Jump to content
FAS Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

Necu da ti stajem na muku, ali mislim da malko gresisi i da treba da pustis auto da se razradi...Imao sam isti slucaj sa Puntom Classic koji je poceo lepo da ide tek sa 20000km...I to sa naknadno ugradjenim plinom.

Na pocetku, em sam ga stedeo (neko gore je bio 100% u pravu), em ide kilavo, a kada mu ukljucim klimu brze sam isao pesaka...A u globalu, za mene i decicu, potrebno i dovoljno za sada...

Strpi se i daj mu sansu...I ne sekiraj se vise, nego uzivaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki auto koji sam imao sam vozio gas-gas-gas, jednostavno tako vozim i to je moj stil. I sa ovim sam medju brzim na putu, osim kada vozim dete. Moje najvce razocarenje sto se motora tice su uzbrdice. Znam da nisam kupio sportsku limuzinu nego porodican auto ali prijatelju, nemoj da moram da vozim trecom na uzbrdici na auto putu. Istina je da vremenom sve bolje i bolje ide, pogotovu kada sam ga produvao do mora i nazad ali moje razocarenje nije vezano samo za motor, mnogo vece zamerke su na ostatak vozila. Plasim se da ce za nekih 4-5god upotrebe biti obicna kanta, daj boze da gresim.

 

Sale, potpuno si u pravu sto se probanja tice, to i ja sebi zameram, sto sam vec inaveo u nekom postu, mada bi mi isto bilo jer sam kupio sta sam mogao u tom trenutku. Ostalo sam video na tehnickim podacma preko neta i auto treba da je vece po merama, od uporednog vozila, ali u praksi nije.

 

Sve u svemu, ja sam samo izneo svoje impresije vozilom i misljenje da sam ispao glup i naivan, bez namere da nekoga ubedjujem u nesto, neko je zadovoljan samo da ima kola a nekima ne mozes nikako ugoditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogresio si u izboru motora....trebao si 1.3 da uzmes...ide dosta bolje...ja sam na puntu 1.3 70ks isao u nemackoj 180 i malo vise po satu...171 kmh po gpsu...naravno ceo put u petoj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko od vas L-ovaca zeli, dacu mu mog stila "jer ide 150 ko od sale preko b.potoka, jer mu ne smeta krovni kofer i jer ima gepek..............." za 500L i pare preko.

 

Cim dodjem sa odmora dizem kredu i dobijate moj auto u top stanju + kesh

 

Ali ako moj auto realno vredi ~3000€, onda se zna koliko i vas realno vredi.....znaci "ona" povoljna cena - % amortizacija koja se zna kolika je za svaki mesec/godinu.

 

 

Inace, posle 2 godine kapiram da mi ne treba veci auto od Stila, niti mi treba 100+hp.  Jeste lepo, jeste zabavno, ali nije neophodno. Sada bih 'ladno uzeo novog GP sa 1.2 motorom i bio sasvim zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janković Janković Janković..... :lol: :lol: :lol:
Da da evo ja dajem GPa za 500L trekinga,nebitna boja :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Inace, posle 2 godine kapiram da mi ne treba veci auto od Stila, niti mi treba 100+hp.  Jeste lepo, jeste zabavno, ali nije neophodno. Sada bih 'ladno uzeo novog GP sa 1.2 motorom i bio sasvim zadovoljan.

 

Tako je i moj ćale pričao pa uzeo Oktaviju 1,4 sa 80KS... pa kad je nju razdužio uzeo Cromu sa 150KS jer je 120KS malo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, ja ne putujem mnogo, jednom godisnje odem na odmor i mooozda jos jednom do b.luke ili tako nesto. Inace se vozim samo po gradu i jednom do dva puta mesecno za Vrsac (95km).

Za te potrebe je skoro svaki noviji auto sasvim zadovoljavajuci...

Kao sto rekoh, (za moju voznju) lepo je imati 100+hp, ali samo to-lepo i zabavno. Uopste nije neophodno

Kolega tcats- otvoren sam za ponude uvek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brojke su jedno, a praksa i psihološki profil vozača je drugo. Jer da bi, recimo taj 500L išao približno fabričkim podacima mora da se cepa bato, gas patos i do crvenog. A pošto radi guza ko meduza, novopečeni vlasnik novog auta, koji se jedva skrpio za kredit, neće da raubuje mašinu da mu se slučajno ne pokvari, i ne potroši koji litar benzina više, i verovatno stalno blenu u ekran ne bi li ostvarili minimalnu potrošnju. Jednostavno je pretežak 500L 1.4 za taj motor, i normalno da mora da se gazi. Pa šta mislite zašto 500L prave kolone u gradu, upravo zbog onoga što sam napisao, čast izuzecima. Isto se može reći i za raspalu fabiu 1.2HTP, znam par ljudi koji su je kupili i duboko se razočarali.

Zašto se na performanse ne žale recimo vozači Stila 1.9JTD karavan? Težak je ko Trepča, ali motor ima dovoljno momenta da ga povuče bez naprezanja, i ljudi voze opušteno i nemaju problem u glavi vezan za "forsiranje" motora.

Ako neko želi da se vozi lagodno i opušteno neka kupi mali i lagan auto sa jakim motorom.

Milina je citatii tvoje postove.....

Gas,gas,cepaj,jtd,čipovan,jtd,dizel....I tako sve u krug zadnjih meseci.

Dok ne budes u situaciji vlasnika novog auta ne mozes znati sta mu se vrzma u glavi.Kako razmislja.

Do tada samo "cepaj" jtd...chip,dizel,ovo-ono....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok, nego ću da kukam kako mi auto ne ide, da nešto škripi, lupa, trese, mnogo troši, menjač teško ide, kada upalim klimu moram da ga guram uzbrdo, a kupio sam nov auto.

Ako kupuješ auto gledaš ono šta ti se sviđa, pa onda ono šta možeš da priuštiš, i uživaš, ili kupiš nešto što ti se ne sviđa, ali onda se ždereš u sebi.

I šta sam ja pogrešno rekao, taj 500L sa 1.4 motorom mora da se gazi da bi išao pristojno, mora da se šalta češće u niže stepene prenosa, a ne da se blene u ekran i snimaju parametri na USB (od toga ionako nema koristi osim što možeš da se skucaš negde dok se baviš time).

Mogu da budem u situaciji vlasnika novog auta, ali mi to ne treba, jer mi je ovaj stari fiat još uvek dovoljno kvalitetan (da budem u duhu teme), i zadovoljava moje potrebe. I šta će mi nov 500L, da se samo jedim, ali već imamo drugu temu za takve diskusije. Samo čekam da neko izvrši uvid u moje finansijsko stanje :D Kada budem kupovao nov auto kupiću ono šta mi se sviđa, i naravno da ću ga gaziti, jer sam ja kupio njega, a ne on mene. Veruj mi, kvalitetno održavanje i pravilna eksploatacija su najbitniji, a malo gaženja nikome nije naudilo.

@sasha015: samo uživaj u i20 i ne brini se za mene.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

DO GR sa koferom na krovu sam pizdeo jer u VI sa 120 do 150 mu treba vecnost, i taman ga doteram do 150 kad ono Ata ispred sa 120, i jbga opet jovo nanovo  :smoke:

 

 

 

Ih, ta nemojte kasti... sad sam ti i ja kriv... ja sam samo uredno postovao ogranicenje u svojoj desnoj traci, tako da ako si u levoj traci smanjivao brzinu - moglo je biti samo od ceonog vetra...  ;)

 

Al zbog toga se u 1.3 uziva pri 120-130 km/h... i uzbrdo, i nizbrdo, i po ravnom, i sa klimom, brzina ostaje ista... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zar ste zaboravili na tempomat?Jes' da potrosnja skace do nebesa ali ne moras da saltas a i brzina ostaje ista i kod benzinca... :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zar ste zaboravili na tempomat?Jes' da potrosnja skace do nebesa ali ne moras da saltas a i brzina ostaje ista i kod benzinca... :harhar:

Ja nisam nezadovoljan "lenjošću" 1.4 motora u 500L. Spremio sam se za to, čitao ovde pre kupovine i očekivao lenj auto. U praksi, auto je žustriji nego što sam očekivao. Ide sasvim lepo na magistralama i po auto putu bez većih uspona. Zaista je tačno što kažu da treba da se potera u veće obrtaje i onda ide. Problem je kao što je već u par postova rečeno ovde, i tu tempomat ne pomaže, kada se naidje na veće brdo, tipa bubanj potok li ona uzbrdica pre Soluna iz pravca Kavale.... Naduo sam ga maksimalno pre uzbrdice ove godine, izašao sam na vrh brda trećom brzinom a to je katastrofalno loš rezultat. Nije u pitanju lenjost, nego ozbiljan nedostatak snage za takvu karoseriju. Nedostatak snage koji vozača može da dovede u veoma lošu i nebezbednu situaciju. Ovaj 1.4 atmosferski motor ne bi nikako smeo da se ugradjuje i prodaje u ovoj karoseriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pa zar ste zaboravili na tempomat?Jes' da potrosnja skace do nebesa ali ne moras da saltas a i brzina ostaje ista i kod benzinca... :harhar:

Ja nisam nezadovoljan "lenjošću" 1.4 motora u 500L. Spremio sam se za to, čitao ovde pre kupovine i očekivao lenj auto. U praksi, auto je žustriji nego što sam očekivao. Ide sasvim lepo na magistralama i po auto putu bez većih uspona. Zaista je tačno što kažu da treba da se potera u veće obrtaje i onda ide. Problem je kao što je već u par postova rečeno ovde, i tu tempomat ne pomaže, kada se naidje na veće brdo, tipa bubanj potok li ona uzbrdica pre Soluna iz pravca Kavale.... Naduo sam ga maksimalno pre uzbrdice ove godine, izašao sam na vrh brda trećom brzinom a to je katastrofalno loš rezultat. Nije u pitanju lenjost, nego ozbiljan nedostatak snage za takvu karoseriju. Nedostatak snage koji vozača može da dovede u veoma lošu i nebezbednu situaciju. Ovaj 1.4 atmosferski motor ne bi nikako smeo da se ugradjuje i prodaje u ovoj karoseriji.

 

To si upravu, 1.6 benzin bi bio odlican i jos 10ph pride. Recimo takav motor u Fordu c-max vuce odlicno iako je mozda tezi od 500L. Stim sto stvarno imam utisak da auto ide sve bolje sto vise km prelazim, recimo da uz Bubanj potok izlazim 4tom bez problema. Sto duze vozim to ga bolje kontam a presao sam skoro 20000km. Sada sam isao na odmor u CG preko brda i dolina pun do vrha, potrosnja 5,7 (provereno) iako ga nisam bas stedeo. U preticanjima sasvim solidan naravno uz saltanje u nize stepene i u vecim obrtajima. Ja sam zadovoljan sta sam kupio, e sad neko kupi i Lambordjini pa ga izlupa javno pred celom Kinom jer nije zadovoljan http://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2011&mm=03&nav_id=499762

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, pa još da se remapira i sreći nema kraja. Samo ima jedno ali, za cenu 500L sa 1.6 mjt može da se kupi octavia 1.6 tdi, koja je mnogo ozbiljniji auto, sa boljom završnom obradom, udobniji, sa boljim sedištima i većim gepekom, tako da onima koji voze 1.4 u 500L ostaje samo da se žderu u sebi i kukaju, jer su ga kupili ne zbog kvaliteta Fiat vozila, nego zbog povoljnog kredita.
Koji bre crni life style u 500L, neko je pomenuo. Voze ga matorani koji nemaju pojma šta je to life style, nego zato što su ga uzeli na kredit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni i dalje nije jasno kako može tako loše da ide. Gledam baš večeras nekog lika, rekao bih da je uzeo auto od roditelja s obzirom na to kako ga vozi. Potpisuje i kreće, prva do skoro 60km/h, druga 80-90 i 3. 120. Megana 2 koji je krenuo kao i on je prilično ostavio + Megan je dimio kao lud sve vreme. Po zvuku se videlo da Megan ima turbinu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Voze ga matorani koji nemaju pojma šta je to life style, nego zato što su ga uzeli na kredit.

nije na kredit nego na Dz kredit

  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, pa još da se remapira i sreći nema kraja. Samo ima jedno ali, za cenu 500L sa 1.6 mjt može da se kupi octavia 1.6 tdi, koja je mnogo ozbiljniji auto, sa boljom završnom obradom, udobniji, sa boljim sedištima i većim gepekom, tako da nesretnicima koji voze 1.4 u 500L ostaje samo da se žderu u sebi i kukaju, jer su ga kupili ne zbog kvaliteta Fiat vozila, nego zbog povoljnog kredita.

Koji bre crni life style u 500L, neko je pomenuo. Voze ga matorani koji nemaju pojma šta je to life style, nego zato što su ga uzeli na kredit.

Ja nemam tragove habanja u enterijeru posle godinu i 2 meseca posedovanja ovog auta, vozim malo dete u njemu a to vecina zna sta znaci, sto puta otvorim gepek ubacim kolica , izbacim kolica i jos 1000 drugih cimanja. Ja nisam matoran imam 32g i nisam ga uzeo samo zato sto je povoljan kredit.Vecinu ljudi koje sretnem su mladi porodicni ljudi sa klincima pozadi. Niti se zderem niti kukam. Skoda oktavia 1.6 dizel je 16800e u osnovnoj verziji, 500L nacionale sa bogatom opremom je 1.6 dizel je 14900e itd itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo ima jedno ali, za cenu 500L sa 1.6 mjt može da se kupi octavia 1.6 tdi, koja je mnogo ozbiljniji auto, sa boljom završnom obradom, udobniji, sa boljim sedištima i većim gepekom, tako da...

 

Ima još jedno ''ALI.''. Porediš automobile koji se ne porede.

Kao da ostali modeli u klasi kojoj pripada 500L ne koštaju koliko i on, i više od njega...pogledaj cenu za Ford BMax, ili za Citroen C3 Picasso. Kao da za pare koliko koštaju FordBMax ne možeš da kupiš Focusa, ili za pare koliko košta C3 Picasso ne možeš da uzmeš C4...ili Mondea čak u manjim paketima opreme, ma sa cenom za Minijevog predstavnika u toj klasi možeš da uzmeš i BMW serije 3, ali kakve to sve veze ima...kada se auti u normalnom svetu kupuju na osnovu potreba koje kupac ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj brat od tetke je kupio pre godinu dana octaviu 1.6tdi za 16000€, ima sve živo osim kožnog enterijera. Imaš osećaj da si seo u auto, a ne u diznijevu radionicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...