Jump to content
FAS Goran

RasaJTD

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About RasaJTD

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pancevo

Previous Fields

  • Garage
    Bravo 2 1.4 90hp lpg

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav, Uzeo sam skoro Suzuki Sx4 CROSS sa fiatovim gore pomenutim motorom. Uzet je sa greskom vezanom za EGR tako da sam ga juce i skinuo i ocistio. Medjutim kako je bio jako prljav i pun garezi, skinuo sam i klapnu gasa koja je bila u slicnom stanju kao i EGR a ulaz u usisnu granu blaga katastrofa....Iz tog razloga sam krenuo da skidam usisnu granu, fiksirao remenicu preko koje ide zupcasti, skinuo pumpu i sve lepo odvrnuo ali nisam uspeo da je skinem. Sa desne strane(gledano spreda, do filtera za vazduh) imaju dve metalne cevi koja idu negde napred i smetaju mi da izvucem granu jer je moram izvuci sa brezona a onda ona "udara" u te dve cevi ... Ima li neko ideju ili zna sta da odvrnem da bi ih malo pomerio i napokon izvadio granu?..... pozdrav i hvala unapred, Rasa
  2. Pozdrav, jesam.... zamenio sam pumpu za gorivo, stavio sam polovnu sa drugom oznakom ali fizicki totalno istu i prednost ove je ta sto se moze menjati samo ulozak a ne cela korpa sa pumpom....
  3. @tox tox,hvala na odgovoru...provericu sutra kakvo je stanje povodom toga, jedino sto je kod mene slucaj da i kad ga vozim na benzin i ostavim nece da upali posle duzeg vremena... nije mi tesko pa cu probati, hvala jos jednom pa javljam rezultate :-)
  4. pozdrav, pre izvesnog vremena imao sam dva problema sa gore pomenutim autom pa sam Vas hteo informisati kako su reseni, ali se u međuvremenu pojavio treci ... 1.prvi "problem" oko prikazivanja instant consuption na tabli sam resio kupovinom AUTOOL X50 uredjaja koji se konektuje na OBD, vadi podatke iz ECU-a i prikazuje na njegovom displeju (ima mnogo opcija,citanje i brisanje gresaka, cak i online prikazivanje nekih parametara) sve u svemu nije losa stvarcica za 2500din 2.drugi problem, ozbiljniji, je bio sa losim zelenim MED diznama koje su preskupe pa sam taj problem resio, uz konsultaciju sa par plinadzija, tako sto sam stavio VALTEK dizne od 1ohma, malo se igrao sa stelovanjem hoda i otvora dizni, i dobio dosta dobar rad i LTFT oko +3.1% sa hodom od 0.5 i otvorom 2.2mm(kad budem imao vremena, gledacu da to jos malo dostelujem, ali i sad lepo radi, vuce, i ne prijavljuje gresku). E sad, treci problem koji mi se pojavio i sve je izrazeniji je problem oko prvog paljenja posle par sati.Naime,kad auto odstoji oko 6-7 sati, prilikom prvog paljenja vergla ali nece da upali,vratim kljuc i ponekad upali iz drugog ili treceg puta, kad upali ode na 1200-1300 obrtaja lepo radi par sekundi i onda kao da ostaje bez goriva, secka, puca i ugasi se. Upalim ponovo, opet isto krenu da padaju obrtaji, od jednom sastavi i posle toga radi normalno.Posle toga pali bez problema dok god ne odstoji.Stavljen nepovratni ventil na vod sa gorivom, meren pritisak goriva(nagura oko 4bara,kad odstoji padne na 2.2 ali cim se da kontakt nagura ponovo na skoro 4,kad vergla pritisak stoji), svecice menjane pre 3000km i stavljene NGK zamenske (1500din/kom) ...uradjen veliki sevis pre 2000km. Ako neko ima ideju sta bi mogao biti problem ili sta bih mogao jos probati, proveriti.... Pozdrav, Rasa
  5. pozdrav postovani clanovi, imam problem sa plinom koji se manifestuje tako sto mi izbacuje gresku P0171 (system too lean - bank1) i to samo kad ga vozim na gas, na benzinu sve radi normalno. Kad prijavi gresku vrednost za Long fuel trim je -25 a kad je obrisem onda mi je vrednost za Short fuel trim -25 (malo varira kad dajem po papucici) ali pretezno je ta (tako da razumem zasto prijavi gresku) .... kad sam uzeo auto (pre 4 meseca) zafrkavala me jedna dizna (vise nje radila nego sto jeste) pa sam kupio polovan rail sa cetiri dizne od opel corse 1.2 (zelene MED), ocistio ih u UZ kadici i posto one imaju BOSCH prikljucke, na moju instalacuju vezao paralelno i 4 bosch konektora tako da mogu da prikljucim i jedne i druge (original Fiatove). Ostavio 3 originalne, stavio jednu od tih iz opela i auto radi "OK" ali imam gore pomenuti problem... citao sam u ranijim postovima da je neko spominjao nekog iz Lazarevca ili nekog profesora koji upisuje novi software u plinski komp u kombinaciji sa drugim diznama.... e sad, posto je moj bravo sa fabrickim plinom i kazu da je zakljucan, dal je tako nesto moguce i ako nije dal neko ima neku ideju ili kontakt osobe sa kojom bih se mogao posavetovati...varijanta da se sve iz njuske od plina izbaci i stavi nesto "normalno" stoji, ali gledam da ako mogu zadrzim fabricko stanje sto je pribliznije moguce ... izvinite na malo opsirnijem izlaganju i hvala unapred, Rasa.
  6. Pozdrav svima, Pre dve nedelje sam postao ponosni vlasnik ☺️ Bravo-a 2011god. 1.4 90hp sa fabrickim plinom i generalno sam zadovoljan sa automobilom, jedino me interesuje dal' ovaj model ima u opcijama na bordu average i instant consuption? Pitam jer jedino sto imam je trip distance, average speed i travel time pa me interesuje dal tako treba ili postoji mogucnost da je neko vracao kilometrazu ili petljao oko sata pa je ujedno zeznuo i samu tablu...malo mi je cudno da auto 2011 to nema, ali posto je kod mene nivo plina u boci prikazan na displeju u tabli za razliku od drugih, nisam iskljucio opciju da to tako treba pa bih Vas zamolio za tu informaciju, ukoliko neko zna, da bih znao sta dalje da radim... Pozdrav,Rasa.
  7. Moze i zamena za Alfu 156 1.9 JTD, restajling, iskljucivo karavan, uz vasu doplatu.
  8. link promenjen: http://www.polovniautomobili.com/oglas3971898/fiat_grande_punto_13_multijet/
  9. http://www.polovniautomobili.com/oglas3934533/fiat_grande_punto_13_multijet/ U oglasu sve pise, odlican je, sve je u tip-top stanju. Redovno odrzavan. Moze provera kod majstora, radi vase i moje sigurnosti. Datum prve registracije 21.09.2007god (uvezen 2011 sa realnih 142.xxx km). Auto poseduje dva kljuca, akumulator ENERGIZER pod garancijom (kupljen 04.12.2012), 10.10.2012 zamenjen set kvacila, ovog leta zamenjeni su diskovi , plocice i zadnji paknovi.... Uz auto ide komplet 4 zimske gume Continental (vec su namonitrane) i 4 letnje gume Sava, i set sa prvom pomoci, sajlom, itd....kao sto je na slikama. 064-1377980 (Rasa JTD)
  10. Raso gde mogu da donesem svoj kasetofon iz stila?Imam problem sa radiom o kojem si pisao...Inace sam iz Beograda

  11. Bez zelje za raspravom, ali, rekao mi drug cuo sam i slicno....to nisu argumenti... To su nagadjanja i subjektivna misljenja. Po cemu se ne isplati popravljati tjuner? Jeste, deo se narucuje iz Nemacke, stavlja se original i vise nema problema sa time. Ugradnjom polovnog tjunera nista nisi resio, to im je fabricka boljka i kad tad ce se ponovo pojaviti problem. Za sve sto kazem stojim iza toga. Brat i ja drzimo servis (on je specijalizovan za opravke i dekodiranje) a da bi se uredjaj korektno popravio i proverio na stolu treba specijalan programator koji skoro niko u Srbiji nece da kupi i onda kao ne isplati se, te ovako te onako...inace moguce ga je nabaviti kod nas, tako da tacno znam ko moze da ih popravi a ko ne (govorim o kvalitetnoj popravci!) Jeste tezak za popravku, treba skup alat, rezervni deo i dosta prakse ali MOZE da se uradi i ISPLATI SE! Ovako ispada sledece: hipoteticki ja sam auto mehanicar i nemam komplet torx odvijaca. Moj savet : nemojte kupovati francuska vozila i vozila gde se torx koristi jer se ne isplati (tj. nemam sav alat!).
  12. ^^^ 70 EUR ... kod nas skoro 3 ili 3 komada za iste novce!
  13. Prvi "minus", ima DPF ali to cemo da sredimo..tj. bice "ubiven". Pa nije valjda da niko nema iskustvo sa ovim automobilom? Nisam pitao za Nissan Sunny GTI-R
  14. O.K. Hvala...za mjet je vec sve poznato, ali ima li auto nekih falinki tipa menjac, trap, kocnice? Kakav je u voznji? Jel` trza na 200km/h ?! Voleo bih da cujem nekog ko vozi ili je vozio Pandu MJET i da objektivno iznese sve cinjenice i kaze ovo valja ovo ne valja tj. ovo mi se svidja a ovo ne. Na osnovu toga ce doneti odluku.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...