Dante Bg 4 Posted June 13, 2014 Megan i 500L nisu isti automobili... ako hoćete da poredite onda poredite sa Scenic-om tj. njegovom cenom Od 16 000 do 26 000 e http://www.renault.rs/cars/NoviScenic/cene.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 13, 2014 Pa mora da prenosi zvuke kada je svuda po enterijeru tvrda plastika. Druga stvar velika zapremina unutrašnjeg prostora takođe čini svoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted June 13, 2014 Meni nešto nije jasno, svi su hvalili na početku kvalitet i sve ostalo kod fiata 500L, sada kada ima je malo "dosadio" neki mu nalaze hiljadu mana, Ja posle godinu dana imam jako pozitivne utiske o kvalitetu, a vozio sam puno kola i boljih i lošijih?! Jedino možemo da sumnjamo u pouzdanost jer će se to tek pokazati za par godina ... Ako pričamo o poređenju, može da se poredi sa automobilima iz B segmenta i automobilima na toj platformi (mini suv, mini mpv). Dakle kod renoa, captur može "uslovno" da se porede s 500L. Pravi konkuretni su mu b-max, meriva, venga ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted June 13, 2014 Meni je moj 500l zveckao iz A stuba, pritisnuo sam onu plastiku koja ga obavija i sad nista ne krcka. Ja mom autu dušu vadim. Prezadovoljan sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 13, 2014 A on sta kaze Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted June 13, 2014 Ja sam takođe u globalu zadovoljan kvalitetom izrade, osim zaptivanjem prozora o čemu sam ranije pisao. Ništa mi ne zvecka niti lupka, osim kada imam nešto u gepeku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted June 13, 2014 Pa onda ni nema razloga da se bunimo... jer smo svi u globalu zadovoljni! Salu na stranu, auto je zaista dobar i zadovoljan sam - recimo 80%... ali je primetno da svakom po nesto (drugo) smeta?? ..mozda bi bili zadovoljniji da ne pratimo ovaj forum, pa da mislimo da nema toliko (sitnih) problema sa ovim kolima koliko ima od samog pocetka ... da bi bilo 100% pored kvrckanja smeta malo I menjac, sedista, radio, usluga servisa, call centar, kasnjenje isporuke... sve sto kvari zadovoljstvo... nekad je bolje ziveti u neznanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 13, 2014 Problem je što se na forumu pišu samo problemi i ljudi dolaze na forum (većina) samo kad imaju problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted June 13, 2014 Kad bi bili svi 100% zadovoljni, ko bi onda kupovao još skuplja i kvalitetnija kola? I ja sam svojim Puntićem veoma zadovoljan. Da ima mana - ima, moglo bi tu štošta da bude bolje, naravno, ali u globalu ispunio je sva očekivanja koja sam imao od njega, pa i više od toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted June 13, 2014 Evo nekog mog poređenja Astra-Stilo čisto da vidimo da li su Nemci kvalitetniji:Astra ima skoro 129 000 i manje od 7 godina što je 100% tačna brojka jer je održavana kod nas i kupljena nova tako da je bila na lizingu pre nego što je stigla kod nas, a Stio 188 000 i 10 godina. Astra zadnjih 5 godina u garaži, a Stilo bio na parkingu uglavnom. 1)Presvlake na volanu i menjaču. Astra ima eko kožu koja je užasnog kvaliteta dok na Stilu i dalje deluju pristojno volan i ručna, a na menjaču se skinuo malo gornji soj, ali daleko od ofucanosti. Takođe, na Astri je otpao iz čista mira jedan deo airbag-a. 2)Papučice- Stilo opet odnosi pobedu. Na njemu su kao nove,a Astra kao da i nema gume na kvačilu. 3)Sedišta- Opel dosta ubedljiviji. Stilova nisu propala, ali vozačevo je malo nagužvano dok je Opelovo kao novo. 4) Farovi su na Stilu daleko bolji zbog sočiva mada i dosta mutniji dok su Astrini kao novi. 5)Upravljač- oba su po meni ok, ništa specijalno. 6)Menjač i kvačilo su na oba još dobri, mada bih odokativno rekao da je Stilovo kvačilo u boljem stanju. 7) Nosači motora na Astri novi dok su na Stilu potpuno propali. 8) Trapovi na Astri su neuništivi dok je Stilo došao sa malo labavijim kod mene tako da ću videti koliko će potrajati sada sileni i stabilizatori. 9)Performanse je glupo i porediti između 1.4 i 1.9 turbo motora. 10) Motor- na oba dobar za sad(da kucnem ), nadam se da će tako i ostati. Astra troši malo ulje što bi i trebalo dok u Stilu bude ono što je i sipano na zameni. I na kraju zaključak-Astra bolje služi za sada jer je duže i imamo i nije bilo početnih ulaganja, ali i ostavlja utisak automobila koji je daleko više eksploatisan iako nije tako. Po nekoj mojoj računici, ako nema nepredviđenih kvarova, nakon ~7000km godišnje mi je Stilo isplativiji za vožnju, ali rekao bih da ne beže nešto Nemci Italijanima ni po čemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted June 14, 2014 Koji motor bolje podnosi Castrol? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 14, 2014 ali rekao bih da ne beže nešto Nemci Italijanima ni po čemu. Pored Opela postoje i drugi nemacki proizvodjaci automobila Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 14, 2014 Dobro da nisam morao ja to da napisem Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 7, 2014 Fiat pokušava da objasni loše rezultate u J.D. Power studiji za 2014. Fiat ni šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka nije imao u Americi reputaciju proizvođača kvalitetnih automobila. Taj nedostatak kvaliteta i reputacija koja je usledila su i doveli do odlaska Fiata s američkog tržišta. Sada se italijanska kompanija vratila sa 500 i 500L, a po J.D. Power studiji za 2014., kvalitet se nije poboljšao u meri u kojoj se to očekivalo. S druge strane, Fiat smatra da je objašnjenje za to veoma jednostavno.J.D. Powerova studija o inicijalnom kvalitetu procenjuje nedostatke u koji se pokazuju u prvih 90 dana vlasništva novih vozila. Ne samo što je ubedljivo poslednji na listi, već i ubedljivo ''vodi''. Fiatovi automobili su zabeležili 206 problema na 100 vozila što je mnogo u poređenju sa prosekom koji iznosi 116 problema po vozilu. Čak i pretposlednji Jeep ima skor od 146 problema po vozilu. Ipak, objašnjenje za to može biti pronađeno, bar po šefu US Fiata, Džejsonu Stoićeviću. On smatra da je istraživanje sprovedeno u lošem momentu za marku. Proizvedeno je veoma malo modela 500 za 2014. da bi se dobilo na vremenu za uvođenje unapređene verzije za 2015. To znači da su oko 91 odsto analiziranih vozila činio model 500L . ''To je novi model na kome uvek postoje sitnice koje treba rešiti'', izjavio je Stojićević. Ulaženje samo jednog modela u analizu je po njemu pokvarilo rezultat. Sa druge strane, to znači da je veći 500L zapravo problematičniji u odnosu na prosečnu vrednost brenda od 206 problema na 100 vozila.Naravno, treba imati u vidu da J.D. Powerova studija podrazumeva ne samo konkretne probleme poput kvarova već i aspekte koji se tiču dizajna a ne odgovaraju ličnim afinitetima kupca, što je više nego subjektivno. Ipak, Stoićević je obećao ozbiljna unapređenja i bolje rezultate u godinama koje slede, što bi trebalo pod hitno uraditi, baš zbog Fiatove prilično loše reputacije u SAD. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 7, 2014 Znači ipak ovi naši nemaju bubice u glavi već stvarno nešto drči, struže , lupka...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 8, 2014 Znači ipak ovi naši nemaju bubice u glavi već stvarno nešto drči, struže , lupka...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted July 8, 2014 (edited) A tu dolazimo i do one tvrdnje da se sa potpuno istim delovima pakuje i za nase i za "njihova" trzista... a da cvrkuce, cvrkuce Edited July 8, 2014 by bojan dim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 10, 2014 (edited) Ja bih pre rekao da su prevelika ocekivanja za auto koji kosta 12 000evra... Edited July 10, 2014 by neshaoct prebačeno, split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
jovan90 9 Posted July 10, 2014 Ma dobar je autic skroz, ako nekome ne odgovara mozemo da se menjamo xaxaxa :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 10, 2014 Koju Skodu gledas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted July 10, 2014 Znaci li to da ste toliko razocarani u kola?Malo je reci razocaran, ogorcen sam i stvarno se osecam prevareno. Lepo mi je drugar rekao "idi na probnu voznju" a ja razmisljam, kupujem ono sto mogu a ne sto zelim sta ima da probam. Najvise sam u stvari ljut na sebe sto sam ispao **** Nije uredu da čoveku komentarišete cenu . Taj ko mu dođe ili zove neka mu lično kaže, ovako glupo.Iskreno i ne mislim da bi ovde uspeo da prodam. Ko ce da da kes za auto koji se kupuje na rate. Ja bih pre rekao da su prevelika ocekivanja za auto koji kosta 12 000evra...Imao sam skodu fabiju 1.2 htp, 3 cilindra, koju sam tada platio 10.300. Ocekivao sam da ako kupim nesto skuplji auto da ce isti biti za nijansu bolji a ne 3x gori. Koju Skodu gledas?Najradije bi neku octaviu, jos ako je karavan ijuuuuuu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 150 Posted July 10, 2014 Škoda sa 3 cilindra,e to je auto,Škoda je pravi brend ,ima ime,istorijat ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 10, 2014 Sta je toliki problem?Pretpostavljam da nisi zadovoljan pogonom,ima li jos nesto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted July 10, 2014 Ne verujem da iko misli da je auto super, samo mnogi vole da lažu sebe, tj. ne žele da priznaju da su se zajebali. Kao što reče Dante, bilo bi super ako bi rekao zbog čega si nezadovoljan kako bi smo utvrdili da li su to osobenosti modela ili je možda kvar u pitanju. Ja najveću zamerku na moj imam na menjač, odnosno na korpu, lamelu ili šta već.... Evo posle 15.000 km moram i dalje iz prve u drugu da menjam kao po jajima da mi ne bi lupila lamela ili šta se već u tom trenutku vrlo jako čuje. Samo čekam kada će da zvekne a naravno to garancija ne pokriva. Dodatno, imao sam bar deset odlazaka u ovlašćeni servis za 6 meseci.Negativan utisak o fijatu značajno utiču ovlašćeni servisi jer moram da se borim da dokazujem svakakve gluposti umesto da do sada imaju listu boljki i odmah rešavaju problem. Sve je to dovelo do toga da imam utisak da je auto nepouzdan i da će me jako puno koštati po isteku garantnog roka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted July 10, 2014 (edited) Moje misljenje, posle 5 meseci upotrebe i 7.500 km, je da je auto go***ce. Totalno nekvalitetan, nepraktican i realno mali auto.Bez namere da nekoga uvredim ili ne daj boze naljutim, ovde iznosim iskljucivo moje misljenje i "impresije" Dosadasnje vozacko iskustvo sam stekao vozeci Z-101, yugo 55, campanjolu, pincgauer, tam 110 i 150 (mislim da je tam), yugo 55 (drugi), ficu 1,2 3 kom, golf II, reno 4, yugo tempo 1.1 (nov), fiat bravo 1.6 sx, skoda fabia 1.2 HTP (nov) i 500 L (nov) Auto je lenj do zla boga. Na moru sam naisao na uzbrdicu gde sam morao da vratim u prvu brzinu da bi uspeo da se popnem uz malo ozbiljniji nagib. Vozeci auto-putem prema igumenici na duzim uzbrdicama, a havla bogu ima ih, sam vozio III brzinom a nekada uspem i u IV. Sedista su ozbiljno mala i preuska. Na zadnjoj klupi pored sedista za dete dve odrasle osobe jedva stanu, a sediste moze da ide samo preko prikljucka za vezivanje pojasa. Posle samo mesec dana koriscenja pomenutog sedista, doslo je do ostecenja tapacirunga (u skodi je stajala preko 2.5 godine i apsolutno nista nije bilo na tapacirungu). Gepek je samo dublji, kada se izvadi polica, a sirina je manja u odnosu na malu skodu. Dugmici za klimu su takvi da se svaki put pomolim da mi ne ostanu u ruci kada i pomeram. O audio uredjaju postoji citava tema sa problemima pa je suvisno da bila sta kazem. Ozvucenje slaba 2. Preglednost je takodje veoma losa. Imate utisak da ste usli u druga kola ispred sebe a imate jos metar fore. Volan se podesava po visini i dubini, ali nema sanse da postavite kako treba, pola kontrolne table ne vidite. Za sada toliko, sigurno cu se jos necega setiti ali sam sada samo sebe iznervirao i zbog zdravlja moram da stanem. Edited July 10, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites