Jump to content
FAS Goran

Elra

Members
  • Content Count

    1172
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Elra got a reaction from knezevic76 in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?   
    https://www.passioneautoitaliane.com/2024/02/nuova-fiat-panda-2024.html
     
    Izgleda se sprema reinkarnacija Pande I
     
     
  2. Like
    Elra reacted to igor0511 in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?   
    Uh, postoji neko nepisano pravilo da elektro verzija automobila mora da bude daleko ruznija od SUS verzije  
  3. Like
    Elra got a reaction from city in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?   
  4. Like
    Elra got a reaction from Woodoo in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?   
  5. Like
    Elra got a reaction from italiano in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?   
  6. Haha
    Elra reacted to neshaoct in Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi   
    Maserati najavio nove električne modele
     

     
    Maserati je potvrdio novi strateški plan, koji kaže da će svi budući modeli biti ''100% dizajnirani, razvijeni i proizvedeni u Italiji''.
     
    Kako se navodi, kompanija ''piše budućnost luksuzne mobilnosti sa ambicioznom strategijom'' koja uključuje ''razvijanje sveobuhvatnog plana proizvoda koji ima za cilj elektrifikaciju, kako bi odražavao aspiracije kupaca.'' Maserati veruje u električnu mobilnost ''više nego ikad'' i planira lansiranje asortimana električnih vozila koji će se pridružiti modelima Grecale Folgore i GranTurismo Folgore, koji su već dostupni u Evropi. Kao deo ovog plaa, GranCabrio Folgore će biti dodat u ponudu kasnije ove godine.
     

     
    MC20 Folgore će uslediti 2025. godine, dok će električni krosover E-segmenta stići 2027. Zatim možemo očekivati Quattroporte EV tokom 2028. godine. Za Maseratijevu fabriku u Modeni su predviđene nove investicije i objekti kao deo plana. Takođe će biti i dom ''Ateljea programa personalizacije Fuoriserie.'' Maserati je dodao da su oni jedini luksuzni brend Stellantisa i da ''sada postavljaju snažan biznis model, projektujući se u električnu budućnost da bi poboljšali svoju vodeću poziciju u luksuznom segmentu održavajući obim proizvodnje i profitabilne marže u skladu sa svojim jedinstvenim pozicioniranjem brenda.''
    Izvršni direktor Maseratija Davide Grasso dodaje: ''Krećemo sa predvođenjem promena u oblasti elektrifikacije, sa dva naša kultna modela koja su već dostupna za kupovinu u svojim 100% električnim verzijama, uz još jedan koji je na putu ove godine. Našim kupcima ponudićemo najmoćnije Maseratije ikada, pomerajući granice zadovoljstva u vožnji u novu eru.''
     
    preuzeto sa - Auto Blog
  7. Like
    Elra reacted to vladac81 in Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti   
    S obzirom da smo nagurali do 140 000 km,evo sta je radjeno.
     
    Uradjen veliki servis na 120 000km, Pancevo Pivasevic(ovlasceni serviser) cena nesto preko 70 000 din, u tu cenu je usao i jedan stabilizator koji je negde 6000 din.
    Auto i dalje nema tj nije imao ni jedan kvar,ponasa se isto kao i na pocetku.
    Od menjanja do menjanja i dalje dospemo oko 1 litar ulja,ni to se nije promenilo.
    Za divno cudo nista ne krcka unutra iako je doslo hladno vreme.
    Potrosnja benzina  i dalje ista,start stop radi kad hoce,nema nekog pravila,nekad na svako zaustavljanje ,nekad svako deseto...
    Nema bagova sa multimedijom,sve radi odlicno
     
     
  8. Like
    Elra reacted to KrCicko in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine   
    Nisam bas merio, ali recimo da treba 5 minuta. npr na Volvou to cini mi se da radi mnogo brze...
    Nekako mi nema smisla grejanje sedista posle 5 minuta jer se vec sam auto zagreje i vec bude grajanja u kabini... 
    Pretpostavljam da nema podesavanja da to bude brze? A takodje pretpostavljam da i tehnicki nema potrebe da je 5 min potrebno grejacima...
      
    Bio sam ubedjen da nije islo el sklapanje na G, mozda bas zato sto ih vecina nema. 
     
    Hvala na informacijama...
  9. Like
    Elra reacted to silenci in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine   
    Evo jedna prava sportska djulijeta,sto kaze vlasnik sve radi,ali bas sve radi na autu
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/22381032/alfa-romeo-giulietta?attp=p8_pv0_pc1_pl9_plv0
     




  10. Like
    Elra got a reaction from Reacher Gilt in Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi   
    Svašta...
     
    Kraj za Fiat 500 sa klasičnim motorima u Francuskoj
     

     
    Od naredne godine samo Fiat 500e.
     
    Iako je model 500  na tržištu Francuske praktično postao legenda, Fiat je odlučio da od naredne godine u ponudi bude samo njegova električna varijanta
    Osim ekoloških zahteva, postoje i praktični razlozi za ovakvu odluku: ove godine je prodato oko 6.000 primeraka modela 500 sa unutrašnjim sagorevanjem i oko 40.000 električnog modela.
     

     
    U 2021. godini prodato je oko 45.000 primeraka električnog Fiata 500, a 2022. – 60 hiljada, dok je za osam meseci 2023. plasirano 40.000 komada Fiat 500e. 
     
    Ovako dobrom plasmanu Fiata 500e doprinosi i činjenica da se u mnogim regijama Francuske (Korzika na primer) u segmentu malih automobila može iznajmiti jedino Fiat 500e koji se pokazao kao izuzetno pouzdan i ekonomičan.
     
    BONUS VIDEO: TEST FIAT 500e 
     
     
    Preuzeto sa: vrelegume.rs
     
  11. Like
    Elra got a reaction from Ivan in Fiat 500X / Fiat 600   
    Što više gledam ytb recenzija to mi je 500X bolji. 
    Ovaj 600 je baš vještački model sa miskom PSA tehnologije, štednje i već više puta prežvakanog 500 dizajna.
  12. Like
    Elra got a reaction from Woodoo in Fiat 500X / Fiat 600   
    Što više gledam ytb recenzija to mi je 500X bolji. 
    Ovaj 600 je baš vještački model sa miskom PSA tehnologije, štednje i već više puta prežvakanog 500 dizajna.
  13. Like
    Elra reacted to MiloshBg in Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi   
    Ko je stekao neko bogatsvo, milione i to od 2000. pa na ovamo, u ovoj zemlji, garantovano nije stekao na posten nacin, tj svojim radom. Kolega mi prica za porodicne prijatelje iz Peci ( odatle je rodom ), bracu Karic, biznismeni, uspesni, bla bla, a oni sve zaradili na prevarama i u dilu sa drzavom, tenderskim pljackama i itd. 
    Pa u Nemackoj, milioner se ne postaje bez 3 generacije, sto znaci 90godina. 
    Sve ispod toga je sreca/momenat ili cist kriminal!
  14. Like
    Elra reacted to Woodoo in Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi   
    Interesantne su Biznis priče ali mi nisu kredibilne. Dosta njih je slagalo tj prećutalo kako je došlo do prvog kapitala i uspeha, igrom slučaja znam pozadinu za nekoliko njih. Spletkarenje, bogati roditelji, bivše žene, prevareni šuraci...ima toga dosta. Nisam slušao ovog gore ali bih smeo da se opkladim da politiku nije spomenuo kao jedini i najveći genrator uspeha.
  15. Haha
    Elra reacted to neshtry in Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi   
    Da naučite ponešto…
    Osnivač OMR grupe i predsednik kk Partizan Ostoja Mijailović je gost Vladimira Stankovića u 113. epizodi podcasta Biznis priče:

    https://biznisprice.com/kako-sam-uzdigao-omr-grupu-i-kk-partizan-ostoja-mijailovic-biznis-price-113/


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. Like
    Elra got a reaction from neshtry in Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi   
    https://www.clubalfa.it/455454-melfi-in-crisi-la-produzione-si-riduce-a-meta-nello-stabilimento-stellantis
     
    Polako se pokazuje da je PSA progutao FCA. Sve planovi u Evropi su podređeni PSA dijelu i njihovim fabrikama. FCA fabrike u Italiji vise, nesigurna je budućnost Tofasa, Kragujevac teško može raditi punim kapacitetom sa 1 automobilom.
     
    Najviše profitiraju PSA fabrike na Pirinejima i Maroko.
  17. Like
    Elra reacted to neshaoct in Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi   
    2026. godine stiže još jedan Alfa Romeo superautomobil
     

     
    33 Stradale je bio samo prvi od mnogih superautomobila koje Alfa Romeo planira za naredne godine. Jedan od njih je već potvrđen za 2026. godinu. Alfa Romeo 33 Stradale (na slici) je inspiraciju za dizajn preuzeo od istoimenog modela iz sredine prošlog veka, a ograničen je na samo 33 primerka.
     
    U međuvremenu, odeljenje kompanije Bottega nastavlja rad na veoma ograničenim, istorijski inspirisanim modelima sve dok odeljenje ostane profitabilno. ''Prvi automobil se pokazao kao zaista dobra vežba za nas, za Alfiste i za naše kupce'', rekao je Alehandro Mesonaro-Romanos, šef dizajna u Alfa Romeu. ''I želimo da nastavimo.'' Za Alfa Romeo nije bilo iznenađenje da je 33 Stradale bio uspešan. Kompanija se kladila na to da će biti pobednik, pa je, dok je radila sa klijentima prvog automobila, pitala svoje mušterije šta bi bili zainteresovani da kupe sledeće, pošto je procenila da će veliki procenat biti ponovni kupci. Svi kupci su hteli da na red dođe istorijski model, a kompanija sada ima četiri klasična modela za izbor za svoj sledeći projekat, kaže Kristijano Fiori, šef odeljenja Bottega.
     
    Iako nije otkrio o čemu se radi, sugeriše se da je Giulia TZ iz 1963. među prvima. Pored toga, Alfa Romeo Montreal iz 1970. i Giulietta SZ iz 1960. se takođe razmatraju. Kao i koncept Carabo iz 1968. godine. ''Moramo da uradimo nešto što će klijenti dobro prihvatiti'', kaže Fiori, što sugeriše da tim ima na umu određeni period istorije. Svi budući modeli koje će odeljenje kreirati biće ograničeni na 50 ili manje primeraka. Fiori navodi da ako napravite više od toga, automobil prestaje da bude poseban. Iako je 33 Stradale bio baziran na istoj platformi kao i Maserati MC20, nije jasno da li će to važiti i za druge modele. Bez obzira što će za kreiranje potpuno novih modela biti potrebno neko vreme, Fiori je sugerisao da Bottega planira da lansira nove proizvode svake godine. To može značiti da specijalno izdanje varijante 33 Stradale tek dolazi, dok čekamo da se napravi sledeći klasično inspirisani model.
     
    preuzeto sa - Auto Blog
  18. Like
    Elra got a reaction from MiloshBg in Fiat Punto 1.9D - Lucas pumpa   
    Tetak ima Dobla 1.9d i naravno probleme sa 2 Lucas pumpe. Dosao do jednog majstora U Prijepolju koji mu je ugradio pumpu od Golfa 3 1.9D. Radi bez problema. 
  19. Like
    Elra reacted to djole81ar in Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks   
    Odvozasmo još jedno letovanje sa Tipom, ako se ne varam sedmo Tipo poslužio
     
    Što se tiče puta ove godine bez ikakve egzotike, do Halkidija, Kasandra, Strana posle Skale Fukre, ništa spec, al opet imalo neki svoj šmek i različitost, smeštaj sa dvorištem, kuhinjom napolju, izlaskom ka plaži (ne eksta al solidnom), blizu selo sa ribarnicama, roštiljanje... po neko veče preko brda u Hanioti, do nekih drugih plaža za 20-30 min ako se reši... 
    Tako da prevelih 400km u mestu  skoro 1.800km total. Po brodu 6.2 potrošnja (ako se dobro sećam prošla godina 6.3) do dole je bilo 6.0, posle lokal digao na 6.2 i tako ostalo. Klima non stop skoro jer sam zbog izbegavanja gužve vozio preko dana. Nemam čep čep ovako od prilike po sipanju je oko 6.5 oko 120 litara potrošeno, pošao sam sa nešto oko pola rez, sipao na ulasku u mk pun dal beše 62 eur, dosuo pred kraj u gr za 50eur (skoro 2 eur litar) i posle opet mk za 55 eur nije bio pun, vratio se sa malo manje nego što sam pošao. Slika je totala sa sve čekanjima na granici, 10 dana u mestu. Mislim da je povratak bio za 8h15min sa sve granicama, srbija je bila možda i pola sata grčka manje. 
    Tipo super nosio, pun gepek, klima, vrućina... AP je baš bio pun, naročito u povrtaku, tako da je baš bilo za vožnju naporno tj. moralo se paziti, kamioni u srednjoj, u levoj po neki jure ko blesavi, mislim na 150+, ali obilazi Tipo i kad je na 130 bez problema, čak tu nema ni malo inferiornosti  koji se može desiti u nekom brdu na magistrali iza kamiona. U odlasku nije tolika gužva bila, manje je bio popularan termin. Tempomat sam baš koristio, nekako mi bolje drži dinamiku, i da ne usporim smoreći se držanja konstatnog gasa, a sa druge strane i da ne pritiskam na 150 bespotrebno, 125,130,135 kako kad mi volja, naravno srbija, posle dole kako gde je moglo. 
     
    Granice prošao super, sve na glavne prelaze ali pazio o vremenu prelaska da ne idem kad i masa. Odlazak popodne pa prespavao u đevđeliji pa poranio u 5. Povratak ranije pred 7 po grčkom krenuo iz apartmana. 
     
    Na slici deonica preko brda iz Nea Skionija ka Paliuriu, jako lepa deonica, krajolik, vegetacija, reljef.... 
     
      
     
  20. Haha
    Elra reacted to PremieRacing in Citroen C4 "nema dalje" Edition   
    Evo sredio sam ti to.    
     

  21. Hvala
    Elra reacted to horvat in Citroen C4 "nema dalje" Edition   
    To je za ulje, tuda ulje dolazi/odlazi sa turbine. E sad, sta je tacno problem kad je garavo, ne znam.
  22. Like
    Elra got a reaction from horvat in Citroen C4 "nema dalje" Edition   
    *slika je samo za ilustraciju
    Šta na motoru ne valja kada je ovaj crveno označeni dio crn od gareži?
    Motor normalno vuče, ne troši ulje, turbina ne cvili.
    1.6 HDI 68KW, Citroen C4, cca 120k km, pretežno gradska vožnja po Sarajevu.
  23. Like
    Elra got a reaction from shuxx in Fiat 500X / Fiat 600   
    Cirkus... Nema tu ništa od Fiata.
  24. Like
    Elra got a reaction from italiano in Fiat 500X / Fiat 600   
  25. Like
    Elra reacted to bane1321 in Fiat 500X / Fiat 600   
    Iskreno, meni ružniji od prethodnog 500x! 

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...