Jump to content

Od 17.02.2020. oko 5 časova ujutro, Forum je na novom serveru. Ako vidite ovaj tekst, to znači da ste na novom serveru/Forumu.

Ali, na dosta uređaja još nije odrađen automatski DNS refresh, pa zato znatni broj korisnika još uvek ne može da vidi ovu stranicu. U skladu sa politikom njihovih operatera i oni će u narednim satima, a najviše za 24 sata automatski dobiti nove parametre.

FAS Euroauto Goran Vlada
Dusman

Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)

Recommended Posts

Ako neko zna od uvoznika.

Da li moze da se ponisti tj prepravi na drugo ime faktura za vozilo koje je prodato na ime kupca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, a pod uslovom da ne ponistim vec auto ostane na mene a nisam ga registrovao, kako onda mogu da ga prodam dalje

moram li da ga registrujem i cekam 2 meseca ili moze odmah prenos s obzirom da nije registrovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nece da ti promene fakturu onda ides redovnim putem i pravis kupoprodajni ugovor sa kupcem i overavate ga kod notara. Dovoljan je  njemu jedan primerak sto kosta 720 dinara (360 din po potpisu)  i on to predaje na registraciju i dobija tablice bez placanja poreza jer  auto nije bio registrovan u Srbiji pa se ne placa porez.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisah da se ne placa jer  auto nije  nikad bio registrovan u Srbiji i nije imao nase tablice.

Odradih do sad x puta tako i sve je  islo glatko i bez problema.

Tako je bilo oduvek a onda se neko od nesposobnih  majmuna  na funkciji setio da bi se i tu mogle uzimati pare pa je jedno vreme bilo  uvedeno da se placa porez iako auto nije bio registrovan  ali su to promenili u februaru 2019 i vratili na staro.

Ovoi pogotovo odgovara  kolima koja su carinjena u Subotici jer tamo se firme svakodnevno otvaraju i zatvaraju i ako nema vise firme da promeni fakturu onda se ovako overava ugovor sto je sasvim u skladu sa zakonom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najnovije desavanje sa uvozom kola iz Italije je takvo da ce se uvoz iz te drzave prepoloviti u najmanju ruku.
Italijani su doneli zakon da kad se vozilo izvozi iz zemlje  mra imati tehnicki pregled ne stariji od 6 meseci da bi  se mogla dobiti odjava.
Kod njih se tehnicki pregled radi na svake  dve godine i zove se Revisione.
To znaci da ako ja nadjem neki lep auto koji ima taj Revisione  stariji od 6 meseci ne mogu da ga uvezem u Srbiju jer necu dobiti odjavu.
Da bi se uradio novi Revisione  treba oko 800€ sto  je totalno neisplativo te ce tako mnogo automobila iz Italije biti skoro nemoguce uvesti.
S druge strane to je i plus za narod jer ce se uvoziti kvalitetniji automobili jer ako im je svez taj pregled znaci da su i dobri primerci.
Razlog  zasto se ovo desilo je  reciklaza u Italiji gde je bilo veoma malo automobila  jer su istocne zemlje kupovale  ta kola sakom i kapom i sad da bi imali vecu reciklazu uveli su ovaj zakon tako da ce ta kola sa starijim tehnickim pregledom od 6 meseci ici na reciklazu ukoliko se prodaju za izvoz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatno što žabari sad ne daju da se tovari auto ukoliko nije odjavljen, a da bi se odjavio mora prvo ovde da stigne. Ebo lud zbunjenog...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/16/2020 at 9:51 AM, Dule 021 said:

 Razlog  zasto se ovo desilo je  reciklaza u Italiji gde je bilo veoma malo automobila  jer su istocne zemlje kupovale  ta kola sakom i kapom i sad da bi imali vecu reciklazu uveli su ovaj zakon tako da ce ta kola sa starijim tehnickim pregledom od 6 meseci ici na reciklazu ukoliko se prodaju za izvoz.

Bas i ne razum Italijane u vezi ovoga.Bolje im da recikliraju auto nego da ga izvezu???Znaci bice dosta dobrih primeraka koji idu "pod nož".(ili sto bi jedan reko: Pod mač bato.):unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju postrojenja za reciklazu koja ne rade ono sto treba da rade. Tako ce lova da ide drzavi a ne fizickim licima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada gledam na tv, sistemi prečišćavanja na elektranama i toplanama, gde su ugrađeni ne rade, jer troše puno struje , pa poskupljuju proces proizvodnje energije!...
Pametnom dosta!

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16.1.2020. at 10:32 AM, jevta said:

neki link prema informaciji?

Dal 1° gennaio 2020, a seguito della modifica del testo dell’art. 103 comma 1 del Codice della Strada, entrano in vigore le nuove modalità di radiazione a seguito di definitiva esportazione all’estero.

La radiazione del veicolo per definitiva esportazione all’estero dovrà essere effettuata, prima dell’effettiva esportazione, a condizione che il veicolo sia stato sottoposto a revisione, con esito positivo, in data non anteriore a 6 mesi rispetto alla data di richiesta della cancellazione.

http://www.aci.it/i-servizi/guide-utili/guida-pratiche-auto/esportazione.html

On 16.1.2020. at 9:51 AM, Dule 021 said:

Da bi se uradio novi Revisione  treba oko 800€ sto

800eur tehnički? Ili je to prosečna cena dovođenja u red polovnjaka, koji se inače ne dovodi u red da bi prošao "La Revisione" i onda se uvezao kod nas i prodao potom?

Verovatno je istina negde između...

 

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena stroža kontrola uvoza i tehničke ispravnosti automobila

 

starost automobila srb.jpg

 

Srbija sa 2.2 miliona vozila koliko ih je registrovano 2019. godine prosečne starosti veće od 17 godina, sa pravom je kao jedan od načina smanjenja zagađenja vazduha predvidela dve mere koje se odnose na automobile i koje relativno brzo mogu da daju značajne rezultate. Upravo izduvni gasovi iz auspuha su jedan od ključnih zagađivača vazduha.

 

Kako pišu ''Novosti'', jedna od prvih mera kojom će se baviti novorofmirana Radna grupa za rešavanje problema zagađenja vazduha biće rigorozna kontrola vozila na tehničkim pregledima. Prema važećim propisima, usvojenim 5. jula 2018. godine, na linijama tehničkih pregleda se meri emisija štetnih gasova, ali se neispravna vozila ne isključuju, već se vlasnicima daje rok da do 5. jula 2021. godine otklone sve nedostatke. Sada bi država u cilju urgentnog otklanjanja povećanog zagađenja mogla odmah, ne čekajući sledeću godinu, da započne primenu ovog propisa.

 

Druga najavljena mera je subvencionisanje kupovine hibridnih i električnih vozila. Ponuda hibridnih vozila na našem tržištu je dobra jer za ovu vrstu eko-automobila za razliku od električnih, zasada ne treba preskupa infrastruktura - mreža brzih punjača. Pri tome, hibridi su i dosta jeftiniji od električnih vozila, ali svakako država mora da počne i pravljenje infrastrukture za čisto električne automobile. Koliko je država spremna da pripomogne kupovinu ''zelenih'' vozila teško je proceniti. Evropske zemlje izdvajaju od 3.000 do 12.000 evra subvencija za kupovinu ovih vozila. Mnogi povlače i paralelu sa subvencijom od 8.000 evra za taksiste koji kupuju nova vozila, mada njima nabavka vozila nije ograničena samo na hibride i elektromobile. Ne treba zaboraviti ni druge benefite sa kojima država može da pospeši kupovinu - počevši od oslobađanja od poreza, besplatnog parkiranja, kupovine ''staro za novo'' i jeftinijim registracijama, omogućavanjem korišćenja žute trake u gradovima i slično.

 

Mogla bi uskoro da se donese i zabrana uvoza vozila sa motorima ''evro 3'', pa i ''evro 4'' standarda, iako je ranije planirano da se to uradi krajem ove godine. ''Mi smo postali otpad za vozila iz Evrope koja niko neće'', kaže generalni sekretar Srpske asocijacije uvoznika novih vozila Boban Nikolić. ''Apsurd je i da za uvoz novog vozila država naplaćuje eko-taksu od 12.000 dinara po toni, a za polovna ne.'' U Srbiju je 2019. godine uvezeno 141.918 polovnih vozila. Od toga sa ''evro 4'' motorom 48.445 proizvedenih od 2006. do 2009., a sa ''evro 3'' motorom 61.303 kojima je godina proizvodnje između 1999. i 2005.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

60-70€ se plaća tehnički.
Neke agencije unapred urade odjavu, neke tek kad se auto natovari na kamion. Kažu da dnevno po tri puta pada sistem u agencijama.
Neke auto kuće su trenutno stopirale prodaju polovnjaka, jer ih dnevno stotine ljudi cima kad će odjava

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabrana uvoza ''euro 3'' vozila počinje od juna?

 

pocetnicke-greske-pri-kupovini-polovnjaka.jpg

 

Država je već nameravala da pospeši kupovinu eko-vozila, ali su trenutne vremenske prilike i povećano zagađenje vazduha ubrzali donošenje odluka pa će, najverovatnije već od juna stupiti na snagu zabrana uvoza vozila sa euro 3 motorom, potvrđeno je nezvanično ''Novostima'' iz više izvora.

 

''Iako je ranije planirano da se zabrani uvoz vozila sa standardom motora euro3 krajem godine, ministar ekologije Goran Trivan je najavio da će se to desiti možda već u junu'', kaže predsednik Srpske asocijacije uvoznika novih automobila i delova dr Miloš Petrović. ''Mi smo, kao udruženje, pre više od tri godine upozoravali da ćemo doći u ovakvu situaciju i predlagali niz mera.'' Dr Petrović kaže da su automobili, u gradovima, ipak najveći zagađivači, pogotovo u takozvanim špicevima. ''Najgore je ljudima nešto braniti. Prvo im se dozvoli uvoz takvih automobila, a posle neće moći da ih voze. Jer, šta ćemo sa automobilima koji su do sada uvezeni, a koji neće moći da prođu tehničke preglede od maja naredne godine kada će, ako ne i ranije, veća emisija štetnih gasova iz auspuha biti eliminišući faktor. Činjenica je da ne možemo svi da kupimo nove automobile'', kaže dr Petrović. ''Niko nije protiv uvoza polovnih i kupovine takvih vozila. Samo tražimo da budu tehnički ispravni, da imaju katalizatore, druge uređaje i da se zabrani uvoz prastarih vozila.''

 

Država je najavila i subvencije za kupovinu novih ekoloških vozila. ''Taksistima je već omogućeno da uz subvenciju od 8.000 evra kupe novo vozilo. Uslov je da ima euro6 motor ili da bude električno, odnosno hibridno. Bili smo u Ministarstvu finansija na razgovorima, kao uvoznici, i tu je sve jasno. Taksisti treba da daju 15 odsto vrednosti vozila odmah, država subvenciju, a ostalo može na kredit, lizing''. Na pitanje očekuje li se neka subvencija i za građane, Petrović kaže: ''Sve zavisi od novca koji država može da izdvoji za ove namene. To je svakako isplativo ulaganje. Ima tu raznih načina da se pomogne nabavka eko-vozila, ne samo kroz direktne subvencije. I sa tim predlozima smo više puta upoznavali nadležne.''

 

Kako su ''Novosti'' nezvanično saznale, Ministarstvo ekologije je uputilo dopis Srpskoj asocijaciji uvoznika novih automobila da bi videli i njihovo mišljenje šta bi još trebalo, pored zabrane uvoza polovnih vozila sa euro3 motorom, hitno uraditi. Predlog koji će uvoznici poslati Ministarstvu biće da se, za početak, hibridna i električna vozila oslobode plaćanja PDV.

U Srbiji se na jedan kupljeni novi automobil uveze pet polovnih. Jedino Bugarska ima gori odnos - 1:7! ''Nije problem u uvozu polovnih vozila već u strukturi'', objašnjava generalni sekretar Srpske asocijacije uvoznika novih vozila Boban Nikolić. ''Prošle godine je uvezeno oko 142.000 polovnih vozila, a čak 110.000 su sa motorom euro 3 i 4. To su vozila koja u EU završavaju na otpadima, ili se prodaju nama.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pametno...da se jos malo uveze euro 3 krseva, povade im van ili kod nas katalizatore, pa eto belaja.. Nit mozes znati da li mu je ista vadjeno, nit ispunjava li iole uskoro propisane vrednosti na izduvnom testu za registraciju, osim naravno, ako se isti ne plate da se provere (ili neko uradi gratis sa pregledom).

Malo jos drzava da napuni budzet i da udari po ekologiji..i dzepovima onih koji krvnicki zarade za neki iole normalan auto.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su i euro4 isto takvi krševi, tako da mi nije jasno što zabranjuju euro3

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozni park u bilo kojoj državi je odraz standarda onih koji te automobile voze. To svi znamo. Ne može se zato kukati na ogledalo koje samo pokazuje koliko smo siromašni.

 

Ali, ti tako siromašni će izgleda davati subvencije onima koji bi da kupe auto skroz na struju ili moderan hibrid.

Dolazimo tako do paradoksa da masa ljudi u SRB koji voze euro3 i euro4 automobile, tj. aute od par hiljada evra...će davati subvencije onoj manjini koja ionako već ima 20.000 ili 30.000 evra za novi auto...al' eto ae da im se pomogne da ih auto od 35k evra košta 30k sa subvencijom, ili auto od 25k evra košta 20k, ili auto od 20k da ih košta 15k...jer, šta ima nelogično da onaj koji vozi auto od 1.000 ili 2.000 evra daje subvenciju onome ko ionako već ima u džepu da kupi auto od 25.000 evra... :rant:

 

I, što je najgore od svega: dobiće subvenciju za plug-in hibrida, ali će ustvari voziti stalno na benzin ili dizel (zavisno da li je hibrid sa benzincem ili dizelom).

Dobiće subvenciju da bi vozili na struju, ali pošto ima jedno 15 punjača u celom gradu neće ni imati gde da ga pune sve i kad bi možda nekim čudom hteli...i epilog će biti da su pokupljene pare od sirotinje da bogatiji voze nove aute na benzin/dizel.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je razumljivo, ko malo sire sagleda sliku. Pored toga, mislim da bi i energetski sistem kolabirao da se izgradi vise tih turbo stanica za punjenje, kao sto su i sami nemci konstatovali za njihov slucaj.

Bicemo ka Poljaci, na produzni kabl i sa terase da se usteks u kola, dok se okrenes nema punjaca i olaksan si za minimum 500E
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I onda bas pred izbore  veliki vodja kao dopusti tj produzi jos uvoz  da bi ga ukinuo kad odnese pobedu  zahvaljujuci krezubim pacijentima koji su se ponadali da ce moci da i dalje uvoze euro3 a koji ne vide dalje od sopstvenog nosa.

Vrlo moguc scenario.

A sto se tice  tog uvoza sad ce da navale uvoznici da uvoze sakom i kapom te euro3 automobile za koje vecina ima para pa ce im cena vrlo verovatno i nesto skociti usled potraznje.

Ja ih imam samo dva komada i nesto ne hrlim da ih uzimam po svaku cenu tj uzeo bih samo ako su u odlicnom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...