Bimba 15 Posted August 26, 2014 To ti je Fiat, najbolji je na parkingu - još bolji dok stoji kod mene u dvorištu da se dive komšije, šta znaju oni 'de curi a 'de lupka, bitno je da je lep - prelep Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted August 27, 2014 (edited) Aj Bimba prećera ga sad i ti. To je generalno zavisi kako te zakaci. Evo meni afto jos malo puni 10 god pa sve i jedna sitnica radi na njemu, i ja se cudim kako....pu...pu...pu da ne ureknem Edited August 27, 2014 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted August 28, 2014 Mnogo nešto ljudi ovde "zakačeno" raznim fantomskim pojavama, sitnim propustima, razmišlja se o produžetku dvogodišnje garancije jer može da crkne menjač (nekima već curi ulje a nisu prešli ni 10k km)... a da ne ponavljam o sitnicama koje iritiraju od prvog dana i o kojima ovde svakodnevno raspravljamo... Ono inicijalno oduševljenje novim autom polako splašnjava kako vreme prolazi i sagledavanjem kako se ponaša na auto putu, u gradu, uz brdo, po rupama...Nije sve to toliko loše ili strašno, ali bar moj zaključak je da je tu previše šminke i pompe kako bi se opravdala ipak visoka cena. Sećam se, trebalo je dati oko 9k eur za Puntića sa klimom... Pa zar to nije previše - neću da nabrajam šta je sve za te pare moglo da se kupi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted August 28, 2014 (edited) Jeste, kad kupis novi auto, očekuješ da sve radi a ne da crkava, podržavam u potpunosti.Ranijih godina je bilo da svaka fabrika ima linije automobila za različita tržišta, recimo za tržište istoka, bliskog istoka, Kine itd i na osnovu toga se formiraju cene jer automobili pravljeni za istok su uvek imali mnogo manje opreme unutra, imali lošiji kvaliteta plastike, pretpostavljam i ostalih komponenti da bi postigli nižu cenu. Nadam se da kod Fiata nije ta priča Fiat 500L je za mene veliki auto, kad stanem pored njega, poveliki je, ne znam s koliko bi se moglo igrati da se cena spusti dole ali videćemo da mu dodje vreme za smenu generacija. Recimo, sad Punto Evo može nabaviti za 9100e i to samo zato što FIAT nema novi model već godinama (planiraju novi Punto 2016) a konkurencija ih je u medjuvremenu ugazila i sad FIAT može da parira samo sa nižim cenama, a taj isti Grande Punto je pre par godina koštao fine pare. Tako će verovatno i 500L-u pasti cena za 1000-1500 kako mu se bude bližio rok za promenu modela.Životni ciklus proizvoda. Edited August 28, 2014 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 28, 2014 Zato i da li2god garancije i nizu cenu, sad il doplati garanciju il moli boga da ne crkne menjac i slicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 30, 2014 Zna li neko od vas neki Fiat kome je crkao menjač? Npr. zna se da Stilo, dizel verzije sa 6 brzina imaju menjač koji može da pravi probleme. Kad bi ste samo malo, malo, bar malkice krenuli da čitate strane (jer ima mnoooogo vlasnika novih automobila) forume, u kojima ljudi pišu svoja iskustva sa novim automobilima raznih marki.Samo malo...jer kod nas je retkost imati nov auto i ljudi zato generalno slabo znaju šta je sve očekivano, a šta nije u prvih par godina od kupovine novog auta, priče oko snage motora i navođenja toga kao mane, a ustvari je kupac izabrao taj motor, itd.. NAJVEĆA zabluda je:imam nov auto, znači nikada ne treba da idem u servis osim za zamenu ulja. Ako idem, to znači da je taj auto krš. Sve u Velikoj Britaniji, sve Golf: - VW Golf 2.0 TDI 140KS:Auto kupljen u septembru 2009. godine. Plaćen 20.850 evra.''zamenjen kompresor klime u okviru garancije'' - VW Golf 1.6 TDI Bluemotion, 105KS:Auto kupljen u novembru 2009. godine. Plaćen 23.000 evra.''nema dovoljno snage dok je hladan, trza, lako će se ugasiti čak i ako ste u drugoj brzini''''problemi sa DPF-om na svakih 500-700 milja. Uputstvo kaže da treba da se vozi između 2000 i 3000 obrtaja u trajanju od 20 minuta. Ali, problem je što ovo ne uspe uvek, odnosno auto ode u safe mod i pored takve vožnje. VW servis će Vam onda naplatiti 89 evra da izvrše regeneraciju u servisu, ali će to opet trajati samo narednih 500 do 700 milja. Ovaj auto nije za one koji imaju dosta vožnji kraćih od 15 minuta...'' - VW Golf 2.0 TDI 140KSAuto kupljen u septembru 2009. godine. Plaćen 24.250 evra.''rđa se pojavila posle 3 meseca na diskovima, diler odbio garanciju. Kvari vizuelni utisak sa 18-cama alufelnama. Rđa i na zadnjem mostu, diler opet kaže da nije obuhvaćeno garancijom.'' - VW Golf 2.0 TDI 140KSAuto kupljen u januaru 2012. godine. Plaćen 28.400 evra.''bez posebnih problema osim cvrčaka iz prednjeg panela, iz kontrolne table koji se pojave i nestanu sami od sebe, ali mi ne smeta.'' ---------------------- K'o za baksuz ne radi im sajt trenutno kako treba, 100 godina se učitava jedna stranica, ali ima na stotine iskustava (dobrih i loših) vlasnika samo o npr. ovom modelu Golfa.Proradiće im valjda ovih dana kako treba, pa ću postaviti još.parkers.co.uk Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted August 30, 2014 Kod nas u kuci se neko vreme voze novi automobili. I bas sto kazes i ford i nisan imaju svojih bisera. Na primer, nissan kaskai 1.5 dci placen vise od 20 000 posle 10000 km, oljustio se lak na pola zadnjeg branika. Sredjeno u garanciji. Sa fordom smo se najvise zezali i to ne zbog kvaliteta auta nego zbog grand motorsa. Naravno, ford je isto imao mane. Mi korisgimo privatni auto kao sluzbeni, geodezija, pa jako brzo mane izadju na videlo :-D E da, pitanje za menjac. Na poznanikovom fijatu 500 je u garanciji crkao menjac pa je promenjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 30, 2014 Bitno je da rešavaju probleme u garanciji. To je važno za sve proizvođače. Čini mi se da ljudi misle da je problem ako odeš i srede ti nešto u okviru garancije. Nije, to je normalno. Kao gorepomenutom liku sa Golfom kome su zamenili kompresor klime, ili onome kome nisu priznali garanciju na diskove, jer na to i nema garancije kod svih proizvođača, ali eto...on je mislio da ima i na to.Ima na tom britanskom sajtu i pitanje ''da li bi ste opet kupili auto tog proizvođača'', i npr. onaj lik kome su zamenili kompresor je napisao da bi opet kupio VW. Nije on doživeo odlazak u servis, probleme sa klimom i na kraju zamenu kompresora klime kao smrtni greh za VW. Čini mi se da čovek ispravno rezonuje...ono kao ''pa, šta sad, imao sam problem sa klimom, rešili su mi u okviru garancije i teraj dalje.'' A, kod nas...ako bi neki od vlasnika 500L-a imao problem sa klimom, i to dotle da nema popravke nego mora zamena kompresora, verujem da bi imali jedno 100 postova u roku od juče kako je to bruka za Fiat, šta to oni ugrađuju, sramota da sam uopšte morao u servis jer sam kupio nov auto baš da ne bih išao u servis, skupo sam platio i eto riknuo mi kompresor, itd, itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2875 Posted August 30, 2014 Njima je i bolje da im crkne klima, veće su šanse da dobro ide auto Šalim se malo, nadam se da neće niko da se ljuti. Inače, glavni problem je u tome što ljudi neće da prihvate šta garancija podrazumeva. Pod garancijom se prodavac obavzuje da će otkloniti kvarove o svom trošku u tom periodu, a ne da ih neće biti. Evo drugarov ćale je u garantnom roku menjao turbinu na kolima i opet uzeo Škodu. Auto je bio nešto ispod 150 000 kada je otišao turbo i srređeno sve za koji dan i svi srećni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted August 30, 2014 Sve auto industrije imaju problem prljanjeg stakla kada imaju 5(3)vrata, ni spojleri ni zaverice ni....ne resavaju problem, ali je problem da posle godinu dana ne radi zadnja prskalica Kod mene obrnuto, prednje jedva navlaze sajbnu a zadnja ubija, kod mene je na 90° staklo tako da ga bukvalno ni ne koristim, upalim ga samo onako...da kazem da imam zadnji brisac koji radi i prska nego kad smo kod prskalica da li neko zna mozda...kada prskam cuje se motor ali JEDVA da ovlazi malo, gledao prskalice na brisacu ni malo nisu zapusene, creva sam gledao do motora posto je meni cela cantra u desnom krilu pa me mrzi da ga skidam ali koliko vidim moracu, ali kako onda radi zadnja, koliko je jaka navlazi mi ceo gepek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 31, 2014 Drugaru na novom nissanu juke 1.5dci na 12k riknulo kvacilo, sad na 20k crkao alternator.A kao japanci, pouzdanost... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6604 Posted August 31, 2014 Zna li neko od vas neki Fiat kome je crkao menjač? Npr. zna se da Stilo, dizel verzije sa 6 brzina imaju menjač koji može da pravi probleme. I na mom je menjač sa 6 brzina i kod mene je bilo problema čim sam ga kupio, otišle neke gumice, semerinzi za 6. brzinu od nekorišćenja iste (to je sudbina automobila koji se ceo vek voze po gradu) ali sve rešeno za 10 evra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted August 31, 2014 A, kod nas...ako bi neki od vlasnika 500L-a imao problem sa klimom, i to dotle da nema popravke nego mora zamena kompresora, verujem da bi imali jedno 100 postova u roku od juče kako je to bruka za Fiat, šta to oni ugrađuju, sramota da sam uopšte morao u servis jer sam kupio nov auto baš da ne bih išao u servis, skupo sam platio i eto riknuo mi kompresor, itd, itd. Prevelika očekivanja, jednostavno. Većini je to prvi novi auto u životu (kao i meni ovaj Punto, uostalom), nemaju nikakvih iskustava sa novim, smatraju da tu ne može i ne sme da se desi apsolutno ništa bar u prvih 5-6 godina. Mnogi su se i "protegli" preko svojih realnih mogućnosti pa se zato i svaka sitnica odmah prima srcu i zato se i burno reaguje (pogotovo kada se na sve to doda i po pravilu loša postprodajno-servisna podrška - a koja opet nije svojstvena samo za Fiat, naravno). I ja sam na Puntu imao dosta cvrčaka (ima ih i sad, tu i tamo), cvrčanje ventilatora klime (cvrči i dalje), blago vlaženje ulja na semeringu radilice napred (vlaži i dalje - ne čačkam do velikog servisa), kompresor klime mi se nije isključivao pa se sve zaleđivalo ("popravilo" se nedavno odjednom samo od sebe ) itd, no sve se to reši usput ili jednostavno na neke stvari ne treba da obraćaš pažnju jer znaš da su to samo sitnice koje nerviraju i ništa više. Bio sam veoma svestan kakav auto kupujem i u stvari sam dobio i više nego što sam i očekivao. Ono što mi je najbitnije je da imam pouzdan auto u koji mogu da sednem kada hoću i "raspalim" gde hoću a da maltene ne moram ni haubu da podignem. Ne moram više ni da se stalno zavlačim i gledam gde li je sad korozija ponovo krenula, da razmišljam šta je sledeće što će crći i "oplesti" me po džepu, odnosno da se smaram sličnim glupostima kao ranije...Ljudi, uživajte u svojim novim i lepim automobilima i koristite ih kada ste ih već kupili. I iskoristite garantni rok/produžetak istog kada ga već imate. Samo - sa što manje nervoze. Znate onu - čaša može biti napola prazna ili napola puna, sve zavisi kako čovek gleda na stvari u životu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 31, 2014 (edited) Stoji sve što kažete za kvarove, postoje kod svih brendova i otklanjaju se u garanciji. Moje mišljenje je da veci problem predstavljaju sitni gremlini koji se dosta spominju. Nije prijatno kada na novom autu imas cudne pojave i zvukove, a tesko ih je ustanoviti za garanciju (krckanja, lupkanje brave, gasenje displeja...) Fiat treba te sitnice da sredi, generalno je ok auto, ali truba je da ga prate te gluposti. Edited August 31, 2014 by error974 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted August 31, 2014 Potpuno nov je model izašao pre koliko? Dve godine? Manje? Sve je to sasvim normalno i očekivano i verujem da oni te mnoge sitnice i otklanjaju stalno u hodu tokom proizvodnje jer se sve to i ne može otkriti u fabrici odnosno tokom testova pre i posle produkcije. Tek sa prvim sledećim redizajnom se u stvari može očekivati pravo poboljšanje... Tako je uvek bilo i biće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted August 31, 2014 Kad kupiš novi auto, niko ti ne garantuje da nećeš imati probleme sa autom ali ove auto kuće kod nas izgleda garantuju da ćeš imati probleme sa uvažavanjem garancije :-) E, mene zadesio marfi i ono staro dobro pravilo, ne hvali auto dok sve rad i evo sinoć mi počelo da se pali Glowplug fail, ode neki grejač motora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22911 Posted August 31, 2014 Drugaru na novom nissanu juke 1.5dci na 12k riknulo kvacilo, sad na 20k crkao alternator.A kao japanci, pouzdanost... Qashqai i juke nisu japanci vec englezi, u vlasnistvu francuza. Od japanskog imaju samo ime nissan i nista vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 13, 2014 (edited) Jedna prica o kvalitetu fiata koju procitah na nasim CG forumima u vezi JTD punta. Kupljen polovan kao dostavni sa 150k km i vozen u firmi dok je dogurao 450k km. Crklo kvacilo i poveli ga u ovlasteni servis i utvrdjeno proverom da punto JTD ima 980k km :-) Edited September 13, 2014 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 14, 2014 Nisu ni svi imuni na kvarove. I Ford u americi zakopavaju sa tužbama. http://www.wtae.com/investigations/investigation-finds-hundreds-of-complaints-about-ford-transmissions/24333878 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted September 14, 2014 Šta si se ti bre uvatio Forda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 14, 2014 Hoće amer da menja Acuru pa se unervozio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted September 15, 2014 Nisu ni svi imuni na kvarove. I Ford u americi zakopavaju sa tužbama. Kad kupiš novi auto, niko ti ne garantuje da se on neće kvariti!Lepo opisano u jednom od postova Post Quote Share this post Link to post Share on other sites
mornar popaj 0 Posted September 20, 2014 Prvi put sam u životu kupio Fiata Punta 1.9 D, Polovan, van, prešao 301000 km, 2002 godište. Pored njega imam Akord hondu 2000. O Hondi ne pričam.Poznanici koji imaju Punta su me upozoravali da sam napravio grešku života (najveća greška mi je bila ford mondeo i alfa 143). Evo već četiri godine vozim tog "krša" i skoro sam uradio veliki servis. U stvari svi ukućani ga deru. Skoro da se iz njega ne izlazi. Jedini problem imam sa čuvenim sitijem. Koja budala ga izmisli takvog. Ulje naravno troši kao i svi krševi. Malu potrošnju ima, kočnice odlične itd. Ima Lucas pumpu sa kojom nisam nikada imao problem.Iznenadio sam se da u njemu ima i kvaliteta i lepote.Udobnost je zadovoljavajuća. Još na zvaničnom servisu nije bio tako da nemam iskustva sa Fiat podrškom iako sam i čuo i pročitao da su servisi nikakvi. Generalno Fiati su dopadljivi, lepih linija. Motori su im izdržljivi a ostalo ne znam. Naravno neću upoređivati Punta sa nekim BMW-om ili Hondom. To bi bilo glupo i nerealno. Ovo je moj prvi susret sa Fiatom i kupio me je. Bravo je prelep auto i može parirati i izgledom i perfomansama sa mnogo zvučnijim modelima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted October 1, 2014 Upravo mi je otac poslao ove slike sta mu se dogodilo na sluzbenom Polu Das auto hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted October 1, 2014 Ih, pogledaj u moju temu, nije to samo Das Auto Quote Share this post Link to post Share on other sites