Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Razmisljam o VW UP! Motor 1.0mpi 60ks. 2018, jedan vlasnik, mala Km... Neko misljenje za drugi auto tj za zenu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo prodaje prijatelj, razmisljam da bude zamenik tvingu samo radi podmladjivanja, nije o glavu. Ako neko ima argumente protiv, odustajem i ostaje tvingo jos par godina kod nas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene, a i kod drugara u firmu siluju takve upove godinama i nikako da ih slome, odlicno su se pokazali za eksploataciju.


Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-up-2011-5-door-hatchback-vs-renault-twingo-2007-3-door-hatchback/

 

Dimenzije malte ne iste kao tvingo, odlican na kres testovima. Tvingo mi je 2010 1.2 16v 4 cilindra, 75KS, ide lepo, a ovaj je 2018 1.0 mpi, 3 cilindra, 60KS, presao manje od 40K Km. Godiste i mala Km su ono sto me privlaci, ali ne znam nista o tim motorima. Ako ih maltretiraju u firmama i dostavama, onda je verovatno ok... Kako zena prelazi oko 5K Km godisnje, valjda smo mirni natednih 10god :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dok sam radio u AKK odrzavali smo flotu tih UP ( City Go, isto biiip dr. pakovanje ) vozila Big Piz*i i prilicno dobro su izdrzavali ono njakanje. 
Jedino sto ih je umelo zezati je klapna gasa, ona je bila najskuplja stvar koju smo menjali na tim autima. Veliki servis je zaguljen za uraditi, razvod je cini mi se do menjaca ili pumpa ( ne secam se tacno ) ili tako nesto. Svakako nesto je bilo sa te strane i bilo je prilicno posla oko zamene. 

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja kolko znam klapne gasa se samo ociste , razradi mehanizam i sl. i vracaju fabricke, aftermarket ce uvek ali UVEK praviti problem a kad je vec doslo do klapne to mu dodje to otislo je to i dalje :D . Kao sto je meni onaj zamenio, sve sto nije receno a ono receno isfusario a naplatio kao da je popravljao rols rojsa. Sad u servis visim nad glavom takvima.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mozes uvek ocistiti, tj nije zaprljanost uvek glavni problem, pogotovo kod ovih drive-by-wire. Unutra bude traka (potenciometar) kojoj se pohaba povrsina pa umesto pravog polozaja vraca gluposti ECU. Em se tesko otvara (nije predvidjeno, al ko je uporan i pedantan moze), em zamensku traku maltene nemoguce naci zasebno. Prodaje se cela klapna po ceni od koje krenu suze na oci... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na starijim kolima je bila bolja, imala kao maf senzor na par srafova izvadis , samo rukica i bakarna spirala ocistis stapicem za usi i teras pun gas, ne brlja  .. sajlom sve vezano na papucicu gasa i direktno na klapnu, nema drive by wire - ovaj dwb  brlja na svaku neravninu...

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ta mehanicka ... lakse nego ove nove... moj trenutni ih ima dve za turbo i kompresor odvojene ... u dva kanala ...:D uzimam 1.4 i 16v sa jednom i boli me uvo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, nemanja84bg said:

Na starijim kolima je bila bolja, imala kao maf senzor na par srafova izvadis , samo rukica i bakarna spirala ocistis stapicem za usi i teras pun gas, ne brlja  .. sajlom sve vezano na papucicu gasa i direktno na klapnu, nema drive by wire - ovaj dwb  brlja na svaku neravninu...

mesas maf senzor tj protokomer i klapnu tj leptir gasa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 minutes ago, OMP said:

mesas maf senzor tj protokomer i klapnu tj leptir gasa

Isto izgledao kao taj potenciometar na par srafa ga skines ocistis direktno je vezan na klapnu bio bas u osovinicu slicno izgledao samo ga uvuces u klapnu ... , lep italijanac sistem bas mi se svideo ... maf senzor je tu dosao blizena usisnoj , bas je bio usrafljen i nikad ga nisam skida .. na ovom novom je lakse dosta, plasticna usisna ... to je ta usteda nije samo klapna ... ali malo da uvuce odma brlja stariji sistem se konfigurise i cepa , sam od sebe ... :wub:

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@OMP Step motor(cic) koji pomera leptir gasa, na to misli. Mehanika klapne retko strada, doduse i elektrika dugo traje.Ali sad ako ti strada step, moras celu klapnu da nabavljas. A polovnu koju uzmes, nemas pojma u kakvom je stanju step, jer ne mozes da je otvoris... a novu kad pitas posto, daju ti vodu i secer posle....

 

Razumem dbw sistem, a parazbiraem i logiku proizvodjaca da smanji broj delova integrisuci jedno u drugo. Ali mi se kao vlasniku polovnog vozila ne svidjaja cela ta integracija, menjas deo koji integrise 3-4 stvari zbog toga sto je jedna od te 3-4 neispravna.

 

Otprilike logika kao kad ti se potrose gume, ti uzmes i bacis i felne i gume, pa sve kupis novo. Ili sto ti uvale ceo novi retrovizor jer je krepao senzor temperature (NTC otpornik od 50 din). Ok, za retrovizor jos uvek moze budzologija jer NTC moze posebno da se kupi ;)

 

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 hours ago, nemanja84bg said:

Ja kolko znam klapne gasa se samo ociste , razradi mehanizam i sl. i vracaju fabricke, aftermarket ce uvek ali UVEK praviti problem a kad je vec doslo do klapne to mu dodje to otislo je to i dalje :D . Kao sto je meni onaj zamenio, sve sto nije receno a ono receno isfusario a naplatio kao da je popravljao rols rojsa. Sad u servis visim nad glavom takvima.

Videh kako si popravio na svom autu, radilo sve u 16... Sto li si terao auto u servis ako sve znas.. :)

oko 200e je bila oe klapna. 

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, ostoja said:

Ne mozes uvek ocistiti, tj nije zaprljanost uvek glavni problem, pogotovo kod ovih drive-by-wire. Unutra bude traka (potenciometar) kojoj se pohaba povrsina pa umesto pravog polozaja vraca gluposti ECU. Em se tesko otvara (nije predvidjeno, al ko je uporan i pedantan moze), em zamensku traku maltene nemoguce naci zasebno. Prodaje se cela klapna po ceni od koje krenu suze na oci... 

Istroši se klizni otpornik i ne prijavljuje gde je tačan položaj. Skoro sam na EVO menjao klapnu. Unutra elektronika perfentko čista, kao novo. Ali ona ne radi dobro.
Našao novu originalnu za 15 000 dinara u nekom magacinu u Wint Novi sad. Kaže majstor za te pare je vredi kupiti sve i da nije u kvaru. Kineske zamenske su bile 25 000

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U mojega brava je brljavila nova zamenska Meat&Doria, pa je zamenjena polovnom Bosch. Drugi auto, bukvalno. Ceh 70e. Refundirao prodavac, kolega Integralac, kako je i obećao. Fala mu. :cheers:

 

Al' sam tek iz druge potrefio ispravnu. Prva koju su mi sa otpada poslali bila kaputt. Jbg, dok je ne staviš, ne znaš kako će, i da li će uopšte radi. :mellow:

 

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/2/2024 at 4:04 PM, Dale said:

Razmisljam o VW UP! Motor 1.0mpi 60ks. 2018, jedan vlasnik, mala Km... Neko misljenje za drugi auto tj za zenu?

Kod nas su sluzbeni bas sa ovim pomenutim motorom, istina nasi su na lizing pa ih uzmemo sa 0 a vracamo na godinu dana  i predjemo do 30k km. 

Vrlo zanimljiv za voznju, okretan, lak za parkiranje, živahan do 100 km. 

Nekoliko puta s njim isli do Niša i Novog Sada, terali ga do 170 kad bi se ukazala prilika. 

Potrosnja grad ne spusta ispod 7 cisto da znas, stalno se sipa pun i racunamo prosek u dcl. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraca se u Autokomerc pa dalje ne znam sta se desava. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Aha na redovan servis ;) pa dobro, meni su to previse mala kola, i ovo sto sam vozio do sad je malo malecno al ajde ... nemoze vece za po gradu .... 

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze vece ali nema potrebe za vecim autom trenutno, ovaj mali zvrk zavrsava posao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kad sam seo na 17tice sa indexom zr17 Y ... znaci i te kako veruj mi ;) ceo automobil je cvrsci i robusniji ... definitivno mora vece. Jedan je zivot i to mogu reci iz prve ruke.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...