totti 13164 Posted July 28, 2014 PC je Punto Classic? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted July 28, 2014 da,punto classic.Sa druge strane klasicni clio 3 e mnogo bolje vozi od karavana i primetno je stabilnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 28, 2014 Koliko znam Clio III se nije nešto bitno proslavio. Nije doneo neka bitna unapređenja na prethodnika starijeg 7-8 godina.Inače, sad gledam na WIKI i 'ladno je u Clio III išao 3,0 motor V6 255KS... http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted July 28, 2014 clio 3 se jako dugo pravio,cini mi se od 2005/6 do 2014 a pritom sem turbo benzinca koji je dosao pred kraj prouzvodnje nikakvu novinu nije doneo ako se ne racuna porast dimenzija i unapredjenje u smislu vesanja i izolacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 28, 2014 Moja konstatacija je da je bilo koji, pa i najgori šljakerski Pasat B5.5, ili Golf IV u boljem stanju unutra nego ta lybra. To je ono što fali Fiat grupaciji, malo bolje završne obrade.Nisi upravu. Juce sam se vozio u B 5.5 ... 2003god, sedista polukoza, koza se pohabala, plastike na vratima isto, most izmedju sedista izgreban i polomljen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted July 28, 2014 Ne kaže on da nema pohabanih Wagena, već da ne postoji koji je u gorem stanju od te konkretne Lybre Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted July 28, 2014 A koji auto posle 15 god nije pohaban, nije polukrš ili krš.Pa mi većinom kupujemo 10 god stara auta sa napomenom od prodavaca "kao nova", to je zabava za sirotinju Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted July 28, 2014 (edited) Da se ne lažemo, ima ih koji su daleko otporniji na zub vremena i koji se manje habaju od konkurencije... Pri tom, ne mislim na Wagen I da, ima ih i starih po 15 godina, a za koje se može reći da su u "fabričkom stanju". Edited July 28, 2014 by totti Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 28, 2014 A koji auto posle 15 god nije pohaban, nije polukrš ili krš.Pa mi većinom kupujemo 10 god stara auta sa napomenom od prodavaca "kao nova", to je zabava za sirotinju Evo ti moj bivši Rendža tada 19 punih godina. Neki su kao što Totti kaže kvalitetniji i manje se primećuju godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 28, 2014 Aaaaa Bogisha od tebe kopirao navlaku :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 28, 2014 Dobar ortak me nešto zamolio da mu pomognem i na kraju zapeo da mi plati. Kako mi nije padalo na pamet da uzmem pare on mi slatko zavali navlaku i to crvenu. Zaglavi je na volan pa me posle mrzelo da je sečem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 28, 2014 A volan nov, neotpakovan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 28, 2014 Momo originale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 28, 2014 Koji motor bi u rendzi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted July 28, 2014 Trofazni, 32KW Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 28, 2014 Četr faze 66 kW Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted July 29, 2014 Evo ti moj bivši Rendža tada 19 punih godina.Neki su kao što Totti kaže kvalitetniji i manje se primećuju godine. Čini mi se da je kod ovog Rendže prilikom ulaska bilo "ne lupaj vratima, pazi gde stajes....." Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted July 30, 2014 Dosta zavisi i od prvog vlasnika. Evo Clio koji sam ja do skoro vozio, kupio sam ga 2007 (prvi sam vlasnik). Taj auto je i danas kao i prvog dana (skoro), ima koju sitnu ogrebotinu od kamencica i slicno. Redovno odrzavan, mazen, pazen. Presao je 89000 i kada bi ga oterao na neko poliranje zaista bi izgledao ka da je tek izasao iz fabrike. Da nastavim ja da ga vozim i odrzavam, mislim da bi poterao jos mnogo godina. Kod fiata mi je nedopustivo (ako je istina) ovo sto se desava sa punticima (onim najnovijim) i sa 500L. Koliko vidim na ovom forumu, 500L je pun nekih sitnih gremlina. Jesu to sve sitnice, ali nije sitnica kada neko da 13K+ evra za nov auto gde ocekuje da ga nista ne iznenadjuje u neprijatnom smislu. Ruku na srce, onaj Clio sto sam vozio, bez zamerki za skoro 8 godina. Nema krckanja, lupkanja bilo cega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 30, 2014 Na 750 000 km sjebao motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted July 30, 2014 Dosta zavisi i od prvog vlasnika. Evo Clio koji sam ja do skoro vozio, kupio sam ga 2007 (prvi sam vlasnik). Taj auto je i danas kao i prvog dana (skoro), ima koju sitnu ogrebotinu od kamencica i slicno. Redovno odrzavan, mazen, pazen. Presao je 89000 i kada bi ga oterao na neko poliranje zaista bi izgledao ka da je tek izasao iz fabrike. Da nastavim ja da ga vozim i odrzavam, mislim da bi poterao jos mnogo godina. sve to zavisi od primerka auta. Muž od moje sestričine je kupio novog Megana 1.5 dci karavana 2007 i to u SLO. Posle 5 god rekao je da više nikad neće kupiti Renault koliko je imao gremlina.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted July 30, 2014 (edited) Ima i toga, ja sam u salonu prilikom kupovine pogledao tek izasli model Clia 3 koji mi se nije svideo po kvalitetu izrade. Kada sam isao da podignem vozilo, samo 2 primerka su bila stigla iz Francuske fabrike (moj i jos jedan jer je bio takav nivo opreme). Ostali primerci su bili made in SLO, a Clio 3 made in Turkey. A inace kod svakog brenda ima kukolja. Znam par ljudi koji su toliko razocarani Toyotom po pitanju kvaliteta, a to je kao kvalitetan brend. Takodje par njih je imalo problema sa novim Vovlo dzipovima... Uvek ima kukolja u zitu :-) Edited July 30, 2014 by error974 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 30, 2014 Po SLO je bilo dosta žalbi na dCi motore što 1.5 što 1.9. Sećam se da je tip za kratko vreme dve turbine zamenio i imao još gomilu problema sa Lagunom 1.9. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 30, 2014 (edited) Sinoc mi prica koleginica, vozi megana 2005godiste 1.5dci, 2500-3000e dala za godinu ipo dana na dizne (120e komad, a menjala je vise puta sve 4) turbinu, ecu, i jos nesto oko elektronike... Edited July 30, 2014 by Marko-Topola Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted July 30, 2014 Žene uglavnom kupuju izgled i boju, pa mi i nije nešto krivo... Mene često pitaju: Šta imate od crvenih kola? Quote Share this post Link to post Share on other sites