Jump to content
NenadAleksic

Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko

NAJBOLJE KASKO OSIGURANJE U SRBIJI  

100 members have voted

  1. 1. Koje kasko osiguranje je po tebi najbolji izbor?



Recommended Posts

Zanima me jel moguce da je samo prevod za punta 1.3 multijet 2004 godiste oko 14 000 - 15 000 din, posto je auto bio registrovan kad sam ga kupio, nisam prevodio, vozim na ovlascenje. I sad bih uz registraciju da ga prevedem, pa me zanima koliko ce to zadovoljstvo da me kosta, ali ako je toliko debelo cu porazmisliti. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi Aleksiću: upravo toliko. Moj prenos je koštao 27.000 din (Lybra) u vreme kad je evrić bio depresiran na 86 din. Medjutim, drugi je osećaj kad voziš svoj auto, a ne od "najboljeg drugara-majke mi". (argument koji se najčešće koristi kada se od mladića sa plavim odelim i očima dobije pitanje: ČIJI JE OVO AUTO!?). Pogledaju dokumentaciju (ovlašćenje), pa onda krenu do 307-mice, pa zovu Ljermontovu...zovu, zovu.. i dobiju spoj. Provera u 80% bude uspešna, ali bogami nekada se veza i ne uspostavi. Onda je procedura naopaka. Prevedi ti to na sebe. Progutaj žabu i miran si

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle godine zet je za svog puntishu 2002 1.9jtd platio prenos oko 9000 din. Da li je moguce da je za 2 godine mladji auto bas tolika razlika? A ako jeste onda je bas mnogo, izadje priblizno kao registracija i osiguranje za isti :huh:

Slazem se sa 2 posta od ^

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vec dve ipo godine vozim na ovlascenje i nikad me niko nije nista pitao u vezi toga... cak ni ne gledaju ovlascenje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žalosno :wallbash: , ali je verovatno tako jer poreska koristi valjda carinski katalog ( a oni švabski) i na osnovu njega min cena našeg punta je 5200 eur do max 6400 eur ( u zavisnosti od stanja), bio lično i pitao ih u amss ...

usput sam ih pitao da ga otkupe po min ceni :whistle::whistle:

imaš tu procenu i na sajtu www.registracija.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
...bio lično i pitao ih u amss...

AMSS pojma nema i informacija koju dobiješ od njih po ovom pitanju ne vredi ništa.

Ugovor prilikom kupovine Stila smo napravili u prostorijama AMSS na Slaviji.

Došlo vreme da se piše prodajna cena u Ugovoru i ja govorim liku iz AMSS da piše 100.000 dinara. Naravno, tu cenu država neće priznati prilikom prenosa već će pogledati u katalog i odrediti 2.5% na ime poreza za prenos apsolutnih prava od te kataloške cene.

Međutim...insistira lik iz AMSS da nemamo potrebe da pišemo tako mali iznos jer on ima taj katalog kod sebe, pa ćemo napisati veću cifru od 100.000, ali opet manju od one u katalogu.

I, gleda on tako katalog...i kaže 600.000 dinara. To da napišemo jer je i taj iznos manji od onoga u katalogu.

Složimo se i prodavac i ja, misleći ionako će posledica biti ista kao da je napisano 100.000, jer su obe cifre manje od one u katalogu.

Odem posle par dana do opštine da prevedem auto...lik za kompjuterom gleda u katalog...i kaže da treba da platim 13.400 dinara na ime poreza na prenos apsolutnih prava.

Ali...odmah vidim da on nije pogledao Ugovor i cenu u njemu od 600.000 dinara..jer je 2.5% od te cene okruglo 15.000 RSD.

Naravno...pogleda on posle i Ugovor...i onda očekivan predlog :

ili da smaram bivšeg vlasnika da pravimo nov Ugovor sa manjom cifrom u njemu, pa da onda dođem opet

ili da odmah platim tih 15.000, tj. 2.5% od cene u Ugovoru, jer u situaciji kada je u Ugovoru veća cena od one u katalogu, država računa 2.5% od te veće cene.

Nisam hteo da smaram bivšeg vlasnika i zato sam odmah platio tih 1.600 dinara više nego što bih inače morao da platim.

Ne znam samo u koji katalog je gledao onaj u AMSS...

Dakle...manite se AMSS po ovom pitanju. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

30-tog januara ove godine placen prenos(koji sto jednom rece Nesa u normalnim drzavama placa prodavac, jer je to porez na dobit) za punta mk2 1.9 jtd, 2000-to godiste 9000(nije bilo bas okruglo, malo vise). U medjuvremenu sam cuo da je to poskupelo za 20%(ali nije provereno) tako da nemoj da te cudi. Al sta ces, progutaj knedlu i teraj na svoje ime, ipak je opustenije

Share this post


Link to post
Share on other sites
Međutim...insistira lik iz AMSS da nemamo potrebe da pišemo tako mali iznos jer on ima taj katalog kod sebe, pa ćemo napisati veću cifru od 100.000, ali opet manju od one u katalogu.

Ja bi otišo nazad tom liku i smarao bi ga baš u inat kad je glup, tražio bi da mi plati razliku iz svog džepa ili bi mu se bar izdero i tražio šefa pa nek ga on posle guzi :evil: ... za 1600 dinara :rofl: sa takvim službenicima treba biti bezobrazan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitanje je u sta je taj gledao i na sta je mislio u tom trenutku... cinjenica je da se drzava koristi tim katalogom pri odredjivanju carine, poreza i prenosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka im cast mamu im je*em lopovsku !!!!!

kad je veca onda vecu cenu, a kad je manja katalosku :veryangry:

nema ovo je smesna drzava nazalost i tako ce i biti dok ne u'vatimo govnjivu motku !!!!

neke me stvari prosto izbace iz takta, a najvise lopovluk !!! :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sam jednom, apsolutno jednom vozio auto na svoje ime i to kad sam morao da ga reg. na ove KS table, sve na ovlascenje i ne pada mi na pamet da placam prenos sve dok to ne budem morao! nikad nisam imao problema. Ovlascenje, izvolte, provera svakako ide za lica sa teritorije KiM pa mi dodje na isto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra najverovatnije idem da registrujem i da prevedem auto pa cu da Vam javim koliko su me odrali... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice registracije, treba otvoriti cetvore oci i dobro se raspitati, mene su umalo zeznuli za 4400 dinara, jer je u jednom osigravajucem drustvu registracija za Fiat Brava 1.6 2001. godiste bila 22800, a u drugom je za isti auto bila 18400...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradio sam tehnicki u Petak, i platio neki ugovor 500 din, i ocekujem da me zovu sutra i da mi saopste koliko treba da platim za prevod i registraciju. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ nenad A - meni traže oko 15500 din samo registracija ...

@ dušan - potpuno si u pravu, doduše ja sam naišao na razliku od 1000 -1500din ( registracija,takse+tehnički), dok sam za osiguranje stakala (đenerali) naišao na razliku od 3000 din ...

Edited by KGB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osiguranje stakala bi trebalo da je isto za sve osiguravajuce kuce i iznosi 630,00 do 10.000,00 i 1.200,00 do 20.000,00 bez ucesca. Bas na zetovom puntu smo u martu osigurali soferku (1.200,00) a u avgustu je ista i zamenjena, naravno o trosku osiguranja (Generali osiguranje)

takidoo

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo, od danas opet mogu u saobraćaj bez bojazni od kerova, registracija i tehnički, završena sve 14 660 din (158 Eur)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja platio registraciju 14 200 ja mislim, mozda koji dinar jos gore. :) Prevod me izasao 13 200 din. I 500 din ugovor. Al dobro sad se auto vodi na meni i miran sam. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedan savet da neko ne nadrlja kao ja. Naime pre cetiri godine sam prodao neki Saxo vts, sve je bilo ok. dok mi nisu pre neki dan dosli panduri na vrata sa nalogom da privedu moju zenu. Auto je promenio par vlasnika posle mene i dospeo u ruke neke zene iz Zemuna. Ona se prosle nedelje posvadjala sa nekom zenom oko parkinga i izbila je tuca. Posto se auto jos vodi na meni panduri su mislili da je to bila moja zena. I eto mene i nje u stanici, morali smo da dajemo izjave. Ja da auto nije vise kod mene , a ona da se nije tukla po Zemunu. Sva sreca pa sam uspeo da udjem u trag Saxu, inace bi ja opet u stanicu. Zato prevodite kola cim ih prodate da ne lezite tudju robiju. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima varijanta ako taj neko ko vozi tvoj auto ne želi da ga prevede, da ga odjaviš u supu gde je registrovan. Za to se dobiju papiri. Autu će se tada ući u trag prilikom prve provere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mozes da odjavis auto bez tablica i saobracajne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×