Jump to content
FAS Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

Ja bi, ali kao sto rekoh, to je auto koji se kupuje na rate, tesko da mogu da ga prodam, eventualno da zamenim sa nekim ko je isto u zabludi  :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si stekao utisak da je auto lenj i nekvalitetan poredeci ga sa autima koje si ranije vozio ili sa nekim drugim autima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ljubitelj 500L-a i nije po mom ukusu, ali ovde bih stao u njegovu odbranu. 

Taj motor nema ni 1400ccm^3, težak je, nije baš aerodinamičan i nije ni predviđen za jurcanje. Takođe kombinacija male snage i velike težine ume dosta i da potroši. Sa druge strane imate gomilu prostora i jako jeftinu registraciju i održavanje. I za tih ~11000e imate jako bogatu opremu i nov automobil što nije mala stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da Bolence nema ništa protiv motora od 1400ccm3 već sa ponašanjem takvog motora u 500L. Loše dimenzionisan u startu. Džabe su ga stavljali ako ne može da se nosi sa karoserijom što je očigledan slučaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da nije za jurcanje, ipak je to porodican auto, ali da na auto-putu moras, na ne bas velikoj ali duguckoj uzbrdici, da vozis u III brzini, to je ipak lose. A sto se prostora tice, veruj mi da sam u toj maloj fabiji imao mnogo vise prostora i bilo je mnogo udobnije nego u ovom VELIKOM autu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da nije za jurcanje, ipak je to porodican auto, ali da na auto-putu moras, na ne bas velikoj ali duguckoj uzbrdici, da vozis u III brzini, to je ipak lose. A sto se prostora tice, veruj mi da sam u toj maloj fabiji imao mnogo vise prostora i bilo je mnogo udobnije nego u ovom VELIKOM autu. 

 

 

Ne znam šta bih ti rekao za ovo. Ja evo već 5 godina vozim 1.4 u Astri. Da je jak nije ni malo, ali ide. Od BG-a do Niša i nazad ide u 5. brzini. Išao je i preko Hrvatskih planina do Italije bez problema. Ako ga uzbrdo voziš sa  100km/h pomuči se malo i krene da usporava. Na 90 ako ne dodaš gas mora brzina niže. Ali ako sa 130-140 ideš uzbrdo bez problema se popne sa 110-120 na vrh bez punog gasa. Nadam se da 1.4 u 500L-u nije mnogo slabiji od ovog mog. 

Ali ako ti ne odgovara podržavam odluku za prodajom svakako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako.

Uz bubanj potok,

FIAT 500L napicim do 150 u VI zavrsim sa 90 u IV tezina  1.220 kg

FABIA 1.2  napicim do 150 u V zavrsim sa 120 u V tezina 1.070 kg

 

Kakva je u poredjenju sa Astrom ne znam. Ako hocu da preteknem obavezno iskljucujem klimu i u dva stepena prenosa nize a na bilo kakvoj uzbrdici preticem samo traktore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sa ovim sto sam vozio.

 

Pa kako onda?

Salim se :)

Ali stvarno mi nije jasno kako je lenji i nekvalitetniji od navedenih modela...

Mozda jedino ako mislis da nije bolji od njih za toliko koliko je skuplji?I ako mislis da si za te pare mogao uzeti bolji polovnjak?Ali to je vecita dilema i druga tema...

Od novih tesko da bi nasao nesto bolje za te pare.

Koja je fabia u pitanju?

44 Kw ili 51 Kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da vi ta kola još uvek niste razradili, niti vozite kako bi valjalo, a u to sumnjam iz razloga što imaju šestostepeni menjač... Ja ne kukam na Punta sa 8v, a 500L ide bolje nego Punto ako se tera kako valja... Ima veći torque, više snage i zbog tog menjača bi valjalo da se vozi u malo većim obrtajima... Gledam trenutno njegovu specifikaciju i maksimalni obrtni moment je 4500 a maksimalna snaga na 6000, dakle, pravu snagu gura od 4500, a ja čisto sumnjam da je od vas nezadovoljnih neko to poterao više od 3000 obrtaja na šaltanjima.. Probajte malo da šaltate na 4000 obrtaja, pa javite kako se ponaša, ja sam probao taj 1.4 ali na pravcu i za moj pojam ide fino, probao sam i 1.3 i 1.6 sa dizel agregatima i to takođe ide jako fino, ali nisam imao prilike da ih poteram uz brdo da bih sada sve ovo što sam napisao mogao da tvrdim, ali tvrdim da me je uz jedno brdo ošurilo par komada sa probnim tablama nedelju dana pošto je zvanično predstavljen 500L.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako.

Uz bubanj potok,

FIAT 500L napicim do 150 u VI zavrsim sa 90 u IV tezina  1.220 kg

FABIA 1.2  napicim do 150 u V zavrsim sa 120 u V tezina 1.070 kg

 

Kakva je u poredjenju sa Astrom ne znam. Ako hocu da preteknem obavezno iskljucujem klimu i u dva stepena prenosa nize a na bilo kakvoj uzbrdici preticem samo traktore.

 

Šta je Laudina krv u venama. Sve studiozno i kada treba power po svaku cenu , ima power. 

I ja uzbrdo isključujem klimu dok ne osposobe kick-down.

Share this post


Link to post
Share on other sites

51 kw i najvece poredjenje pravim sa istom. Ona je jeftinija i daleko kvalitetnija a bogami i konfornija od 500L

Jedina prednost fiata je to sto ti ga daju na rate, doduse sada i drugi automobili se prodaju bez ili sa malom kamatom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikter možda te ošurio 1.4 ali T-jet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz Begaljičko Brdo, pun auto, sa krovnim koferom, izleteo do gore sa 160 po GPS-u :D (to mu dođe 172-173 po cajgeru u mom autu).

Ja smatram da je moj Fiat dovoljno kvalitetan za svoju cenu i godine! Ima mana, naravno, ali mu opraštam kada sve saberem i oduzmem.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako.

Uz bubanj potok,

FIAT 500L napicim do 150 u VI zavrsim sa 90 u IV tezina  1.220 kg

 

potpisujem ovo, ali sta da se radi, jedini auto koji sam mogao da kupim nov.  :unworthy:

Ja jurcam, po AP 150-170, ako krene brdasce smanjim ga u V pa opet po gasu....treba malo vremena da se prilagodis voznji 500L 1.4

DO GR sa koferom na krovu sam pizdeo jer u VI sa 120 do 150 mu treba vecnost, i taman ga doteram do 150 kad ono Ata ispred sa 120, i jbga opet jovo nanovo  :smoke:

 

da je mali jeste, picasso je imao gepcinu za ovog fiata, ali ni ja nemam vise kolica da vozikam....mnogi su se zaleteli za pogodnosti i sada kukaju.....tesko da ces prodati za kes, ako nadjes zamenu dobru onda bi mogao lepo da prodjes, meni su davali Bravo 2010 sa njihovom doplatom...odustao sam u zadnji momenat kada sam ukapirao da cu opet da vozim polovni auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brojke su na strani 500L-a:

 

500L 1.4 95 ks

Acceleration 0-100 km/h: 12,8 s

Top speed: 178 km/h

 

Fabia 1.2 70 Ks

Acceleration 0-100 km/h: 14,9 s

Top speed: 163 km/h

 

Da si 500L poredio sa nekim drugim autom pa da i razumem ali ovako sa Fabiom...pa to je klasican tegljacki auto,raga obicna.Sa onim prcmoljcima od 165/70R14 guma :DNikakav dizajn za firme i dostavna/komercijalna vozila...enterijer da ne komentarisem.

Dok je 500L lifestyle automobil. ;)

 

Mozda si trebao razmotriti kupovinu jaceg agregata.

 

Mislim da se preteruje u kritici 500L-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Astra 1.4 je trkački auto prema 500L.
Meni lenjost 500L ne smeta ali samo vidim da nemaš predstavu koliko astra ide zustrije.

 

Nisam imao priliku da provozam 500L, ali šta znam, mislio sam da bi svi ti 1.4 trebali da budu tu negde jer imaju otprilike sličan obrtni i snagu i jedino im se kilaža nešto razlikuje, ali opet ne previše. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masa + velika visina / čeona površina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brojke su jedno, a praksa i psihološki profil vozača je drugo. Jer da bi, recimo taj 500L išao približno fabričkim podacima mora da se cepa bato, gas patos i do crvenog. A pošto radi guza ko meduza, novopečeni vlasnik novog auta, koji se jedva skrpio za kredit, neće da raubuje mašinu da mu se slučajno ne pokvari, i ne potroši koji litar benzina više, i verovatno stalno blenu u ekran ne bi li ostvarili minimalnu potrošnju. Jednostavno je pretežak 500L 1.4 za taj motor, i normalno da mora da se gazi. Pa šta mislite zašto 500L prave kolone u gradu, upravo zbog onoga što sam napisao, čast izuzecima. Isto se može reći i za raspalu fabiu 1.2HTP, znam par ljudi koji su je kupili i duboko se razočarali.

Zašto se na performanse ne žale recimo vozači Stila 1.9JTD karavan? Težak je ko Trepča, ali motor ima dovoljno momenta da ga povuče bez naprezanja, i ljudi voze opušteno i nemaju problem u glavi vezan za "forsiranje" motora.

Ako neko želi da se vozi lagodno i opušteno neka kupi mali i lagan auto sa jakim motorom.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da vi ta kola još uvek niste razradili, niti vozite kako bi valjalo, a u to sumnjam iz razloga što imaju šestostepeni menjač... Ja ne kukam na Punta sa 8v, a 500L ide bolje nego Punto ako se tera kako valja... Ima veći torque, više snage i zbog tog menjača bi valjalo da se vozi u malo većim obrtajima... Gledam trenutno njegovu specifikaciju i maksimalni obrtni moment je 4500 a maksimalna snaga na 6000, dakle, pravu snagu gura od 4500, a ja čisto sumnjam da je od vas nezadovoljnih neko to poterao više od 3000 obrtaja na šaltanjima.. Probajte malo da šaltate na 4000 obrtaja, pa javite kako se ponaša,

Sve je tacno kako si napisao. Mora da se razradi i vozi preko 3000 obrtaja. Ja sam tek skoro naucio kako se vozi ovaj auto. Ali kao sto Marko rece mi bi voleli da lepo ide, a da i malo trosi. E to ne moze. Trenutno sam na Tasosu, svako ko je bio zna kako je tezak teren. Auto put pun uspona. Tu mora puno da se salta i nikako ispod 3000-4000 obrtaja, inace vrlo brzo pada brzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nije jasno kako neko može da kupi nov auto, a da ga pre toga ne proba kako ide. To mu dođe isto kao i kad na pijaci kupuješ sir, a ne probaš ga. Takođe ne mogu da verujem da nisi video ni gepek, ni multimediju, da nisi pustio muziku itd... Jedino da si ga dobio na poklon ili na nekoj nagradnoj igri kao što je bio slučaj, pa da razumem tvoje razočarenje.

Ako si već toliko nezadovoljan autom, spusti malo cenu u odnosu na onu koju si ti dao, pa ćeš ga prodati. Ima ovde zadovoljnih članova koji voze polovnjaka. Ta razlika u ceni iznosi grešku koja je očigledno tvoja ili prestqni da kukaš i vozi to u malo većim obrtajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...