nebojsa zvezdara 191 Posted October 19, 2021 2 minutes ago, ISV_01 said: Mislim da je tu menjano kvacilo, ne menjac. Na menjac su se zalili zbog neobicno teskog ubacivanja u 1.stepen prenosa i u 5.ti jer je nekako taj 5.ti dijagonalno. Meni u original uputstvu pise da je zamena svecica na 60.000 km (Tipo 1.4 95 KS Euro6). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drasko bgd 119 Posted October 19, 2021 Isto to piše i kod mene,al je malo čudno da se obične svećice menjaju na 60000 a iridiumske koje su kvalitetnije,onoliko,menjaju na 30000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13410 Posted October 19, 2021 (edited) @spaad 4 hours ago, Ivan said: Pretpostavljam NGK DCPR7E, cini mi se da su one preporucene za 1.4 atmo? Vidim da im cene saraju od 3500 do 4500 din (bas pre 10-ak dana menjah, doduse NGK IKR9J8 Iridium Laser za turbo motore, oko 6500 din). @totti Kvacila , menjaci su FPT-ovi C514.6, deklarisani na 147 Njutna, idu vec 100 godina u njihove atmo benzince . Identican menjac je isao i na 500L sa tom motorizacijom. Jedina razlika je sto Sumadinac ima kracu prvu od Tipa, cak 4.1 ako se dobro secam (kraca nego rikverc ). Edited October 19, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 12750 Posted October 19, 2021 Meni nešto u glavi da su nekima i menjač menjali u garanciji (možda i grešim), dok sam za letve volana siguran da su menjane.U svakom slučaju, ne vidim razlog "kockanju" Sent from my SM-G770F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 384 Posted October 19, 2021 7 hours ago, Ivan said: Pretpostavljam NGK DCPR7E, cini mi se da su one preporucene za 1.4 atmo? Vidim da im cene saraju od 3500 do 4500 din (bas pre 10-ak dana menjah, doduse NGK IKR9J8 Iridium Laser za turbo motore, oko 6500 din). Apropo ovoga sto napisah iznad - koji tip svecica, je li isti pa menjaju interval ili su promenili tipove svecica? A lepo saraju i sa ostalim cenama, filter klime ide od 2800 do sumanutih 4000 din (za parce papira, eventualno sa aktivnim ugljem). Za cenu kod Stojanova, koliko pratim dobijes i svecice, pre neki dan je neko pisao da su ga negde na jugu za tih 120 EUR cepnuli samo za mali servis. Jos uvek su te, NGK DCPR7E. 6 hours ago, Drasko bgd said: U svim ponudama je 0,5lit(455gr) ulja za kočnice,u ceo sistem staje 0,74kg,nešto oko 0,85lit, verovatno samo izvuku ulje iz posude.Kako biti siguran da su zamenili kompletno ulje? Po Fiat preporuci, toliko ide, 0,5l Tutele top 4s. Tu kolicinu zamene, osveze...kako god. 6 hours ago, Drasko bgd said: Zbog tog šamaranja sa cenama uradio sam prvi redovan servis(4lit ulja+filter ulja,koji je neverovatnih 2080din) i platio 8600din kod Radulovica.Svi ostali su bili nenormalni sa ponudama,te sam rešio da batalim garanciju! Svi fiat ovlasceni servisi imaju takozvanu kombinaciju gde mozete traziti jeftiniju varijantu filtera, osim filtera ulja, jer ostali filteri ne mogu direktno uticati na rad i vek motora. Zato negde cene filtera variraju jer u sustini u originalnom pakovanju cesto ide filter koji proizvodi recimo UFI. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13410 Posted October 19, 2021 (edited) 2 hours ago, MiloshBg said: Zato negde cene filtera variraju jer u sustini u originalnom pakovanju cesto ide filter koji proizvodi recimo UFI. Upravo bas to pisem za UFI pre neki dan. Predstavljanje koleginog Tipa je bilo u pitanju, pa evo da ponovim i na opstoj tehnickoj temi. Npr. sa nasim klupskim popustom u Euroautu, komplet UFI filtera (ulja, vazduha i klime) za 1.4 ne bi izasao ni 2.000 din . Sa 3l KPE ili ECT 5-40 ulja cca 5.000 din samo za delove za mali servis. Ili delovi u solidnom kvalitetu sve zajedno kao pis*ivi filter klime kod pojedinih ovlascenih. On 10/15/2021 at 11:25 AM, Ivan said: 4000 din polen filter, preterase, ali bas ga preterase . Evo gledam konkretno za Tipo - odlicni UFI (da ne gledas najjeftinije), malo jace od 800 din: Ispade da je cena parceta papira sa (mozda) karbonom ista kao za 3l ulja, koje je jos i korektno sa cenom, oko 10 EUR je litar KPE ovako. Filter ulja 4 puta skuplji od UFI-ja, filter vazduha 2.5 puta: Summa summarum, ulje i ruke korektno za ovlasceni. Filteri dranje - 2.5, 4 i 5 puta skuplje od dobrog aftermarketa. Ne navode na fakturi, a ne bi bilo lose sacnuti i sta ovlasceni guraju pod OEM znackom , neki put zna da bude i ista stvar . Edited October 19, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 384 Posted October 19, 2021 Da dodam, ne reklamiram ih, cak ih bas i ne volim ali moram spomenuti. Shop Invest ima mnogo bolje cene za Ufi od Euroauta. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13410 Posted October 19, 2021 Ne reklamiram ni ja , nego kod ovih imamo benefit da nam daju i po 15% klupskog popusta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokratbg 64 Posted October 22, 2021 Cene iz Kompresor-a sa porezom za tipa 1.4 servis na 30.000: servis 1,4sat 4032 fil vazduh 1938 fil.ulje 780 fil.klime 3872 ulje 5w40 c3 3060 Interesantno da nema promene svecica i nema naziva ulja? 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokratbg 64 Posted October 22, 2021 (edited) Zna li neko koja je razlika izmedju 1.4 E4 i 1.4 E6 motora? Ne verujem da je u euro standardu jer kad je tipo poceo da se pravi vec je bio aktuelan euro 6 (2014-2015) U knjizici odrzavanja pise da se na E4 svecice menjaju na 30.000 a na E6 na 60.000 Kako saznati koji je model? Imaju iste svecice? Edited October 22, 2021 by sokratbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Novi član 81 Posted October 22, 2021 Zar ne piše na nalepnici ispod haube? Barem je tako na mom Puntu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokratbg 64 Posted October 22, 2021 (edited) @Novi član Da budem iskren nisam ni gledao. Pogledacu sutra. Zbunjuje sto su sve specifikacije iste samo postoji razlika E4 ili E6 a interval zamene svecica duplo duzi. Nebi ni obratio paznju nego u ponudama za mali sevis negde pise zamena svecica a negde ne. Deluje da ni oni u servisima ne znaju Edited October 22, 2021 by sokratbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6066 Posted November 1, 2021 On 10/19/2021 at 3:58 PM, Drasko bgd said: Isto to piše i kod mene,al je malo čudno da se obične svećice menjaju na 60000 a iridiumske koje su kvalitetnije,onoliko,menjaju na 30000. Temperature u T-Jetu (turbo) su mnogo vece nego u atmosfercu, pa je zbog toga ta razlika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13410 Posted November 7, 2021 Cisto mali off , posto se pominju istrosenost elektroda i zazor... Secam se kao klinac, uz matorog tamo 80-ih... Kao dobar dan je bilo da se s vremena na vreme prekontrolise zazor svecica, malo ociste celicnom cetkom... Maltene svaki tehnicki pismen entuzijasta po komsiluku, imao je tzv. "spijunku" i duboki kljuc za svecice: Takodje se s vremena na vreme kontrolisao i zazor usisnih/izduvnih ventila, ko zna koliko desetina puta sam "asistirao" matorom i dodavao spijunku kao dete... I sa njim i zavoleo "prckanje" oko bilo kakve tehnike, ne samo auta. I sam sam bas menjao skoro, ali je i meni malo nelogicno da se bolje i skuplje iridijumske svecice na turbaku menjaju na svakom 2. malom servisu (po Fiatovoj specifikaciji). 2 1 horvat, stex_pb and Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13410 Posted April 15, 2022 @gand Prica o cenama malog servisa za T-Jet Nuova Bravo, prebacena je u odgovarajucu temu: 1 1 shuxx and gand reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Midzi88 1 Posted April 15, 2022 Imam sutra zakazan termin za mali servis u AK Kompesoru po akcijskoj ceni od 10000 rsd sa PDV. Javljam kako je prošlo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13410 Posted April 15, 2022 Odlicna cifra za ovlasceni servis, pogotovo u svetlu ovih sveopstih poskupljenja. Napisi bas sta su stavljali, tj. od kog brenda, koristice informacija. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 62 Posted April 18, 2022 14800 AutoMig.Treći servis pre par dana na 30k pređenih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 412 Posted July 5, 2022 I meni poslali predračun za drugi servis i piše da menjaju svećice !? 1,4 atmo 95 ks Koliko se sećam, pisalo je da se svećice menjaju na 60 000 km, al aj sad, neka menjaju, kad već to kao treba. Ja to ništa ne bi menjao, sve radi kako treba, samo mogu nešto da sj...u. Sve što je fabrički stavljeno, duže će da traje, nego ovo što oni stave... Baš ću da pogledam u onu servisnu knjigu, ako je nađem negde ... Ukupno, svi filteri, servis, ulje... 20350 din sa PDV om. Kompresor p.s. stvarno mi nije žao tih 50 ak evrova za svećice + zamena, samo mi je bezveze da menjam nešto što je OK i što možda i ne treba da se menja ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 384 Posted July 6, 2022 Secam se dok sam radio u AKK, zamena svecica (po uputstvu Fiata) je bila na 30k km. Ali od prosle godine, zanimljivost ili ne, na Tipu 1.4 16v svecice se menjaju na 60k, a na 500l sa istim motorom je ostao period za zamenu na 30k km. Svecice iste, motor isti... a cemu razlicit interval, niko ne zna. Takodje to su sve informacije iz servisnih intervala iz Eper-a za doticnu sasiju, a naucili smo tako sto smo jednom Tipu zamenili svecice na 30k km a Fiat je odbio da plati jer je odrzavanje bilo na njihov racun - takozvani Easy care. PS. Svecice ces dobiti iste koje je i fabrika stavila ni bolje ni losije, a mozes traziti da ti stare svecice odvoje i spakuju u gepek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 412 Posted July 6, 2022 @MiloshBg Ah, 10 ak dana posle servisa treba da putujem ... a kada god neko nešto popravlja što već radi, onda je veća šansa da nešto pokvare nego da ostane isto Šta da se radi, neka menjaju ... Prošle godine na servisu su mi zaboravili da zavrnu neki šraf, što drži usisnik vazduha zveči nešto, povadio sam sve iz kaseta, fioka, polica, tek na kraju sam otvorio haubu i zavrnuo šraf Nema to veze sa servisom, svaki, ovlašćeni, neovlašćeni, Žika u garaži, svi su isti ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 442 Posted July 6, 2022 Ja sam pitao pri zakazivanju šta planiraju da rade, pita koliko km, 30.000, ''aj ne moraš sad svećice'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 384 Posted July 6, 2022 Nema vise pravih majstora po ovlascenim servisima, mahom su sve obicni monteri, cast izuzecima... Dodju nauce nesto, zarade neke parice ( a moze se zaraditi-lepe su plate ) i odlaze, osamostaljuju se. 2 totti and Jim9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
notalone 125 Posted July 6, 2022 Da ubacim crva ( što bi rekli da dosolim ): zamena svećica na 30000 ili 60000 hiljada isto im, ionako ih ne menjaju. Vlasnici Tipa nemo se ljutite, šala mala! Quote Share this post Link to post Share on other sites