Zvezdo 991 Posted March 12 Koliko ja vidim kačenje na blok nije baš isto dakle ako bi se nabavio taj noviji menjač ne paše na mesto starog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted March 12 Nema razloga da ne pase, ako je namenjen za taj motor, mora pasovati. Prednje zvono menjaca je isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2221 Posted March 12 Da zvono je isto samo se razlikuje dekla pozadi, kao kod juga sto je bilo isto kacenje menjaca sa 4 i 5 brzine samo se deo kucista razlikovao, doduse kod juga je morala i druga balanst stanbgla za menjac sa 5 brzina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2187 Posted March 12 19 hours ago, MS PK said: M32 svira u brzinama, Do aprila će biti tri godine, i oko 30K, kako je Bravo kod mene, i sviruca pomalo u II i III, al' nije menjao melodiju, pa ništa nisam dir'o. Gled'o ga, i sluš'o onomad i Goran, i rek'o da radi savršeno... za M32 Elem, hoću da kažem da postoje i ispravni M32. Prilažem fotografiju. E, sad, kako rade, to je već druga ptiča. 1 1 MS PK and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted March 12 Aj' da se i ja zapljunem. U mom slučaju menjač fercera solidno. Takvog sam ga i pazario. Nije da je perfektan, naprotiv. Nekad hoće u II malo teže (otpor dok sihron ne škljocne) i blago pomeranje u prvoj i trećoj brzini. Po kupovini je dobio tretman pa sad posle stoiljada planiram neku intervenciju da bidne tip-top. U ovoj sveopštoj loodnici sa svime pa i cenama ne planiram skoro obnovu voznog parka. Svakodnevno se vozi. 2 Reacher Gilt and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 12 Kakav tretman? Zamena ulja ili još nešto? Ovaj Abarth sa početka je pogledan dakle ne i pregledan jer nije potrebno. Od napred je bio lupan ali onako na prvu izgleda ne nešto katastrofalno. Menjač je poznat ali motor radi kao loš dizel... Auspuh crn mada vlasnik kaže da ne troši ni gram ulja. Uostalom napisao je da je auto bez ulaganja.... Totalno zapušten auto koji ako bi se počeo sređivati kraja ne bi bilo. Ima još jedan interesantan pa će mo njega pogledati. 1 city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2221 Posted March 12 Svi pisu top stanje, bez ulaganja a ono daleko od toga, ccc 3 Zvezdo, Reacher Gilt and MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted March 13 10 hours ago, Zvezdo said: Kakav tretman? Zamena ulja ili još nešto? Jeste, zamena ulja sa aditivom LM. Nikakve promene za ovo vreme kod mene. 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2221 Posted March 13 to ima smisla dok ne pocne da pravi probleme posle toga mozes da sipas koji hoces aditiv nema vajde, probao sam na jednom menjacu (nije m32) kad je poceo da se cuje par varijanti razlicitih ulja i aditiva, nije mu bilo spasa moralo otvaranje tako da su ti aditivi uglavnom sarena laza tj ne mogu da poprave stanje, eventualno da preduprede Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted March 13 Pa ako je neki ležaj načet do te mere da bruji nema te matematike da se vrati u život aditivom. Lično, aditive sam sipao i u motore nekada davno i imao pozitivno iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted March 13 (edited) Sto se tice mog iskustva sa M32 na 3 abarta i kod mene na bravu su simptomi isti, prva i peta brzina rucica se pomera napred nazad, uji u toku voznje kao stari autobusi nekada. Moze da uji i u leru. Sinhron na ovom abartu sto smo kupili su bili dobri samo sinhron druge je bio nacet i on je zamenjen, sada menjac radi top sa novim uljem i mos2 aditivom kao prevencijom. Jos nisam video abarta koji je ocuvan i bez ulaganja to ne postoji ocigledno Edited March 13 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2221 Posted March 13 (edited) Abarti se kupuju za cepanje ne za kruziranje, i takva kola mahom kupju mladi koji ne mare puno, ima ocuvanih sa malo km ali ne kod nas i ne po ovim cenama, kod nas mislim da je jako tesko naci dobar primerak abarta pa se ne bih ni trudio, da mi treba takav auto ganjao bih samo neki preko. Edited March 13 by OMP 2 Branislav and stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 14 Gledam po celoj Evropi ali ispravni primerci idu od 8 do 12 000e. Kada se na to doda prevoz i carina onda nema smisla toliko dati za vikend auto. Trebalo bi ovih dana da ja i kolega @Lufti pogledamo par komada od kojih neki obećavaju. Mada sve to primam sa rezervom. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2221 Posted March 14 (edited) Pa da dobri primerci su skupi preko, izleti po nekad nesto povoljnije ali retko, pre par dana bio jedan povoljan u CH ali ima malo vise km mislim oko 250.000 i kaze da mu se povremeno pali check engine navodno zbog nekog senzora. Edited March 14 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 572 Posted March 14 @OMP ziva istina. Fora je bila da nadjes neki koji je jeftin jer ima lako resiv kvar koji je gore skup za popravku. Ali modernizacijom svega i svacega, ti kvarovi postadose skupi i ovde (MA naprimer).... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 14 Molim vlasnike tjetova da mi odgovore. Da li je normalno kada se auto pali hladan da neko vreme radi sa povišenim brojem okretaja oko 1100 do 1200. Dakle danas. Temperatura vani je preko 15 stepeni? @Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2187 Posted March 14 (edited) Da. I izraženije vibracije. Kad je zagrejan, u leru radi jako lepo i glatko, i te vibracije se jedva osećaju na volanu. Moj je do prošle zamene ulja spuštao obrtaje za minut najkasnije, a od onda mu treba i po nekoliko. Tako da mislim da je verovatno do filtera ulja. Na predstojećoj zameni ću staviti neki drugi pa ću ispratiti kako se ponaša. Edited March 14 by Reacher Gilt 2 Ivan and Nikola 1.6 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted March 14 @ZvezdoDa, radi kao na "sauhu" možda minut i spusti na normalne. E sad ne znam koja je granica tza tu hladnoću. Logično mi je da tako radi zimi 2 Ivan and Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2221 Posted March 14 (edited) To je ok ponasanje ne samo za tjet nego i za sve benzinske motore, kod nekih duze traje taj sauh gas kod nekih kratko, kod mene tako radi kad je prvo paljenje ili posle par sati stajanja npr. dok sam na poslu, od prilike minut i spusti, leti uglavnom nema tog sauha, bar ne tako primetnog Edited March 14 by OMP 3 Ivan, Zvezdo and stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17685 Posted March 14 (edited) 3 hours ago, Zvezdo said: Molim vlasnike tjetova da mi odgovore. @Ivan Gde mene nadje da pitas, kad opet motam djevrek u 2.0 traktorcini ? Salu na stranu, kao sto kolege vec rekose, normalno ponasanje. Za vreme jakih jutarnjih mrazeva, MultAir je znao da mi drzi obrtaje i do 1300 rpm prvih 10-15 sekundi i onda bi polako spustao na normalan idle speed od oko 750 rpm. Mislim da je to identicna vrednost i za ostale Fiatove 1.4, i atmo i turbo. Na visim temperaturama je to za prvo paljenje bilo daleko manje izrazeno. Edited March 14 by Ivan 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 15 Gde tebe nađe? Pa ti si pokretna enciklopedija za Fiata! E sad čujem da je problem izduvna grana koja puca. Šta se radi kada pukne? Može li se zavariti ili mora druga. Ako mora druga koliko je ta investicija. Ta grana je ista kod svih Tjetova i multiair motora ili ima razlike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2221 Posted March 15 Moze da se vari ali mislim da mora TIG zavarivac, kako sam negde citao klasicnim varenjem je opet pucala pa je TIG resavao problem na duze staze, inace ista je za T jet i MA a mislim i za Abarta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 15 Kontam to je odlivak koji kada se užari na kovačkoj vatri i zavari nema problema duže vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2221 Posted March 15 Ne znam neki se zalili da je i posle varenja pucalo, neki lik je pisao da je var ojacao limom preko i da je to resilo problem, itd. evo kako izgleda napukla grana e sad dal uvek u ovom delu puca ne znam ali kazu da je najvise zbog cepanja hladnog motora i da nema veze sa km posto je ljudima pucala i na par desetina hiljada km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted March 15 Ima razlike u izduvnim granama pre i posle restajla. @Branislav je to lepo objasnio. Čak i oko povišenih obrtaja na hladnom startu je vođena polemika. Quote Share this post Link to post Share on other sites