Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Pa realno i jeste prosecno. I Stilo mjet od pre 100 godina ima oko 300. Samo nam je Ljube previse odusevljen. :D

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, dellas said:

@LjubeVG druze zao mi sto sam prodao bmw-a da se provozas u 550nm i da provalis da je tih 320nm smesno, prosecno ili ne znam ni ja kako bih rekao must have today.

A ko kaže da nije smešno? Da li sam ja igde napisao da je mojih 320Nm najbolje, najlepše i najsladje na celom svetu? Još sam i napisao da sam se vozio u Audi A5 od 140ks i da je to čak BOLJE od mog Tipa. Znači, ajde ljudi malo pažljivije čitajte ŠTA pišem i onda neće biti potrebe za bilo kakvim prepucavanjima.

10 minutes ago, dellas said:

verovatno seo iz juga, treba i to razumeti

Jel vidiš @neshaoct o čemu ti pričam? Tako je i onaj Premie Racing došao i bez da sam ga išta prozvao, napravio problem, baš kao što pokušava i ovaj Delas! A ti ih braniš sve od reda, a posle Ljube kriv kad im pokaže PRAVAC....

10 minutes ago, Flex said:

Pa realno i jeste prosecno. I Stilo mjet od pre 100 godina ima oko 300. Samo nam je Ljube previse odusevljen. :D

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
 

Flex druže, ti si OK lik, ali daj nemoj da pališ ovde neke likove, kojima malo treba. Meni ne smetaju, ali gubi se draž u polemici, pa kad ih pošaljem u ćošak, posle Ljube započinje svadju.

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj majstor iz kraja, skoro nešto uzeo Dobla dizela. Svratim ja jedan kod njega kad Doblo raskupusan. Reko, šta bi Deki, kaže , vozio ga na selo autoputem, gas patos celom deonicom i zvekne motor. Ubi se čovek od smeha. Kažw, da sam i to doživeo da razbucam fiatov dizel. A inače vozi AR 2.4 JTD.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Isti motor, merenje ubrzanja, na prvom videu ide u blokadu na drugom "pametno" šalta barem po mom mišljenju, skoro identično vreme.
Na drugom videu malo kasni sa štopovanjem vremena pa ispade da ubrzava za 8s do 100

https://youtu.be/KCrfL8LyT0g

https://youtu.be/MriQlhHM3K8

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prvi pogled bih isto pomislio, u fazonu- malo jači od Stila, jes da ima ipak dosta više Nm, računam teži, ali ne lezi vraže- samo 1320kg. Ne kažem da mu ne bi leglo još malo konja i Nm, ali veruj mi i ovo je raketa. Naravno i od rakete ima raketa, ali u klasi- ovo je prava mera za sve, pa i za uživanje! Poredjenja radi, ova 159 od @Quadrifoglio Verde "džabe ima" 30ks viška, kad sa istim Nm, teži 250kg više, pa dodjemo na isto. Tako da je njemu recimo PRE potrebniji neki čip od 30ks, nego meni.

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, knezevic76 said:

Isti motor, merenje ubrzanja, na prvom videu ide u blokadu na drugom "pametno" šalta barem po mom mišljenju, skoro identično vreme.
Na drugom videu malo kasni sa štopovanjem vremena pa ispade da ubrzava za 8s do 100

Ja sam ipak bio malo nežniji, ali to je bila samo moja "pokazna vežba" da Tipo 120ks mjet vuče i dalje, PREKO 4000 obrtaja, skoro pa bez nekog napora. Onaj snimak u 6-oj je bio da se vidi koliko je to elastičan motor ( menjač, šta god ), a nikako da to predstavim kao model vožnje, koji treba praktikovati. Čak ni probati, jer se time ništa ne dobija- muči se motor, muči se menjač, a i ja se "mučim" dok gledam kako ubrzava!

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, LjubeVG said:

Poredjenja radi, ova 159 od @Quadrifoglio Verde "džabe ima" 30ks viška, kad sa istim Nm, teži 250kg više, pa dodjemo na isto. Tako da je njemu recimo PRE potrebniji neki čip od 30ks, nego meni.

Sve si u pravu ovo za težinu i konje viška-manjka... Ali nije sve u tome. Gleda se i menjač, a boga mi i majstor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Quadrifoglio Verde said:

Gleda se i menjač, a boga mi i majstor

Iskren da budem, Alfu si odvezao zaista majstorski, bez zezanja. Volan držiš sa dve ruke, na momente ne, ali normalno pošto šaltaš. Sečeš krivine upravo na mestu gde treba i ne čekaš ZADNJI momenat, pa da te ona izbaci. Skidam kapu, pa bih ja zato da te IZAZOVEM na ravnom, što je sigurno- sigurno:D

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LjubeVG Put znam u prste jer sam vozio po njemu od svoje desete godine (naravno iz očevog krila, u pitanju je put prema selu moga dede), pa imam slobode da se iživljavam. Još bolje su bile vožnje s Deltom od 200 KS (u nekim segmentima, pošto joj recimo volan nije za sportsku vožnju). Zato jedva čekam ovu Breru sa 1750 TBI. Imam neki osećaj da ćemo se sroditi!

A što se ravnog tiče, odnos brzina menjača ima većeg uticaja od Nm, kao i osećaj vozača da izšalta u pravom momentu... Tako da nikad ne možeš biti siguran. Jedno je na papiru, a drugo u realnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, diskutabilno je uvek bilo šta je nekome "Vau efekat; jede malu decu, zakiva za sedište; itd, isl". Meni je "zakivanje" bilo iz Punta u Bravo (dizeli oba, iz 70ks u 120), "smor" iz Lagune II u Punto (takođe dizeli, 110ks u 70ks), a  "onako" mi je bilo iz Volvoa u Punto (benzin 1,4 72ks / 70ks). 

Punto mi je bio zamena za Volvo, koji smo prodali i...sta sad. Za mene klinju manji auto i za lokal i meni vršio posao i od A do B i više od toga. 4 Bajka spakujem u njega kadgod i na trke. 

A opet bi bilo isto tako da me neko provoza u 500ks i lansira me u gepek pri potapanju gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Quadrifoglio Verde said:

Meni žao što sam prodao 1.6 TS sa 120 KS i 100- tinak NM da mu dam da provoza malo. Da vidi "osećaj za filing" kad se TS zavrti preko 5000 rpm. :wub:

A dok se ne zavrti na 5000 obrtaja, ja ću stići da doručkujem dok me ti budeš vozio. Šalu na stranu, dok se on zavrti, meni će se zavrteti u glavi jer ću biti sa Tipom tu negde oko 100-tke. I koji brate užitak sa motorom koji do stotke stiže za preko 10 sekundi, celu sekundu KASNIJE od mog Tipa i koji jedva dobaci do 195km/h?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd malo da zagolicam temu :D 

 

https://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=425128

 

https://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=210804

 

Isti auto, isto konja, dizel 320 nm (identican motor iz Tipa), a benzinac 206 nm, 1.4 Tjet. Benzinac ubrzava bolje za 0.6 sekundi do 100, sto i nije bas mala razlika!

 

Razlika u tezini, 30 kg, dve kese iz marketa, sigurno ne skidaju ubrzanje za 0.6 sec :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, LjubeVG said:

A dok se ne zavrti na 5000 obrtaja, ja ću stići da doručkujem dok me ti budeš vozio. Šalu na stranu, dok se on zavrti, meni će se zavrteti u glavi jer ću biti sa Tipom tu negde oko 100-tke. I koji brate užitak sa motorom koji do stotke stiže za preko 10 sekundi, celu sekundu KASNIJE od mog Tipa i koji jedva dobaci do 195km/h?

Nisam pričao o brzini i ubrzanju nego o osećaju i zvuku kad se taj motor zavrti preko 5000 obrtaja. TS je i zvanično prema listi nekog auto magazina u vrhu top 10 liste četvorocilindarskih motora po "kvalitetu zvuka". Pokušaću da nađem to pa da postavim link. Čitao sam pre par godina još.

A ako hoćeš već da ga porediš sa dizel motorom, poredi ga kod 147 sa motorom istog godišta, a to je 1.9 8v 116KS u koga se mnogi Alfisti kunu. Uporedi njihove performanse slobodno. 

 

Edit:

Evo neke liste od prošle godine sa Car Buzza, ali čitao sam i mnogo ranije takve liste i svuda se provlačio i Twin Spark. Čak i u nekim kraćim listama od Top 10!

 

https://carbuzz.com/features/greatest-4-cylinder-engines-of-all-time

 

I da... Još nešto... Stiže on do 5000 rpm mnogo brže nego što ti misliš.

Edited by Quadrifoglio Verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...