stex_pb 329 Posted February 6 @Nikola031Hah zar je moguće da kvaka nije napredovala od 1980. godine. Na isti način se rešavao problem na Golfu 2. Konkretno moja kvaka pored teškog otvaranja se i izblači na jednoj strani više nego na drugoj.... To sam viđao na još EVA:.... 1 Nikola031 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 771 Posted February 6 @stex_pb stare dobre budz metode . Srecom pa je problem resiv prakticno bez para. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lex98 0 Posted February 20 (edited) Pozdrav drustvo, razmisljam se o kupovini fiat eva. Intresuju me vaši utisci i saveti, šta gledati za pretežno gradsku vožnju dizelske mult jet motore ili benzince sta se bolje pokazalo. Vozio sam eva benzin plin kao službeno vozilo bukvalno neunistiv auto ali je bio jako trom na otvorenom putu. Ne znam da li su svi takvi ili je ovaj bio jednostavno istrošen pošto je imao lepu kilometražu i komercijalno je vozilo. Takodje prednosti mane sto se tiče održavanja do sad sam privatno vozio vagena uvek tako da sa fiatom nisam bas upoznat. Unapred hvala. Edited February 20 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14151 Posted February 20 @Lex98 Kao prvo, pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum. Nepotrebno otvorena tema, u pogresnom podforumu, spojena je sa postojecom temom o kupovini Grande Punto/Punto Evo/Punto MY12 modela. Za pocetak, prelistaj bar zadnji deo topic-a i aktuelnije postove, od do sada napisanih 195 strana. Sve je vec apsolvirano oko Euro 5 i benzinskih i dizel motora, kao i sam Evo model do u sitna crevca. Tako da ces lako naci odgovore na sve sto te zanima. 1 Lex98 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackkk 106 Posted February 20 Moj glas ide za benzinca. Ja imam Eva sa 1.4 motorom od 77ks. Gradska vožnja 90%, jako jeftino održavanje, generalno malo problema. Zna fino benzina da popije po gradu ali ako prelaziš ispod 10.000 km godišnje mislim da se isplati. Ako ti je 77ks malo, imaš i verziju od 105ks. 2 shuxx and Lex98 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14151 Posted February 20 (edited) MultiAir 105 (atmosferac) bi mi licno uvek bio zadnja opcija. Ili jeftino odrzavanje ali i slabije performanse sa klasicnim FIRE atmosfercima. A ako bih vec ulazio u pricu sa MultiAir jedinicom, odmah bih gadjao MA Turbo, kod Eva je to 135 verzija. Em je voznja du*e i glava, em turbo trunku manje trosi (sto pojedini i dalje ne mogu da shvate , pa zacudjeno vrte glavom kada im prezentujes crno na belo). Edited February 21 by Ivan 4 Lex98, MS PK, knezevic76 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 329 Posted February 21 (edited) Ima li na forumu još neki MA atmo ili sam ja jedini izrod ? Nema ih ni po otpadima....tražim klapnu gasa... Edited February 21 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14151 Posted February 21 Koliko bar licno znam, od ljudi koji se ovde druze i aktivno pisu - ti si jedini sa atmo verzijom 1.4 MA motora. Za sve sto te zanima od tih pitanja - unesi VIN vozila u ePer, nadji deo koji te zanima i po SN dela proveri Compatibility listu. Lako ces videti sve ostale motorizacije, kao i modele na koje je taj deo jos isao. Gomila stvari bi trebalo da se poklapa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 329 Posted February 21 (edited) Nije neki izbor Po oglasima su većinom za popularnije motorizacije.... Pritom polovnu bi smeo da uzmem samo od proverenog čoveka kog nemam Da li neko s GP/EVO ima poskakivanje zadnjeg trapa u krivinama. Ja sam tipovao na zadnje amortizere, ali u servisu mi kaže da ne vidi da je problem sa njima, koliko se to može videti. Majstor (u šali) kaže da stavim R17 i neće skakati Edited February 21 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14151 Posted February 21 (edited) Kada kliknes na svaki model, ispod ce ti iskociti (ako postoji) nekoliko zapisa. Prevuces misem preko te "sijalice" i proveris i za koju motorizaciju svakog od ponudjenih modela. Hocu da kazem, da moze da upadne i turbo i atmo, tj. nesto sto je cesce i sto lakse mozes da nadjes. A i ovo sto gledam od modela, pa nije da nema, naprotiv. Edited February 21 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 329 Posted February 21 Mislim da mi je najlogičnije da tražim po oglasima po kataloškom broju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1133 Posted February 21 3 hours ago, stex_pb said: Da li neko s GP/EVO ima poskakivanje zadnjeg trapa u krivinama. Ja sam tipovao na zadnje amortizere, ali u servisu mi kaže da ne vidi da je problem sa njima, koliko se to može videti. Majstor (u šali) kaže da stavim R17 i neće skakati kako mislis poskakivanje? ja imam nesto pozadi sto mi se svidja uskoro cu otici kod drugara mehanicara da ga malo ispregled, dal je amort ili onaj veliki silent ne znam a mozda i oba, a najvise mi je desna stran sumnjiva mada nema nikakvog poskakivanja i sl. ali ima neki zvuk preko sahti, i sl. neravnina sto me vuce na amort ali ne mora da znaci, svakako cu da pretresem trap i da menjam sta treba a imam utisak i silenti da nisu bas najbolji zbog nekog blagog plesanja po neravninama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 329 Posted February 21 @OMPKada sam prazan pa u krivini naletim na neravninu zadrma mi zadnji kraj, kao da je previše odskočio. Na karavanu ranije sam to rešio novim amortizerima, ali ovde nije utvrđen nikakav nedostatak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5216 Posted February 21 Amorte samo na "treskavcu" možeš ozbiljno proveriti.Sent from my 2203129G using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1133 Posted February 21 (edited) kako su mogli da ocene da amortizer nije crkao? to je nemoguce bez skidanja ili test masine, jedino kad procuri pa se vidi da vlazi onda znas da je crkao ali u suprotnom ne moze da se vidi, tako da odi kod nekog ko ce skinuti amorte i rucno ih testirati, to se odmah vidi dal je dobar ili ne na izvlacenje i sabijanje Edited February 21 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 329 Posted February 21 Šta znam šta su gledali....kontam da bi mi rekao da zamenim, to bar nije skupo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1133 Posted February 21 pa jesu gledali ali vizuelno, drugacije nisu mogli da provere stanje bez skidanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 103 Posted March 21 Drugari, vi koji vozite GP/EVO 1.3 mjet ili ste vozili, jedno pitanjce. Ono zujanje koji cujete na kontaktu nakon par sekundi, pa se ugasi, taj zvuk se ponovo cuje kada upalite automobil i kada ga vozite? Koliko vam smeta i koliko je glasan? Imam utisak da se nakon malog i velikog servisa taj zvuk cuje malo glasnije nego pre, ili sam ja samo poceo dodatno da obracam paznju na njega od kad sam malo bolje upoznao automobil. Automobil ne izbacuje nikakve greske, odlican je u voznji, samo eto to zujanje malo iritira kad sam vozim, kad je tisina i kad se ne slusa muzika :). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 10946 Posted March 21 Jel to nije grejanje goriva/ grejači kao i na svakom drugom dizelu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 103 Posted March 21 Drugar koji je vozio 1.3 euro4 kaze da je to mozda pumpa (zvuk koji dolazi iz rezervoara), ali kaze da je i njemu tako bilo i da je taj zvuk normalan. Ono zujanje koje se cuje na kontaktu, pa se ugasi nakon par sekundi, a onda se ponovo pali i cuje kad se automobil upali i vozi. E sad, nisam imao priliku da se vozim u drugom mjet u poslednje vreme pa da uporedim da li je kod mene glasnije ili ne. Kako u poslednje vreme vise osluskujem automobil i gledam sto vise da naucim, rekoh, sigurno ce neko da zna vise/bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 771 Posted March 21 Mislim da je u pitanju pumpa jer se bas cuje iz zadnjeg dela auta i gasi se posle par sekundi na kontaktu kad postigne pritisak goriva. Kod mene se u starom Puntu (1.3 mjet 62kw, euro5) culo i kad je upaljen auto ali bas tiho, gotovo da ne bih ni primetio da nisam pazljivo osluskivao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 103 Posted March 21 (edited) Da, tako je i kod mene. Ista jacina zvuka je kao i na kontaktu kod provere, tih par sekundi, ali kao sto rekoh, kad vozim sam, kad je tisina, cuje se, pogotovo jer je auto lepo doteran, pa nema nekog lupkanja ili skripanja plastike. Nije to glasno, ali valjda mi je upalo u usi i pocelo da iritira pa sam se istripovao da je mozda glasnije nego sto bi trebalo. Edited March 21 by Misha87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 329 Posted March 21 Pumpa može da se čuje jače kada je "pri kraju" radnog veka. Meni se jedva čuje i kad izadjem pored auta dok stoji upaljen, dok vozim nema šanse da se tako tanak zvuk čuje pored motora. 1 Flipnjača reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 103 Posted March 21 (edited) Ja je jedva, jedva cujem kad sam pored automobila, gotovo je nemoguce cuti tada. Ja je cujem kad je automobil upaljen a ja sedim na vozacevom mestu, a automobil miruje. Kad se vozi, ne moze da se cuje osim ako nisi skoncentrisan bas na taj zvuk. Edited March 21 by Misha87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1133 Posted March 22 Pa ako ne cujes dok vozis onda nije nista cudno 1 Flipnjača reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites