Jump to content
FAS Goran
radoznali

Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - cena održavanja?

Recommended Posts

Ovo je jos i povoljno kod ovlascenih, koliko su cene delova i ruku otisle uvis.

Meni su tamo 2018. po kupovini Bravo Sporta (turbo benzina), iz Bogunovica na zahtev poslali predracun za veliki+mali servis. Cifra je bila oko 60.000 din (u zavisnosti od toga da li bih izabrao Selenia ili Shell ulje). Razlika je sto nije bilo stavke menjackog ulja, a jeste stavke svecica.

Inace je u pitanju bio 1.4 MultiAir Turbo motor, koji se u prilicno stavki "hardvera" poklapa sa 1.4 baznjakom, sto se osnovnog/redovnog odrzavanja tice. Uz nekih 0.7 dl ulja vise, zbog MultiAir elektro-hidraulicne jedinice.

Naravno, odradio sam isto to kod naseg Gorana za skoro 3 puta manje. A umesto "bacenih" para, za svoj cef odradio komplet zadnje kocnice (diskovi i plocice), plus zamenu ulja u menjacu, plus mi u dzepu ostalo skoro 200 EUR. U odnosu na samo veliki+mali servis u ovlascenom. Ali opet je cifra iznad u ovlascenom korektna koliko su sve cene podivljale, u odnosu na ranije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@solar

Koliko je auto prešao? Rađeno zbog kilometraže ili proteklog vremena?

Baš momačka cifra, ali kako kolege kažu izgleda da može i gore.

Edited by Zakeralo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilometraža je oko 97000, mada je auto u upotrebi već 4.5 godina, a spremam se za put do Grčke. Nisam hteo da rizikujem baš. Proveravao sam kod AK Kole i dali su mi ponudu za 10 hiljada skuplju, bez zamene ulja menjača. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@solar

Hvala, i srećan put!

Sa druge strane ako se uzme u obzir koliko je auto pretrčao, a ovo mora da se radi, više mi cena i ne deluje baš puno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva su iskustva sa ovim Wolf uljem? Vidim da ga pozitivno ocenjuju,

ima Fiatovu specifikaciju 9.55535.S2 a po ceni je nepobedivo.

 

Edited by nobutado

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje je sasvim solidno,četvrti put ga sipam i menjam na 5-7000km kako se potrefi,bar je original, nije interesantno za falširanje a i cena mu je vrlo prihvatljiva.Postoji i Official tech 5w40 c3 al ga Gazela ne uvozi,ono ima zvanično odobrenje S2 dok Vital tech ima preporuku,što nije nikakva mana!Koristim ga za sve autiće u familiji a i šire.Najbolje mi se pokazao Ravenol,al su naduvali cene do neba,za jednu zamenu Ravenola dve Wolfa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je moguće da se ovoliko razlikuju cene, pod uslovom da su u oba slučaja originalni delovi?

 

AK Kole

image.thumb.png.3c8219071f67e70fd9d086c7d8c6af1f.png

 

Stojanov (račun kolege Solara)

1675227585_velikiservis.thumb.jpg.645cd0a8b978e8cbadc7842bef0265c4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auh, da vozim 1.4 atmo i da dam te pare za veliki servis, nema šanse, pa čak ni po cenu gubitka garancije ili bilo čega.
Ne vidim kod Koleta filtere kao stavke.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je mnogo, mnogo je za atmosa. Al jbg, ako je lizing mora se pa se mora, za kredu ne znam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio juče u ovlaštenom servisu u BL. Filter ulja, filter vazduha, filter klime, ulje, svjećice, ulje za kočnice plus dodatna litra ulja za dolijevanje, sve skupa 600 KM (300€)... Još uvijek mi suze teku niz obraze...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bio juče u ovlaštenom servisu u BL. Filter ulja, filter vazduha, filter klime, ulje, svjećice, ulje za kočnice plus dodatna litra ulja za dolijevanje, sve skupa 600 KM (300€)... Još uvijek mi suze teku niz obraze...
Lelelelee

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, MiloshBg said:

Deru kozu... Bas juce u prolazu navratih do bivse firme AKK, da se javim bivsim kolegama i zapazih cenu radnog sata... Fiat, Lancia 4500 din, Jeep i Alfa 5500 din. 

Upravo!!! Gledam na računu, samo usluga servisa je bila 157 KM, znači cca 80€

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, knezevic76 said:

Koliko si prešao i koliko si još pod garancijom?

Послато са 2203129G помоћу Тапатока
 

Prešao sam 44 hiljade, a garancija je istekla u junu ove godine... 2019te sam ga kupio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav društvo ako moze savet ili iskustvo kad uraditi prvi veliki servis tipo je 1.4 95ks kupljen u novembru 2018 do sad ima predjeno 23000 ali je prošlo 5 godina?

 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitaj ovlasceni sta misle o tome, evenutalno uradi kod njih mali servis i trazi potvrdu za izreceno.
Ja sam to uradio za Leona na nesto vecoj kilometrazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lično, pitao bi ovlašćeni koliko je para veliki servis. Onda bi se raspitao okolo koliko je VS kod neovlašćenih ali proverenih majstora. S obzirom da je to dobro poznati 1.4 atmo, ne bih imao dileme gde bi i šta bi.
S obzirom da je neko skoro pisao koliko ga je izašao mali servis kod ovlašćenih, za malčice više para je veliki kod ne ovlašćenih.



Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi servis i ne razmisljas previse, vreme je zbog godina. Delovi su 100inak eura a ni ruke nisu skupe jer je taj motor jednostavan za rad. Ovlasceni je malo skuplji i ako vec ne odrzavas auto tamo, zaobisao bi ih i za veliki servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda to cak kod ovlascenih iznenadjujuce i nije otislo u vis...

2 hours ago, MiloshBg said:

Ovlasceni je malo skuplji

Bar u mom slucaju, bilo je i vise nego duplo skuplje ;) . Pisao sam mislim bas i u ovoj temi ranije. Za veliki servis su mi za 1.4 MultiAir Turbo te 2018. kod ovlascenih dali predracun na 50 i kusur hiljada din. Razlika je bila u tome da li ces za 5-40 ulje izabrati Seleniu KPE ili Shell iz ECT porodice.

Dok je kod naseg Gorana ta cifra bila 20 i neku hiljadu (nepunih 200 evrica), sa garancijom na uradjeno ako auto odrzavas i male servise radis kod njih. Treba proveriti kakav je taj odnos cena sada. Inace su delovi za veliki servis za 1368 ccm blok maltene u istom rangu cena. Jedino ako se menjaju i svecice, na MA idu skoro duplo skuplje iridijumske, uz MA filter (ako se i on menja).

 

@Dejan 1403

Sto kolege kazu - ako auto ostaje i dalje u vlasnistvu, zasto bi razmisljao... Svakako ces uraditi u nekom trenutku zbog starosti vozila, a bolje da vozis miran ili zapucas na more sa novim delovima. Nego da prodajes auto sa tek uradjenim velikim servisom i sto je jos gore rizikujes. Mada znam i ljude koji su sa dizelima prelazili skoro duplo vise vremenski :D , pa sad svako kako misli da treba.

Licno bih zamenio i ulje u kocnicama (zavisno od toga kakav je bio plan odrzavanja kod ovlascenih, ide na 2 godine). I ulje u menjacu (poslednje je 20 EUR troska) i teraj.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...