Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ma jok. Sama zaštita stakala i delova koji se ne farbaju oduzima puno vremena a to košta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Zvezdo said:

Ma jok. Sama zaštita stakala i delova koji se ne farbaju oduzima puno vremena a to košta.

E sad, meni se na evu počelo ljuštiti na C stubu. Limar kaže da je farbano tu a da auto nije udarn, samo sloj farbe iz nekog razloga. Nema tragova peglanja ni gita, samo nafarbano. Tako da sam posumnjao da sam i ja imao slučaj iz priče jer sam auto kupio na placu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu garantovati, svašta se radi ali sama zaštita auta pre farbanja je ozbiljan posao.  Poliranje čini čuda ponekada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema logike to farbanje u tankom sloju jer tu nista nisi ni ubrzao proces rada niti ustedeo, sama priprema odnosi najvise vremena a dal ces da uradis 2 ruke boju ili 1 to nista ne znaci sem sto ces da ustedis neku smesnu kolicinu boje, tako da ta prica po meni ne pije vodu. Poliranje ce 80% pa cak i 100% popraviti stanje boje na vozilu i kompletnu sliku samo zavisi kako ispoliras. Na placevima se to radi brzinski u jednoj ruci pa kad pogledas auto u hladovini lepo to sija ali na suncu ili svetlu katastrofa, hologrami na sve strane tacno vidis kako je vozio polirku po autu. Skoro lik kupio auto na placu tako saren, kaze bilo oblacno vreme kad sam ga kupio pa nisam to primetio :) a na suncu uzas, pita mene da mu izvucem holograme, reko idi tamo gde si kupio pa neka ti oni isprave svoje greske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to ljuštenje laka može da se pokrene i nestručnim poliranjem kad previše ugreju i 'izgore' lak... Posle toga jako brzo krene da se ljušti. Ne odmah, tako da mogu bez problema da ga prodaju, ali unutar te kalendarske godine garant. 

Kao i tapaciri i neba koja se odlepljuju od previše vode/vlage kad peru, motorni prostor i elektrika crkava kad natope vodom, i tako... Sve u svemu 'perači' na auto placevima u mnogo slučajeva samo useru auto i unutra i spolja kad rade njihov "detailing" za preprodaju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ekipa savjet???  Planiram kupiti drugo auto i naravno da će biti Fiat!! Čuj šta bi drugo bilo, jedino ako me žena ne zjb. Imam u oglasima Grande Punto  1,2 44kw 8V, 2006 gp. Kakav je generalno,ima li kakvih mana i kako podnosi plln? Tj. plinsku instalaciju? Dizeli me ne interesuju,,

Edited by mali_zmaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm?

A šta reći novo a da to već ne piše najmanje 38 puta ovde u ovoj i sličnim temama?

Pošto te mrzi da čitaš ajde da i ja nešto kažem za TV dnevnik!

Kao prvo punoletan auto i sve ostalo ovisi o tome koliko sreće imaš  i kakav primerak odabereš.

Početni najslabiji motor jednostavne konstrukcije. Nema nekih izraženih mana osim što neki koji ga nisu vozili kažu da ne ide! Čak šta više ako se uključi klima onda ide u rikverc. 

Kao i većina motora jednostavne konstrukcije dobro podnosi plin čak šta više moglo bi se reći odlično.

S ugradnjom plina će dodatno izgubiti na snazi tako da će tražiti okretaje i više rada sa menjačem što će naravno povećati potrošnju.

Menjač nema problema. 

Održavanje je jeftino kao i veliki servis.

Pošto je početni motor u pitanju verovatno da lošije stoji sa opremom.  Materijali ? Tanki i jeftini što i nije loše jer ćeš videti u kakvom je stanju.  Ako ima kožu na volanu ona mora biti izguljena  ili je volan presvlačen .

 

Da ponovim auto nema izraženih nedostataka  i sve ovisi kakav ćeš primerak izabrati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao EVO 1.2 i to bas tanko ide, naravno pojam da nesto lose ide je relativan, auto je od mene kupio penzioner kome je to bilo super ali realno za otvoren put slabo ide, po gradu svaki vrsi posao. Takodje nije ni mali potrosac, trosio mi je u gradu malo manje nego Tjet a na otvorenom su slicni, ja sam svakako da se izbegne taj motor u GP/Evo ako je moguce a takodje i potraznja tih motora na oglasima je slaba svi hoce 1.4 ili 1.3mjet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bane1321 said:

Pa jes' kad su od or'ginalnog GP ostali samo otvori za klimu! :D

I oni su prefarbani!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti nije bitna potrosnja posto u gradu trosi 8-9l sto je mnogo za takav motor obzirom da meni Tjet trosi 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sto su kolege navele je tacno. Vozim taj motor vec 18 godina...u gradu potrosnja 8-9 l, slabasan motor i zahteva visoke obrtaje ukoliko zelite da ide kao auto od 100 ks npr kada se vozi normalno. I to sve vazi ako je vozac i eventualno lak suvozac u kolima, ako je auto natovaren i pod klimom onda je bas mucenje u smislu buke zbog visokih obrtaja.
Za po gradu je sasvim ok, ja sam proputovao sa njim pola Evrope, do 120 km/h ide ok. Problem je magistrala prilikom preticanja, potrebna je dodatna paznja i iskustvo.
Auto je komotan i za cetvoro, gepek je za 2 osobe i to ako znaju da se spakuju. Automatska klima bolje hladi od obicne i ne kvare se klapne ukoliko se postuje uputstvo za upotrebu sto se tice gasenja klime pre gasenja samog automobila i to jedno minut ranije da bi se klapne vratile u nulti polozaj.
Elektrika je boljka, pregorevaju konektori i lako ulazi voda u zice ali su to sve sitnice koje se lako poprave. Termostat sam menjao 3 puta jer je jedna cev napravljena od plastike i puca, moze se napraviti od metala i resiti problem.
E sad, taj motor je izdrzljiv, ja sam presao 250k bez i jednog kvara, bukvalno samo redovno odrzavanje.
I sve je najjeftinije moguce sto se tice delova a i majstori se sazale kad cuju da je 1.2 motor pa za ruke ne traze puno...


Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lufti

I sve je najjeftinije moguce sto se tice delova a i majstori se sazale kad cuju da je 1.2 motor pa za ruke ne traze puno...

100 % si u pravu

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na odgovoru!! Neka se ne ljute ljudi ,ipak treba pročitati 200 strana , a trebaju mi neke bazične info.. HVALAAAAAA!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Lufti said:


Auto je komotan i za cetvoro, gepek je za 2 osobe i to ako znaju da se spakuju.

Kad ja uspem da se spakujem za more, posto moja zena nosi stvari kao da se seli, onda nema brige, nikako da slikam napakovan gepek kad krenemo na more, iako gepek deluje malo neverovatno sta sve stane u njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma stane sve! Išlo nas petoro na more od toga 3 žene. Naravno ispraznile ormare u putne torbe!

Rekoh lepo, moje dame želite li vi da putujete ili vaše stvari?

Za minut je svaka od 3 velike torbe odabrala jednu. Tako da gepek nije mali ako se putovanje organizuje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Lufti said:

145d87105e00bada22eb3a3413139693.thumb.jpg.16cb855305db9deac22b2303aaff5859.jpg

Moje iskreno saucesce za Kandzu :D , ako "to" jos uvek koristis.

Pre oko 17 godina (kada je bila aktuelna), uspeo sam da izdrzim citavih jedno 3-4 nedelje koriscenja.

Doslo mi da se udaram u glavu sa istom :) , bez razmisljanja doplatio zamenu za Zeder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prestao pre desetak godina, nego se vija po kolima, mrzi me da je spustim u podrum.

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, OMP said:

Kad ja uspem da se spakujem za more, posto moja zena nosi stvari kao da se seli, onda nema brige, nikako da slikam napakovan gepek kad krenemo na more, iako gepek deluje malo neverovatno sta sve stane u njega.

Tehnika pakovanja u mali auto je ne koristiti kofere nego obične putne torbe. 

Ja, žena i dete sa sve kolicima u gepeku. I obavezno izbacivanje daske gepeka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

mi koristimo 2 veca tvrda kofera i jedan manji, sve to stane u gepek plus jos neka kesa, suncobran, u slobodan prostor se naguraju jos neke sitnice tipa papuce, patike i na sve to daska preko koja nije bas na svojoj poziciji ali taman ne smeta da se zatvori gepek :) frizider torba iza mog sedista, dete sedi iza suvozaca a pored deteta na sedistu se uvek nadje jos nesto da se stavi dal kad idemo ili u povratku kad nesto kupimo, ma ludilo :) svake god dobijem ospice kad se pakujem za more uz obaveznu svadju sa zenom :)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puntisa ima 270l a skala 470l, ne mogu da dohvatim coskove pa mi sve milo oko srca, ponekad otvorim gepek i samo ga gledam...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 8/13/2024 at 2:01 PM, OMP said:

mi koristimo 2 veca tvrda kofera i jedan manji, sve to stane u gepek plus jos neka kesa, suncobran, u slobodan prostor se naguraju jos neke sitnice tipa papuce, patike i na sve to daska preko koja nije bas na svojoj poziciji ali taman ne smeta da se zatvori gepek

Svaka cast, ali najiskrenije... Ja zamenih C klasu za D i opet za putovanje zna da zafali mesta u gepeku :D .

Apropo daske gepeka - posto malo razgledah Civic Mk10 za sebe, ima vizuelno ne bas prijatno ali korisno resen taj detalj :) .

Posto nema klasicnu dasku, nego fleksibilnu roletnu. Koja se, opet, rola levo-desno (a ne napred-nazad). A moze se lako i skinuti i ceo modul roletne i odloziti u gepek jer zauzima vrlo malo mesta. Interesantno resenje za HB, obicno je tako nesto bilo rezervisano samo za karavane.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...