Lufti
-
Content Count
1110 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
Reputation Activity
-
Lufti got a reaction from viper in Fiat punto EVO 1.3 mjet 2013g.
Da, zaboravih, mislim da se vise isplati kupiti multimediju koja ima i veci ekran za navigaciju i mogunost ugradnje zadnje kamere, nego koristiti ovu fabricku. Decko na fb grupi fiat evo/grande srbija ih prodaje i ugradjuje.
-
Lufti got a reaction from viper in Fiat punto EVO 1.3 mjet 2013g.
Pozdrav!
evo broja za mape 063328145.
Ne secam se imena, meni je decko na takvoj istoj navi ubacio srbiju, zivi u Bg-u.
Sto se automobila tice, da vas u zdravlju sluzi. Posedovao sam Evo 2010. godiste sa istim motorom, kupljen je sa 240 000 km pravih i mi smo ga vozili neke tri godine kada je na 300 000 km okruglo ispustio dusu. Problem s tim motorom je sto u Srbiji ne postoji majstor koji zna da ga resi, kada to kazem mislim na zacarani krug famoznih 351 dizni koje ne mogu da se repariraju a nove kostaju mnogo, jedina opcija je uzeti nove direktno iz Italije, tamo su jeftinije, pa onda dpf filter koji se u gradskoj voznji stalno zapusava pa onda leteci lezajevi i tako u krug. Ukoliko primetite beli dim prilikom paljenja to je pouzdan znak da sa motorom nesto nije u redu i iz licnog iskustva bih vam savetovao prodaju. Moguce da ce sa vasim primerkom biti sve ok ali ga ja ne bih posedovao preko 250 hiljada km. Inace i moj je bio iz Holandije u punoj ratnoj opremi sa sve panoramom koja nikada nije prokisnjavala, to su odradili kako treba. Sto se perfomansi tice, odlican motor i mali potrosac. Nije mi bila ideja da vas plasim, samo obratite paznju na taj dim i neravnomeran rad motora pri prvom paljenju, mnogo tih motora je imalo spomenute probleme i svi su dali veliki novac a usput doziveli i veliki stres.
-
Lufti reacted to viper in Fiat punto EVO 1.3 mjet 2013g.
А ево и обећаних слика.
Послато са 2209116AG помоћу Тапатока
Навигација али немам мапе Србије.
Послато са 2209116AG помоћу Тапатока
-
Lufti got a reaction from Smireni in Avantime
Prednji znak bih ostavio u fabrickoj boji tj. hromiran, taj auto je young timer i ne treba narusavati estetiku koja je sama po sebi dovoljno intrigantna...naravno, o ukusima ne vredi polemisati ali stvarno mislim da sam u pravu...
Gril u plastidipu mi je ok, ali potreban je kontrast sto se znaka tice...
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from moron in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Ovo je najintenzivnija osvetljenost i vidi se da to nije tako jako, bar se nadam da se vidi, a kazem, moze da se dimuje po potrebi.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from moron in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Moz' se iskljuci po potrebi. Ne svetli tako intenzivno kao na fotkama, ne mogu lepo da ga uslikam, uzivo je to drugacije. A ima i opciju dimovanja tako da moze da se smanji intnzitet po potrebi.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from moron in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Skala na odmoru...
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from SalacUE in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Moz' se iskljuci po potrebi. Ne svetli tako intenzivno kao na fotkama, ne mogu lepo da ga uslikam, uzivo je to drugacije. A ima i opciju dimovanja tako da moze da se smanji intnzitet po potrebi.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from Axic in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Ovo je najintenzivnija osvetljenost i vidi se da to nije tako jako, bar se nadam da se vidi, a kazem, moze da se dimuje po potrebi.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from Axic in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Moz' se iskljuci po potrebi. Ne svetli tako intenzivno kao na fotkama, ne mogu lepo da ga uslikam, uzivo je to drugacije. A ima i opciju dimovanja tako da moze da se smanji intnzitet po potrebi.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from silenci in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Skala na odmoru...
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from Zvezdo in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Ovo je najintenzivnija osvetljenost i vidi se da to nije tako jako, bar se nadam da se vidi, a kazem, moze da se dimuje po potrebi.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from PremieRacing in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Ja imam lumbalnu podrsku na oba prednja sitza, to je neki visi paket u odnosu na osnovnu varijantu i sa tim dodatkom su korektna sto se udobnosti tice... ja imam 110 kg i evo posle 750 km voznje bez vecih pauza sam izasao iz auta odmoran. E sad, ja dosta i treniram pa sam relativno u formi i nikada nisam imao problem sa ledjima.
Najvisi paket opreme poseduje elektro podesiva sedista ali fali memorija sto bi npr meni bas znacilo jer i supruga koristi auto i svaki put moram da namestam sediste prema mojim gabaritima.
Najveci minus je sto ne poseduju sedalni produzetak za butine ali nisu neudobna. Naslon sedista je tanak zbog kolena putnika pozadi ali je cvrst.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
Razmiljam se da ubacim iz golfa 8 sedista koja sve to imaju, samo da se malo omasove pa da nalete neka ocuvana a jeftina...
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from MiloshBg in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Pre desetak dana sam odradio mali servis na kome su dopunili akumulator posto sam primetio da duze vergla pri paljenju nego obicno. Na kraju sam morao da zamenim akumulator bukvalno na dan puta. Prekjuce je izbacio poruku za sos a onda i da je pao napon i kada sam otisao u servis i prikacio dijagnostiku bio je na izdisaju. I tu krece sex, hteli smo da stavimo veci aku od 60Ah koji je 4cm duzi od fabrickog ali kablovi nisu dovoljno dugacki da bi se nabacili na klemu. Samo kod scala/kamiq modela je ovaj zajeb i ne postoji teoretska sansa da se ista osim 205 tj 207mm duzine stavi a tih akumulatora nema u prodaji posto se retko traze. Original zamenski kosta 26500 din. Onda zovi drugi ovlasceni koji ima vartu u toj dimenziji i on kosta 17000 din plus kodiranje 5500 din. Na kraju uspem da nadjem exide efb 55Ah u toj dimeziji u md auto sa 3 godine garancije koji kosta 9500 din ali sam morao da cekam da ga dostave u radnju sto su i ucinili u 15h a servis u pa radi do 16h. Uspeo sam da stignem pola sata pre zatvaranja i iskodirali su mi ljudi za dz.
Napominjem da se radi o start/stop akumulatoru jer obicnih ima u toj dimeziji svuda.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from shuxx in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Pre desetak dana sam odradio mali servis na kome su dopunili akumulator posto sam primetio da duze vergla pri paljenju nego obicno. Na kraju sam morao da zamenim akumulator bukvalno na dan puta. Prekjuce je izbacio poruku za sos a onda i da je pao napon i kada sam otisao u servis i prikacio dijagnostiku bio je na izdisaju. I tu krece sex, hteli smo da stavimo veci aku od 60Ah koji je 4cm duzi od fabrickog ali kablovi nisu dovoljno dugacki da bi se nabacili na klemu. Samo kod scala/kamiq modela je ovaj zajeb i ne postoji teoretska sansa da se ista osim 205 tj 207mm duzine stavi a tih akumulatora nema u prodaji posto se retko traze. Original zamenski kosta 26500 din. Onda zovi drugi ovlasceni koji ima vartu u toj dimenziji i on kosta 17000 din plus kodiranje 5500 din. Na kraju uspem da nadjem exide efb 55Ah u toj dimeziji u md auto sa 3 godine garancije koji kosta 9500 din ali sam morao da cekam da ga dostave u radnju sto su i ucinili u 15h a servis u pa radi do 16h. Uspeo sam da stignem pola sata pre zatvaranja i iskodirali su mi ljudi za dz.
Napominjem da se radi o start/stop akumulatoru jer obicnih ima u toj dimeziji svuda.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from silenci in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Bg-Metamorfosi (Grcka):
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from Zvezdo in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Bg-Metamorfosi (Grcka):
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti got a reaction from italiano in Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks
Ja imam lumbalnu podrsku na oba prednja sitza, to je neki visi paket u odnosu na osnovnu varijantu i sa tim dodatkom su korektna sto se udobnosti tice... ja imam 110 kg i evo posle 750 km voznje bez vecih pauza sam izasao iz auta odmoran. E sad, ja dosta i treniram pa sam relativno u formi i nikada nisam imao problem sa ledjima.
Najvisi paket opreme poseduje elektro podesiva sedista ali fali memorija sto bi npr meni bas znacilo jer i supruga koristi auto i svaki put moram da namestam sediste prema mojim gabaritima.
Najveci minus je sto ne poseduju sedalni produzetak za butine ali nisu neudobna. Naslon sedista je tanak zbog kolena putnika pozadi ali je cvrst.
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
Razmiljam se da ubacim iz golfa 8 sedista koja sve to imaju, samo da se malo omasove pa da nalete neka ocuvana a jeftina...
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
Lufti reacted to OMP in Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine
Jok ti si vozio, pa ne pricam na pamet, moj Tjet trosi 9-10l cistog grada, Evo 1.2 mi je trosio 8-9l cistog grada (a to potvrduju i drugi koji ga voze a koji su realni, mislim da je i ovde neko pisao takodje) znaci oko 1l razlike koji mi je totalno nebitan u zivotu pa i neka je 2l a 1.4 8v vozi drugar kaze ispod 8l po gradu ne moze (u beogradu, u ks mu samo skoci potrosnja), verujem da je isto i za 16v tako da su to zanemarljive razlike u parama a itekako velike u voznji.
Bravo od 150 konja je nesto drugo taj je poznat kao potrosac i nije za porediti sa GP od 120 konja nikako.
I naravno sve to zavisi u kom gradu vozis, nije isto svuda sto se konacne potrosnje tice ali razlike osatju iste.
-
Lufti reacted to silenci in Lancia Musa 1.3 MJet
Isao do Bosne,tacnije prosao pola Bosne,preko Banjaluke do Glamoča i na kraju Livno.Presao 1250km bez probema za skoro 7 dana.Moram priznati da su po Bosni bolji putevi nego kod nas,barem magistralni,i onaj auto put od Doboja do Banjaluke je odlican.
Naravno isao sa Alfom i bas je uzivanje voziti ovaj auto po planinskim i brdovitim krajevima sa odlicnim i širokim putevima po Bosni.
Ide kao po šinama i baas jako izvlaci u krivinama,meni to zabavnije voziti nego po ravnome
i nikad prljavija Djulijeta
-
Lufti reacted to silenci in Lancia Musa 1.3 MJet
Konacno danas stavio nove gume napred,ove Laufen,pa sad sam miran sa gumama na Alfi.Cena usluge kod vulkanizera je bila 1800 dinara,sa sve novim ventilom,balansiranjem i demontaza i montaza.
I mali jubilej sa kilometrazom,pa sutra ako Bog da idemo na put u Bosnu sa Alfom.Musa konacno da odahne i odmori u garazi
-
-
Lufti reacted to PremieRacing in Avantime
Onako... live... dok radim i farbam nameštaj po ovoj vrućinčini... mnogo mi je teško pa da podelim sa vama
-
-
Lufti got a reaction from igor0511 in Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine
Puntisa ima 270l a skala 470l, ne mogu da dohvatim coskove pa mi sve milo oko srca, ponekad otvorim gepek i samo ga gledam...
Sent from my SM-A805F using Tapatalk