OMP 2217 Posted January 9 (edited) ima i on i mislim da je ista prica i kod njih to je isti sistem nevezano od snage motora Edited January 9 by OMP 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2186 Posted January 9 @ISV_01 u stexovom grandeu je upravo takav motor. 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted January 9 Na žalost, najgori kvar, solenoidi.Ma nađi meki polovan, namontiraj i vozi dok ne prodaš, barem ćeš ga lakše prodati.Što se tiče same MA jedinice, dešavaju se kvarovi, ali to je tada bila nova tehnologija koja se razvijala i evo i dan danas se ugrađuje u dosta fiatovih motora.Sent from my SM-A546E using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 9 (edited) Sa porastom cene nove jedinice porasla i polovne. 700 evra nije mala cena za polovnu popravku. Inače auto otkazuje polako, danas se ugasio u punoj brzini pod gasom. Kao da su svi cilindri otkazali iste sekunde.... Posle upalio i sve normalno. Više nije za vožnju, do danas je bar ok radio kad se zagreje.... Edited January 9 by stex_pb 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 9 Nije mi normalno da hidraulika tako radi. Trkni ti kod nekog elektricara da pregleda struju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 9 Jutros se se isto ugasio sam od sebe ali dok se zagrevao. Tada je radio na 2-3 cilindra i samo stresao i stao. Kad sam upalio još malo je nastavio da tandrče i onda proradio normalno..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
frostysrb 146 Posted January 9 Da li možeš da okačiš kodove grešaka? Na koliko si radio zamene ulja i šta si sipao? Razmišljam da probaš da kupiš Liqui Moly engine flush I da probaš da ispereš motor sa tim, ako je MA pokupio neki talog možda će da pomogne. Posle toga sveže ulje da pa vidiš da li se nešto promenilo. Jel si možda prao MA filter? Istekao Edit. Za te pare što traže po odpadima za MA polovnu jedinicu imaš da kupiš ceo motor, uzmeš šta ti treba, a ostalo na oglas . Koliko su prsli sa cenama po odpadima, čovek da ne veruje 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 571 Posted January 10 (edited) Taj engine flush moze da bude jako opasan, da se odglavi grumen stroke odnekud i da zapusi fine (uske) uljne kanale i napravi jos gore granje. Grebla ih ekologija da ih grebla na zapadu, i zamene ulja na 20000km "fill for life" punjenja hladnjaka, menjaca i sl. To se menja na 5 god/120000km, negde i ranije, nego mi svi vozimo "afterlife" zapadna vozila. Samo da pokazu kako eto teknologija svemirska nista ne moras da menjas, samo sedi i vozi. I u principu to i radi tako dok je garancija... Na Ladi sam menjao ulje na 7500km, kad smo otvarali glavu zbog dihtunga na oko 150k, boja metala unutra kao novo. A kad otvoris ove zapadne sto menjaju ulje na 20000 unutra se vidi kao da si lakirao braon smolom... Edit: valjda nece da me opomenu... Edited January 10 by ostoja 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted January 10 Ja sam protivnik tih ispiraca motora, mozda za starija vozila jednostavnije konstrukcije motora ali kod novijih takodje mislim da moze da napravi problem, ne kazem da ne moze i da pomogne ali...??? 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted January 10 Ma ako su solenoidi stvarno otišli, onda mema tu sreće sa ispiranjem. Al mi neverovatno da odu tri komada.Kod mene je menjan MA još u Švajcarskoj kod prvog vlasnika i od tad gura evo već 9 godina.....nadam se da će još barem toliko mislim da je ugrađena treća revizija iz 2014 godine. Sent from my SM-A546E using Tapatalk 1 frostysrb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
frostysrb 146 Posted January 10 Ti novi principi menjanja ulja na 20000-30000 km će da sahrane svaki motor, ne samo MA jedinicu 10000 max, nema tu priče. Pa mislim da sada nema ništa da izgubi, ja bi probao sa ovim pa šta bude, možda očepi ako se nešto nataložilo u solenoidu, šta znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 10 9 hours ago, frostysrb said: Da li možeš da okačiš kodove grešaka? Na koliko si radio zamene ulja i šta si sipao? Razmišljam da probaš da kupiš Liqui Moly engine flush I da probaš da ispereš motor sa tim, ako je MA pokupio neki talog možda će da pomogne. Posle toga sveže ulje da pa vidiš da li se nešto promenilo. Jel si možda prao MA filter? Istekao Edit. Za te pare što traže po odpadima za MA polovnu jedinicu imaš da kupiš ceo motor, uzmeš šta ti treba, a ostalo na oglas . Koliko su prsli sa cenama po odpadima, čovek da ne veruje Greške su P 1061, 63 i 64, za tri cilindra uz opis da je problem u solenoidu. Potvrđene greške na dva profesionalna dijagnostička uređaja i na mom ličnom MESu. Ulje kod mene menjano na 9-10000, MA filter stavljen nov (stari takođe kao nov, nisam ni morao). Motor ispirao nisam, u servisu gde inače održavam to je zabranjeno. Čovek striktno odbija ispiranje zbog mogućnosti zapušenja sita uljne pumpe ili nekih kanala MA. 13 minutes ago, knezevic76 said: Ma ako su solenoidi stvarno otišli, onda mema tu sreće sa ispiranjem. Al mi neverovatno da odu tri komada. Kod mene je menjan MA još u Švajcarskoj kod prvog vlasnika i od tad gura evo već 9 godina.....nadam se da će još barem toliko mislim da je ugrađena treća revizija iz 2014 godine. Sent from my SM-A546E using Tapatalk Ali nisu konstantno crkli, te greške tri komada nisu upisane u istom trenutku. Prekidaju svaki pojedinačno pa memoriše. I meni je Švajcarac sa zamenjenom jedinicom iz treće revizije Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 10 Ja bih probao ispiranje motora... Svakako te to zajebava pa zajebava. Mozes resiti problem a zeznuti neces nista. Koliko god neki to hejtuju, nadji nekog ko je pobornik toga i odradi. 3 knezevic76, MS PK and frostysrb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted January 10 https://arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?t=58524 ovo je ista prica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted January 10 (edited) 14 hours ago, ISV_01 said: Mali offtopic ali vezano za MA jedinicu...jel i atmo od 105ks sto ima MA jedinicu isto ima ove probleme gore pomenute ? MA 105 je Euro 5 atmosferac, naravno sa MA jedinicom. A konkretno u Puntu Evo, bio je direktna zamena za provereni 1.4 16v 95. Po meni su Zabari generalno zestoko zas*ali sa ponudom motora u Punticima od Euro 5 naovamo (tj. od 2010,. Punta Evo i Punta MY12). Kod dizela, 1.3 Euro 5 su dosta "svileniji" od Euro 4 prethodnika - problemi sa skupim diznama koje se ne repariraju, nemirnim radom, DPF... Kod benzinaca, bez ikakve potrebe su izbacili provereni 1.4 16v (a koji je godinama iza nastavio da se ugradjuje u veci Bravo, 500L, sve do Tipa). I umesto njega kao direktnu zamenu ubacili pomenuti MA 105 - sa trunku vecim obrtnim, 10 KS vise i malo manjom potrosnjom (i potencijalnom MA problematikom). A od atmosferaca ostavili za tu karoseriju slabasni 1.2, kao i 1.4 8v (sa 77 KS i 5 brzina, koji se na autoputu dere kao jarac). Sto se turbo benzinaca tice, od Euro 5 i Punta Evo, po meni opet nelogicno, izbacen je T-Jet 120 i kao zamena ostavljen iskljucivo MA Turbo 135. I opet ista prica, isti taj provereni T-Jet je takodje nastavio zivot i u Bravu, 500L, Tipu... Da ne stajem Stexu na muku (poznajemo se i licno i znam da nece zameriti) - pisao sam vec vise puta, po mom skromnom misljenju MA 105 je u sustini "najgori" moguci izbor motorizacije za Evo i MY12. U smislu da ne dobijas nesto na performansama i potrosnji u poredjenju sa 1.4 16v FIRE, a imas potencijalnu glavolomku sa MA jedinicom. Ako se vec kupuje MA motor, daleko veci benefit (i sto se performansi, potrosnje, pratece opreme tice) je sa MA Turbo motorima - pa ako je vec bal, neka je sa muzikom, tj. bar da se uziva u voznji, za maltene iste cene redovnog odrzavanja i registracije. Za Puntica i pretezno gradsku voznju, korektan izbor bi mi bio 1.4 16v ili T-Jet 120. Ali posto su apsolutno nelogicno izbaceni - licno bi mi od Eva pa nadalje, u Punticima prvi izbor bio MA Turbo 135. A ako vec mora dizel, onda 1.6 MultiJet 120 (koji je poprilicno redak, ali obicno dolazi i sa lepom opremom kao i MA Turbo 135). Edited January 10 by Ivan 1 frostysrb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 10 Ja bih se u ovom slucaju prvo dobro zadubio u proveru instalacije pa i samog komp-a. Nesto mi je sumnjivo ovde skroz.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 4 stex_pb, nobutado, Zvezdo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted January 10 I meni iskreno, bez da stajem ikome na muku i da sumnjam u iskustvo Gorana i drugih majstora, al treba sve to pretresti, ako se može.Opet , sa druge strane, čitajuči razne forume, što domaće, što strane, nema nešto preterano žalbi na MA jedinice, najviše problema se odnosilo na te prve serije MA jedinica, retko kome se dešavlo da crkne i zamenska.Što se tiče ulja za MA jedinice, nit se razumem, nit pitam koje ide, jer kapiram da u servisu@Goran Zemun znaju šta sipaju i u koji motor. Konkretno kod mene je uvek sipan Shell HX7 ECT 5-40 a na poslednjem servisu isto samo sa oznakom HX8. Sent from my SM-A546E using Tapatalk 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 10 (edited) Danas sam se čuo sa servisom u kom inače održavam auto a koji nisam hteo da zamaram sa MA. Ako uspem da ga upali sutra ću da ga oteram da ga prečešljaju ali čovek mi je preko telefona odmah rekao da se ne nadam mnogo..... edit: dobio sam ponudu 2000 evra za pokvaren od autoplaca jednog. Edited January 10 by stex_pb 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted January 10 Fabricki ide selenia KPE MA e sad koje drugo ulje ima a da je za MA ne znam a ni dal je to bas bitno posto nisam video neko ulje na kome pise MA sem selenie 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted January 10 @Ivan Hvala imenjace, nije u pitanju Punto Evo vec MiTo, no isti motor. Pisao ti u iMbox ali ti verovatno pretrpan Quote Share this post Link to post Share on other sites
frostysrb 146 Posted January 10 Danas sam gledao cene kod nas i preko, ima u nabavci kod nas za 180000 1500+ evra , katastrofa. Takođe sam našao u Grčkoj za 900, u Poljskoj za od 850 do 950. Tako da ima više opcija 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 10 Ja nisam uspeo da nađem NOVE nigde ispod 1200. Polovnih ima svakakvih Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted January 10 3 hours ago, OMP said: Fabricki ide selenia KPE MA e sad koje drugo ulje ima a da je za MA ne znam a ni dal je to bas bitno posto nisam video neko ulje na kome pise MA sem selenie Bitno je da zadovoljava onaj Fiatov 9.55535 S2 sertifikat i da je ACEA C3. Naravno da ima kvalitetnijih pravih sintetickih ulja od Selenie, od tih 5-40 recimo Ravenol VMO, Motul 8100 X-Clean, itd. Licno su mi kod ovlascenih za MA nudili izmedju Selenie KPE ili Shell Helix HX7 ECT, a kod Gorana je svih 5 godina sipano ovo drugo. 1 hour ago, ISV_01 said: Hvala imenjace, nije u pitanju Punto Evo vec MiTo, no isti motor. Pisao ti u iMbox ali ti verovatno pretrpan Nema na cemu i izvini, naravno ovo poslednje je u pitanju. Inbox mi je (prosireni moderatorski) od 1000 poruka, stalno brisem i opet je stalno puno. Ako ne procitam odmah, ode dole na listi i zaboravim. Odgovaram, izvini jos jednom . Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted January 10 Kod poljaka ima dosta toga da se nadje za fiate pogotovo turbake i nisu jake cene ali obrni okreni MA je skupa i tu je kraj price, to 100-200e gore dole ne menja bitno stvar, samo je pitanje da li neko hoce/mora to da plati ili ne, obzirom na vrednost auta sve preko 500e je veliko ulaganje 1 frostysrb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 944 Posted January 10 Otisla je cena MA jedinice u tri lepe... Nadam se ipak da nece biti ona u problemu. Kada sam imao problem sa njom nije se desavalo da se skroz ugasi auto (dva cilindra su bila u problemu, koliko se secam prvi i drugi). Quote Share this post Link to post Share on other sites