Jump to content
FAS Goran

vladac81

Members
  • Content Count

    267
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About vladac81

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Opel Astra 1.4T 140 Fiat Stilo SW 120 Multijet

Recent Profile Visitors

6550 profile views
  1. Da da,plastika tj legura neka,kao i na Astri sto imam, ni blizu stila/brava
  2. Da da ,azdaja od 1.4.....Iskreno nisam gledao specifikaciju delova al sve sto ide ,ukljucujuci i ulje i fitere... Uvek je u u ovlascenom bilo dranje,secam se perioda za dva kombija dukata koja smo tu odrzavali dok nisu presli 100 hiljada. pa smo presli na drugo mesto Da napomenem,auto je firmin,vozi ga ko kako stigne,zato i napisem koju o odrzavanju,pouzdanosti itd.Ja ovo ne bih vozio sigurno kao licni auto. Verujem da bi u rukama normalnog vlasnika mogao poprilicno dugo da traje, mi ga iskreno urnisemo al ne da se... Sto se tice stabilizatora, najobicniji komad plastike...dobro je i trajao...
  3. S obzirom da smo nagurali do 140 000 km,evo sta je radjeno. Uradjen veliki servis na 120 000km, Pancevo Pivasevic(ovlasceni serviser) cena nesto preko 70 000 din, u tu cenu je usao i jedan stabilizator koji je negde 6000 din. Auto i dalje nema tj nije imao ni jedan kvar,ponasa se isto kao i na pocetku. Od menjanja do menjanja i dalje dospemo oko 1 litar ulja,ni to se nije promenilo. Za divno cudo nista ne krcka unutra iako je doslo hladno vreme. Potrosnja benzina i dalje ista,start stop radi kad hoce,nema nekog pravila,nekad na svako zaustavljanje ,nekad svako deseto... Nema bagova sa multimedijom,sve radi odlicno
  4. @nesa 169 Kod mene je tako kad se upali hladan auto ,posle nekog vremena padne,nisam ni obracao paznju na to dok nisi napisao. Takodje evo i prosek potrosnje na 21 000km:
  5. Izdrzali su oko 85000, tresli su ne daj boze...... Ovde je reper bila cena, tad je kostao 10400e i bio je odmah na stanju da se uzme pa ih nista drugo nije interesovalo... Znas kako,vecinu dana u nedelji se vozi po Pancevu ,al opet jednom nedeljno odemo do Zajecara ,ili ,Sokobanje,Knjazevca pa ver odatle izvuce prosek i podigne prosecnu brzinu.
  6. Blizu smo 100-ke... Potrosnju namerno nisam resetovao da bi video na duze staze .... Ono sto je pohvalno da za ovu predjenu kilometrazu nismo imali ni jedan jedini kvar. Promenjeni su diskovi i plocice,metlice brisaca,svecice i to je to... PREDNOST je ocigledna pouzdanost hteo to da priznam ili ne,pogotovo sto je firmin auto,vozi se za sve i svasta ,neretko promeni i 2 vozaca za jedan dan. Vecinu kilometara 85% sam napravio upravo ja . MANA -motorizacija, jednostavno preslab motor za ovakvu karoseriju(,i da je sam istog misljenja kao i pre pa biram reci),onda potrosnja ulja, na 10 000 km ,litra ode sigurno. Videcemo sta je sledece na redu...
  7. Ziv ziv ,deca urnisu pa jedino kad sam na poslu nekad ugrabim vremena da vidim sta se vozi i gde su problemi,forum je nekako ostao navika Hvala na lepim zeljama. Stilo se i dalje vozi u komsiluku,i dalje je u prilicno lepom stanju.Bravo otisao u Beograd... Za opellaaa cemo tek videti. Trebao mi je definitivno veci auto,hedz bek varijanta daje stvarno dosta prostora,odustalo se od karavana u zadnjem trenutku. Iskreno nije ni bio prvi izbor vec AstraJ ali posle 2 meseca dobre potrage i dosta potrosenih zivaca jednostavno nisam nasao auto koji mi odgovara a da nema ulaganja manjih od 1500 eura... Zato sam i uzeo provereni 2.0 160, negde pise 165,negde da su ga radili nemci i talijani.... Gledao sam da od opreme imam skoro pa sve,od elektro sedista sa memorijom ,modova voznje ,itd itd... Za sada sam odusevljen kako ide,udobnost ,ubrzanje,pogotovo u sport modu....Potrosnja na 3000km je 6.3 kombinacija, U planu veliki servis i zamena usisne grane,(kupljena nova bez klapni u Sapcu kod Makija). iskreno od 1.6 motora jedino me odusevio golf ali sa dsg menjacem,sa manuelnim kao mrtvi da su. Razmatrala se i opcija tipa multijet,posto u firmi vozim 1.4....ali posle 77 000km koje sam sa njim presao definitivno ne mogu da progutam neke stvari tako da je otpao...
  8. Posle skoro 5 godina doslo vreme za rastajanje. Mogu reci da pokazao kao pouzdan auto, za nekih 70 000 km nije me ni jednom izdao. Nisam imao ni jedan elektronski kvar,ne racunajuci stop prekidac kocnice i oprugu prednjeg amortizera(boljka od stila ocigledno) Kako je radio prvog dana tako radi i sada. Sve se svodilo na redovne servise,plocice diskove.... Nisam imao problem sa dpf om,i dalje radi posao i dalje radi regeneracije na oko 500km kao i kad sam ga uzeo. Sadasnji vlasnik ako nije neki baksuz nece morati nista da ulaze barem dve godine jer sam zamenio diskove plocice,akumulator... Promenio sam grupaciju ali sam motor odabrao fiatov,sad mi je zao sto nisam odmah uzeo 2.0 nego sam vozio 1.9....
  9. Blago tebi,ja vec 32000 ganjam 1.4, iz tog razloga i ne komentarisem nista jer recnik koji bi koristio u opisu motorizacije( citaj razocarenje) se kosi sa pravilima foruma.
  10. Kamere na lakat krivini u Zemunu,jel snimaju brzinu ili su za nadzor?
  11. Sreca pa sam imao jedan,koji sam mislio da mi nikad nece trebati i da je greskom u setu alata Da napomenem zasto sam eksperimentisao sa stilovim motorom ventilatora kabine, za bravo se krecu 40-50 eura(teze se nalaze jer uglavnom po otpadima su modeli sa manuelnom klimom) a za stila 20 eura +-
  12. Danas zamenjen motor ventilatora kabine.(U pitanju je digitalna klima jer se motori razlikuju od manuelne valjda po broju zica na konektoru) Za modele bravo 2007 i 2008 su isti kao za stila.Razlikuje se samo polozaj napojnog konektora. Potrebno je skinuti oplatu suvozaca,kao kad se menja polen filter. Motor je pristupacan,malo se treba izviti al za par minuta je izvadjen!Potrebna je gedorica ili flex crevo ili kljuc 5.5mm da bi se lakse skinula ova tri srafa koja drze motor,pogotovo gornji desni.(ne znam odakle im ideja za 5.5 mm dimenziju glave) Simptomi kod mene su bili da cas radi cas ne,reagovao je na udarac i tad proradi neko vreme.Kada sam ga skinuo i odvojio gornji deo video sam da cetkice prakticno i ne postoje Posto sam vec porucio motor,ovaj mi ostaje za eksperimentisanje. Slika 1-motor sa nuova bravo Slika 2-motor sa fiat stila
  13. Jel zna neko da li su isti motori ventilatora kabine (digitalna klima) kod stila i kod brava 2007?
  14. To se vodi kao stari deo,novi je da kazemo uz plazu prema Nea Vrasni. Pozicija ti je ok,jer si blizu setalista a samim tim i hrane. Znaci ako hoces picu tu je Posejdon,https://www.google.com/maps/place/CAFE+PIZZA+ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟ/@40.664826,23.7003035,20z/data=!4m12!1m6!3m5!1s0x14a8e1d88cea8613:0xbf0559d180750e5!2sKafe+%26+Pica+Poseidon!8m2!3d40.6647943!4d23.7004347!3m4!1s0x14a8e1d8f4cc67c7:0xccb173f2bb914f7f!8m2!3d40.6647287!4d23.7004226 ako hoces Giros Moustakas(Brka),mada sam probao i u Quality i Patroklu,jedni su pored drugih ne mozes promasiti,stvar ukusa.Moustakas je renoviran kompletno a na google mapsu ne izgleda tako Ako hoces ribu ,tu ti je Lefteris https://www.google.com/maps/place/Leutérēs/@40.6643089,23.6962303,17z/data=!4m5!3m4!1s0x14a8e1df17336749:0x3ddac7afbe8a27b4!8m2!3d40.6651594!4d23.6960586. Takodje tu na setalistu imaju i prelep sladoled,kugla kao paradajz,2(dve )ako savladas skidam kapu,zaboravio sam mu ime al preko puta frizidera imaju mesta za sedenje gde moze da sedne 100 ljudi pa ces po tome poznati a i neka ljubicasta boja Ja sam u Vrasni od 1 jula do 13 jula, od 28 juna sam u Skoplju pa produzujemo ja i zena dole.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...