-
Content Count
1511 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
stex_pb got a reaction from Axic in Makete automobila
Za ovo sam govorio pre par postova. Što nisu uradili ovaj umesto Eurozete obirom da su dizajnerski ista vozila. A sad napraviše oba
-
stex_pb got a reaction from MiloshBg in Grande Punto T-jet
Konačni epilog sudara. Advokat išao na totalnu štetu, ovi isplatili malo manje i tu smo se našli. Refundirano 1200 evra.
Ja još nisam ni pokušao da utegnem haubu da legne na zazor niti sam skinuo onaj natpis 559 flomasterom. Sad mi se i sviđa da tako ostane. Pre dva meseca kupio TITAN hemiju za pranje plastike, ne znam ni gde mi je. Baš neka gužva uhvatila....
-
-
stex_pb reacted to Reacher Gilt in Grande Punto T-jet
Ovaj branik ti je sa dizela, vidiš da piše multijet na grilu ...
Možda zato ne mož' dobro da nalegne hauba?
-
stex_pb got a reaction from Dzimbo in Grande Punto T-jet
Stigao branik, jedini u boji u Srbiji koji sam našao. Sve komplet sa maglenkama i rešetkama. Nisam video na fotografiji da je počeo da mu se ljušti lak a išao sam po njega 100 kilometara.. pa kad sam već došao uzeo ga takvog. Možda ću da ga flekujem tu ili da prelepim karbon foliju...
Sam sam ga menjao, branik dobro leži nego što se ceo auto sad nešto usukao. Ko zna kako je to upeglano prošli put kad je čukano. Pojavio mi se veliki zazor između haube i branika, ne mogu da utvrdim da ili se pomerila hauba ili nešto drugo beži, to ću ovih dana da probam da utegnem.
I sa a svim ovim manama duplo bolje izgleda nego pre čukanja
-
stex_pb got a reaction from neshtry in Slike automobila bez posebnog razloga...
Plastični CASALINI. Plastična školjka za njega se proizvodi u Poliesteru u Priboju, gde se nekad proizvodio neuspeli Poly 10
-
stex_pb got a reaction from neshtry in Makete automobila
Sad hoću da pitam otkud je OM titano sa njuškom al vidim da su onako bez veze skicu stavili na reklamu. Po rečima starih vozača Titano je bio ozbiljna mašina. Turbo motor još 60ih.
-
stex_pb got a reaction from puntodragča in Kolika vam je potrošnja goriva?
Konačno neka normalna potrošnja
-
stex_pb reacted to Milos1 in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Da, tad je i ovom bilo najizrazenije. S tim sto je u njemu defintivno bila kila aditiva, na dnu kartera sam zatekao neki plavicast med... a i posle ispiranja naftom je tek krenuo da purnja ko u ko to tamo peva
Elem, danas se vise radilo nego slikalo, ali u sustini ostao je jos nosac motora, turbina, tamo po koji ventil, crevo, senzor itd pa ce sutra valjda biti paljenje...
Glava je stigla sa obrade, pa sam joj ja onda promenio gumice, vodjice su dobre, ventili takodje, dosedi, tako da je sad tip top. Nije u sustini ni bila kriva kaze majstor, u granicama tolerancije, al bar je lepo ociscena... novi dihtung novi srafovi...
Da ubacim klip, shvatim da sam zaboravio selnu za karike u Cacku, e jbg sad ne da mi se da kupujem kad vec imam... odem i kupim selnu 60-80(klip je 72mm), i hvata taman sve tri karike knap, malo je muka nacentrirati je tako idealno ali uspeo... cekic, blago kuckanje, upade on...
Dole mora da se pazi da lezajevi budu hiruski cisti, ali i klipnjace ispod lezajeva i sami lezajevi(jer ako ostane bilo kakva truncica prljavstine i ispod, moze da ga odigne taman toliko da ispadne iz tolerancije). Ja sam za to koristio veliko pakovanje vlaznih maramica i nisam stedeo
Stezanje na kilazu po manuelu kod tih kljucnih delova je, naravno obavezno, ostalo kako ko hoce i misli da "oseca u rukama"
Znaci 20nm + 40 stepeni.
Evo i za glavu i bregaste:
U manualu je npr 3kgm, na papiru od dihtunga 30nm, to je to, necemo ga sitnicariti u 9.81 njutna
I tu obavezno paziti i na onaj detalj, podmazati srafove gore kod glave i same navoje. Jer sraf na 30nm nije isto stegnut suv i podmazan, pa ako je proizvodjac predvideo da bude podmazan onda i mora biti
I to je manje- vise to, spakovan, uzupcen, kapiram sutra jos 2-3 sata posla, da se okrene kljuc pa ce biti sta ce biti
-
stex_pb reacted to OMP in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Kad vec radis toliki posao i sve si porasturao sto bar ne opra lepo ovaj motorni prostor i delove, ne ide da ostane ovako strokavo svuda
-
stex_pb reacted to Tadej in Slike automobila bez posebnog razloga...
Sent from my iPad using Tapatalk
-
stex_pb got a reaction from Zvezdo in Automobili na struju ne štite okolinu? / Električni automobili
Nemam uvid u tako nešto, to ide preko "knjigovodje". Ali to je neki redovni servis posle godinu dana voznje, da ostvaris garanciju bla bla. Cuj menjaju kociono ulje na godinu dana, to se ne menja ni posle 30 godina
-
stex_pb got a reaction from Zvezdo in Fiat Grande Punto tempomat problemi
neki kontakt ili mozda prekidači kočnice/kvačila
-
stex_pb got a reaction from The Punisher in Fiat Grande Punto tempomat problemi
neki kontakt ili mozda prekidači kočnice/kvačila
-
stex_pb got a reaction from moron in Automobili na struju ne štite okolinu? / Električni automobili
Jutros vozili službenu Tojotu na "mali servis" posle prve godine upotrebe. Pregledali auto na dijagnostici, promenili filter klime i kao zamenili i kočionu tečnost. 25 000 dinara.
Toliko da električni automobili "nemaju održavanje". Nešto se naplatiti mora
-
stex_pb got a reaction from knezevic76 in Automobili na struju ne štite okolinu? / Električni automobili
Jutros vozili službenu Tojotu na "mali servis" posle prve godine upotrebe. Pregledali auto na dijagnostici, promenili filter klime i kao zamenili i kočionu tečnost. 25 000 dinara.
Toliko da električni automobili "nemaju održavanje". Nešto se naplatiti mora
-
stex_pb got a reaction from MiloshBg in Automobili na struju ne štite okolinu? / Električni automobili
Jutros vozili službenu Tojotu na "mali servis" posle prve godine upotrebe. Pregledali auto na dijagnostici, promenili filter klime i kao zamenili i kočionu tečnost. 25 000 dinara.
Toliko da električni automobili "nemaju održavanje". Nešto se naplatiti mora
-
stex_pb got a reaction from Ivan in Automobili na struju ne štite okolinu? / Električni automobili
Jutros vozili službenu Tojotu na "mali servis" posle prve godine upotrebe. Pregledali auto na dijagnostici, promenili filter klime i kao zamenili i kočionu tečnost. 25 000 dinara.
Toliko da električni automobili "nemaju održavanje". Nešto se naplatiti mora
-
stex_pb reacted to MiloshBg in O akumulatorima...
Bravo i svaka cast na istrajnosti! Nakon intervencije inspekcije sve moze.
-
stex_pb reacted to Milos1 in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Jeste, cilindar je nov nov nov, na koju foru- ne znam, to je misterija. U nastavku sve...
Sto se zupcastog tice, dizginemo zbog zupcastog Evo slika, kao nov, nigde nije ispucao, vodena je utegnuta, spaner ne zuji vec se utegnuto krece i odmah zaustavlja... videcemo koji cemo da vracamo, onaj od mog ili ostavljamo ovaj dok ne probamo sve i ne pokaze se malo, pa je posle najmanji problem da ga pocastimo i za jedno popodne odradimo veliki servis...
Oko turbine i usisa najvise posla, milion nepristupacnih srafova, creva, kablova... ma kad se do glave dodje onda je ladovina, 10min posla... ehhh opet smo se setili una, kaze cale u nekom trenutku "ma ajde bre, koji ludak natrpao ovolika creva, ima bre da bacim ovo i da kupim opet una, da se vozim ko covek... ni sa jednim se nisam sladje vozio" Sto je ovde 3 sata oko usisa tamo je dva srafa i karburator dole
Al ajd, reseno to sve, glava konacno dole...
Naravno, svi su tip top, samo taj 4. nauljen i zakoksan nacisto.
Skinem odmah ventile na njemu, gumice su tvrde kao kamen, plasticne, a i vidi se kolika je rupa na novoj gumici, kolika na staroj... izduvni ventili puni koksa, a usisni plivaju u ulju, bas imaju film, e sad dal to potice odozdo ili se slivalo pored gumica ne znam... u svakom slucaju, moguce da je tu bila i kombinacija, malo klip, malo gumice...
E sad, da bismo skinuli sporan klip mora karter dole, znaci ne moze vise podglavljivanje odozdo nego moramo da pravimo podupirace, kad nemam nesto ovog tipa:
Cale developer, ja tester... verzija 1.0, nemere to 'vako, krivi nam se sipka
v1.1 Beta, radiii
E onda je karter malo resio da me zaki... poodvijao sam sve, i ona dva velika srafa prema menjacu, i odlepio se silikon ali on nece pa nece ovamo desno kod menjaca da izadje... mucio se, cimao, natezao cekicima srafcigerima... pogledam posle slike kartera na netu, vidim ima tu nesto izmedju srafova sumnjivo... skinuo sam i onaj lim, vidim ni on nece da sidje, vrti se tu oko toga sumnjivog:
E pa sve sam po spisku konstruktoru, onda popio pivo i uzeo brusilicu u ruke
Reseno... naravno, video sam da to nije ni blizu prostora sa uljem vec ovamo sa tim nosacima, tako da ne utice apsolutno ni na sta... ne mogu ja 5 sati da se vrtim oko tebe, paz da ti mozda i menjac ne skinem zbog toga...
Pogled odozdu, sve deluje pristojno, sem sto ima malo naslaga, kao i na glavi, ocekivano...
Sito cisto, sve je tu kako treba... leteci lezaj ima samo tragove rada ali je u odlicnom stanju, nema tragove drljanja i sl, nije probio onaj prvi sloj...
I onda, konacno gremlin, klip... kako je ovo na njemu nastalo, da mi neko objasni. Znaci na glavi nema tragova udaranja, na celu klipa ama nijednog. Na cilindru nista(ispod je video, a opipavao sam i noktima, gledao lampom, nista, vide se tragovi honovanja, tek razradjen). Samo na klipu te oderotine, i prva kompresiona zapinje(a druge dve, uljna i brisajuca nisu zapekle okej su, u uljnoj ima takodje malo koksa ali slobodno se okrece, sve je to normalno).
Ove slike su trebale gore, posle skidanja glave, ali nek budu ovde uz klip posto je on tema. Naravno, prva 3 suva, ali taj 4. ne da je valzan, nego ima lokvu ulja unutra. A to nije moglo da se popne iz kartera gore kad je ugasen motor, moglo je samo pored gumica da se nacedi, i objasnajva ono sto je najvise dimio na paljenju.
Obrisan, cilindar se sjaji, kao da je sad radjen:
Znaci bas misterija, pomislio sam prvo da je nesto upalo, da je uvukao kroz usis nekad ranije, ali ostao bi valjda neki trag na klipu ili glavi. Da je bilo nekog pregrevanja, pa ja sam ih dosta otvorio na 2 tocka s takvim posledicama i nikad cilindri nisu bili u ovakvom stanju a klip tako unakazen. Ne znam sta da mislim, u svakom slucaju, sutra cemo videti sta nam se najvise isplati, da nabavljamo klip i ostale delove, glavu da damo da se poravna pa da se pakuje, i valjda ce to biti to. Defektaza uspostavljena konacno, e sad sta je prethodilo ovome ne znam.
Evo i video cilindra, iz svih uglova:
-
stex_pb reacted to knezevic76 in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Ko je čitao kod mene u temi o Bravu kad sam radio veliki servis, video je na šta liči zupčasti na 60000km i zamenjen u renovirano servisu, da ne govorimo da je pumpa procurela nešto ranije. Svakako, do kvaliteta delova je.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
stex_pb got a reaction from Dash in Makete automobila
Ne znam šta su zapeli za ove SFRJ firme pored toliko SRB brendova iz tog vremena.
-
stex_pb got a reaction from Tesha in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Znam bar 10 ljudi kojima je pukao kaiš i napravio havariju, što se mene tiče 60-80 000 je OK za zamenski kaiš Pogotovu na jeftinim starim autima gde veliki servis košta ko pun rezervoar.
-
stex_pb got a reaction from MiloshBg in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Znam bar 10 ljudi kojima je pukao kaiš i napravio havariju, što se mene tiče 60-80 000 je OK za zamenski kaiš Pogotovu na jeftinim starim autima gde veliki servis košta ko pun rezervoar.
-
stex_pb got a reaction from Reacher Gilt in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Znam bar 10 ljudi kojima je pukao kaiš i napravio havariju, što se mene tiče 60-80 000 je OK za zamenski kaiš Pogotovu na jeftinim starim autima gde veliki servis košta ko pun rezervoar.