Jump to content
FAS Goran
Dusman

Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)

Recommended Posts

Niko neće oduzimati Euro 3 i Euro 4 vozila i građani će i dalje moći da ih koriste

 

5de1276ceb444_vwemisija.jpg.c12b77fd927c1ede963a1a3f7dc96a5b.jpg

 

Kako prenosi Tanjug, Ministar zaštite životne sredine Srbije, Goran Trivan, izjavio je da građanima koji već poseduju automobile sa Euro 3 i Euro 4 motorima niko neće oduzeti vozila i da će moći i dalje da ih koriste. On je to rekao u Skupštini Srbije, odgovarajući na pitanje poslanika Ðorđa Vukadinovića u vezi sa zabranom uvoza automobila s nižim ekološkim standardima. "Svi koji poseduju automobile sa Euro 3 i Euro 4 motorima mogu ih koristiti i nadalje. Ono o čemu se razgovara jeste samo da li ćemo u budućnosti dozvoliti da se ti automobili sa naglašenim sagorevanjem uvoze, i to je tema ne samo za Ministarstvo zaštite životne sredine već i za Ministarstvo trgovine i ostale koje se bave saobraćajem. Time ćemo se baviti početkom sledeće godine", rekao je Trivan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ne citate izmedju redova da se ovo sve sprema zbog izbora? 
Prave halabuku oko necega oko cega zaista ne treba mnogo pameti da se shvati o cemu se radi a onda na kraju pred izvore ce da kazu kako nece ukinuti Euro3 i sirotinja sva srecna glasa za gospodara a onda kasnije zbog uslova EU ipak mora da se ukine. 
Srbina doraj svuda al i auto ne smes jer kupuje ga i kome treba i kome ne treba i sad da ti zabrane da ga vozis????? 
Pala bi svaka vlada u roku od odmah kad bi doslo do toga. Ne mozemo da se ujedinimo ovako kad nas gaze sa glupim zakonima i dizanjem cena al za auto bi bili slozni samo tako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/27/2019 at 9:25 PM, vagenovac said:
Mislim da ce roknuti neku taksu na euro3, da strpnu jos malo para u budzet ili ce pred izbore da spasu stvar da pokupe poene.


:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uopšte ne znam odakle je potekla ta priča o eventualnom oduzimanju i ko je uopšte mogao da poveruje u to.
Gde se to bilo gde u svetu oduzimaju? Problem je što, nažalost, ljudi nemaju priliku, mogućnost ili čak volju da otputuju i da vide sveta... tad ne bi mogle da prolaze hiljade i hiljade glupih priča koje nam svakodnevno serviraju i kojima (većini) ispiraju mozak.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće moći da se uvezu i neće moći da se registruju ako ne prođu merenje izduvnih gasova (dok ne provale neku caku ko za farove )
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/29/2019 at 7:09 PM, totti said:

Ja uopšte ne znam odakle je potekla ta priča o eventualnom oduzimanju i ko je uopšte mogao da poveruje u to.
Gde se to bilo gde u svetu oduzimaju? Problem je što, nažalost, ljudi nemaju priliku, mogućnost ili čak volju da otputuju i da vide sveta... tad ne bi mogle da prolaze hiljade i hiljade glupih priča koje nam svakodnevno serviraju i kojima (većini) ispiraju mozak.

Odakle je potekla prica?Pa malo li je dokonih budaletina koje pricaju gluposti.Ovo je mogao da izvali neko kome je jedini cilj da gnev naroda okrene protiv vlasti,inace ne vidim drugi psiholoski profil licnosti da odvali ovakvu izjavu. Moj GP je euro 3 i nema fabricki ugradjen DPF,i sta sad?Sad ce neko da me kazni sto moj auto ispunjava standarde koji su vazili za to vreme kad je napravljen,a uvezen je kad je imao svega 5 god.Sve je to veliko njesra,inace podrzavam uvoz do 10 god.starosti,a nas koji godinama i dalje vozimo euro 3 nek ostave na miru ,dok se sami ne resimo tih nasih vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odakle ti informacija da je GP euro 3? Zar nisu svi motori e4 i e5?

 

ne znam zbog čega uopšte tolika halabuka?  jedino ako naši nesposobni opet nešto pogrešno prepišu. Inače ako je auto euro 2 zna se koje su granične emisije za tu normu isto tako i za euro 6. Dakle pre merenja dobro produvati i prosečno ispravan auto ne bi trebao imati problema sa emisijom gasova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nema dpf ondak je
euro4
A bombastične naslovne stane po novinama...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/4/2019 at 11:00 AM, Zvezdo said:

Odakle ti informacija da je GP euro 3? Zar nisu svi motori e4 i e5?

 

On 12/4/2019 at 11:07 AM, neshtry said:

Ako nema dpf ondak je
euro4

Mozda ste u pravu,nikad nisam gledao za moj auto u ePer u,ako je ovo gde pise E4 u 2.redu,onda je E4.
 Nego zasto ovako malo informacija izlazi?

 

Screenshot 2019-12-04 20.57.42.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro 4 je krenuo negde od 2005. Sto rece postovani kolega, mali MultiJet su Euro 4 pa navise.

1 hour ago, mitros said:

Nego zasto ovako malo informacija izlazi?

Starije godiste auta, kada u ePer jos nisu bili detaljniji podaci. Vec za par godina mladja vozila su kompletni podaci o opremi, menjacima, detaljno o motorizaciji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ni kako, ni odakle mi, al svarno mi se cini da sam procitao negde da  moj Gp 1.2 2007 ima euro 5 motor.Verovatno sam nesto pogresno protumacio svojevremeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno bio bilo ukidanje uvoza euro3 i euro4 i pooštravanje kontrole izduva za postojeće automobile,tj koji se već voze kod nas. Prosto i jednostavno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 2019. godini uvezeno 16.000 polovnjaka više

 

198208-polovni automobili.jpg

 

U Srbiju je u periodu januar-oktobar 2019. godine uvezeno 97.751 polovnih automobila, što je za oko 16.000 vozila više nego nego prethodne godine. Najviše polovnjaka uvezeno je iz Nemačke (59 odsto), Francuske (20 odsto) i Italije (8 odsto), pokazuje istraživanje portala ''Polovni automobili''. Kako prenosi Tanjug, najtraženiji automobili na tom sajtu bili su sa cenom od 1.000 do 2.000 evra. Cene su bile ujednačene tokom cele godine, a za kupovinu polovnjaka građani uglavnom izdvoje na stranu do 5.000 evra.

Prilikom odabira automobila većina se rukovodi motom ''Nemac je nemac'', pa nemački automobili već godinama zauzimaju prvih pet mesta na listi najprodavanijih: prvi je Volkswagen, a slede Audi, BMW, Opel i Mercedes. Drugu godinu zaredom najtraženiji model na sajtu PA je Audi A4, a odmah iza njega Audi A6, zatim BMW ''trojka'', a na četvrtom mestu je ponovo igrač iz VW grupacije - Golf.

 

Ekologija i najava zabrane uvoza pojedinih kategorija vozila, kako se navodi, obeležili su tržište polovnih automobila u 2019. godini. U prvi mah govorilo se o zabrani uvoza vozila koja imaju Euro 3 i Euro 4 motore, zatim da bi mogao biti zabranjen uvoz svih vozila starijih od 10 godina. Ipak, pred kraj godine stigao je nešto ublaženiji stav na tu temu u vidu najave da će biti zabranjen samo uvoz vozila sa Euro 3 motorima i to najverovatnije tek od 2021. godine. Javnost je dodatno uzburkalo podsećanje da će od jula 2021. godine količina štetnih materija u izduvnim gasovima biti uslov za prolaz tehničkog pregleda i procene da bi čak i do milion vozila moglo da ostane neregistrovano.

 

Među ključnim faktorima prilikom odabira automobila jeste svakako cena, pa se samim tim postavlja pitanje kako su sve te najave uticale na cene polovnjaka. Analiza pokazuje da tržište na te najave nije reagovalo i da su oscilacije gotovo minimalne. Tokom čitave godine prosečna cena automobila u zavisnosti od Euro standarda motora bila je: za Euro 3 - 2.200 evra, Euro 4 - 4.150 evra, Euro 5 - 8.900 evra i Euro 6 - 18.750 evra. Čak 73 odsto uvezenih automobila su dizelaši i oni su u proseku bili za oko 25 odsto skuplji od benzinaca.

 

Što se tiče potražnje, posetioci sajta PA najviše su bili zainteresovani za automobile u vrednosti od 1.000 do 2.000 evra, čak 26 odsto njih je pretraživalo automobile u tom cenovnom rangu. Iza njih su oni sa cenom od 2.000 do 3.000 evra (19 odsto), a zatim automobili čija je cena bila između 3.000 i 5.000 evra (15 odsto). Dizelaši su i dalje najpopularniji i već godinama drže prvo mesto. Čak 45 odsto posetilaca sajta tražilo je automobil na to gorivo. Interesovanje za benzincima od 28 odsto je na istom nivou kao prošle godine, dok je zainteresovanost za automobile koji imaju ugrađen gas nešto manje i palo je sa 22 odsto na 18 odsto. Za vozilima na hibridni i električni pogon i dalje je slabo interesovanje. Što se tiče kubikaže, godinama su stvari nepromenjene i ubedljivo najviše se traže automobili sa motorom do 2.000 kubika. Sve dok bude postojao tzv. porez na luksuz, odnosno znatno skuplja registracija za kola sa motorom zapremine veće od 2.0 litra, teško da se može očekivati za njih veće interesovanje vozača, ocenjuje se u informaciji ovog portala. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, od januara do oktobra ove godine uvezen je 97.751 automobil, dok je u istom periodu 2018. uvezeno 81.796 polovnjaka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodao bih, sve dok nadležni ne uvedu olakšice za vozila sa ekološki prihvatljivim gorivima neće biti veće potražnje za istim a mene neće ubediti da im je ekologija primarna u odlučivanju!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima na forumu.

Nov sam ovde, imam problem pa da pitam mozda neko moze da pomogne.

Krajem oktobra kupio sam fiat doblo 2013-to god. na auto placu u Subotici.

Vozilo je iz uvoza iz Italije, sa pogonom na metan fabricka ugradnja.

Špedicija je 5.11 poslala zahtev fiatu za izdavanje potvrde proizvodjaca da je metanski uredjaj fabricki. Fiat do dan danas nije izdao tu potvrdu, a ni fakturu za upatu. Na poziv u kol centar kazu da postoji taj zahtev ali nemaju informaciju kada ce biti izdat. To vec traje mesec ipo dana. Ima li neko savet sta uraditi?

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sim

Pozdrav i dobrodosao na forum, pitanje je spojeno sa odgovarajucom temom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/18/2019 at 8:04 PM, Mijailović P. said:

Dodao bih, sve dok nadležni ne uvedu olakšice za vozila sa ekološki prihvatljivim gorivima neće biti veće potražnje za istim a mene neće ubediti da im je ekologija primarna u odlučivanju!

ekologija im je samo paravan za uzimanje dodatnih para

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/19/2019 at 10:37 PM, sim said:

Pozdrav svima na forumu.

Nov sam ovde, imam problem pa da pitam mozda neko moze da pomogne.

Krajem oktobra kupio sam fiat doblo 2013-to god. na auto placu u Subotici.

Vozilo je iz uvoza iz Italije, sa pogonom na metan fabricka ugradnja.

Špedicija je 5.11 poslala zahtev fiatu za izdavanje potvrde proizvodjaca da je metanski uredjaj fabricki. Fiat do dan danas nije izdao tu potvrdu, a ni fakturu za upatu. Na poziv u kol centar kazu da postoji taj zahtev ali nemaju informaciju kada ce biti izdat. To vec traje mesec ipo dana. Ima li neko savet sta uraditi?

... čekaš...kao i ja što ću da čekam 2 meseca da ovlašćeni Peugeot diler nabavi novu nalepnicu o masama auta,.tj jedne 207ice. Osuđeni smo da čekamo jer nema drugog rešenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam morao da kucam PUS broj, ali su mi pločicu sa masama rešili...

 

rew360.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...