Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

A gde i kako uspevas cetvrtu u crveno? To mu dodje preko 160 ako se dobro secam?

Sent from my SM-J530F using Tapatalk


Pa cim izadjem iz grada, gde put dozvoli naravno, ne znam kako da ti objasnim. Eto npr. kad bih iz Krusevca krenuo za Trstenik odma onde kod Globodera bi bila treca i cetvrta u crveno, i posle ga opustis u petoj na 120-30 :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, MS PK said:

Eto npr. kad bih iz Krusevca krenuo za Trstenik odma onde kod Globodera bi bila treca i cetvrta u crveno, i posle ga opustis u petoj na 120-30 :D

Taman tu na pumpi radar konstantno,Koševi, Mačkovac,Globoder plus traktora u svako doba godine, baš si našao gde ćeš da ga razvlačiš a konstantno put Trstenika, Vrnjačke Banje ili Kraljeva gužva. Da je onaj pravac pre skretanja za Naupare i ulazak u Lomnicu to već može, ka Jastrebcu skoro nikad gužve. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna da bude radar i prema Lomnici. U zadnje vreme bas nemam gde da ga poteram kako valja.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.6 nije los motor, ali vrlo kasno poteze za razliku od fabrickih podataka, kriva je pomerena u desnu stranu, pa je realnost negde oko 2000rpm da "lepi", nazalost mrtav je vec na 3500 i nema potrebe ga voziti preko toga.

Izmedju 2000 i 3500 daje bas fin osecaj, pomislis u jednom trenutku da vozis ne znam kakav auto, a ono 120ks i oko 300nm.. :D

Zato Ljube ima osecaj kao da je seo u neki V12 :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/6/2020 at 7:37 PM, rocket said:

Koliko sam ja našao na netu, Tipo 1.6 mj ima 300 nm, a performanse su mu skoro iste kao kod jtd Stila od 116ks.

Kažeš @neshaoct da nema potrebe da potenciram svoju ljutu mašinu, tačnije Nm, jer "ljudi odavno znaju šta znači 300Nm, 320Nm, 350Nm..." Pa jel znaju svi? Uostalom, i SAM si rekao da ovde ne dolaze samo oni koji "sve znaju", već i oni koji su možda prvi put ovde, pa bi nešto i da nauče,. Dakle "ne vise" kao pojedinci ovde dan i noć. Jel tako ili nije? Kako god, još jednom pozdrav od mene, pa da se vidimo uskoro na nekom od skupova. Možda skoknem i do Palića;)

2 minutes ago, dekirs said:

oko 300nm.

Evo zbog čega potenciram Nm, hehehehehe...Ajd još jednom, tu nema "oko", već tačno piše za one koji hoće da se informišu koliko je to Nm. Dalje, postavio sam 2 snimka koja očito NISI pogledao, ali meni ništa NIJE teško, tako da, apropo toga "da je mrtav već na 3500 obrtaja": 

 

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćaletov w124 250d od 90ks je najveći obrtni moment dobijao pri 2800 o/m celih 154Nm... Ali mogao je milion i po da pređe samo na redovno održavanje. Nikada ga nisam akao, vrlo težak auto, zadnja vuča, ali sam par puta išao 140 km/h auto putem i ne nije mu se svidelo... Nema obrtaljku pa ne znam tačno na koliko obrtaja u minuti najbolje radi.

Potrošnja mu nije velika do 8, 5 litara na 100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi ga Ljube legenda :D

Napisao sam oko jer je moj Bravo imao 300 al eto Tipo ima 320, zamisli molim te :D

Cekaj sad, jel ovo gas do patosa ili samo pipkanje, ne mogu da skapiram ? :D

 

Edit: to je kontam mjet-2 u Tipu, ja sam vozio u Bravu 1.6, a vozilo ga je jos par forumasa. Ne mora biti tacno 2000, neka bude i 1900 recimo, ali poenta je da dosta kasnije povuce, ima taj udar i onda umre oko 3500, neka bude i 3700 nije bitno.

Mozda su oni to malo sredili na Tipu, ali u principu isti q :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dekirs said:

pa je realnost negde oko 2000rpm da "lepi

 

Lepi on MNOGO ranije, ali me čudi da se iznose podaci, a NISU provereni. Apropo opet povlačenja "tek oko 2000 obrtaja", pogledaj ovaj snimak, pa sad samo ZAMISLI kako povlači u 5-oj, pa zamisli u 4-oj, a TEK u 3-oj...

 

 

1 hour ago, dekirs said:

Taj 1.6 nije loš motor.Zato Ljube ima osecaj kao da je seo u neki V12

Prijatelju, JASNO se vidi iz ovoga na koji si motor mislio, tako da te fore preskoči kod mene. Prozivao si mene, a pošto NE ZNAŠ koliko Nm ima moj Tipo, nije sramota to i priznati. Pozdrav i za tebe. Sve najbolje druže. I odgledaj pažljivo snimke, to je bilo "na pola gasa". Šta da ti kažem- LJUTA MAŠINA!

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LjubeVG

Aman čoveče udavi više... Nego kad se vidimo na Paliću da daš ti meni tu tvoju ljutu guju da je ja osetim na papučici i poteram do crvenog! Jel može?

Edited by Quadrifoglio Verde

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, LjubeVG said:
Evo zbog čega potenciram Nm, hehehehehe...Ajd još jednom, tu nema "oko", već tačno piše za one koji hoće da se informišu koliko je to Nm. Dalje, postavio sam 2 snimka koja očito NISI pogledao, ali meni ništa NIJE teško, tako da, apropo toga "da je mrtav već na 3500 obrtaja": 

Meni iskreno ovaj drugi snimak kao dodirivanje gasa sa skoro linearnim povecanjem po oko 2-3km/h, ili mi se samo cini ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, dekirs said:

Ali nemoj da saltas u nizu nikako, i gas do patosa je zabranjen :D

A jok... Da sve bude dozvoljeno... Daću i ja njemu Breru TBI da se igra s'njom... Mislim da je fer!

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Quadrifoglio Verde said:

Aman čoveče udavi više.

Više puta sam rekao, baš kao i naš direktor, da ovde dolaze i oni koji su PRVI PUT, baš kao i oni, poput @dekirs, koji nisu videli snimak, tako da...kome se ne svidja, preskoči ga i ne mora da ga gleda. A postoji i opcija da ljude blokiraš, pa šta onda čekaš prijatelju? Uzgred, auto da ti dam na Paliću NEMA ŠANSE. Može samo na putevim gde ti voziš i gde ima zečeva, jelena i lisica.

22 minutes ago, dekirs said:

onda umre oko 3500, neka bude i 3700 nije bitno.

Kako si krenuo da pomeraš obrtaje, na kraju ćeš da dodješ na ovo što sam postavio na snimku. Hahahahahah...umire na 3700:lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega ovde dosta priznat po znanju i kojeg cesto pozivas, ostavio je davno jos, ne samo grafike (fabricke) za maltene svaki auto koji se pojavio na forumu. Ono sto ce ti ne samo on reci, vec mahom iz prakse je da su obrtni moment i snaga auta malo pomereni udesno za par 100tki obrtaja. Nije mnogo, ali jedno je sam osecaj a drugo je fabricka specifikacija koja u ovom slucaju odstupa za malo.

Ofc nije to sad bauk da se za to hvata bilo ko, ali uvek je dobro znati na od prilike kom zvuku motora (za one koji gledaju u tablu, rpm) mozes ocekivati da ce auto potegnuti tih 5-10 sekundi koliko ti treba da obidjes nekog.

Nije ovde poenta da se nabijamo na noseve oko nekoliko rpm niti oko toga da li je Tipov dizel dobar ili ne (nigde nisam cuo da je neki fiatov dizel los, osim ako je lose odrzavan), ali je dobro videti da Fiat ispeglava o/m i Nm lepse nego ranije tj da je sam motor elasticniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...