Jump to content
FAS Goran
Dusman

Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)

Recommended Posts

Saga je završena!

Nekako sam uz čekanja i zadržavanja prešao sve granice i nakon 26sati za volanom stigao u carinsko skladište. 

 

Nemačko Govno je trošilo kao i svi auti dakle prosek je 5.3litre dizela a brzina nekih 80-90kmh prosek. Na praznim auto putevima je iz nekog razloga ograničenje 120 a započetih radova je celim putem  i tamo su se čak i setili da stave kamere  jer je ograničenje 80kmh! Prazni autoputevi a deo je zatvoren zbog saobraćajne nezgode... 

Na ulazu  u Mađarsku  sam čekao do 8 naveče da bi nas pustili u konvoju ?  Nitko nas nije pratio samo smo dobili nalepnice " konvoj"  i na autoputu  se je moglo samo zaustavljati na svakih 40km na definisanim pumpama.  Kako je to u praksi ne znam jer nisam nigde stajao.  Samo je na info tablama pisalo za konvoj sledeća pumpa na 40 km! 

Sipao Sam dva puta u nemačkoj jer  je preporuka da se u Austriji ulazi sa punim rezervoarom.  Verovatno  da se dopuni nemački budžet jer je gorivo 1.35 a neki aditivirani 1.55eura! U Austriji je 0.89e ali nisam nigde stajao.  U Mađarskoj  je u forinti a i ne znam koliko je to. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno! :) 

 

Eto, bas mi drago da se sve na kraju dobro zavrsilo. Preko koje spedicije si radio carinjenje, ako nije tajna? 

 

Srecno sa daljom prodajom Vagena (pretpostavljam da je za to namenjen) :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno  nemam pojma!  Moj bratiić ima špeditersku firmu ali ne radi aute a sarađuje sa njima! Dobio sam malo povoljniju cenu ali to su nijanse! 

Inače na granici  sam se po instrukcijama  javio u Koral šped  jer su oni na mail imali sve šta treba i sredili te papire za carinsko skladište. 

Naravno  Hitler mobil će biti na prodaju.  Inače  lađa!  Odličan auto samo da nije vagen i zadržao bih ga. 

Vagen je poslužio svrsi vratio me je kući jer druge solucije nije bilo.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prevozno sredstvo da me vrati kući jer druge solucije neće biti još maltene mesec dana. 

Dakle sveta krava zvana Pasat 1.6tdi karavan,  2010 God sa 260000km.

Auto Utegnut kao praćka!  Meni neverovatno za tu kilometražu  ali kada se bolje pogleda unutra onda je jasno zašto.  Holandski autoputevi.  Papučice I rub vozačkog sedela kao da ima 100000. 

Prešao sam sa njim 2000km i nije potrošio ni gram ulja??? 

Govno nemačko radi i vozi se kao nov! 

Ostavio bih ga sebi samo da nije vagen ovako ide na prodaju. 

Servis urađen pre par hiljada a ulje se žuti?!? 

Screenshot_2020-05-02-08-20-26-394_nl.marktplaats.android.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D , ako, ako, malo da prosiris vidike.

A mene zaje*avaju sto kao iducu opciju potencijalno razmatram i TDI/TSI. Trunku mi je olaksavajuca okolnost sto su bar u Leonu :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja ovo ako ostavim onda ide kod komšije limara da stavi alfinu masku!  A jel može onda da prođe na tehničkom? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/12/2020 at 7:19 PM, Zvezdo said:
Auto Utegnut kao praćka!
Govno nemačko radi i vozi se kao nov! 

E sad zamisli B7 koji je još za klasu bolji

B8 i da ne pominjem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima mozda neka proverena agencija, da recimo uzmes auto u DE oni ga natovare i dovezu do carine u SU? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam ovako samo za neke ljude koji to rade privatno, nisu registrovane agencije. Sa nekim moze i da se ide licno... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao je neko skoro, mozda i Ticma. Mislim da sednes u kola i kupis sam sta ti treba , a mozes i tako preko njih :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontam najbolje je otici ko ima vremena i to. Al sad koliko je pametno sesti u tek kupljen auto i voziti ga 1200-1300km?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/2/2020 at 11:54 PM, danijel55 said:

Da li ima mozda neka proverena agencija, da recimo uzmes auto u DE oni ga natovare i dovezu do carine u SU? 

Ako misliš na onu šemu oni sve završajavu ti im samo kažeš šta hoćeš,beži od toga tu je jedini cilj da se natovari bizarka da se ne gaze prazni km.Uvale vozaču da gleda auto i da ti kao aminuje da je ok kupovina ili još gore imaju svog čoveka koji slučajno radi na otpadu, al ti ka predstave kao poštenog porodičnog čoveka :D Bilo je slučajeva da dodje auto iz te kombinacije bez pola opreme jer dok je očerupaju svi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/6/2020 at 4:34 PM, danijel55 said:
Kontam najbolje je otici ko ima vremena i to. Al sad koliko je pametno sesti u tek kupljen auto i voziti ga 1200-1300km?

Pa sta su 1500km za bilo koji i poluispravan auto? I da trokira pa ce da stigne :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prikolica se iznajmi za 40€ za ta dva dana, ako nemaš kuku neki drugar krene sa tobom i vidiš lično šta je i kako je i na prikolici ga vratiš, puni auto putevi balkanaca koji na točkovima vraćaju u zaustavnoj sa dignutim haubama :D

 

A imaš i onu foru kod tih agencija, pozovu pa kao našli smo ti bolje nego to sa oglasa, lepa priča ti dodđeš da ga uzmeš a on čuknut pa kao vozač kad ga peo na prikolicu ga zakačio, smrdi lamela opet vozač ga peo u trećoj, a dali mu da vozi kamion sa 2x više brzina, ali navikao čovek da kreće trećom. 

 

Čista prevara ti je to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upozorenje - uvezete legalno tjuniran auto, ali ne možete da ga registrujete

 

abt rs6 slika.jpg

 

Više vozača su kupili polovan automobil u inostranstvu i naknadno saznali da ne mogu da ga registruju u Srbiji. To i ne bi bio toliki problem da već nisu obavili carinsku proceduru i uvezli automobil.

Problem je nastao kod AMSS ispitivanja kada je utvrđeno da su na automobilu vršene modifikacije. Neki vozači su bili svesni da su automobili tjunirani, drugi nisu. U svakom slučaju, po nemačkim ili švajcarskim propisima bili su potpuno legalni, imali papire o svim modifikacijama, regularno prolazili tamošnji tehnički pregled, itd.

 

Naprimer, jedan vozač je iz Švajcarske uvezao Hyundai sa motorom kojem je snaga podignuta sa 92 kW na 106 kW, i to pre nego što je auto izašao iz salona, uz odobrenje prodavca i ovlašćenog servisa, pri čemu je ova modifikacija uredno zavedena u saobraćajnoj dozvoli. On je saznao da je auto čipovan tek kada su ga obavestili nakon AMSS ispitivanja. U ovlašćenom Hyundai servisu u Srbiji dobio je papir sa podacima o čipovanju u Švajcarskoj. Nažalost, taj papir nije bio od pomoći.

 

Drugi primer je Audi tjuniran u renomiranoj ABT Sportsline firmi specijalizovanoj za tjuniranje vozila VW grupacije. Za sve modifikacije postoje zvanična dokumenta i automobil je u potpunosti legalan, prolazi tamošnji (nemački) tehnički pregled i slično. Zbog povećanja snage izvađena je i nova saobraćajna dozvola u koju je upisana nova snaga. Nažalost, ništa od te dokumentacije nije bilo od pomoći. Ovaj Audi nije prošao AMSS ispitivanje.

 

Zato upozoravamo - ako planirate samostalno da uvezete tjuniran automobil, budite svesni da se upuštate u ozbiljan rizik. Na osnovu iskustava drugih vozača velika je šansa da auto neće proći AMSS ispitivanje, uprkos činjenici da je tjuning odradila neka renomirana kuća kao što je ABT, da je auto godinama vožen u npr. Švajcarskoj ili Nemačkoj, uredno prolazio tehnički pregled, da ima papir/atest za svaku modifikaciju i slično. Ne tvrdimo da nijedan tjunirani auto neće proći ispitivanje. Jednostavno nemamo dovoljno informacija po ovom pitanju, pa ovim putem želimo samo da upozorimo vozače da budu pažljivi.

 

Uvoz dozvoljen, registracija nije

Da pojasnimo za svaki slučaj - vi možete da uvezete tjunirani automobil. Carinu ne interesuje to što je auto tjuniran. Platite carinske dažbine, završite papirologiju i mislite da je sve u redu. Međutim, ne možete da ga registrujete ukoliko auto ne prođe AMSS ispitivanje.

 

Autor: Dragan Romčević

 

preuzeto sa - polovniautomobili.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li treba zabraniti i uvoz Euro 4 polovnjaka?

 

vw emisija.jpg

 

Iz Ministarstva zaštite životne sredine početkom godine je najavljeno da bi zabrana uvoza polovnjaka sa Euro 3 motorima trebalo da stupi na snagu početkom sledeće godine. Za sada nema konkretnih planova o tome da li će se i kada ista mera primeniti i na vozila sa Euro 4 motorima. Ovih dana se po ko zna koji put u medijima najavljuje novi kontigent polovnjaka iz Nemačke koji preti da završi na našem tržištu.

 

Naime, kako Nemačka i druge članice EU pooštravaju ekološke propise, vlasnici starijih automobila u tim zemljama postepeno se rešavaju svojih vozila. Veliki broj takvih automobila po pravilu se izvozi na tržišta zemalja Istočne Evrope, pre svega Blakana. Zato se očekuje da dobar deo ovih vozila završi u Srbiji. ''Završiće sigurno. To je jedna od onih 100 stvari koje nisu u našoj nadležnosti'', kaže ministar zaštite životne sredine, Goran Trivan u intervjuu za Telegraf. ''U kontaktu smo sa drugim ministarstvima i carinom. Na neki način, to je postalo politička odluka, a nekada se tiče i ličnih kalkulacija. Ja nisam na toj strani. Euro 3 i Euro 4 motori, redom, moraju biti zabranjeni, što se tiče uvoza''.

 

Iako su mnogi vlasnici automobila sa Euro 3 motorima koji su već u upotrebi bili zabrinuti zbog zabrane uvoza, Trivan tvrdi da oni nemaju razloga za strah. ''Mora da bude razjašnjeno da nikome u Srbiji ko poseduje Euro 3 neće biti zabranjeno, da ga vozi. Dakle, građani koji ih poseduju su potpuno bezbedni, samo što će sledeće godine na tehničkom pregledu izduvni gasovi biti eliminušući faktor za puštanje u promet takvih automobila. Odnosno, možete da vozite i automobil sa Euro 3 motorom, ali izduvni gasovi moraju da budu u granicama koje su zakonski predviđene. Da li će najlošiji moći da budu na ulici? Što se mene tiče neće. I taj otpad od automobila koji nam zapadna Evropa konstantno uvaljuje je katastrofa. Ima dovoljno vremena do kraja godine da se donesu propisi koji to onemogućavaju'', smatra Trivan.

 

''To smeće od automobila koje zagađuje životnu sredinu prodaju nam po određenim cenama, takvih se godišnje uveze od 150.000 do 200.000 u Srbiju. Najmanje polovina tih automobila završi u Beogradu, od tog broja 70% njih su najgori automobili. Onda kada bilo ko govori o zagađenju ili kvalitetu vazduha, prvo pitanje koje mu privatno postavim je: Koji automobil voziš? Mi uvozimo to smeće, platimo za kola stara 10, 15 godina, vozite ih određeno vreme. Posle nekoliko godina nisu za vožnju i postaju otpad. Srbija u ovom trenutku nema kapacitete za odlaganje tog otpadnog dela, što znači da mora da ga izveze u Austriju, Nemačku i dalje, da se zbrine'', podseća Trivan, i dodaje da nas ''tako obrlate tri puta''. ''Kažu da sam protiv mogućnosti da ljudi kupuju jeftine automobile, a zbog 200, 300 evra isti zagađuju i skraćuju život. Zbog čega? Zbog novca. Profit je upropastio planetu. U osnovi zagađenja životne sredine 100% je profit. Želeo bih da industrija bude nešto drugo'', navodi ministar Goran Trivan na kraju intervujua.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista novo i ovaj vid kupovine je bio moguc jos pre 17 godina. 
Problem je sto su to kola sa lizinga i samim tim kasko osigurana a oni pred istek registracije ofarbaju sve sto treba da se ofarba jer zasto daju onda tolike pare na kasko a to je ono sto vi ne vidite na slikama i sto vam ne spominju. 
Obeleze oni crtice i tackice i svaku nepravilnost ali ne kazu da je auto vec bio molovan a to je ono sto vecina naseg naroda ne voli i plus sto se nekad bezalo od firminih kola a sad ovde ispadne da je to odlicna kupovina. Verovatno i jeste ali ne u nekom procentu slucajeva jer ipak se to gazilo i godisnje se prelazilo u proseku 50k km i sad sve ostalo zavisi od vozaca kako ga je vozio tj da li ga je cepao dok je hladan i slicno. 
Sve u svemu oduvek sam govorio da su sva ova mlada kola koja su uvezena u Srbiju firmina kola a zna se koji je najbolji auto na svetu-firmin auto. Kad bi pogledali cene takvih automobila od fizickih lica uvideli bi koliko su skuplja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/27/2020 at 11:25 PM, neshaoct said:

Da li treba zabraniti i uvoz Euro 4 polovnjaka?

 

vw emisija.jpg

 

Iz Ministarstva zaštite životne sredine početkom godine je najavljeno da bi zabrana uvoza polovnjaka sa Euro 3 motorima trebalo da stupi na snagu početkom sledeće godine. Za sada nema konkretnih planova o tome da li će se i kada ista mera primeniti i na vozila sa Euro 4 motorima. Ovih dana se po ko zna koji put u medijima najavljuje novi kontigent polovnjaka iz Nemačke koji preti da završi na našem tržištu.

 

Naime, kako Nemačka i druge članice EU pooštravaju ekološke propise, vlasnici starijih automobila u tim zemljama postepeno se rešavaju svojih vozila. Veliki broj takvih automobila po pravilu se izvozi na tržišta zemalja Istočne Evrope, pre svega Blakana. Zato se očekuje da dobar deo ovih vozila završi u Srbiji. ''Završiće sigurno. To je jedna od onih 100 stvari koje nisu u našoj nadležnosti'', kaže ministar zaštite životne sredine, Goran Trivan u intervjuu za Telegraf. ''U kontaktu smo sa drugim ministarstvima i carinom. Na neki način, to je postalo politička odluka, a nekada se tiče i ličnih kalkulacija. Ja nisam na toj strani. Euro 3 i Euro 4 motori, redom, moraju biti zabranjeni, što se tiče uvoza''.

 

Iako su mnogi vlasnici automobila sa Euro 3 motorima koji su već u upotrebi bili zabrinuti zbog zabrane uvoza, Trivan tvrdi da oni nemaju razloga za strah. ''Mora da bude razjašnjeno da nikome u Srbiji ko poseduje Euro 3 neće biti zabranjeno, da ga vozi. Dakle, građani koji ih poseduju su potpuno bezbedni, samo što će sledeće godine na tehničkom pregledu izduvni gasovi biti eliminušući faktor za puštanje u promet takvih automobila. Odnosno, možete da vozite i automobil sa Euro 3 motorom, ali izduvni gasovi moraju da budu u granicama koje su zakonski predviđene. Da li će najlošiji moći da budu na ulici? Što se mene tiče neće. I taj otpad od automobila koji nam zapadna Evropa konstantno uvaljuje je katastrofa. Ima dovoljno vremena do kraja godine da se donesu propisi koji to onemogućavaju'', smatra Trivan.

 

''To smeće od automobila koje zagađuje životnu sredinu prodaju nam po određenim cenama, takvih se godišnje uveze od 150.000 do 200.000 u Srbiju. Najmanje polovina tih automobila završi u Beogradu, od tog broja 70% njih su najgori automobili. Onda kada bilo ko govori o zagađenju ili kvalitetu vazduha, prvo pitanje koje mu privatno postavim je: Koji automobil voziš? Mi uvozimo to smeće, platimo za kola stara 10, 15 godina, vozite ih određeno vreme. Posle nekoliko godina nisu za vožnju i postaju otpad. Srbija u ovom trenutku nema kapacitete za odlaganje tog otpadnog dela, što znači da mora da ga izveze u Austriju, Nemačku i dalje, da se zbrine'', podseća Trivan, i dodaje da nas ''tako obrlate tri puta''. ''Kažu da sam protiv mogućnosti da ljudi kupuju jeftine automobile, a zbog 200, 300 evra isti zagađuju i skraćuju život. Zbog čega? Zbog novca. Profit je upropastio planetu. U osnovi zagađenja životne sredine 100% je profit. Želeo bih da industrija bude nešto drugo'', navodi ministar Goran Trivan na kraju intervujua.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Napokon i nešto pametno da kaže. Sve to oko eventualne zabrane uvoza Euro 3 je "samo politika".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

 

Imam jednu zanimljivu situaciju. Iskocila je neka povoljna prilika da uzmem zeni neki stariji auto u BiH (imam dvojno drzavljanstvo Srbija - BiH). Naime, euro 5 je motor koji se u BiH ne moze uvesti/cariniti a ovde, kako sam shvatio moze. Automobil je na CH tablicama i isteklo je osiguranje a nalazi se u BiH trenutno. Nikad do sada nisam se bavio procedurom uvoza/carinjenja automobila. E sad, zanima me (ako neko od forumasa ima iskustva) sta bi sve trebalo uraditi da se to uveze u Srbiji.

 

Ono sta sam do sada shvatio i sam:

 

- Platiti slep

- Carina 12.5%

- PDV 20% na osnovicu sa uracunatom carinom.

 

Pretpostavljam da ima nekih fiksnih troskova jos koje nisam pobrojao.

 

Ali, generalno, ako neko ima iskustva kakva bi procedura bila. Sta je neophodno uraditi da samoj granici, da li mozda one spediterske agencije na granicnim prelazima mogu zavrsiti sta je potrebno oko uvoza i carinjenja?

 

U pitanju je A170 1.7 dizel 2005. godiste sa nesto malo kilometara, auto je sa poznatim porijeklom, od poznanika.

 

Pozdrav i hvala unaprijed!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...