Jump to content
FAS Goran
zaki

Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

Recommended Posts

Ona djulieta da ima sve navedeno i da je toliko sve placano u CH bi kostala preko 15k eura(sudeci po takvim primercima po oglasima u CH) a ne bi se ovde prodavala za 9 sto znaci da je tamo kupljena ispod 7k sto je prilicno nerealno za top auto u top paketu sa malo km i da je ful ispravan ili neostecen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/22/2023 at 12:14 AM, vilota032 said:

 

Znam samo da sa ovoliko sperme na sedištu bi morao prvo na dubinsko pre nego uopšte sednem da probam auto... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, OMP said:

ja bih takav auto samo od nekog proverenog kupio sa poznatom istorijom odrzavanja, nije bas naivan taj tbi za odrzavanje

Zasto vlada takvo misljenje? Moze biti komplikovan i problematican kao i svaki dizel kad je los...? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TBi može pošteno da te zakopa,nije mnogo masovan(pa su skupi delovi,majstori ih mahom ne poznaju) i gaze ih kao da im je zadnji…

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, ne vidim sta tu moze toliko da pravim problem... Nije to motor koji se raspada, prolupava ili sta vec... 

Set zupcastog 6000629434 je 100e. 

Solenoid na bregastim vratilima 55209167 je oko 50e komad. ( ne znam je li crkava, ali naveo sam ga.. )

Zamajac plivajuci 55235323 je 500e ako crkne. ( toliko je i za 2.0 mjet )

Set kvacila 55226906 je 200e. 

Hidro druk 55240571  je od 50e za Valeo pa na gore, sachs je oko 100e. 

Bobina 55214926, 50e za Bosch, ima i jeftinijih.

Svecice 55217232 17e NGK, ima i jeftinijih.

Pumpa, dizne, turbo... sve to ima i dizel i moze crci ali isto tako se i remontovati ili pazariti polovno sto se radi i kod dizel motora. 

Jbga, kocnice su skuplje, veci diskovi itd... Ali to se ne menja svaki dan/godine. 

 

Po meni, nista posebno komplikovan i zahtevan auto, kao i svaki turbo benzinac od 2010. godine pa na gore. E sad majstora pouzdanog treba naci, ali zar nam takav ne treba za svaki model auta/motora?

 

Ako sam neki problematican/specifican deo izostavio, napomenite, izvucicu i njegov OE broj i cenu u aftermarketu. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, PremieRacing said:

 

Znam samo da sa ovoliko sperme na sedištu bi morao prvo na dubinsko pre nego uopšte sednem da probam auto... 

 

Možda je jogurt... :D čovek cepa samo burek i jogurt :D

PS - Kruži priča da je cela farbana...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, PremieRacing said:

 

Znam samo da sa ovoliko sperme na sedištu bi morao prvo na dubinsko pre nego uopšte sednem da probam auto... 

Ne kažu džabe da lepi za sedišta! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MiloshBg izgleda nisi u materiji za tbi :P

 

Dakle fabricke turbine su jako lose, daleko losije od proseka i vrlo sklone otkazu, problem je u samoj konstrukciji.

Kvar turbine vrlo cesto moze da prodje bez posledica po motor, ali ponekad moze i neki komadic metala da zavrsi u motoru ili metalni opiljci od lezaja da odu kroz motor i naprave stetu.

 

Najbolja preporuka za taj tbi motor je da se preventivno odradi remont turbine i da se drasticno smanji uljni servis i koristi kvalitetnije ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da si u pravu, ali takav je lokalni mentalitet, ako motor ima bilo kakvu manu on je odmah kvarljiv i za izbegavanje u sirokom luku, cak iako se taj kvar 100% moze izbeci preventivnom zamenom problematicnom sklopa i da ti ostane sjajan motor za svaki dan.

 

Sa druge strane svi motori koji nemaju neku izrazenu manu su okarakterisani kao neunistivi, tako da imamo neunistive 1.9 tdi, jtd, pa 2.0 hdi itd

 

Previse binarno se razmislja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, vagenovac said:

@MiloshBg izgleda nisi u materiji za tbi :P

 

Dakle fabricke turbine su jako lose, daleko losije od proseka i vrlo sklone otkazu, problem je u samoj konstrukciji.

Kvar turbine vrlo cesto moze da prodje bez posledica po motor, ali ponekad moze i neki komadic metala da zavrsi u motoru ili metalni opiljci od lezaja da odu kroz motor i naprave stetu.

 

Najbolja preporuka za taj tbi motor je da se preventivno odradi remont turbine i da se drasticno smanji uljni servis i koristi kvalitetnije ulje.

I nisam, ali ono malo sto sam procitao, ne vidim neki ooogroman problem. Veci problem imaju TFSI motori nego ovaj TBI, posto pricamo o motorima koji imaju direktno ubrzigavanje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znaju ljudi za jadac i turbina na tbi je ozloglasena izmedju ostalog sto zna i da se razleti bez bilo kakvih simptoma, dok na JTD recimo moze da zvizdi sto hiljada km :D 

 

TFSI je tesko generalizovati zato sto ima xy varijanti i podvarijanti, te tako ima od onih sto su skoro "neunistivi" sto bi rekao nas narod, do onih koji ti se na oci raspadaju :D  

 

Ja svakako ne bih bezao od dobrog tbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam bio stava da nijedan motor ne bih izbegao ako je konkretni primerak u dobro stanju, ali onda sam ipak preskocio 1.2 DIG-T koji je bio kao nov sa 90kkm :D 

 

Zasto? Pa pogledao sam kod Britanaca i za taj motor se smatra rekordkom 100kkm, verovali ili ne.

 

Ali od neceg sto moze, a i ne mora da crkne definitivno ne bih bezao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam rekao u svoje ime da ne bih kupio tek tako tbi ako ne znam kako je i koliko odrzavan, znam za njegove mane pa zasto se zaleteti u nesto neprovereno ako ne mora. E sad dal takvo misljenje vlada generalno ne znam ali svi bi vozili taj motor ali toliko ima petrolhedsa i alfa fanova al slabo se srece tbi u bilo kom modelu alfe, sto ne bi vozil za relativno malo love lep auto sa dosta ks da je tako dobar i pouzdan.

Naveo sam konkretan primerak iz oglasa sa sumnjivo niskom cenom obzirom na cene preko pogotovo kad auto ima neke modifikacije kao ovaj. Nije tamo niko blesav da ulozi u auto par hiljada i onda ga tek tako proda za npr. 6000 a auto top stanje i malo km, malo mi sumnjiva ali dok se ne pogleda uzivo i isproverava koliko je moguce ostaje samo sumnja.

Sto se tice vagenovih agregata, eno na drugom forumu covek uvezo siroko sa najgorom varijantom tfsi motora, pa ga sad poprilicno kostala popravka jer je odmah crkao, doduse covek je svesno isao a taj rizik i hteo bas taj auto i motor ali generalno takvi automobili se kupuju ako si neupucen ili ako bas to zelis po svaku cenu. Moj komsija skoro uzeo neki tfsi audi i to prilicno mlad, auto radi nikako, pita me sto se tako cuje, ja kad sam mu rekao mane tog motora on nije verovao mislio kao to je audi pa jos benzinac, pouzdan, mlad auto ne kvari se , prodao ga odmah u nekoji kombinaciji :) a isto tako je skoro uleteo u takodje nesrecnu varijantu citroenovog thp-a , svideo mu se auto neki napucani ds3 pa opet cabar, reko sledeci put me prvo pitaj pre nego uletis u neku pricu, posto mu ociglednu uvale na brzaka i na foru a on se ne razume.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da je cena malo visa ali ide to bas dobro sve zavisi od stanja onog tehnicko sigurnosnog , estetski se vidi da je uredan ako je perfektan daleko je to iznad tih 1500 .... eno kucaj pa vidi za tu cenu kakve se krntije prodaju , licno je ne bih kupio jer nisam u situaciji ali da jesam sto da ne lepo je imati nesto tako ili slicno tome pa bilo to bembara mecka ili sevrolet neki iz 67me .... nezgodno je trziste kod nas za tako nesto.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi su def poludeli sa cenama za neka vozila pocev od zastavinih pa na dalje, jeste fina ova crx ali ne vredi te pare i ne znam odakle vade te cifre, kontam da gledaju strane oglase ali i to sto se tamo ceni ne znaci i da ima kupaca. Ja vise od 3 soma ne bih dao za ovako nesto ni lud. Pre neko vece u krusevcu videh jednu ćuniranu sa nekim spojlerima, moj klinac zinuo kao wow sta je ovo. Ima jos jedna se vozika godinama mada jadno stanje, nekad bila ozbiljna sprava budzio je jedan zaludjenik za honde u to vreme, kidala mnogo ozbiljnije masine u to vreme.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako hoces iskreno, sve ti je to .... i da ,ne vredi trazeno ako cemo onako grubo u globalu. Misle ljudi kupili kompjuter, laptop za 150 evrica pa sad kao na pijaci bi da zarade , kao fensi su i to postavili slicice na PA i vidis 90% vozila cene sacuvaj boze otisle u nebesa. Lakse im da cekaju pravog zato vidis auto 2008  - 5000evra , ne vredi to preko 3500 plafon za 5 mora da ima dosta fiskala o remontu i sl. apsolutni maks i to da je perfektan da ne bude glava u torbi na pola puta do grcke. Ostaje da sacekamo prvo lepo vreme pa da vidimo kako i u kom smeru idu cene ... sumnjam da ce ici nize

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta znam taj neki srednji segment c klasa , e90 i slicni ima tu i ostalih a cene su haos , gledao sam par auta ili lupka nesto ili check engine uvek nesto ili vise stvari ... ovi kao nijansa simpaticniji 7500 8000 dakle to su cene sa PA za tu neku 4 vrata varijantu ... znam i u inostranstvu su takve cene ali ovde nisu inostrane plate pa da mogu neki ispostovati taj standard odnosno vecina , dranje na svakom koraku to je ono...  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra je ova honda pusti price, legendarni auto 90tih , tehnicki ako je perfektna ima vrednost plus po slikama deluje perfektno , vozio me drugar u bas takvoj 135 konja verziji , isla ko nevreme a u njoj lezis u kadici ... zanimljiva skroz , eno i ja sam nasao mecku c klasa 2500e 2008 zinula mu hauba place za limarsko farbarskim radovima da se poravna svaki panel i riblja kost :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, nemanja84bg said:

ali ovde nisu inostrane plate pa da mogu neki ispostovati taj standard odnosno vecina

I sta mi tu mozemo da promenimo :) ? Cene diktiraju automobili iz uvoza, tj. cene tamo. Slazem se da je situacija nenormalna, da verovatno svako od nas moze da proda auto skuplje nego sto ga je platio pre nekoliko godina.

Evo i sebi u zadnje vreme pokusavam da isceprkam malo redji model koji ovde ne mogu da nadjem, pa pratim polako i oglase preko. Sve sto iole vredi kosta vise nego ovde, davno prezvakana prica zasto.

Cak tamo nalazim registrovane automobile od vlasnika, na koje jos placas dovoz, uvozne dazbine, AMSS i registraciju. Tako da takav auto, kod nas sa nizim standardom, izadje jos skuplje nego vec registrovan kod njih :) . Tako je kako je, snalazimo se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...