Jump to content
FAS Euroauto Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

 ja bih bio presrecan i MITO da imam!

Pa zaposli se u opštini, muriji ili sl., pa ćeš ga imati svaki dan  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se marku jer se nismo razumeli.

Da dodam jos i da je kasko osiguranje za sve nemce bar 3 puta skuplje, ako ne i vise, nego za italijane (ja za novi bravo placam 15 evra mesecno). Osim navedenog najverovatnije ce traziti i niz dodatnih obezbedjenja auta pre davanja kaska i tako u nedogled.

Послато са LG-P990 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rece neko auto se kupuje prema potrebama i dzepu.Nisam ozenjen tako da mi je 500L veliki,a koji motor je pod haubom nema veze.Ako nekome ne valja neki motor jer je lenj,onda ne znam sto je kupovao auto.Neka kupi neki sportski sa 400-500ks pa neka se vozi,ali to vec nije porodicni auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno su Zabari (posebno Fiat) malo tanji sa nekim "sminka" stvarima (uglavnom kvalitet delova enterijera, izolacija...), dok su im motori, menjaci, kvalitet i zastita skoljki (tj. ono najbitnije) u zadnjoj deceniji uglavnom odlicni. Za odrzavanje su kod nas maltene bez premca, delova ima svuda, sa kvalitetom i cenama za svaciji dzep, majstori ih dobro poznaju... I uglavnom se te bubice vrlo lako i jeftino srede.

Licno se slatko vozim u Stilu punih 7 godina, dodatno ga nasvirao sa opremom (navi sa telefonom, MF volan, naslon za ruku, ksenoni...), neverovatno pouzdan i za nase uslove na putevima relativno potentan motor, licno nisam imao nikakvih problema sa elektronikom, dugo vremena opasan dizajn... Bukvalno mi nista ne nedostaje kada sednem iz visestruko skupljih sluzbenih, debeo razlog zasto je jos uvek kod mene. I JEDINA stvar koja mi se u startu nije svidjala na tom autu je ta zabarska brljivost na sitnicama, elementima enterijera... Masa tih stvari se lako i jeftino sredi ali... Pisao sam vec, imaju potencijal da naprave sjajan, a izbace solidan auto. Ima tu uticaja i pozicioniranje brenda u okviru grupacije, ali to je vec druga prica...

Paralelno npr. osim novih sluzbenih, vozim i licnog Francuza tog godista, u globalu to deluje kvalitetnije, upakovanije... Dok ga u performansama, ugodjaju u voznji, prostranosti, ergonomiji, opremi Stilo dobrano gazi, bar sto se mog shvatanja voznje tice...

 

Zabarima generalno ta brljivost ipak stoji oko vrata kao balast, narocito od perioda ruskih limova 80-ih koji su im umalo dosli glave (secamo se nesrecne Regate, Argente...).

A to im najvise i zameram i na ovim poslednjim modelima, delom low-cost materijali, izgled i izrada enterijera... Posto ih pominjete - i na 500L (povremeno vozim "obicni" 1.4 sluzbeni), a ni Giulietta nije daleko od toga, razaocarao sam se kada sam seo u nju i pregledao enterijer... Ni blizu mom ocekivanju, s obzirom na to kako taj AR sjajno izgleda spolja.

Po meni je Fiat trebao da napravi bum u drugoj polovini prosle decenije, kada su imali izuzetne i diesel i benzinske agregate, kao i kvalitetom odlicne i sjajno odmerene GP, Nuova Bravo, mali 500... Kao sto su ih '95. na zelenu granu izvukli Punto i '96. Bravo/Brava... Ali su jednostavno stali i ostali tu gde jesu (pre svega sa ponudom modela), sto im se trenutno debelo obija o glavu... Tu sad vec ulaze u pricu i kombinacije sa Chrysler-om, pregrupisavanja u okviru koncerna, ali to je vec za neku drugu temu...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam došao iz Valjeva sa ženinom koleginicom i njenim mužem. Voze lybru limuzinu 1.9JTD 2001g. Na satu ima 203 hiljade i kusur kilometara. Kažu kao da je kilometraža prava. Auto je totalni raspad unutra. Prethodni vlasnik je bio stoka i imao je kera, a i njih zabole za auto. Naravno plastika unutra je postala lepljiva, i isprljao sam pantalone. Sedišta su loša, ispali neki prekidači... Znam da je to čest problem na lybrama, ali kako je to moguće. Raspao se i prekidač za paljenje svetala na ablenderu, jer je i on gumiran. Ne verujem da su njega mazali onim sredstvim za kokpit (da se sija ko pasja muda).

Razumem ja da je auto neodržavan, i da ga ovi arče samo tako, ali mi nije jasno kako tako bre može da se ukanta enterijer. Za motor sve pohvale, Bube ga cepa samo tako, šaltanje preko 3000rpm, gazi ga 120-140 gde god može, prošle godine smo se zajedno vraćali iz Grčke, ode on, cepao ga je non stop 160-170. nije preterano bučan, niti se kvari.

Moja konstatacija je da je bilo koji, pa i najgori šljakerski Pasat B5.5, ili Golf IV u boljem stanju unutra nego ta lybra. To je ono što fali Fiat grupaciji, malo bolje završne obrade.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve ovo sto si naveo je cista posledica aljkavosti vlasnika nema tu nikakve odgovornosti fiata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam baš, nisam video da se na nekom autu raspada plastika i fleka putnike i vozača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka automobili bolje podnose aljkavosti, tj imaju jače , otpornije i kvalitetnije materijale. Tu su razlike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seo ja jednom u Stila koga je drugar hteo da kupi za 1700e pre godinu i nešto. Još se vidi malo na farmerkama fleka od plastike 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije ga prao sonom kiselinom, ili acetonom. Pre par godina sam gledao Lybru koju je tada hteo da proda Mishonium, ista stvar, a on je koliko sam video pedantan, I to me je odbilo da je kupim, kao i još na par komada. Izeš auto kada se uflekaš kada sedneš u njega. Ne znam zašto se to dešava, neko kaže da je zbog sprejeva za kokpit, ili možda ima veze sa klimatskim podnebljem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se bukvalno raspada to sumnjam, a sto se tice flekanja odnosno lepljivog enterijera tu se slazem da se moze govoriti o kvalitetu to jeste veliki kiks italijana koji je posledica ociglednog nedostatka testiranja materijala pre ugradnje u auto ali opet svaki savesniji vlasnik je to rešio na način o kome je ovde bilo reči odavno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sprejevi nemaju nikakve veze sa tim. Jednostavno dotraje taj premaz (gumirani) vremenom. Mada se kod crnog enterijera relativno lako i 100% uspešno skida dok je na bež varijanti koliko sam upućen od strane kolege bglion-a koji je to skoro radio dosta za..banije i iziskuje naknadno farbanje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1. Za bež enterijer ne znam, ali crne dugmiće je relativno lako srediti. Meni je mf volan bio blago lepljiv kada je stigao(nadam se od topljene gume :) ) i leganim trljanjem dugmića alkoholom se sve lepo sredilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahah, ali mislim da ti komentar nije na mestu. Da li neko može da mi potvrdi da lybre recimo 2004 i mlađe nemaju taj problem, kao i Fiat Stilo. Meni su se na Bravu raspale kvake na vratima, tj onaj gumirani sloj. Ako se namolim staviću kvake od Maree ili AR147.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma samo se šalim na račun tvoje vožnje.

Ni jedan auto nisam vozio dovoljno dugo da bih komentarisao kvalitet enterijera.

Doduše, na opelu sam morao da budem nežan/pažljiv prema dugmetu sirene da ne bi propao jer sam provalio da mu je to slaba tačka. Kod mene nije bilo znakova propadanja za 5 godina korišćenja. Na 500L primećujem jako prljanje rukohvata na vratima iako su mi ruke uvek čiste..

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sprejevi nemaju nikakve veze sa tim. Jednostavno dotraje taj premaz (gumirani) vremenom. Mada se kod crnog enterijera relativno lako i 100% uspešno skida dok je na bež varijanti koliko sam upućen od strane kolege bglion-a koji je to skoro radio dosta za..banije i iziskuje naknadno farbanje!

 

Dok sam vozio Lybru imao sam isti problem. Kupim DAX u Konzumu (Idea) i nakon 15ak min trljanja taj lepljivi premaz se skinuo i nakon toga sve ke bilo OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko može da mi potvrdi da lybre recimo 2004 i mlađe nemaju taj problem, kao i Fiat Stilo. Meni su se na Bravu raspale kvake na vratima, tj onaj gumirani sloj. Ako se namolim staviću kvake od Maree ili AR147.

Lybra se proizvodila do 2004 tj karavan do 2005. Nijednu zamerku na enterijer nemam osim te smole za koju mislim da nije krivo sredstvo za kokpit jer je pocela da bude lepljiva i tamo gde se ne secam da sam ikada stavljao bilo kakvo sredstvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nedavno sam putovao tj vozio clio III 1.5 dci sw,i poredim ga saocevim PC 1.2.U pitanju je bila ista deonica.Ono sto sam primetio jeda sam se osecao mnogo stabilnije u PC pri 130/140 km/h nego u Renou.Sa druge strane jeste Clio mozda za nijansu kvalitetnije uradjen po pitanju plastike ali nista znacajno u odnosu na PC.Sto se potrosnje tice mogu samo reci da pri tim brzinama razlika je jedva 0.5 l.Sto se buke tice ni tu nisam primetio znacajniju razliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...