Jump to content
FAS Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

da,punto classic.Sa druge strane klasicni clio 3 e mnogo bolje vozi od karavana i primetno je stabilnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

clio 3 se jako dugo pravio,cini mi se od 2005/6 do 2014 a pritom sem turbo benzinca koji je dosao pred kraj prouzvodnje nikakvu novinu nije doneo ako se ne racuna porast dimenzija i unapredjenje u smislu vesanja i izolacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja konstatacija je da je bilo koji, pa i najgori šljakerski Pasat B5.5, ili Golf IV u boljem stanju unutra nego ta lybra. To je ono što fali Fiat grupaciji, malo bolje završne obrade.

Nisi upravu. Juce sam se vozio u B 5.5 ... 2003god, sedista polukoza, koza se pohabala, plastike na vratima isto, most izmedju sedista izgreban i polomljen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koji auto posle 15 god nije pohaban, nije polukrš ili krš.

Pa mi većinom kupujemo 10 god stara auta sa napomenom od prodavaca "kao nova", to je zabava za sirotinju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ne lažemo, ima ih koji su daleko otporniji na zub vremena i koji se manje habaju od konkurencije... Pri tom, ne mislim na Wagen

I da, ima ih i starih po 15 godina, a za koje se može reći da su u "fabričkom stanju".

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koji auto posle 15 god nije pohaban, nije polukrš ili krš.

Pa mi većinom kupujemo 10 god stara auta sa napomenom od prodavaca "kao nova", to je zabava za sirotinju

 

Evo ti moj bivši Rendža tada 19 punih godina.

image.jpg

 

image.jpg image.jpg image.jpg

 

image.jpg image.jpg

 

image.jpg image.jpg

 

Neki su kao što Totti kaže kvalitetniji i manje se primećuju godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar ortak me nešto zamolio da mu pomognem i na kraju zapeo da mi plati. Kako mi nije padalo na pamet da uzmem pare on mi slatko zavali navlaku i to crvenu.  :thumbdown:


Zaglavi je na volan pa me posle mrzelo da je sečem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Evo ti moj bivši Rendža tada 19 punih godina.

Neki su kao što Totti kaže kvalitetniji i manje se primećuju godine.

 

 

Čini mi se da je kod ovog Rendže prilikom ulaska bilo "ne lupaj vratima, pazi gde stajes....."   :police:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta zavisi i od prvog vlasnika. Evo Clio koji sam ja do skoro vozio, kupio sam ga 2007 (prvi sam vlasnik). Taj auto je i danas kao i prvog dana (skoro), ima koju sitnu ogrebotinu od kamencica i slicno. Redovno odrzavan, mazen, pazen. Presao je 89000 i kada bi ga oterao na neko poliranje zaista bi izgledao ka da je tek izasao iz fabrike. Da nastavim ja da ga vozim i odrzavam, mislim da bi poterao jos mnogo godina. 

Kod fiata mi je nedopustivo (ako je istina) ovo sto se desava sa punticima (onim najnovijim) i sa 500L. Koliko vidim na ovom forumu, 500L je pun nekih sitnih gremlina. Jesu to sve sitnice, ali nije sitnica kada neko da 13K+ evra za nov auto gde ocekuje da ga nista ne iznenadjuje u neprijatnom smislu. Ruku na srce, onaj Clio sto sam vozio, bez zamerki za skoro 8 godina. Nema krckanja, lupkanja bilo cega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta zavisi i od prvog vlasnika. Evo Clio koji sam ja do skoro vozio, kupio sam ga 2007 (prvi sam vlasnik). Taj auto je i danas kao i prvog dana (skoro), ima koju sitnu ogrebotinu od kamencica i slicno. Redovno odrzavan, mazen, pazen. Presao je 89000 i kada bi ga oterao na neko poliranje zaista bi izgledao ka da je tek izasao iz fabrike. Da nastavim ja da ga vozim i odrzavam, mislim da bi poterao jos mnogo godina. 

 

sve to zavisi od primerka auta. Muž od moje sestričine je kupio novog Megana 1.5 dci karavana 2007 i to u SLO. Posle 5 god rekao je da više nikad neće kupiti Renault koliko je imao gremlina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i toga, ja sam u salonu prilikom kupovine pogledao tek izasli model Clia 3 koji mi se nije svideo po kvalitetu izrade. Kada sam isao da podignem vozilo, samo 2 primerka su bila stigla iz Francuske fabrike (moj i jos jedan jer je bio takav nivo opreme). Ostali primerci su bili made in SLO, a Clio 3 made in Turkey. 

A inace kod svakog brenda ima kukolja. Znam par ljudi koji su toliko razocarani Toyotom po pitanju kvaliteta, a to je kao kvalitetan brend. Takodje par njih je imalo problema sa novim Vovlo dzipovima... Uvek ima kukolja u zitu :-)

Edited by error974

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po SLO je bilo dosta žalbi na dCi motore što 1.5 što 1.9. Sećam se da je tip za kratko vreme dve turbine zamenio i imao još gomilu problema sa Lagunom 1.9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc mi prica koleginica, vozi megana 2005godiste 1.5dci, 2500-3000e dala za godinu ipo dana na dizne (120e komad, a menjala je vise puta sve 4) turbinu, ecu, i jos nesto oko elektronike...

Edited by Marko-Topola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žene uglavnom kupuju izgled i boju, pa mi i nije nešto krivo... :D

Mene često pitaju: Šta imate od crvenih kola?  :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...