neshaoct 9661 Posted September 5, 2014 (edited) Odbrojavanje do dolaska novog automobila koji će biti od istorijskog značaja za FIAT počinje danas. Da li znate o čemu pričamo? Za manje od mesec dana na Paris Motorshow, FIAT će predstaviti celom svetu novog člana porodice 500, kombinaciju lepote i suštine. Upravo tokom Paris Motorshow-a svoju premijeru imaće 500X, prvi krosover u familiji 500. Novi 500X važan je korak za Fiat u smislu brenda i tehnologije i demonstrira zrelost FIAT-ove DNK stilizacije. Znamo da ste radoznali da saznate više, ostanite još malo sa nama i pogledajte ovde: Evo, izvukao sam grube crte Fiata 500X: Edited May 5, 2023 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3058 Posted September 5, 2014 Jel ima šanse da se kod nas proizvodi? Po ovim obrisima baš skladno deluje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13176 Posted September 6, 2014 Izgleda da nema... 500X deli mehaničku platfromu sa srodnim modelom Jeep Renegade, a oba automobila proizvodiće se u pogonu Melfi u Italiji. http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2014&mm=09&nav_id=896422 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 6, 2014 Sa čime ovo treba da bude u klasi? X1? X3? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 353 Posted September 6, 2014 ja mislim da ce biti kao yeti,tiguan ta klasa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 6, 2014 Baš ta najmanji terenci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 6, 2014 Da ne bude nesto kao dacia sandero stepway:-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1694 Posted September 9, 2014 (edited) Baš ta najmanji terenci. Mali terenac, SUV klasa ili tacnije mini SUV.Ako ne računamo Seidici jer je nastao u kooperaciji sa Suzukijem, ovo ce biti jako zanimljivo predstavljanje i pozicioniranje na trzistu jer je Fiat debelo zakasnio sa modelom u mini SUV kategoriji Edited September 9, 2014 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 231 Posted September 9, 2014 Klasa Captura, Jukea, Mokke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18925 Posted September 9, 2014 jer je Fiat debelo zakasnio sa modelom u mini SUV kategorijiA u kojoj klasi debelo ne kasne ?Sve je to lepo, znam za najave, ali me cudi zasto se toliko kasni sa pucanjem na najprodavanije klase Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 24718 Posted September 16, 2014 Prva nezvanicna slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1694 Posted September 16, 2014 (edited) Hoce li ovo biti prvi Fiat sa fabričkim migavcem u retrovizoru? Detaljnije http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2014&mm=09&nav_id=900190 Edited September 16, 2014 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 16, 2014 Na prvi pogled me je podsetio na Volva 30 i Alfu Đulijetu... a deluje da nije mnogo ni ružan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 23, 2014 Ne znam zašto ali ove reklame sa ljuljaškama me uvek asociraju na uloške. Zvučim ko Mića ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted September 23, 2014 Uzmi Snickers Kad si gladan nisi sav svoj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1694 Posted October 2, 2014 Odbrojavanje je počelo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted October 2, 2014 Svetska premijera novog modela Fiat 500X crossover Fiat 500X debituje na Sajmu autmobila u Parizu, novi komapktan krosover linije 500, koji obeležava evoluciju brenda i tehnologije kroz razvoj sopstvenog DNK. Lepota sa karakterom, novi automobil istražuje potpuno novu dimenziju modela 500, sa zrelom, elegantnom, potpuno italijanskom “odećom” – poput visoke mode – supstancom automobila koji je udoban, s visokim performansama i uvek u kontaktu sa svetom: to je X strana lepote kao i duša modela Fiat 500X. Kao naslednik modela Fiat 500 iz 1957. godine – stilska povezanost prepoznatljiva po okruglim svetlima i klasičnom logotipu sa hromiranom haubom je jasna – novi Fiatov krosover proširuje liniju porodice 500, koja uključuje modele 500, 500C, 500L, 500L Trekking 500L Living: autmobile koji su veoma različiti po nameni i karakteru, ali koji imaju zajedničke korene: legendarni model Fiat 500. Novi Fiat 500X, koji će se proizvoditi u modernizovanom pogonu SATA u Melfiju (Potenca) i prodavati u više od 100 zemalja širom sveta, uključujući i SAD, biće u ponudi u dve različite verzije – sa dve različite duše– jedna kosmopolitska a druga idealna za slobodno vreme, opremljenim sa efikasnim dizel i benzinskim motorima, tri tipa prenosa – manuelnim, 9-stepenim automatskim ili dvostrukim 6-stepenim automatskim – i sa prednjim pogonom, pogonom na četiri točka, ili prednjim pogonom sa Traction Plus konfiguracijama. 500X “nadilazi” trenutne ciljne grupe kupaca Fiat 500X je krosover ne samo po svojoj prirodi, već i zato što je zanimljiv mnogim tipovima kupaca različitog pola, starosti, potreba i ukusa. U tom smislu simbol "X" predstavlja, element raskršća, segmente koji su međusobno veoma različiti, od kojih svaki privlači i stare i mlade, zaljubljenike u lepotu i poznavaoce karaktera. Oni su dinamični, aktivnog društvenog života i različitih strasti i interesovanja. Međutim, ono što im je zajedničko, jeste želja za uživanjem u zadovoljavajućem iskustvu vožnje i za izražavanjem sopstvene ličnosti kroz uočljiv stil. Danas svi oni nalaze jasan, sadržajan odgovor na svoje potrebe: Fiat 500X. U ponudi su dve verzije : Prva, karakteristična upadljivim elegantnim stilskim detaljima, će sasvim sigurno privući mlade, dinamične i kosmopolitskog duha. Sa druge strane, odlučniji terenski izgled i oprema čine model idealnim rešenjem za ljubitelje opuštanja i aktivnosti na otvorenom, koji ne žele da odustanu od jedinstveng stila modela Fiat 500. Stil i dimenzije Novi 500X, dizajniran od strane „Centro Stile Fiat“, predstavlja novu dimenziju nepogrešivog modela 500, u okviru koje se susreću njegov legendaran stil i savremeni koncept krosovera, uz dodatak značajnih terenskih mogućnosti koji su idealni za vreme provedeno na otvorenom. Novi automobil, sa izraženom ličnošću i upadljivo italijanskim dizajnom, karakterišu fleksibilnost, racionalnost i kvalitet koji su čvrsto utkani u njegove kompaktne dimenzije, u prostran enterijer i izbor vrhunskih materijala i tkanina, kao i najsofisticiraniju tehnologiju u službi bezbednosti i udobnosti u vozilu. Čvrsta, robusna pojava ovog automobila pronalazi savršen elegantan pandan u skladnoj liniji, koja ima dimenzije savršene za kupce koji traže udobnost i opremu tipične za kompaktna sedan vozila. Istovremeno, 500X zadovoljava potrebe svakodnevne gradske vožnje, zahvaljujući skromnim dimenzijama: dugačak je 4,25 metara (2 cm više u verziji namenjenoj za one koji provode vreme više na otvorenom), širok 1,8 metara i visok 1,60 m ( sa krovnim nosačima ili pogonom na sva četiri točka visine dostižu i do 161cm i 162cm) Kompaktna spoljašnjost, prostrana unutrašnjost: prostrano, zaštićeno okruženje u kojem su obilato korišteni fini materijali, sa završnicom viskog kvaliteta i praktičnim odeljcima za odlaganje. Udobna putnička kabina nepogrešive italijanske izvedbe, u ponudi sa ne manje od sedam konfiguracija enterijera, kombinovanjem različitih tipova tkanina, kože i boja. Sve ovo čini se još funkcionalnijim zahvaljujući velikom broju mogućnosti podešavanja sedišta i prostranom prtljažniku (350 litara). Naposletku, kupac ima mogućnost izbora između 12 različitih boja čime se naglašava senzualna forma modela Fiat 500X, uz dodatnu mogućnost izbora između osam različitih izvedbi 16, 17 i 18-inčnih aluminijumskih točkova. Verzije motora Novi Fiat 500X za tržišta Evrope, Bliskog istoka i Afrike nudi različite kombinacije motora, menjača i prenosnih mehanizama, kako bi odgovorio na sve potrebe vožnje, uz poštovanje prirode i maksimalnu efikasnost kada su u pitanju performanse, potrošnja i emisije izduvnih gasova. Na štandu će biti predstavljeni , 1.4 Turbo MultiAir II sa 140 ks (prednji pogon i 6-stepeni manuelni menjač ) ili dvostrukim šestostepenim automatskim menjačem, 1.6 MultiJet II 120 KS (ujedno sa prednjom vučom I šestostepenim manualnim menjačem) I 2.0 MultiJet II 140 KS (sa devetostepenim automatskim menjačem I pogonom na sva četiri točka. Ponuda će naknadno biti dopunjena i sa 1.6 E-torQ (petostepenim manualnim menjačem i prednjim pogonom) sa 110 KS onda 1.4 Turbo MultiAir II HP ( devetostepeni automatski menjač I pogon na sva četiri točka) I moćni Tigershark 2.4 184KS (devetostepeni automatski menjač I pogon na sva četiri točka). Štaviše, 1.4 Turbo MultiAir II će takođe biti dostupan sa prednjim pogonom i šestostepenim menjačem. Inovativni sistem automatskog prilagođavanja osigurava veći komfor tokom vožnje i sportskiji osećaju poređenju sa klasičnim automatskim menjačem, veću efikasnost i manju potrošnju goriva. Sadržajno gledano sprava se sastoji od dva prenosa koji paralelno dopuštaju neverovatnu brze smene oslobađanja jednog prenosa i ujedno aktiviraju sledeću takoreći simultano.U ponudi su i sledeći turbo-dizel motori: 1.3 MultiJet II sa 95 ks (5-stepeni manuelni menjač i prednji pogon), i 2.0 MultiJet II sa 140 ks (6-stepeni manuelni menjač). Devetostepeni automatski prenos Model 500X crossover je prvi Fiatov automobil sa 9-stepenim automatskim prenosom. Ovaj prenosni mehanizam, u spoju sa benzinskim motorom 1.4 Turbo MultiAir II sa 170 ks i 2.0 MultiJet II turbo-dizel motorom od 140 ks, nudi mnoge prednosti, uključujući veliki kapacitet prenosa i skladnu raspodelu snage. Sa elektronskom kontrolom, novi 9-stepeni automatski prenos poseduje "shift-on-the-fly" mapiranje, sa mogućnošću prebacivanja u manuelni-sekvencijalni režim. 4WD i sistem isključenja zadnje osovine Novi Fiat 500X dostupan je u konfiguracijama pogona na dva i na četiri točka. Posebno svojstvo pogona na četiri točka novog Fiat-ovog krosovera jeste primena sistema isključenja zadnje osovine koji omogućava smanjenje gubitka vučne energije kada nije potreban pogon na četiri točka, čime se postiže veća efikasnost po pitanju potrošnje. Ovaj model je jedini automobil u segmentu koji nudi ovu mogućnost uz Jeep Renegade; sistem isključenja zadnje osovine neosetno prebacuje pogon na dva i četiri točka radi stalnog upravljanja obrtnim momentom, bez da potrebe za intervencijom od strane vozača. "Drive Mood Selector" i Traction Plus sistem Novi 500X nudi "Drive Mood Selector" (biranje režima vožnje), koji dejstvuje na motor, kočnice upravljanje i menjač/prenosni mehanizam, omogućavajući tri različita ponašanja automobila, zavisno od stila vožnje, prilagođeno situaciji ili stanju putne površine: režim Auto (za najbolju udobnost, potrošnju i emisiju CO2), režim Sport (za performantan pogon) i režim All weather (maksimalna bezbednost u uslovima slabog prijanjanja). Kod verzije namenjene aktivnijoj vožnji , režim All weather je zamenjen funkcijom “Traction”, koja, kod verzije pogona na četiri točka, ubrzava prenos obrtnog momenta na zadnju osovinu. Sa druge strane, kod modela sa prednjim pogonom, aktivira se sistem kontrole “Traction Plus”, koji, sa jedne strane, poboljšava oslanjanje na grubom, klizavom terenu, a sa druge strane, košta manje i ima nižu emisiju od konvencionalnog pogona na četiri točka, pokazujući se kao efikasniji pri nezahtevnoj, svakodnevnoj terenskoj vožnji. Upravljanje i bezbednost Sa zadnjim Mekferson vešanjem, FIAT 500X obezbeđuje odgovarajući balans između upravljanja i udobnosti. Štaviše, da bi garantovao zaštitu putnika, novi Fiat crossover kombinuje karoseriju dizajniranu u skladu sa najmodernijim kriterijumima i aktivan i pasivan sadržaj koji obezbeđuje izvanredne performanse. U kompletnoj liniji su standardno dostupni bitni sadržaji poput šest vazdušnih jastuka (prednji, prozorski i bočni vazdušni jastuci), prednja svetla sa opcijom za dnevnu svetlost i svetla za maglu pri skretanju, pored skladne kontrole elektronske stabilnosti (ESC). Pored toga, u zavisnosti od verzije i tržišta, napredni Lane Assist (sistem za upozorenje na promenu trake) i Blind Spot Assist uređaji (sistem za praćenje mrtvog ugla) su dostupni standardno ili po narudžbini. Na zahtev, model 500X je moguće opremiti zadnjom kamerom za vožnju unazad i sistemom podrške pri kočenju. Info-zabavni sistem Po pitanju komfora i opreme info-zabavnog istema, Fiat 500X se ističe u svojoj kategoriji zahvaljujući naprednom Uconnect sistemu sa 5-inčnim ili 6,5-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Obe verzije dolaze sa Bluetooth interfejsom, Aux i USB ulazima , SD port i glasovnom komandom. Pored toga, Uconnect Radio Nav uređaj poseduje TomTom 2.5D navigaciju, dok Uconnect Radio Nav sistem od 6,5 inča poseduje satelitsku navigaciju sa 3D mapama, postepenim navođenjem i „One Shot Voice Destination Entry“ funkcijom koja omogućava unošenje adresa putem glasovne komande. Sistem omogućava pristup glavnim funkcijama putem ekrana u boji osetljivog na dodir: od analognog i digitalnog radija (DAB) do osnovnih multimedijalnih izvora (medija plejer, iPod, iPhone, pametni telefoni) koji se mogu povezati preko USB i Aux ulaza ili putem Bluetooth audio prenosa. Svim ovim upravlja se direkno putem komandi na upravljaču kako bi pogled sve vreme ostao na putu a ruke na upravljaču. Novi Uconnect Live sistem kroz integraciju sa pametnim telefonima svojim korisnicima omogućava korišćenje mnoštva aplikacija na ugrađenom sistemu koji omogućava da uvek ostanete u kontaktu sa prijateljima na Facebook-u i Twitter-u; slušate milione pesama na Deezer-u i preko 100.000 pravih radio stanica pomoću aplikacije Tune-In; da u realnom vremenu dobijate vesti sa Rojtersa i obaveštenja o sobraćaju, radarima i vremenu zahvaljujući TomTom Live uslugama. Pored svega navedenog, Fiat 500X poseduje i eco:Drive, koji omogućava do 16% nižu potrošnju goriva i emisije CO2, pored usluge my:Car™ koja pomaže pri održavanju i otklanjanju kvarova putem interaktivnog uputstva za upotrebu. Što se tiče audio sistema, ekskluzivni Beats Hi-Fi sistem dostupan je po narudžbini. Razvijen u saradnji sa firmom Beats by Dr. Dre i premijerno predstavljen na modelu 500L, ovaj muzički sistem predstavlja revolucijiu muzičkog doživljaja unutar novog modela Fiat 500X. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 2, 2014 Slike iz Pariza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 2, 2014 FIAT 500X na auto-salonu u Parizu FIAT-ov novi krosover imao je svetsku premijeru u glavnom gradu Francuske. Za razliku do prethodnog modela koji u imenu nosi oznaku 500, koji se proizvodi u Kragujevcu, 500X će se izrađivati u Italiji. Prošlo je nekoliko godina od kada je FIAT prvi put najavio krosover iz porodice 500. Iako smo u par navrata imali priliku da se upoznamo sa detaljima dizjana, FIAT je tek u četvrtak u potpunosti otkrio izgled ovog vozila. Italijanski proizvođač ponudiće dve verzije FIAT-a 500X - jedna će biti više urbanog karaktera, a druga namenjena rekreativnim aktivnostima. Motorizacija će u početku obuhvatati jedan benzinski i dva dizel agregata. Turbo-benzinac MultiAir II sa 1.4 litara proizvodi 140 ks (104 kW), a snaga se prenosi na prednje točkove pomoću šestobrzinskog manuelnog menjača. Bazni dizelaš, 1.6 litarski MultiJet II biće dostupan sa 120 ks (90 kW), dok će se u vrhu ponude nalaziti 2.0 litarski MultiJet II sa 140 ks (104 kW). Model kojeg pogoni slabiji dizel agregat ima prednji pogon. Motor je takođe uparen sa šestobrzinskim manuelnim menjačem. Dvolistarska jedinica kombinovana je sa devetostepenim automatkiom, a snaga se prenosi na sva 4 točka. Od benzinaca u ponudi će se kasnije naći i 1.6 E-torQ motor sa 110 ks (82 kW), petostepenim manuelnim menjačem i prednjim pogonom, zatim 1.4 MultiAir II sa 170 ks (127 kW), devetobrzinskim automatikom i pogonom 4x4, kao i najjači 2.4 litarski Tigershark sa 184 ks ( 137 kW). Paleta dizel motora biće upotpunjena sa 1.3 MultiJet II jedinicom sa 95 ks (70 kW) i 2.0 litarskim MultiJet II agregatom sa 140 ks (104 kW), koji su povezani sa petostepenim, odnosno šestostepenim manuelnim menjačima. Oba dizelaša imaće pogon na sva 4 točka. FIAT za sad nije saopštio datum početka prodaje modela 500X i cenu ovog automobila, a očekuje se da se on stigne u prodajne salone početkom 2015. godine. izvor - b92.net Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 2, 2014 Jesu im branici razliciti? Jedan izgleda kao treking a drugi standardno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 2, 2014 Ja video one ivanove slike, tek sad vidim da se na ovim tvojim primeti razlika A cena ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted October 2, 2014 Zovite me staromodnim, ali mi instrumenti i volan lice na kineske kasetofone... nabudzeno dugmicima - ko u avionu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 2, 2014 Pa kineska cuda su sad u modi Quote Share this post Link to post Share on other sites