vezi dpf filtera.. meni traze ovde u NS 180e mehanicki vadjenje filtera plus softverski iskljucivanje istog kao i EGR-a.. ali sve vise mislim da ide napolje...
  4. Cek @Zvezdo, nisam bas dobro razumeo? Ja kod svog GP imam manuelnu klimu i onda moram imati i spoljasnji senzor? Uff kako si objasnio otpornici, zamena retrovizora itd meni to izgleda veliki posao kada vidim i ne mora mi pokazivati spoljnu temperaturu
  5. E bas zato @hibi011 i hocu na dijagnostiku, da vidim tacne parametre od DPF-a. Manje vise moje nagadjanje da li radi regeneracija ili ne itd. Samo jos da nadjem ovde u NS ili okolini ko to dobro i kvalitetno radi pocev od tacne dijagnostike, ciscenja itd.
  6. Ja imam isto GP sa ovom tablom, znaci bez pokazivaca spoljne temperature... Jedino resenje zamena table?
  7. @ISV_01 pa cuo sam za to, samo ja sam skeptik prema tim sredstvima, ili sam samo vise slusao prica od drugih kako je to samo bacanje para... Za regeneraciju je ovaj? http://wynns.rs/diesel-particulate-filter-dpf-regenerator Mada i za ovaj pise da Čisti i regeneriše blokiran filter čađi dizel motora bez rasklapanja http://wynns.rs/diesel-particulate-filter-dpf-cleaner
  8. Hvala, imam bord ali nisam uopste pratio trenutnu potrosnju tada...probacu i to da ispratim kada posumnjam da se radi regeneracija dpf-a. Mada najviše me zanima baš stanje samoga dpf da se vidi ako i moze koliko je zacepljen, koliko puta i na koliko km vrši regeneraciju itd. znaci celokupno stanje..pa cu onda od stručnjaka znati šta dalje, da li je za prinudno čišćenje ili za vadjenje, ako i treba bilo sta od toga
  9. I ja definitivno ne znam da li radi regeneraciju ili ne na moj GP 1.3 mjet. Zato i moram da ga vozim na dijagnostiku. Za predjenih odprilike 1000km svasta sam primetio osim dima, bilo kakav dim nisam primetio na izduvu. Ali zato variranje obrtaja jesam, ukljucivanje ventilatora jesam, cak nekada i prvo startovanje dok je motor hladan obrtaji variraju par puta pa sve bude Ok a zna i kada motor dostigne radnu temperaturu od 90 isto da dize obrtaje na 1000-1100 i da ventilator jako vrti...Do sada lampicu od dpf-a nije ukljucivao u toku voznje tj.samoga rada motora osim ovih nekih simptoma. U svakom slucaju ide na proveru u neki dpf servis čisto da znam u kakvom je stanju i da li jos ima života od njega pa cemo videti sta dalje
  10. Hvala drug pa sto se tiče placa ili servisa ne znam nikoga iako sam u komšiluku što bi se reklo Mada odradjen veliki servis i samo stanje automobila je uticalo na kupovinu. Jedino što planiram u narednom periodu je da proverim i vidim stanje dpf filtera, vec sam zvao jedan servis ovde u NS i cena je 1200din za dijagnostiku i da vidim zadnje podizace prozora jer bas tesko se spustaju i dižu. Najverovatnije sajla podizača zeza ali ću videti sam to da rešim popravim.
  11. E pa tako je uzet.. Pa prodavac je rekao da je uradjen na 147000km. Ima kartica od servisa " Ivanovic 021 " gde stoji da je uradjeno? E sada valjda bi trebalo da je to to. Jedino pored svega odradjena dijagnostika i provera karoserije i trapa gde je inače sve Ok. A kako proveriti inače sada da li je stvarno menjano?? Bacio si me u dilemu Inače pali lepo, nema nikakvih čudnih zvukova, nedimi, lepo vuče, itd. Jedino sto ponekad taj ler me zeza al sve mislim da je mozda do dpf filtera. Moram i to da odem da proverim na dijagnostiku dali je sa njime sve Ok.
  12. @hibi011 da tako je, motor je isti kao kod EVO. Izgleda su zadnje serije GP radjene sa tim motorom od 85KS. Fabricki siroke lajsne i sa start stop sistemom, kao i sa Euro 5 motorom i cuvenim DPF filterom Ima lampicu za DPF ( kao auspuh sa tackicama) ali kada se da kontakt ona se ukljuci na bukvalno dve sekunde i iskljuci se jos pre startovanja motora... Sam kontakt Ovo je posle dve tri sekunde I ovako je kada se startuje auto..
  13. Hvala ali posle startovanja ne sija nijedna dobro pa sada znam sta znaci. GP bio danas u Stojanovu na besplatan pregled (u toku je neka akcija) i pored nekih 11 tacaka koje se kontrolisu iako ja nisam to ni video ni ispratio, od kontrole sistema ubrizgavanja, pregleda trapa itd itd ustanovili su i jedina primedba je bila samo na zadnji lonac, koji je korodirao i to je sve. Po njima auto je sto bi rekli tip top.
  14. Ne ne nesvetli ta obavestenja stoje dve tri sekunde i nestanu, ostane samo lampice od akumulatora, ulja i chek lampica

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...