totti 13165 Posted July 17, 2014 ja bih bio presrecan i MITO da imam!Pa zaposli se u opštini, muriji ili sl., pa ćeš ga imati svaki dan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted July 17, 2014 Hahaha, sta su ti godine i iskustvo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
malac1971 0 Posted July 17, 2014 Izvinjavam se marku jer se nismo razumeli.Da dodam jos i da je kasko osiguranje za sve nemce bar 3 puta skuplje, ako ne i vise, nego za italijane (ja za novi bravo placam 15 evra mesecno). Osim navedenog najverovatnije ce traziti i niz dodatnih obezbedjenja auta pre davanja kaska i tako u nedogled.Послато са LG-P990 користећи Тапаток 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun 1 Posted July 17, 2014 Kao sto rece neko auto se kupuje prema potrebama i dzepu.Nisam ozenjen tako da mi je 500L veliki,a koji motor je pod haubom nema veze.Ako nekome ne valja neki motor jer je lenj,onda ne znam sto je kupovao auto.Neka kupi neki sportski sa 400-500ks pa neka se vozi,ali to vec nije porodicni auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted July 17, 2014 (edited) Realno su Zabari (posebno Fiat) malo tanji sa nekim "sminka" stvarima (uglavnom kvalitet delova enterijera, izolacija...), dok su im motori, menjaci, kvalitet i zastita skoljki (tj. ono najbitnije) u zadnjoj deceniji uglavnom odlicni. Za odrzavanje su kod nas maltene bez premca, delova ima svuda, sa kvalitetom i cenama za svaciji dzep, majstori ih dobro poznaju... I uglavnom se te bubice vrlo lako i jeftino srede.Licno se slatko vozim u Stilu punih 7 godina, dodatno ga nasvirao sa opremom (navi sa telefonom, MF volan, naslon za ruku, ksenoni...), neverovatno pouzdan i za nase uslove na putevima relativno potentan motor, licno nisam imao nikakvih problema sa elektronikom, dugo vremena opasan dizajn... Bukvalno mi nista ne nedostaje kada sednem iz visestruko skupljih sluzbenih, debeo razlog zasto je jos uvek kod mene. I JEDINA stvar koja mi se u startu nije svidjala na tom autu je ta zabarska brljivost na sitnicama, elementima enterijera... Masa tih stvari se lako i jeftino sredi ali... Pisao sam vec, imaju potencijal da naprave sjajan, a izbace solidan auto. Ima tu uticaja i pozicioniranje brenda u okviru grupacije, ali to je vec druga prica...Paralelno npr. osim novih sluzbenih, vozim i licnog Francuza tog godista, u globalu to deluje kvalitetnije, upakovanije... Dok ga u performansama, ugodjaju u voznji, prostranosti, ergonomiji, opremi Stilo dobrano gazi, bar sto se mog shvatanja voznje tice... Zabarima generalno ta brljivost ipak stoji oko vrata kao balast, narocito od perioda ruskih limova 80-ih koji su im umalo dosli glave (secamo se nesrecne Regate, Argente...).A to im najvise i zameram i na ovim poslednjim modelima, delom low-cost materijali, izgled i izrada enterijera... Posto ih pominjete - i na 500L (povremeno vozim "obicni" 1.4 sluzbeni), a ni Giulietta nije daleko od toga, razaocarao sam se kada sam seo u nju i pregledao enterijer... Ni blizu mom ocekivanju, s obzirom na to kako taj AR sjajno izgleda spolja.Po meni je Fiat trebao da napravi bum u drugoj polovini prosle decenije, kada su imali izuzetne i diesel i benzinske agregate, kao i kvalitetom odlicne i sjajno odmerene GP, Nuova Bravo, mali 500... Kao sto su ih '95. na zelenu granu izvukli Punto i '96. Bravo/Brava... Ali su jednostavno stali i ostali tu gde jesu (pre svega sa ponudom modela), sto im se trenutno debelo obija o glavu... Tu sad vec ulaze u pricu i kombinacije sa Chrysler-om, pregrupisavanja u okviru koncerna, ali to je vec za neku drugu temu... Edited July 17, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 27, 2014 (edited) Danas sam došao iz Valjeva sa ženinom koleginicom i njenim mužem. Voze lybru limuzinu 1.9JTD 2001g. Na satu ima 203 hiljade i kusur kilometara. Kažu kao da je kilometraža prava. Auto je totalni raspad unutra. Prethodni vlasnik je bio stoka i imao je kera, a i njih zabole za auto. Naravno plastika unutra je postala lepljiva, i isprljao sam pantalone. Sedišta su loša, ispali neki prekidači... Znam da je to čest problem na lybrama, ali kako je to moguće. Raspao se i prekidač za paljenje svetala na ablenderu, jer je i on gumiran. Ne verujem da su njega mazali onim sredstvim za kokpit (da se sija ko pasja muda).Razumem ja da je auto neodržavan, i da ga ovi arče samo tako, ali mi nije jasno kako tako bre može da se ukanta enterijer. Za motor sve pohvale, Bube ga cepa samo tako, šaltanje preko 3000rpm, gazi ga 120-140 gde god može, prošle godine smo se zajedno vraćali iz Grčke, ode on, cepao ga je non stop 160-170. nije preterano bučan, niti se kvari.Moja konstatacija je da je bilo koji, pa i najgori šljakerski Pasat B5.5, ili Golf IV u boljem stanju unutra nego ta lybra. To je ono što fali Fiat grupaciji, malo bolje završne obrade. Edited July 27, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted July 27, 2014 sve ovo sto si naveo je cista posledica aljkavosti vlasnika nema tu nikakve odgovornosti fiata Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 27, 2014 Pa ne znam baš, nisam video da se na nekom autu raspada plastika i fleka putnike i vozača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 27, 2014 Neka automobili bolje podnose aljkavosti, tj imaju jače , otpornije i kvalitetnije materijale. Tu su razlike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 27, 2014 Seo ja jednom u Stila koga je drugar hteo da kupi za 1700e pre godinu i nešto. Još se vidi malo na farmerkama fleka od plastike Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 27, 2014 Pa nije ga prao sonom kiselinom, ili acetonom. Pre par godina sam gledao Lybru koju je tada hteo da proda Mishonium, ista stvar, a on je koliko sam video pedantan, I to me je odbilo da je kupim, kao i još na par komada. Izeš auto kada se uflekaš kada sedneš u njega. Ne znam zašto se to dešava, neko kaže da je zbog sprejeva za kokpit, ili možda ima veze sa klimatskim podnebljem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted July 27, 2014 da se bukvalno raspada to sumnjam, a sto se tice flekanja odnosno lepljivog enterijera tu se slazem da se moze govoriti o kvalitetu to jeste veliki kiks italijana koji je posledica ociglednog nedostatka testiranja materijala pre ugradnje u auto ali opet svaki savesniji vlasnik je to rešio na način o kome je ovde bilo reči odavno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 27, 2014 Mislim da sprejevi nemaju nikakve veze sa tim. Jednostavno dotraje taj premaz (gumirani) vremenom. Mada se kod crnog enterijera relativno lako i 100% uspešno skida dok je na bež varijanti koliko sam upućen od strane kolege bglion-a koji je to skoro radio dosta za..banije i iziskuje naknadno farbanje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 27, 2014 +1. Za bež enterijer ne znam, ali crne dugmiće je relativno lako srediti. Meni je mf volan bio blago lepljiv kada je stigao(nadam se od topljene gume ) i leganim trljanjem dugmića alkoholom se sve lepo sredilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted July 27, 2014 Drugar vozi golfa5 i ima problem sa plastikom na vratima oko rukohvata i podizaca prozora, tj skida mu se taj gumirani sloj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 27, 2014 Treba pitati Marka kako je kod njega! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted July 27, 2014 Jest, taj gumirani sloj im je bio promasaj masala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 27, 2014 Identičan problem sa lepljivim enterijerom (samo po tabli) ima i Scenic Mk1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted July 28, 2014 Marku jov. enterijer nikada nije umašćen, bez obzira na proizvodjača automobila. Njemu sve to od žestokih ubrzanja blagovremeno spadne, da ne kažem odleti!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 28, 2014 Ahahah, ali mislim da ti komentar nije na mestu. Da li neko može da mi potvrdi da lybre recimo 2004 i mlađe nemaju taj problem, kao i Fiat Stilo. Meni su se na Bravu raspale kvake na vratima, tj onaj gumirani sloj. Ako se namolim staviću kvake od Maree ili AR147. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted July 28, 2014 (edited) Ma samo se šalim na račun tvoje vožnje. Ni jedan auto nisam vozio dovoljno dugo da bih komentarisao kvalitet enterijera. Doduše, na opelu sam morao da budem nežan/pažljiv prema dugmetu sirene da ne bi propao jer sam provalio da mu je to slaba tačka. Kod mene nije bilo znakova propadanja za 5 godina korišćenja. Na 500L primećujem jako prljanje rukohvata na vratima iako su mi ruke uvek čiste.. Edited July 28, 2014 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 28, 2014 Mislim da sprejevi nemaju nikakve veze sa tim. Jednostavno dotraje taj premaz (gumirani) vremenom. Mada se kod crnog enterijera relativno lako i 100% uspešno skida dok je na bež varijanti koliko sam upućen od strane kolege bglion-a koji je to skoro radio dosta za..banije i iziskuje naknadno farbanje! Dok sam vozio Lybru imao sam isti problem. Kupim DAX u Konzumu (Idea) i nakon 15ak min trljanja taj lepljivi premaz se skinuo i nakon toga sve ke bilo OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 28, 2014 Treba pitati Marka kako je kod njega! Ovo je bilo na račun Marka-Topola a nadovezano na komentar Bojana na račun Golfa 5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23020 Posted July 28, 2014 Da li neko može da mi potvrdi da lybre recimo 2004 i mlađe nemaju taj problem, kao i Fiat Stilo. Meni su se na Bravu raspale kvake na vratima, tj onaj gumirani sloj. Ako se namolim staviću kvake od Maree ili AR147.Lybra se proizvodila do 2004 tj karavan do 2005. Nijednu zamerku na enterijer nemam osim te smole za koju mislim da nije krivo sredstvo za kokpit jer je pocela da bude lepljiva i tamo gde se ne secam da sam ikada stavljao bilo kakvo sredstvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted July 28, 2014 nedavno sam putovao tj vozio clio III 1.5 dci sw,i poredim ga saocevim PC 1.2.U pitanju je bila ista deonica.Ono sto sam primetio jeda sam se osecao mnogo stabilnije u PC pri 130/140 km/h nego u Renou.Sa druge strane jeste Clio mozda za nijansu kvalitetnije uradjen po pitanju plastike ali nista znacajno u odnosu na PC.Sto se potrosnje tice mogu samo reci da pri tim brzinama razlika je jedva 0.5 l.Sto se buke tice ni tu nisam primetio znacajniju razliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites