Mijailović P. 3737 Posted April 16, 2024 @Ivan Mis'im, otkad je kod mene nisam video manju proseču potrošnju na bordu. Vozi se isto i u istim uslovima. Počeo je pokazivati manju cifru već nakon intervencije na glavi. Ajd kad se setim turiću sličice. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 22226 Posted April 16, 2024 Prosek cepovanjem po SpritMonitoru za T-Jet 150 je nesto ispod 8.5l, koliko se secam. Zato i kazem da je to odlicna kombinovana, zavisno naravno od uslova, prosecne brzine... 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 856 Posted April 16, 2024 Mnogo vi to nesto gnjavite Kod mene prosek na 5000km od februara meseca x3 2.0d 184ks,6.5l.Obara i dalje,ali polako. Neka realna potrosnja izmedju 6 i 6.5l,prosek brzine 45kmh.Elem manja potrosnja nego na x1,koji ispod 7l nije bio u istom rezimu voznje.Najvise sto podize prosek pored zustrije voznje je sto se bar jednom nedeljno ode Ča-Ar,a svi znamo kako auto zna da trosi kad se zgazi preko rudnika. 1 1 Loon123 and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3737 Posted April 17, 2024 Evo slike. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 406 Posted April 17, 2024 Poslednjih 2000 km imao sam prosek 11,4, a pre toga 10,9. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 22588 Posted April 20, 2024 (edited) Da napisem koju za potrosnju Delte. Bio sam baš na rezervi kad sam krenuo ka R Srpskoj sa Zlatibora, čepovan u Višegradu, 56.16L u dinarima 9029, 84 ili 151,07 BKM. Malopre ga doterao do minimuma, ispraznio ga skoro do kraja, pokazao Range 56km ali nisam hteo da cekam pa ga malopre dopunio do pola. Sve u svemu pređeno 984, 6 km, prosečna 45 km/h, od toga autoput Pakovraće - Metro Vidikovac uglavnom 130km/h po tempomatu sa 2-3 izletanja do 200km/h na kratko i cca 150km , ostalo sve magistrala i gradska nekih 100-ak km. Board kaže 5.3L ali eto računica za pređenih 1.000km i nasutih 56L ispada 5.6L prosečna, lagi za 0.3L Edited April 20, 2024 by Axic 4 igor0511, ISV_01, knezevic76 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 8760 Posted April 28, 2024 MultiAir danas, u jednom pravcu, ka Fruškoj gori vožen po ograničenju (da kažemo babski) a u povratku preko ograničenja, naravno klima upaljena itd.Od AP je put bio , pa reklo bi se jedna traka ali dvosmerna pa izleti po šljunku sa strane, stajanje dok neko ne prođe itd al lepi predeli oko manastira i do njih. Dakle da je lista magistrala, išla bi potrošnja još nižeSent from my SM-A546E using Tapatalk 3 shuxx, Axic and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 770 Posted April 28, 2024 (edited) Ja se slogirah na pumpi pre 2-3 sata, sam sebi zvucim ko najgori verbalni farbar moler lakirer: 348km (358km, al sam 10km malo dzibrio na benzinu) BG > Zlatibor > Tara (i sat makadama kao po jajima) > B.Basta. Po navici u BG na ovu kilometrazu idem na pumpu i staje 34-37l plina, zavisi koliko se mrcinjalo. Sad stade samo 23l. 6.6l/100km? Meni neverovatna cifra (narocito zbog onih sat vremena po makadamu) posto uglavnom po BG to bude 10, 11, nekad i 12l... Edit: board kaze 6.3l, 55kmh prosek. Ono kad sam isao na Gradac je preracunato na oko 6.1l po boardu, ali tad nisam sipao plin pa nemam pojma realnu potrosnju koju sam tad imao. Edited April 28, 2024 by ostoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 827 Posted April 28, 2024 Verovatno bio manji pritisak na pumpi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 770 Posted April 28, 2024 To cemo lako da proverimo narednih dana, posto mi kad odemo na vikend ne drzi nas jedno mesto nego obidjeno sve u okolini 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2693 Posted April 28, 2024 Meni na djulijeti po bordu piše 6,9,al realno je sigurno malo preko 7,sto je odlicno,dok na musi na bordu pise 3.4, Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 16053 Posted April 28, 2024 33 minutes ago, ostoja said: To cemo lako da proverimo narednih dana, posto mi kad odemo na vikend ne drzi nas jedno mesto nego obidjeno sve u okolini moje iskustvo, bmb / tng. bord komp - cifru pomnožim sa 1,3 i dobijem potrošnju tng. a dešava se da natoče više ili manje, pa se iznenadi čovek, videćeš na sledećem točenju Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 8384 Posted April 29, 2024 Grande 1.9 mjtd 8.9 kratke relacije do 5km po gradu. Na njemu su šire gume 195/65/15 stavljam uskoro fabričke 185/65/15 i biće malo vozikanja po prirodi. Ovo mi za sada izgleda baš previše Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1613 Posted April 29, 2024 ja sam danas prvi put čepovao T-jeta. 350 km za 36 litara goriva. Isključivo do posla, čist grad uvek u špicu. Bez kilometra autoputa. Tj ovaj auto od kako je kupljen autoput je video samo jedan dan za probu Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3984 Posted April 29, 2024 Pa to je to, i kod mene je tako 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4812 Posted April 29, 2024 Juče sa Jazz-om predveče jedna gradska vožnja po BG, bez agresije, uz minimalno kočenje, ali i bez značajne gužve (prosek brzine od čak 24 km/h ), početak i kraj vožnje (posle 16,7 km) je bio na istom mestu (na N.BG ), a "medjucilj" relativno blizu Vukovog spomenika. Jeste da je hibrid, ali, ono što je blesimetar pokazao kao prosek potrošnje ( 2,8 ), zaista je i za njega bilo baš malo. Na prethodni rezervoar goriva je pokazao 4,1, a što je za njega sasvim OK ako se ima u vidu da je to bila mešovita vožnja. Inače, po aplikaciji od početka godine mu je stvarni prosek potrošnje bio 4,4. Ipak je svaki hibrid reumatičar, pa mu zima za period hladne baterije malo kvari prosek Ali, kako je sada otoplilo, on sada dolazi na svoje, kao i sve zmije, žabe i gušteri 3 1 1 igor0511, shuxx, Mijailović P. and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1251 Posted April 29, 2024 Stradanje 500l-ovo. Ne prija mu Bg uopste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 22226 Posted April 29, 2024 Je*es i potrosnju, mene mnogo vise smara ekologija (DPF/AdBlue). I bar u mom slucaju, regeneracije na 300 i kusur, max 400 km, iskljucivo BG voznje traktorcinom. A nisam iz price da to skidam, cak i kad/ako bude krenulo da zaje*va. Otvoreni put je vec druga prica, tu su na svom terenu. 9 hours ago, The Punisher said: Grande 1.9 mjtd 8.9 kratke relacije do 5km po gradu. Na njemu su šire gume 195/65/15 stavljam uskoro fabričke 185/65/15 i biće malo vozikanja po prirodi. Ovo mi za sada izgleda baš previše U toj kombinaciji motorizacije/platforme, ne ocekuj nikakvu promenu bar sto se guma tice. Dizelcina sa solidnim obrtnim, na laganoj Small platformi nosi sve to bez problema. Vozio sam 1.9 Stilo poprilicno dugo, izmenjao i velicine i tezine felni i dimenzije guma (od pocetnih zimskih 15'', preko 16'' do 17'') i promene u potrosnji su bile zanemarljive. Tek ih Puntic nece osetiti. Za razliku od otvorenog puta, gde ce potrosnja biti drasticno manja, cak i u ostrijoj voznji. @moron Znas da za sebe potencijalno merkam i Civic Mk 10 kao iduci (neka turbo benzinjara ce biti svakako) - ali ne mogu nikako da svarim ove Hondine table zadnjih generacija. Deluju mi nekako "nabacano" sa podacima, neintuitivno, ni vizuelno mi se ne svidjaju (generalno nisam ljubitelj full digitalnih ili virtual kokpita, na koje se vecina mladjih opet "lozi")... Ili je sve samo stvar navike . 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted April 29, 2024 (edited) @Dzimbo Benzin 1.4? Edited April 29, 2024 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 22226 Posted April 29, 2024 1.6 MultiJet, nadovezao sam se sa pricom o DPF i regeneracijama u gradu . 3 shuxx, Dzimbo and endbringer reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4812 Posted April 29, 2024 Ja sam imao dizele 19 godina, od čega sa DPF-om 14 godina. Ali, nezavisno od vrste kola koja sam imao, i pre i kasnije sam imao istu naviku, kao i danas kada vozim samo benzince - da vikendom "idem negde", u prirodu. Bar do Avale. Ili Fruške gore. A to je (mojim) dizelima bilo dobro baš zbog redovne i dobre regeneracije DPF-a, najčešće u uslovima vangradske vožnje. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted April 29, 2024 (edited) Poslednja 3 meseca, uglavnom Bg vožnja... Kada krene klima, još jedno 1l više verovatno... Edited April 29, 2024 by Ivan Sredjena slika, skinut TT potpis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1251 Posted April 30, 2024 (edited) 13 hours ago, Ivan said: 1.6 MultiJet, nadovezao sam se sa pricom o DPF i regeneracijama u gradu . To me najvise i muci, potrosnja ko potrosnja. Kako ga vozis tako ce i biti, al bas mucenje auta sa kratkim relacijama i stani-kreni voznjom. @moron odlican tretman auta, gadno je samo kada covek upadne u problem sa vremenom pa nema kad da se produva. Edited April 30, 2024 by Dzimbo 1 endbringer reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4812 Posted April 30, 2024 Meni se naravno znalo desiti sa 500L da mi regeneracija nekada započne i u gradu. A pošto živim blizu „BG Arene“, pored samog auto puta, tada bih na povratku kući umesto u moju garažu, zavisno kada je regeneracija započela, obično samo najpre produžio auto putem do isključenja za Bežanijsku kosu i nazad, a za to vreme bih ga obično držao u četvrtoj (ako je gužva, eventualno i u trećoj), samo da je iznad 2.000 rpm (u trećoj i do 3.000 rpm), a što je u pravilu uvek bilo dovoljno da se regeneracija uspešno završi. Slično sam prethodno radio i sa HDI-jem (dok sam ga redovno vozio po gradu, što je bilo tokom njegovih prvih 5 godina života, posle čega je mi je dolaskom 500L pežo postao samo vangradski automobil), mada je HDI po tom pitanju generalno bio mnogo zahvalniji. Regeneracije su bile redje, trajale su kraće, a i softver je bio tako podešen da nije moglo da ti se desi da se ti posle vožnje zaustaviš, da ti motor radi na mestu, a da regeneracija još traje. To se u tim uslovima (nedovoljnog pritiska, protoka i temperature izduvnih gasova), odmah samo prekidalo. I ti bi uvek gasio motor bez da mu je regeneracija u toku (za razliku od MJ). Posmatrano iz te perspektive, rekao bih da je kod MJ algoritam regeneracije kod MJ-a osmišljen krajnje debilno, jer dozvoljava da ti motor ugasiš „pod regeneracijom“, a što je potencijalno jako loše i za motor (može lako doći do slivanja goriva u karter i mešanja sa uljem), kao i za sam DPF (jer ostane „zaliven gorivom“). 2 igor0511 and Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3434 Posted April 30, 2024 Mene je to na TDI jako zamaralo. Do posla imam 7km, do roditelja 9km, do zeninih mozda 9.5km. Bukvalno nigde dovoljna tura da se DPF regenerise. Da planiram izlet za auto me je iskreno nerviralo Poslednjih godinu dana su mi bile haos guzve zbog radova i imao sam osecaj da planiram svoje ture na osnovu kola tako da mi je laknulo kada sam presao na benzin (GPF tek da naucim kako da primetim ). Da ne bude da je totalni offtopic, poslednje sipanje mi je prosek 6.7l sto je najmanje sto sam video do sada po cepu. Board je na 6.6l. Zanimljiva stvar je da je Leon bio deklarisan na 4.4l, ali po cepu nikada nisam video nista preblizu tome, ako me secanje sluzi 4.7l kao najblizu vrednost fabrickoj deklaraciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites