Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

ata

Members
  • Content Count

    1636
  • Joined

  • Last visited

About ata

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 01/28/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ferior.rs

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L 1.3

Recent Profile Visitors

4240 profile views
  1. ata

    Vazduhoplovstvo

    DC-3 - ekvivalent Golfu 2 u vazduhoplovstvu. Ekstra rečenica iz prvog videa: “DC-3 Cost next to nothing”
  2. Malo off-Topic-a: U poslednjih par meseci pisao sam žalbe na nekoliko usluga: post-expressa, prodaizvodjacu obuće, zaštitniku prava pacijenata. Svi su debelo probili rokove za odgovor, koji su bili više nego smešni. Svi su naveli kao razloge neistine, ili presli na drugu temu, samo da odgovore i da ispune formu. Npr. poštar iz post ekspresa je probao da zove 063 broj sa predznakom 021, pa mu je prijavio nepostojeci broj, te nije mogao da me obavesti da je pristigla pošiljka, pa su je vratili... zaštitnik pacijenata je odgovorio na pitanje zašto nece da prime bolesno dete po hitnom prijemu - Da je izabrani lekar na bolovanju i da postoji aplikacija za mobilni za zakazivanje pregleda, (Koja usput ne radi) a koja je napravljena da bi pacijentima bilo lakše da zakažu (a o drskoj službi koja je zaboravila zakletvu naravno ništa)... Znao sam da neće ništa pametno, ali ovi nas prave debilima... dokle bre ljudi ovako??! Naravoucenije, prestao sam da se nerviram - ne vredi se nervirati, ne možemo ništa promeniti.
  3. ata

    Vazduhoplovstvo

    @bit Ti izgleda ne shvataš o čemu se priča?!
  4. ata

    Vazduhoplovstvo

    Za one koje mrzi da čitaju, jedan citat iz teksta: “
  5. Budala je svako ko ne pogleda u retrovizor, pre nego što krene da pretiče, bez obzira kojom brzinom išao.
  6. Ko? Jel taj što mi je izleteo? Nadam se da jeste, mada ako tako nastavi - neće još dugo... Ako misliš na mene, ne znam zašto ne bih... jednom sam (ovaj auto) vozio i malo brže, na cageru je bilo 190 - olakšavajuće okolnosti su da je bila manja temperatura - 15-20 tak stepeni, naravno bez klime, dvoje, prazan prtljažnik i nekoliko kilometara više za zalet... ali nemam materijalnih dokaza, pa ostaje da mi veruje na reč ko hoće. p.s. najviše mrzim one koji obilaze kamion sa 100 km/h, a pre toga ne pogledaju u retrovizor.
  7. Prepun auto, puno opterećenje - 4 osobe + prepun prtljažnik + ručni prtljag + klima - na 34°C. Od aerodroma prema Staroj Pazovi. Mogao bi i brze, imao je još gasa, ali mi izletela neka budala, pa sam morao da kočim, a posle je bila gužva. Motor samo 1.3 dizel.
  8. I ja sam pitao. Na granici niko ne zna ni da li radi, ni gde se kupuje, nemojte ih ni pitati. To je za njih veoma novo, pa ne znaju skoro ništa o tome. Može se kupiti na svakoj naplatnoj rampi, ali koliko sam shvatio ENP putarina je skuplja nego obična - kaže da je dopuna 500 denara, a za put Grčka-nazad treba 400 denara. Ne znam da li sam dobro shvatio. Kako nije bilo gužve na naplatnim rampama, više vremena bih izgubio da sam kupovao ENP, nego što sam se zadržavao.
  9. Do sada me Grčki policajci nikada nisu zaustavili, kao i što nikad nisu bilo koga koga znam. Po severnoj Grčkoj retko kad sam uopšte video policajce, a i tada su tu bili samo radi ukrasa -šminkeri, zalizani, sa obaveznim tamnim naočarima... tako da ne mogu da kažem da li traže bilo šta od obavezne opreme. Da se desi neka nezgoda, gde treba da interveniše, onda bi ih videli kakvi su, ali na svu sreću, kuc, kuc... nisam imao te prilike. Da li je neko uopšte imao situaciju da ga zaustave, pregledaju, intervenišu... grčki policajci?
  10. ata

    Vazduhoplovstvo

    Kinezi ostaju kinezi - vidi se da su iskopirali neke delove sa F16 - Kabina, usisnik, glavno delta krilo... što bi se mučili kad su drugi već to smislili. Ovako sa strane još više liči, ne vidi se toliko patka.
  11. ata

    Vazduhoplovstvo

    Lepo je pričati, ali dabog da nikada više ne zatrebaju, osim za administrativnu kontrolu vazdušnog prostora. Kada bi (ne daj Bože) trebalo ponovo da se koriste u borbi, verujem da bi i sa najnovijom tehnologijom prošli slično kao 1999... Čak i da imamo S400, još jednu eskadrilu "ispravnih" MiG 35, opet bi prošli protiv Nato pakta kao i prošli put... Jednostavno, nemamo protiv koga da ratujemo. Današnji ratovi se više ne vode avionima, već novcem.
  12. ata

    Vazduhoplovstvo

    Su 30 i Mig 29 veoma lice na prvi pogled, ali koliko sam primetio, najlakse ga je prepoznati po drugacijem obliku usisnika vazduha i dodatnom vertikalnom stabilizatoru koji se nalazi sa suprotne strane - ispod horizontalca.
  13. ata

    Vazduhoplovstvo

    Kad ste već načeli temu Novosadskog aerodroma "Čenej", evo i mog priloga... Nekada je to bio jedan od najboljih klubova u državi, ali kakvo je stanje svuda, tako je i u klubu... nije se letelo desetak godina... upravo obnavljamo klub, ove sezone će verovatno biti i pilotska obuka za pilote jedrilice.
  14. ata

    Vazduhoplovstvo

    Evo linka https://www.srbijadanas.com/clanak/nemci-su-1990-probali-mig-29-ovo-su-odlike-po-kojima-nije-imao-premca-na-zapadu-12-04-2015 Uplaših se da neko nije sada prodao po toj ceni... kad ono Nemcima nisu trebali nasledjene dvadesetdevetke iz Istočne Nemačke...
  15. ata

    Vazduhoplovstvo

    Nazalost nije baš uvek tako kako se misli. Na kraju ispadne posao kao i skoro svaki drugi. Imam dosta prijatelja profesionalnih pilota na kako malim, tako i velikim avionima i mogu da kažem da su ovakve situacije lepe za posmatranje samo iz fotelje... ali kad se nadjete na onom sedištu ispred kojeg se nalazi volan ili palica, dobro se preznojite u ovakvoj situaciji... i sam sam bio u sličnoj situaciji, u maloj sportskoj letelici, sa nešto slabijim vetrom... a pista - "kratka a široka..." (kada se sleće popreko na pistu...)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...