Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko

NAJBOLJE KASKO OSIGURANJE U SRBIJI  

137 members have voted

  1. 1. Koje kasko osiguranje je po tebi najbolji izbor?



Recommended Posts

1 hour ago, moron said:

platih za CRV-a ( 173 ks iz 2020. ) komplet produženje registracije 37.300

I, koliko te na kraju "u zbiru" došlo "sve" ( sa tehničkim )?

Tek sam prebacio premijski stepen i kupio osiguranje u komsiluku :) . Napisah gore da mi ostaje jos da skoknem na neki tehnicki, na pregled i po nalepnicu.

Za 2.0 163 KS, osiguranje u 1. stepenu je pomenutih 19.664 din, ostatak papirologije (porez i takse) bi trebao da bude oko 14.500 din. Tj. oko 34.200 din ukupna papirologija.

Plus tehnicki, neretko odradim jeftinije ako sam vec negde po Srbiji, vidjao sam od 3.600 din, do 6.000 din po BG.

Racunam sve ukupno oko 320-340 EUR, koji tehnicki mi vec bude usput :D . Otprilike negde ta cifra koja je i tebi izasla za CRV, mene "kolje" veca kubikaza sa traktorcinom.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisto da dodam, posto raspakovah fasciklu pa videh da nisam napisao...

Kod promene premijskog stepena, u osiguranju mi uz standardna dva primerka polise (za mene i MUP), "uvalise" i ovu A4 papircinu koje ranije nije bilo.

Kazu da se izdaje od relativno skoro, a da mogu da je traze prilikom izdavanja nalepnice (na tehnickom ili u MUP).

Mozda bude od koristi i ta informacija, a evo kako taj novi dodatni dokument izgleda: 

 

IMG_20230429_224836_resized_20230429_105236888.thumb.jpg.0169f8e22a944cd254fc0f3002224910.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas svratim do tehničkog u kraju da vidim koliko će me orobiti za registraciju.
36800 din sa pemijskim stepenom 4, 1500 dinara manje sa stepenom 3.


Pitam tamo devojke što rade, da kod njih odradim prebacivanje premijskog stepena sa 4 na 3.
Kaže ona, ma šta prebacuješ razlika ti samo 1500 dinara, a do sledeće godine će ponovo da pokupi :)


Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, knezevic76 said:

36800 din sa premijskim stepenom 4, 1500 dinara manje sa stepenom 3.

Prilicno kvalitetno šurenje :( . Ne mrzi me, dopisem se u temu svake godine prilikom registracije, kurs EUR ne mrda, pa eto moze da se prati i uporedi sta rade.

Za isti taj auto, isti parametri (osim sto sam bio u 1. premijskom stepenu) - prosle godine kompletnu registraciju sam platio 25.500 din. Ili cca 100 EUR manje :blink: . Kod mene je sve inzenjerski, evo ispod:

On 4/29/2022 at 2:15 PM, Ivan said:

Bravo 1.4 MultiAir Turbo 140 (103 kW), nedavno odradjena i 4. registracija u mom vlasnistvu.

Osiguranje u 1. stepenu 14.317 din, porez 3.708 din. Ukupno za papirologiju 20.670 din.

Plus tehnicki pregled 4.800 din, ukupan ceh 25.470 din.

E sad, jesu *** u medjuvremenu uspeli da izboksuju vece cene obaveznog autoosiguranja (posle onog prvog neuspesnog povecanja proslog leta, kada su po nalogu NBS kasnije vracali novac koliko se secam)...

Ali ti je i sada posle poskupljenja AO, kompletna papirologija u 4. stepenu za njega nesto preko 28.000 din, plus tehnicki.

A u 3. stepenu bi trebala da bude nepunih 26.000 din, plus tehnicki. A tehnicki imas od 3600 din (ako svratis i usput ti je negde po Srbiji) do 5-6.000 din ovde kod nas u BG.

Tako da proveri sta ti ukljucuju sve u tih maltene 37.000, previse mi je to? Pa za nekoliko godina mladji auto, 2.0 163 KS sam pre neki dan zavrsio sve i platio oko 1500 din skuplje od te tvoje cifre :blink: . U svemu je u skupljim grupama, u poredjenju sa Bravom najvise oderu za porez (godiste), veca kubikaza, veca snaga, jedino sto je u 1. premijskom stepenu...

14 hours ago, knezevic76 said:

Pitam tamo devojke što rade, da kod njih odradim prebacivanje premijskog stepena sa 4 na 3.
Kaže ona, ma šta prebacuješ razlika ti samo 1500 dinara, a do sledeće godine će ponovo da pokupi :)

To je taj pristup, koji im uglavnom prolazi... Sto bi se bilo ko od njih ili klijenata cimao i menjao premijski stepen, zasto bi neko trebao da dobije ono sto je zasluzio savesnom voznjom... Aj' to je sica, ali razlika izmedju 3. i 4. stepena za taj Bravo nije 1500, nego oko 2200 din. A nigde da se slucajno zaje*u da pomenu mnogo bitniju stvar - koliko ce primetno veci biti malus u slucaju udesa, jer "propadas" u nizu kategoriju od one u koju bi trebalo. I koliko ces to vise i duze placati godinama ili ce ti duze trebati da dodjes do tog 1. stepena. Pogotovo ako krenes od tog njihovog default 4., a ne 1. stepena.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je 28800 plus 6000 (ili 6500) tehnički plus njihova nadoknada da oni završe sve bez mog odlaska u MUP po nalepnicu, tako da mu to dođe tu oko 36-37000.

I još kada na to dodam dodatno osiguranje stakala, veselje ......

 

 

Sent from my 2203129G using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, knezevic76 said:

plus njihova nadoknada da oni završe sve bez mog odlaska u MUP po nalepnicu

Svaki krsteni tehnicki ti izdaje nalepnicu na licu mesta, kakav crni MUP, najobicnija zvaka. Tako registrujem godinama, u MUP idem samo kod kupoprodaje.

Evo i po kalkulatoru za "moj" :) voljeni Bravo, nije me mrzelo da ti iscukam:

- 4. stepen: osiguranje 20.975 din, kompletna papirologija 28.147 din;

- 3. stepen: osiguranje 18.767 din, kompletna papirologija 25.939 din;

 

Pa ti dalje racunaj kako to izadje skoro 37.000 din kad dodas i tehnicki ;) . Kazem ti da sam trunku preko, pre neki dan, dao za DS za koji su naknade vece u svakoj kategoriji (godiste+kubikaza+snaga).

 

PS: Bacih pogled i na 1. stepen za Bravo, cisto da uporedim posle poskupljenja. Trenutno je ukupna papirologija 23.730 din (osiguranje 16.560 din).

Prosle godine - ukupna papirologija 20.670 din (osiguranje 14.317 din). Summa summarum, za taj auto 3.000 din vise u odnosu na proslu godinu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insignia 2.0 136ks oko 37000 dinara

Insignia 2.0 160ks oko 42000 dinara

 

Baš sam sinoć upoređivao sa drugarima.

Inače su mi isto izračunali na tri različita tehnička pregleda u kraju.

 

PS Tipo Cross 1.0 73kw je pre dve godine bez tehničkog mio ako se dobro sećam oko 19000 dinara

 

A evo i šta izbacuje na online kalkulatorima plus na to cena tehničkog

 

672c138ebb759379bdec862a4d451c1c.jpg

 

Sent from my 2203129G using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, knezevic76 said:

Insignia 2.0 160ks oko 42000 dinara

U tom rangu sam sa kubikazom i snagom. Moguce da je Insignia nesto mladja (veci porez) ili je skuplje placen tehnicki ;) .

Mene je izaslo oko 3.500 din manje, naravno sa prebacenim 1. premijskim stepenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registrovan Bravo, registracija +tehnički+osiguranje stakala 38600 dinara.

Razlika između 4 i 1 premijskog stepena je skoro 5000 dinara. Ako nekoga zanima.

 

Na tehničkom radili sledeće provere:
Dal su stakla fabrički zatamnjena
Svih podizača stakala i brava na vratima
Zatezača pojaseva
Izduvni gasovi (bez turiranja)
Broj šasije i motora
Farovi, podešenost i nivelisanost
Sva svetlosna signalizacija
Ventilacija u kabini
Prednje i zadnje kočnice
Prskalice prednje i zadnja
Podizanje prednjeg i zadnjeg trapa i provera lufta u točkovima i na vešanju
Nisu se kačili na OBD, jer sad nije pod moranje za iščitavanje grešaka
Nisu merili ovalnost diskova

Po rečima zaposlenih, za sve im treba 10-15 minuta al procedura od pola sata mora da se ispoštuje.

 

Edited by Ivan
Spojeni postovi, skinuti visestruki TT potpisi, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, knezevic76 said:

Farovi, podešenost i nivelisanost

Jesi li im uradio bazdarenje regloskopa :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam danas kako rade, sve po PSu, a onda moja prijateljica prođe tehnički sa Dačiom Logan, prve generacije koja ima ispucan Airbag na volanu, koji je ceo ulepljem selotejpom! Prozori se otvaraju, kako koji, neki na rupu a neki na kurblu.....da ne pišem dalje sve bisere tog auta i opet je prošao tehnički.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/13/2023 at 2:55 PM, knezevic76 said:

Registrovan Bravo, registracija +tehnički+osiguranje stakala 38600 dinara.

Razlika između 4 i 1 premijskog stepena je skoro 5000 dinara. Ako nekoga zanima.

 

Na tehničkom radili sledeće provere:
Dal su stakla fabrički zatamnjena
Svih podizača stakala i brava na vratima
Zatezača pojaseva
Izduvni gasovi (bez turiranja)
Broj šasije i motora
Farovi, podešenost i nivelisanost
Sva svetlosna signalizacija
Ventilacija u kabini
Prednje i zadnje kočnice
Prskalice prednje i zadnja
Podizanje prednjeg i zadnjeg trapa i provera lufta u točkovima i na vešanju
Nisu se kačili na OBD, jer sad nije pod moranje za iščitavanje grešaka
Nisu merili ovalnost diskova

Po rečima zaposlenih, za sve im treba 10-15 minuta al procedura od pola sata mora da se ispoštuje.

 

Druze,znas kad bi im ponovo dosao.NIKAD PA CAK NI TAD.Pa ventilaciju nek mere svom tati

Ovaj Punto na slici 23500,u dinar isto kao prosle godine,dzaba 1.stepen kad su pocetkom godine poskupeli pa mu doslo na isto.Za 20 min sam bio gotov,znaci pre tih 30min.Nista ne zakeraju,ako ti nesto fali,oni ubace svoje dok ne prodje.Teh.pregled Centar. http://www.tehnickipregledbeograd.com/ i dobijete onaj osnovni paket Pomoc na putu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo link za zvanični priručnik za tehničke preglede:

https://abs.gov.rs/admin/upload/documents/tehnicki-pregled/Prirucnik_TP_QR_verizja.pdf

 

Sad skinuh kod sa SAT plus emisije!

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno da su bitni da budu u funkciji. Ponekad ne verujem šta čitam ovde... pa najbolje sa zamagljenim i zaleđenim staklima da se vozimo

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja prvi put cujem, a dosta kola sam vozio na razne teh. preglede, da neko gleda ventilacija dal radi, to je izgleda bas retkost naleteti na takav teh. pregled, to sto stoji u papirima ne znaci da mora i da se postuje.... kacenje dijagnostike takodje nisam do sad imao prilike da vidim

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace od 5-6 Jula pocinje provera izduvnih gasova na tehnickom, i zbog toga ce da obaraju. Proverena informacija jer meni je registracija za neki dan...E sad koliko ce da se pridrzavaju svega toga, videcemo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dođite u Beograd da radite tehnički, većina će vam uraditi sve ovo što sam nabrojao.
Meni jedino nisu kačili dijagnostiku, mrzelo ih da skidaju plastiku. Izduvne gasove merili, zagrejan motor, merili temperaturu rashladne tečnosti i istovremeno izduvne gasove.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mereno je i meni stalno, ali nikada nisu obarali zbog toga, e sada su rekli da hoce, ali opet ko zna koliko je to sve tacno.
Ja cu bas da vidim kako cu da prodjem bez Dpf-a i Egra sto se tice izduvnih gasova sada kada budem radio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek su i merili izduvne gasove ali uvek mogu da nasteluju da prodjes sve i da su losi tako da mislim da nema razoga za brigu sem ako bas ne naletis na neki teh. gde nece da pustaju, ne znam samo sta ce biti sa ovalnoscu diskova to je mnogo veci problem za vecinu vozila nego gasovi

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako god okrenuli, uvek ce na nama da se slomi, ili ce biti skuplji tehnicki pa ce da pustaju, ili ce cena da ostane ista pa ce da obaraju :D

To za diskove isto znam i cuo sam, isto tako citao sam i gledao neku emisiju gde su pricali da cak i novi diskovi mogu da izadju iz tolerancije sto se ovalnosti tice.
Moje misljenje je da bi ovalnost trebala da se izbaci, a umesto toga da se meri debljina diskova i da sve sto je ispod minimuma da se vraca sa tehnickog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve može da se našteluje, ali baš pred istek registracije zovem tehnički gde su puštali sa aftermarket xenonima, da ne bi skidao svoje, kaže mi lik, brate zatvoreni smo do daljnjeg, zatvorila ih inspekcija, jer su pustili nekog lika sa ne znam čim a nisu smeli.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno sve moze da prodje, samo zavisi koliko je spreman tehnicki da rizikuje, eto, prosto :D Sve se svelo na to sta vidi kamera a ne sta je bitno za bezbednost i funkcionalnost. Ne radi ti jedna od cetiri pozicije, ne moze. Slabije ti koci tocak, odradi se da moze.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa svaki grad ima tehnicke kod kojih znas sta moze ili ne moze da prodje to je uvek bilo i bice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...