Jump to content
FAS Euroauto Goran

francuz69

Members
  • Content Count

    1521
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Reputation Activity

  1. Like
    francuz69 got a reaction from Grafit in Funny photos   
  2. Like
    francuz69 got a reaction from djomla in Funny photos   
  3. Like
    francuz69 got a reaction from neshtry in Funny photos   
  4. Like
    francuz69 got a reaction from dach@ in Funny photos   
  5. Like
    francuz69 got a reaction from Dale in Gedora stajling   
    Ili sto bi rekli Amerikanci: hand job
  6. Like
    francuz69 got a reaction from neshtry in Gedora stajling   
    Ili sto bi rekli Amerikanci: hand job
  7. Like
    francuz69 got a reaction from djomla in Gedora stajling   
    Ili sto bi rekli Amerikanci: hand job
  8. Like
    francuz69 got a reaction from Nebek in Farbanje ratkapni - DIY   
    Verovatno zaludna stvar za budale kao sto sam ja ali evo procedure ukoliko neko bude hteo da farba ratkapne. Moje su nove fabricke ali sam hteo da budu u crno sivoj kombinaciji pa evo, mozda nekom posluzi:
     
    1. Glanc nova ratkapna sa koje su skinute Renault znacke: 

     
    2. Obavezno matirati ratkapnu. Ako budete farbali direktno preko glatke plastike, posao vam je osudjen na propast jer se boja nece uhvatiti. Ja sam koristio grubu stranu kuhinjskog sundjera, dakle ne mora da se rilja smirglom vec samo blag ravnomeran mat preko cele povrsine:

     
    3. Ukoliko idete sa varijantom u vise boja kao u ovom primeru crno sivo, onda farbarskom krep trakom izolovati sve delove na koje ne zelite da dospe crna boja. U ovakvim poslovima priprema je 99% posla tako da je ovo mozda i najbitniji korak i treba da bude uradjen pedantno tako da polako i bez zurbe:

     
    4. Nakon sto je sve zasticeno krep trakom preci jedan tanak sloj plastik prajmerom (vrlo vazan korak kada se farba plastika, bez prajmera ce se sve ljustiti). Ja sam koristio bezbojan plastik prajmer.
     
    5. Plastik prajmer treba ostaviti 10-ak minuta da se osusi, ne vise jer boja treba dobro da se veze za njega. Dakle 10 minuta nakon nanosenja prajmera u "magli", naprskati prvi tanak sloj crne boje, moze na nekim mestima i blago da se providi, bitno da je prvi sloj tanak:

     
    6. Pola sata do 45 minuta nakon prvog tankog sloja crne boje ide drugi deblji sloj koji treba bogato da prekrije povrsinu, samo bez preterivanja da se boja ne bi razlivala:

     
    7. Pola sata do sat nakon nanosenja drugog sloja crne skinuti krep traku da se boja ne bi skroz osusila. Ako se boja skroz osusi onda ce pri skidanju krep trake da se krzaju ivice farbe sto nikako ne zelite jer cete morati rukom da popravljate ivice a to ne moze nikako da ispadne dobro.
     
    8. Kad skinete krep traku sacekajte par sati da se crna boja dobro osusi i posle toga preko cele ratkapne ide jos jedan tanak (magla) sloj plastik prajmera a 10 minuta potom i prvi tanak sloj bezbojnog sjajnog laka. Par sati nakon prvog sloja bezbojnog laka ide jos jedan deblji sloj i to je to. Po zelji moze da ide i treci sloj ali u mom slucaju nije bilo potrebno. Na kraju vratiti znacke na ratkapnu i evo finalnog proizvoda:


  9. Hvala
    francuz69 got a reaction from Nebek in Zaštita poklopaca alu felni od krađe + dodatno fiksiranje   
    Ja sam na cromi izbusio rupu u felni i kapi na istom mestu, urezao navoj u aluminijum i zasrafio imbus sraf sa konusnom glavom. Nije bilo potrebno nikakvo dodatno balansiranje tocka
  10. Like
    francuz69 got a reaction from neshaoct in Nuova Croma 1.9 MJet - vibracije na određenoj brzini   
    Ako nije nista na trapu, onda je standardna boljka Crome 150. Poluosovina. Verovatno desna
  11. Like
    francuz69 got a reaction from MS PK in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Imam ja RS3 i samo reci hvale za tu gumu. Njena sara mi je lepsa od 5 ali kazu da su na 5-ici ponajvise unapredjeni bokovi jer je 3ka znala brze da se trosi sa strana.
  12. Like
    francuz69 got a reaction from PremieRacing in Kvalitet piva - Kutak za pivopije   
    Ne vredi i Lav Premium je propo opasno. 
    Sto se mene tice, juce sam dobio par flasa novijeg domaceg krafta. Zove se Slif.
    Probao sam American IPA i crveni lager a imam i jednu flasu Mrkog ali ga jos nisam probao. Skroz je lepo i pitko i Ale i crveno.
  13. Like
    francuz69 got a reaction from PremieRacing in Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A   
    Htedoh danas da ti napisem za Ivana ali zaboravih. Nemoj biti lud da kupujes original, kostace te bar duplo vise nego kod Ivana, a covek je majstor svog zanata. Pravi kao original, u nekim situacijama i bolje.
  14. Like
    francuz69 got a reaction from MS PK in Kvalitet piva - Kutak za pivopije   
    Nista posebno. Bio bolji mnogo Chicha ranije
  15. Like
    francuz69 got a reaction from nidza in Kvalitet piva - Kutak za pivopije   
    Ne vredi i Lav Premium je propo opasno. 
    Sto se mene tice, juce sam dobio par flasa novijeg domaceg krafta. Zove se Slif.
    Probao sam American IPA i crveni lager a imam i jednu flasu Mrkog ali ga jos nisam probao. Skroz je lepo i pitko i Ale i crveno.
  16. Like
    francuz69 got a reaction from nstyner in Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A   
    Ja sam isto otvorio sezonu. Jedva sam docekao. Kako prognoza kaze, izgleda da ce sledece nedelje biti peglanja.
  17. Like
    francuz69 got a reaction from igor0511 in Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A   
    Ja sam isto otvorio sezonu. Jedva sam docekao. Kako prognoza kaze, izgleda da ce sledece nedelje biti peglanja.
  18. Like
    francuz69 got a reaction from neshtry in Makete automobila   
    Voajerchino matora
  19. Like
    francuz69 got a reaction from knezevic76 in Makete automobila   
    Voajerchino matora
  20. Like
    francuz69 got a reaction from Djuk85 in Makete automobila   
  21. Like
    francuz69 got a reaction from neshtry in Makete automobila   
  22. Like
    francuz69 got a reaction from Zvezdo in Funny photos   
    Uopste ne kapiram to sa Konom
  23. Like
    francuz69 got a reaction from MS PK in Golf radi na 3 cilindra (Tek prvi 7.5 na forumu)   
    Vidis... to mi nije palo na pamet. Boze... kolko sam glup.
  24. Like
    francuz69 got a reaction from moron in Golf radi na 3 cilindra (Tek prvi 7.5 na forumu)   
    Gledaj, sto se tice potrosnje ulja svaki auto ju ima. Samo je pitanje koliko izmedju servisnih intervala. Takodje, moguce da vazi i prica da nov nerazradjen motor zna da popije malo ulja dok se sve ne razradi. Odmah da se ogradim da ja jos uvek ne znam koliko auto trosi ulja, zato sto sam napravio pocetnicku gresku nisam pogledao na kom nivou je ulje. Vrlo je moguce da su sipali malo iznad minimuma pa posle 20 i nesto hiljada motor javlja da mu je Oil Low. Elem, uskoro bi trebalo da ide drugi servis pa cemo da vidimo. Provericu tacno na licu mesta i ono sto je rekao @Vaske2 oko tacnog ulja koje ide u njega, a ispraticu i koliko je ulja sipano i kojom dinamikom se trosi.
    Tako da, u nekom momentu se javljam sa informacijama.
  25. Like
    francuz69 got a reaction from moron in Golf radi na 3 cilindra (Tek prvi 7.5 na forumu)   
    Eto ponovio se... Pa me neki vec prozivaju da predstavim auto...
     
    Odmah da se ogradim, nikad se nisam lozio na Golfa i mislio sam da nikad necu kupiti jedan. Vozio sam ih sve od keca do 6-ice i iako ne mogu poreci da su dobri i kvalitetni automobili, uvek mi je smetala tvrdoca vesanja i stur enterijer (Nemacka klotara sto bi se reklo).
    I onda pre pola godine u firmi dobijemo par komada 7.5 1.6 TDI Trendline tako da sam imao prilike da se dobro upoznam sa autom kako po gradu tako i na duzim putovanjima. Auto kao auto je sjajan. Nemacki cvrsto upakovan sa vrhunskom finalnom obradom pogotovu enterijera. Prvi utisak kada sam seo u taj 1.6 je bio: opaa ala su se Svabe potrudile, ovo nema mnogo veze sa prethodnim Golfovima. Drugi utisak je bio: opaaalaaaa ala je ovo udobno i lepo se vozi. Treci utisak je bio: jbt jesam li seo u Golf???
    Inicijalno sam i planirao da kupim 1.6 TDI dok mi drugar koji radi u Porsche-u nije rekao: ne budi budala, pogledaj 1.0 TSI. Potom mi je ugovorio probnu voznju. Buduci da mi je i prethodni auto bio malolitrazni turbo benzinac, otprilike sam znao sta da ocekujem. Medjutim iznenadio sam se i to mnogo. Prosto nisam mogao da verujem sta su izvukli iz 999 cc. Koleginica iz Porsche-a koja je bila sa mnom u kolima je bila strpljiva te je probna voznja trajala vise od 2 sata. Posle probne voznje sam toliko bio u neverici da sam krenuo da uporedjujem po svim pitanjima 1.6 TDI i 1.0 TSI da bih video sta mi je ciniti po pitanju kupovine.
    Prvo, 1.0 TSI ide bolje od 1.6 TDI. Znam da necete verovati ali je tako. Vagen se sa ovim motoricem ozbiljno potrudio a i 1.0 je od 1.6 laksi za 100 kg + kraci menjac jer 1.0 ima 6 brzina a 1.6 5. Drugo odrzavanje i registracija su znacajno na strani TSI-a + sto stvari koje na dizelu dolaze kasnije na naplatu kao sto je DPF filter ovde ne postoje. Trece, potrosnja. 1.6 TDI po gradu (Bg) trosi oko 6.5, pricam o mojoj voznji. 1.0 TSI zavisno od guzve trosi od 5.5 do 8. aj da kazemo da je prosek 7-7.5. Kad se uporede cena dizela i benzina dodjem otprilike na isto. Da ne pricam o autoputu gde TDI trosi 5.5 a TSI 4.5 zbog 6-te brzine. Dakle matematika je jasna, sve ide u prilog benzincu. Buduci da sam vec vozio malolitraznog turbo benzinca i da nemam predrasuda prema takvim motorima, odluka je bila jasna. Kupujem TSI. Mozda bih kupio i 1.5 da nije toliko skup, ali 1.0 mi je bio u zlatnoj sredini sto se tice svega, performansi, potrosnje, odrzavanja a i ponajvise cene.
     
    Ovaj Golf je edicija 7.5 1.0 TSI u Comfortline opremi i prvi utisci su fenomenalni. Definitivno je VW na ovom Golfu otklonio sve stvari koje su mi na ranijim verzijama smetale. Enterijer daleko prijatniji nego ranije, mesta unutra kolko oces, sve je jako prijatno na dodir. U voznji je mnogo udobniji i upija ove nase rupe sjajno, zvuk u kabini prilikom prelaska preko oranja je minimalan a vibracija skoro da nema. Celokupnom utisku doprinose i 15-ice koje verovatno necu menjati zarad udobnosti. Na otvorenom putu drzi traku kao po sinama. Motoric ima 110 ks i 200 nm i meni je prilicno neverovatno da ovako mali benzinac ulazi lagano u teritoriju dizela sa torq-om.  Moment je na raspolaganju vec od 2000 obrtaja kao i na dizelu te se auto moze voziti i prilicno penzionerski i tada je jako stedljiv.
    Sto se opreme tice ima sve sto treba vec i u Trendline paketu, a Comfortline se razlikuje po boljim sedistima podesivim i po visini sa podesavanjem lumbalnog dela, na zadnjem sedistu naslon za ruke (sa ski rupom) , zatim puno lepse lajsne unutra, dodatne hrom lajsne spolja, bolje osvetljenje unutra i jos po neke prcaboce tipa fioka za naocare i tako to. Ono sto obavezno mora da se pomene je adaptivni tempomat koji jos uvek nisam imao prilike da isprobam.
    Jedino sto je diskutablino je sam izgled automobila. Jbg Golf je Golf i to se prepoznaje sa 3 kilometra. Mada meni je ok, nije najlepsi auto na svetu ali daleko od toga da je ruzan. Meni je licno najbitnije po pitanju dizajna kakav je unutra posto ga tu najvise gledam.
    Eto, toliko zasad...
    FLCS je u tranziciji FLFauVeCS  a vi pocnite sa trpanjem...
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...