Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Jeftino si prosao ako su samo to ulaganja, svakako ces izvuci pare kasnije a mozda i zaraditi, nego koji je to sledeci tjet na oglasima 4 soma? Ima ih vec od malo ispod 3000, ajd da kazemo da je realna cena dobrog primerka malo preko 3 pa na vise zavisno od stanja i godista, tog malo kolje sto je 3 vrata sto mu ubija cenu i manje se trazi ali nebitno ionako si ga uzeo za sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, OMP said:

Jeftino si prosao ako su samo to ulaganja, svakako ces izvuci pare kasnije a mozda i zaraditi, nego koji je to sledeci tjet na oglasima 4 soma? Ima ih vec od malo ispod 3000, ajd da kazemo da je realna cena dobrog primerka malo preko 3 pa na vise zavisno od stanja i godista, tog malo kolje sto je 3 vrata sto mu ubija cenu i manje se trazi ali nebitno ionako si ga uzeo za sebe.

Moguće da nisam detaljno pretraživao, u tom trenutku nisam video nekih jeftinijih primeraka.  Realno za ovo što mi treba, bitno je da radi. Verujem da će tu biti još ulaganja vremenom, pojaviće se svašta garantovano. Ali nek radi motor i menjač, ja sam zadovoljan :D 

ja sam zapravo hteo da uzmem 1.2 klot. ali nešto kontam kome da prodam takav auto sa onim plastičnim volanom posle.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da cestitam i ovde, za ove pare tesko da moze i Punto mk2b tog godista da se uzme tako da nisi pogresio. A t-jet u odnosu na atmo benzin je raketa.

 

P.S. Promeni potpis :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj tvoj prosle ili pretprosle god uvezen iz CH? koliko vidim vinjeta na soferci je 22 tako da nije iskljuceno da je turbo tamo menjan, kod njih se obicno ne reparira vec stavlja novo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvezen je 2020 nego je vožen po Evropi, hvalila se gazdarica gde je sve stigla. Turbo je menjan kod nas, ja sam auto kupio od mehaničara koji ga je menjao. Crkao je  u vožnji, stavili su polovan koji opet nije valjao i gazdarica pošto joj se žurilo odmah kupi drugi auto a ovaj proda majstoru za siću pa nek on rešava dalje. Majstor posle stavio nov al problem bilo i crevo koje je puklo. To su priče koje se poklapaju i od majstora i od vlasnice. Pošto sam morao na dve lokacije da idem, prvo po papire pa po auto.
 

Edit:Uglavnom kad sam došao da gledam auto, čovek mi je rekao " mislim da ti nisi slučajno došao baš da gledaš ovaj auto, izgledaš mi kao neko ko zna koliko ovaj auto košta kada je skroz utegnut" :D

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor Zoki totalno zanimljiv lik, sat vremena smo sedeli i razmatrali političke i društvene teme :D

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mhm, zanimljiv skroz. Upoznao sam ga preko drugara a njegovog kolege mehanicara koji meni odrzava aute. Ta ekipa je skroz dobra, jedino sto Zoki malo vise voli da krpaci ( ne znam jesi li mu video uslove u kakvim radi... ) a ovaj moj je luda pedanterija. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoki je otvoreno rekao da ga je načinio da radi, zamenio turbinu i to je to.

Nije hteo dalje da ga sređuje i picani. Zato mu je takva cena. Sve ostalo je zapusteno kod gazdarice.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

Ako je krpacio i punta onda bolje detaljno pretresti auto

Nije da ga branim, covek nije nakupac, kad natrci auto od prijatelja sa problemom u smislu da ne radi i to, on ga uzme, osposobi i prosledi dalje sledecem kupcu na lickanje, dalje sredjivanje itd... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo mi je to i rekao. Da nije nakupac vec prodaje auto od prijatelja kojima je crkao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ok ali svakako treba sve pregledati, odraditi servis, svecice i sta treba jos pitanje dal je to radjeno skoro, e sad malo mi cudno da stavio novu turbinu (koja kosta bar 500e obzirom da polovne prodaju za 200-250) da bi ga prodao za 1500e??? verovatno nije on taj auto uzeo za dz, pa ulozio par stotina i lepo zaradio ali svakako se kod njega lako proveri stanje turbine jer je pristupacna i skidanjem creva vidis dal je stvarno nova i dal ima luft

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas se pod nova smatra reparirana kineskim delovima.

A ja sam deltu uzeo sa na oko manjim ulaganjima od ovih na puntu pa evo me polako na 1000+ evra do sad i gazimo jako dalje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulaganje je relativna stvar i zaivsi od vise faktora, npr. koliko planiras da vozis auto i u koje svrhe, koliko auto vredi, da li da sredis da bude funkcionalan auto ili da ga vratis u fabricko stanje, da li sredujes samo sto mora ili hoces i neke hirove da ispunis, da li stavljas top kvalitet delova ili nesto da vrsi posao, itd., tako da cifra nije neki reper sto se tice ulaganja, to je vise individualna stvar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj auto je namenski uzet u lošijem stanju kao sekundarni. Neće biti vraćan u fabričko stanje već isključivo u okviru bezbednosti. 

U ponedeljak se pregleda trap i kočnice. Šolje i krajnice su evidentno za menjanje, verovatno će tu biti još gumenih elemenata. Veliki i mali servis ne računam u troskove jer bi to svejedno uradio sa bilo kojim drugim autom.

 

Enterijer se sređuje dubinski a nedostatke otklanjam polako sam. Par tih tastera i špulna volana. Ostalo sve radi.

Radi čak i klima i sve klapne iako na dan kad sam ga kupio to nisam mogao da proverim jer je bilo hadno. Sinoć po vrućini je potvrđeno da hladi. Obzirom da je zapušten auto očekivao sam da to prvo neće raditi.

 

Kad mi ne bude trebao, sledeći vlasnik će dobiti utegnut auto na kome sve radi i ništa ne lupa :)

 

 

 

 

Ovakav auto sam mogao jeftinije da nađem u fabričkom stanju nego što bi mo trebalo ovaj da dovedem :D

 

 

Edit:Jedan detalj koji mi je zapao za oko, i pored problema na trapu ovaj auto mi izgleda udobnije od Eva koji je održavan gotovo u fabričkom stanju. Da li zbog sedišta ili je samo oslanjanje izvedeno drugacije 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakat ,to kažu i drugi

I stariji Punto mk2a je,kažu,udobniji od mk2b,valjda je važnije u početku osvajati tržište,posle samo profit

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo definitivno ima novo kučište, koliko sam mogao samostalno da utvrdim nema lufta. Usisno crevo od filtera takođe izgleda kao da je novo. "Povratno" crevo sa leve strane sto ide na usisno je dosta propalo, biće zamenjeno.

 

To je sve što sam stigao da pogledam ovog vikenda zbog nedosatka vremena.

 

Pronašao sam mu i USB za muziku, koji radi :)

IMG_20240211_114105.jpg

IMG_20240211_120351.jpg

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...