Jump to content
FAS Goran
zaki

Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

Recommended Posts

51 minutes ago, ostoja said:

Ne mogu da ocenim koliko ga siri ovo. Po 5-6 cm je siri po strani?

Reli verzija je sira od obicnog gp nekih 12-13cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne naručujem ništa.....

Za sada....

3 metra je širina tako da ima dovoljno mesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ovo simpaticno, kontam da je neki posten lik, pisac.

Mada pokusavao sam da pregovaram sa jednim umetnikom za Minija 2010 godiste, prvi vlasnik ciikica. Posle 10 telefonskih razgovara nismo uspeli ni da se dogovorimo da se vidimo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovakvi Logani idu lagano za manje od 1000e iako ima poneki i ok primerak koga zanima samo ispravan motor i menjac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, igor0511 said:

Ovakvi Logani idu lagano za manje od 1000e iako ima poneki i ok primerak koga zanima samo ispravan motor i menjac.

Sad sam pogledao oglase jer predstavu nisam imao koje su cene dacia, za soma evra mogu da se kupe stari logani 2005.-6. god. ovo je ipak 2014. i takvi su u rangu 3-5k ne bih licitirao koliko ovaj vredi jer ga ne bih uzeo ni dzabe ali vredi dosta vise od 1000 svakako

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepaa i dobraa. Steta sto nije dizel :D Pored ovakvog opisa i odrzavanja cudi me da nije vlasnik drug clan na forumu :D

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike ko da nije ni okacio, sta da vidis na ovim slikama sem boje auta, felne i boju enterijera, em male slike em ruzno slikano

Share this post


Link to post
Share on other sites

bas to gledam, nista se ne vidi.


nema nav, nema prednje parking senzore, pise da ima pracenje trake ali su lose slike da se ne vidi dal ima senzor u retrovizoru... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovu je @city fotkao u nekoj temi. Mislim da je iz 45og ili 70og bloka na NBG...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dobra je zbog broja tablice, ako ima racune moz bit dobar primerak za kupovinu ;) ruzno je uslikao, trebao je fon da okrene horizontalno ovako se bas i ne vidi puno ...

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebete li vi nešto i zašto ne?

 

Ko je iz BGa nije mu teško da je pogleda, a vredi da se pogleda.

Zna se cela istorija za razliku od ostalih na oglasima, prava kilometraža, zamenjen turbo, set kvačila i još neke stvari, teško da za tu kilometražu može da bude našto baš ofucan u enterijeru, da ima nekih sitnica, pa mora da ima za 15g star auto.

Čak nije ni MultiAir koji vam je bauk.

I cena je baš korektna ako je sve kako piše u oglasu i nike fiksna.

 

I još čovek napisao da je bolja uživo nego na slikama, jer nisu svi profi prodavci automobila i pro fotografi. Neko jednostavno kupi, održava, prodaje i prodaće je. Nije da branim čoveka, ja bi opušteno otišao da je pogledam pa čak i pazarim da tražim auto.

 

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam napisao u svoje ime, da me zanima taj auto sigurno se ne bih uputio za BG na osnovu oglasa, ili da mi posalje dobre fotke ili je ne bih ni uzimao u razmatranje a naravno da je u mom gradu i ja bih isao da je pogledam al ne racuna on valjda na prodaju auta samo u komsiluku a to sta je napisao mozes da okacis macku o rep kao i svi sto pisu nov, nov i razne hvalospeve pa kad dodjes da vidis auto nema ni veze

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/6/2024 at 10:31 PM, ostoja said:

Ne znam kod kog od francuza crkava AdBlue pumpa, da li na dci ili hdi... Ako je kod dci, to gledaj kao potencijalni problem...

 

Moj tast je imao taj problem na Peugeotu 308 2015. godiste 1.6 hdi ili bluehdi sa 120ks
Problem je sto cep od adblue rezervoara dihtije pa kako se trosi stvara se vakum u rezervoaru i zbog toga se pumpa napreze i crkava
Problem je prepoznat od strane Peugeota pa su cak prihvatali i reklamacije u restyle modelima su resili tako sto su probusili rupu na cepu rezervoara

Nov rezervoar je kupljen preko silnih veza za nekih 800e inace cena mu je bila oko 1000e
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ebo ih adblue i eolys i ostala sranja satro ekoloska, muka mi od tih gluposti na kolima, usrali su sve sto je moglo i sad budi pametan sta da kupis od tih savremenijih motora

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

AD Blue najcesce crkava kod HDI motora.  Pumpa eolysa malo redje ali hoce i ona da zajebava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam Ad blue pumpa je crkavala samo na Pezoima zbog greske u dizajnu cepa
Evo na mom Passartu sve radi kako treba
Cuo sam i da neki kamioni imaju problem takodje

 

Ako cu zbog AdBlue-a da disem cistiji vazduh ja sam za, dok one koji dime kad dodaju i malo gasa bih slao momentalno na vanredni tehnicki pregled a onog koji ga je pustio na tehnickom bi svasta imao da ga pitam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno, moja teorija - AD Blue kristalise vremenom i ako se duze vozi sa manjom kolicinom tecnosti ta kristalizacija dovede da pumpa otezano radi i vremenom crkne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...