Djole_M 150 Posted July 10, 2014 ako je tako,prodaj ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted July 10, 2014 Ja bi, ali kao sto rekoh, to je auto koji se kupuje na rate, tesko da mogu da ga prodam, eventualno da zamenim sa nekim ko je isto u zabludi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 10, 2014 Da li si stekao utisak da je auto lenj i nekvalitetan poredeci ga sa autima koje si ranije vozio ili sa nekim drugim autima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted July 10, 2014 Samo sa ovim sto sam vozio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted July 10, 2014 Nisam ljubitelj 500L-a i nije po mom ukusu, ali ovde bih stao u njegovu odbranu. Taj motor nema ni 1400ccm^3, težak je, nije baš aerodinamičan i nije ni predviđen za jurcanje. Takođe kombinacija male snage i velike težine ume dosta i da potroši. Sa druge strane imate gomilu prostora i jako jeftinu registraciju i održavanje. I za tih ~11000e imate jako bogatu opremu i nov automobil što nije mala stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 10, 2014 Mislim da Bolence nema ništa protiv motora od 1400ccm3 već sa ponašanjem takvog motora u 500L. Loše dimenzionisan u startu. Džabe su ga stavljali ako ne može da se nosi sa karoserijom što je očigledan slučaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted July 10, 2014 Slazem se da nije za jurcanje, ipak je to porodican auto, ali da na auto-putu moras, na ne bas velikoj ali duguckoj uzbrdici, da vozis u III brzini, to je ipak lose. A sto se prostora tice, veruj mi da sam u toj maloj fabiji imao mnogo vise prostora i bilo je mnogo udobnije nego u ovom VELIKOM autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 10, 2014 Razume se da nije auto za jurcanje ali da sođeš u situaciju da vratiš u prvu da izađeš uz brdo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted July 10, 2014 Slazem se da nije za jurcanje, ipak je to porodican auto, ali da na auto-putu moras, na ne bas velikoj ali duguckoj uzbrdici, da vozis u III brzini, to je ipak lose. A sto se prostora tice, veruj mi da sam u toj maloj fabiji imao mnogo vise prostora i bilo je mnogo udobnije nego u ovom VELIKOM autu. Ne znam šta bih ti rekao za ovo. Ja evo već 5 godina vozim 1.4 u Astri. Da je jak nije ni malo, ali ide. Od BG-a do Niša i nazad ide u 5. brzini. Išao je i preko Hrvatskih planina do Italije bez problema. Ako ga uzbrdo voziš sa 100km/h pomuči se malo i krene da usporava. Na 90 ako ne dodaš gas mora brzina niže. Ali ako sa 130-140 ideš uzbrdo bez problema se popne sa 110-120 na vrh bez punog gasa. Nadam se da 1.4 u 500L-u nije mnogo slabiji od ovog mog. Ali ako ti ne odgovara podržavam odluku za prodajom svakako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted July 10, 2014 (edited) Astra 1.4 je trkački auto prema 500L.Meni lenjost 500L ne smeta ali samo vidim da nemaš predstavu koliko astra ide zustrije. Edited July 10, 2014 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted July 10, 2014 Evo ovako.Uz bubanj potok,FIAT 500L napicim do 150 u VI zavrsim sa 90 u IV tezina 1.220 kgFABIA 1.2 napicim do 150 u V zavrsim sa 120 u V tezina 1.070 kg Kakva je u poredjenju sa Astrom ne znam. Ako hocu da preteknem obavezno iskljucujem klimu i u dva stepena prenosa nize a na bilo kakvoj uzbrdici preticem samo traktore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 10, 2014 Samo sa ovim sto sam vozio. Pa kako onda?Salim se Ali stvarno mi nije jasno kako je lenji i nekvalitetniji od navedenih modela...Mozda jedino ako mislis da nije bolji od njih za toliko koliko je skuplji?I ako mislis da si za te pare mogao uzeti bolji polovnjak?Ali to je vecita dilema i druga tema...Od novih tesko da bi nasao nesto bolje za te pare.Koja je fabia u pitanju?44 Kw ili 51 Kw Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted July 10, 2014 Ja mislim da vi ta kola još uvek niste razradili, niti vozite kako bi valjalo, a u to sumnjam iz razloga što imaju šestostepeni menjač... Ja ne kukam na Punta sa 8v, a 500L ide bolje nego Punto ako se tera kako valja... Ima veći torque, više snage i zbog tog menjača bi valjalo da se vozi u malo većim obrtajima... Gledam trenutno njegovu specifikaciju i maksimalni obrtni moment je 4500 a maksimalna snaga na 6000, dakle, pravu snagu gura od 4500, a ja čisto sumnjam da je od vas nezadovoljnih neko to poterao više od 3000 obrtaja na šaltanjima.. Probajte malo da šaltate na 4000 obrtaja, pa javite kako se ponaša, ja sam probao taj 1.4 ali na pravcu i za moj pojam ide fino, probao sam i 1.3 i 1.6 sa dizel agregatima i to takođe ide jako fino, ali nisam imao prilike da ih poteram uz brdo da bih sada sve ovo što sam napisao mogao da tvrdim, ali tvrdim da me je uz jedno brdo ošurilo par komada sa probnim tablama nedelju dana pošto je zvanično predstavljen 500L.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 10, 2014 Evo ovako.Uz bubanj potok,FIAT 500L napicim do 150 u VI zavrsim sa 90 u IV tezina 1.220 kgFABIA 1.2 napicim do 150 u V zavrsim sa 120 u V tezina 1.070 kg Kakva je u poredjenju sa Astrom ne znam. Ako hocu da preteknem obavezno iskljucujem klimu i u dva stepena prenosa nize a na bilo kakvoj uzbrdici preticem samo traktore. Šta je Laudina krv u venama. Sve studiozno i kada treba power po svaku cenu , ima power. I ja uzbrdo isključujem klimu dok ne osposobe kick-down. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted July 10, 2014 51 kw i najvece poredjenje pravim sa istom. Ona je jeftinija i daleko kvalitetnija a bogami i konfornija od 500LJedina prednost fiata je to sto ti ga daju na rate, doduse sada i drugi automobili se prodaju bez ili sa malom kamatom Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 10, 2014 Sikter možda te ošurio 1.4 ali T-jet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 10, 2014 (edited) Uz Begaljičko Brdo, pun auto, sa krovnim koferom, izleteo do gore sa 160 po GPS-u (to mu dođe 172-173 po cajgeru u mom autu).Ja smatram da je moj Fiat dovoljno kvalitetan za svoju cenu i godine! Ima mana, naravno, ali mu opraštam kada sve saberem i oduzmem. Edited July 10, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 10, 2014 Evo ovako.Uz bubanj potok,FIAT 500L napicim do 150 u VI zavrsim sa 90 u IV tezina 1.220 kg potpisujem ovo, ali sta da se radi, jedini auto koji sam mogao da kupim nov. Ja jurcam, po AP 150-170, ako krene brdasce smanjim ga u V pa opet po gasu....treba malo vremena da se prilagodis voznji 500L 1.4DO GR sa koferom na krovu sam pizdeo jer u VI sa 120 do 150 mu treba vecnost, i taman ga doteram do 150 kad ono Ata ispred sa 120, i jbga opet jovo nanovo da je mali jeste, picasso je imao gepcinu za ovog fiata, ali ni ja nemam vise kolica da vozikam....mnogi su se zaleteli za pogodnosti i sada kukaju.....tesko da ces prodati za kes, ako nadjes zamenu dobru onda bi mogao lepo da prodjes, meni su davali Bravo 2010 sa njihovom doplatom...odustao sam u zadnji momenat kada sam ukapirao da cu opet da vozim polovni auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted July 10, 2014 nema svako brutalno cipovan auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 10, 2014 Brojke su na strani 500L-a: 500L 1.4 95 ksAcceleration 0-100 km/h: 12,8 sTop speed: 178 km/h Fabia 1.2 70 KsAcceleration 0-100 km/h: 14,9 sTop speed: 163 km/h Da si 500L poredio sa nekim drugim autom pa da i razumem ali ovako sa Fabiom...pa to je klasican tegljacki auto,raga obicna.Sa onim prcmoljcima od 165/70R14 guma Nikakav dizajn za firme i dostavna/komercijalna vozila...enterijer da ne komentarisem.Dok je 500L lifestyle automobil. Mozda si trebao razmotriti kupovinu jaceg agregata. Mislim da se preteruje u kritici 500L-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted July 10, 2014 Astra 1.4 je trkački auto prema 500L.Meni lenjost 500L ne smeta ali samo vidim da nemaš predstavu koliko astra ide zustrije. Nisam imao priliku da provozam 500L, ali šta znam, mislio sam da bi svi ti 1.4 trebali da budu tu negde jer imaju otprilike sličan obrtni i snagu i jedino im se kilaža nešto razlikuje, ali opet ne previše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 10, 2014 Masa + velika visina / čeona površina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 10, 2014 (edited) Brojke su jedno, a praksa i psihološki profil vozača je drugo. Jer da bi, recimo taj 500L išao približno fabričkim podacima mora da se cepa bato, gas patos i do crvenog. A pošto radi guza ko meduza, novopečeni vlasnik novog auta, koji se jedva skrpio za kredit, neće da raubuje mašinu da mu se slučajno ne pokvari, i ne potroši koji litar benzina više, i verovatno stalno blenu u ekran ne bi li ostvarili minimalnu potrošnju. Jednostavno je pretežak 500L 1.4 za taj motor, i normalno da mora da se gazi. Pa šta mislite zašto 500L prave kolone u gradu, upravo zbog onoga što sam napisao, čast izuzecima. Isto se može reći i za raspalu fabiu 1.2HTP, znam par ljudi koji su je kupili i duboko se razočarali.Zašto se na performanse ne žale recimo vozači Stila 1.9JTD karavan? Težak je ko Trepča, ali motor ima dovoljno momenta da ga povuče bez naprezanja, i ljudi voze opušteno i nemaju problem u glavi vezan za "forsiranje" motora.Ako neko želi da se vozi lagodno i opušteno neka kupi mali i lagan auto sa jakim motorom. Edited July 10, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted July 10, 2014 Ja mislim da vi ta kola još uvek niste razradili, niti vozite kako bi valjalo, a u to sumnjam iz razloga što imaju šestostepeni menjač... Ja ne kukam na Punta sa 8v, a 500L ide bolje nego Punto ako se tera kako valja... Ima veći torque, više snage i zbog tog menjača bi valjalo da se vozi u malo većim obrtajima... Gledam trenutno njegovu specifikaciju i maksimalni obrtni moment je 4500 a maksimalna snaga na 6000, dakle, pravu snagu gura od 4500, a ja čisto sumnjam da je od vas nezadovoljnih neko to poterao više od 3000 obrtaja na šaltanjima.. Probajte malo da šaltate na 4000 obrtaja, pa javite kako se ponaša,Sve je tacno kako si napisao. Mora da se razradi i vozi preko 3000 obrtaja. Ja sam tek skoro naucio kako se vozi ovaj auto. Ali kao sto Marko rece mi bi voleli da lepo ide, a da i malo trosi. E to ne moze. Trenutno sam na Tasosu, svako ko je bio zna kako je tezak teren. Auto put pun uspona. Tu mora puno da se salta i nikako ispod 3000-4000 obrtaja, inace vrlo brzo pada brzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted July 11, 2014 Meni nije jasno kako neko može da kupi nov auto, a da ga pre toga ne proba kako ide. To mu dođe isto kao i kad na pijaci kupuješ sir, a ne probaš ga. Takođe ne mogu da verujem da nisi video ni gepek, ni multimediju, da nisi pustio muziku itd... Jedino da si ga dobio na poklon ili na nekoj nagradnoj igri kao što je bio slučaj, pa da razumem tvoje razočarenje.Ako si već toliko nezadovoljan autom, spusti malo cenu u odnosu na onu koju si ti dao, pa ćeš ga prodati. Ima ovde zadovoljnih članova koji voze polovnjaka. Ta razlika u ceni iznosi grešku koja je očigledno tvoja ili prestqni da kukaš i vozi to u malo većim obrtajima. Quote Share this post Link to post Share on other sites