srdjos 1796 Posted October 2, 2014 Odgledao celu prezentaciju i mogu reći da će ovo biti ovo jedno jako fino i zanimljivo parče metala A cena, pa verovatno će se kotirati tu negde gde je Juke, Captur a možda i Tiguan ona reklama sa Viagrom ---> +1 Detalji unutrašnjosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 2, 2014 Ovaj crni enterijer mi se svidja, samo bih ga prvo oterao kod komsije da doradi nebo i stubove Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 2, 2014 Samo cu reci da ce pojesti konkurenciju,kao i mladji brat 500L Mnogo mi se dopada i voleo bih da ga posedujem Dizajnerski savrseno odradjeno,lep mi je iz svakog ugla Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted October 3, 2014 Definitivno moj sledeći auto! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20650 Posted October 3, 2014 O, konacno porodise vise i taj crossover . Komentarisali smo jos davno koliko debelo kaskaju sa ponudom za konkurencijom maltene u svim segmentima, pogotovo sto se tice ovih savremenih koncepata kakav je i crossover, a koji beleze odlicne prodajne rezultate. Nadam se da se to polako menja, uzimajuci u obzir i najavljeni petogodisnji plan i prilicne investicije u tom smeru. Sto se samog 500X tice - ovo vec, za razliku od 500L varijante, dizajnerski izgleda prilicno ozbiljnije . Drago mi je sto su raskrstili sa "Miki Maus" dizajnom koji meni licno nije nikako lezao. Ceo auto deluje kompaktnije i robusnije, sa agresivnijim linijama i ostavlja utisak mnogo vise "vozackog" auta. Maltene da za eksterijer nemam primedbi, prijatno sam iznenadjen, vrlo skladna evolucija malog 500. Iako na prvi pogled ne deluje tako, u dimenzijama vidim da je ostao kao standardna C klasa (duzina/sirina skoro identicne kao Stilo), tako da ne sumnjam u njegovu prakticnost. Maltene allround vozilo, sto mi se prilicno svidja.Enterijer takodje izgleda puno ozbiljnije (iako nisam bas ljubitelj retro varijanti, za moj ukus savrsen enterijer je kao na Citroenu DS5). Deluje prilicno prijatno, svidja mi se resenje instrument table i satova na njoj. Izbacen je onaj deciji volan i sedista kao na L, svidja mi se ovo resenje sa zasecenim donjim delom volana kao na sportskim vozilima i konacno sedista izgledaju kako i dolikuje ovakvom jednom vozilu i klasi kojoj pripada. Ne znam da li dobro vidim, ali cini mi se da su ubacili i taster za Connect uredjaj izmedju sedista?Sto se motorizacije tice - za pocetak proverena, 1.4 benzinski turbaci i MultiJet varijante. Licno me vrlo zanima ovaj 2.0 MultiJet II od 140 KS, a sto se dizelasa tice mislim da je sve ispod 1.6 nedovoljno za pravi dozivljaj u voznji. To su skromni prvobitni utisci moje malenkosti - sve u svemu, izuzetno pozitivni, s moje strane veliki plus za FIAT.PS: Nadam se samo da su konacno ispeglali "Voice Recognition" modul na UConnect uredjaju, glupost koja se vuce vec jedno 12 godina jos od Stilovog ConnectNav . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted October 3, 2014 Nadam se da ce ga kad krene prodaja biti i ovde na forumu, pa da i mi 500L -ovci, ili ovce kako nad neki zovu imamo na koga da budemo ljubomorni Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 3, 2014 2.0 mJet 140hp 4x4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 26512 Posted October 3, 2014 Ozbiljna i motorizacija i menjaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 6, 2014 Totalno drugačiji koncept u odnosu na 500 L i GP. Multilink pozadi i jeftini McPherson napred. Videćemo ko stoji iz 4x4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13180 Posted October 6, 2014 Ti brate kad izbacuješ slike, baš ih izbacuješ Daj još neke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted October 6, 2014 (edited) Kad mu ovi sa postimage-a pošalju račun za blokadu i preopterećenje serverA ima da vozi i vikendom da otplati! Edited October 6, 2014 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 6, 2014 Mislio sam da Multilink ide samo ako je zadnja vuca Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 6, 2014 Teško doći do detaljnih informacija ili slika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 6, 2014 Našao, transmisija i vešanje 500X 4x4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted October 7, 2014 jedino sto me pomalo plasi je tolika elektronika u transmisiju na Fiatovim vozilima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1796 Posted October 7, 2014 meni drugi Fiat za 7 godina, 0 problema sa elektronikomNe verujem da će se igrati s tim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 7, 2014 Ako je ostao ko na Renegade-u izložen i nezaštićen konektor biće problema. Mada elektronika postoji poodavno u transmisiji i ako nisu škrtarili kod dobavljača trebalo bi sve da radi. Koliko vidim ovo je u osnovi 4x2 tj snaga se prenosi isključivo na prednje točkove i tek kada prednji izgube grip vreko visko kvačila se prebacuje snaga na zadnji par. Dalje regulacija sigurno ide breko ABS/ESP-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 8, 2014 Ivan.ik,pa moraju i majsotri nesto da popravljaju,pa da se hvale kako su uradili veliki posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted October 9, 2014 Vec su nastali i Abarth crtezi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 11, 2014 "FIAT 500X Abarth? Dobra ideja" Pojava gotovo svakog novog FIAT-ovog modela otvara i pitanje eventualne Abarth verzije. Da li krosover 500X ima potencijala za sportsku varijantu? Ako pitate potpredsednika FIAT-a za dizajn, 500X je savršen kandidat za novi Abarth model. "FIAT 500X ima dobru konstrukciju, odlične vozne osobine i upravljivost. Vozačka pozicija je savršeno odmerena. Sve u svemu, smatram da bi 500X Abarth bio odličan automobil", izjavio je Roberto Giolito koji je u rukovodećoj strukturi italijanskog proizvođača zadužen za dizajn. Giolito nije zvanično potvrdio da postoje planovi za proizvodnju Abartha 500X, ali je za magazin CarAdvice rekao da će, ako do realizacije dođe, buduća sportska varijanta krosovera imati stilske elemente po kojima su Abarth modeli prepoznatljivi. Kako bi mogao da izgleda FIAT 500X Abarth, pokazuju nazvanični renderi za koje je zaslužan X-Tomi Design, a koje vam prenosimo na našem sajtu. O izboru pogonskog agregata nije bilo reči, ali postoji više kandidata za motor koji će se naći u Abarthu 500X. Među njima je i 2.4 litarski Tigershark sa 184 ks kojim je opremljen najsnažniji produkcijski FIAT 500X. izvor - b92.net Slike u full rezoluciji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted October 15, 2014 da li ce biti moguca zamena 500L za 500X kod nasih poznatih dilera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 26512 Posted October 15, 2014 Zašto ne bi bila moguća? Standardna zamena staro za novo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 15, 2014 U sklopu akcije staro za novo,siguran sam da ce biti.Svi ste kupili nove aute,prelazite smesne kilometraze,redovno odrzavate u ovl. servisima...idealni ste kandidati Pretece me woodoo Evo ti i cene da vidis koliko treba da doplatis Najavljenje cene za 500x Open Edition u dve verzije.Pogon na prednje točkove, 1.4 MultiAir turbo benzinac sa 140ks košta 21900 evra.Pogon 4x4, 2.0 MultiJet II turbo dizel sa 140ks košta 30650 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1796 Posted October 15, 2014 Heeee, ja se ponadao da ce biti negde oko 15-1700 'iljada € kao ostala SUV braća kad ono ...Možda će za nas sa jeftinijim ulaznicama biti neke socijalne cene, ipak mu se brat 500L proizvodi kod nas. Quote Share this post Link to post Share on other sites